Auteur
|
Bericht
|
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 13:06
|
|
Pfff tot nu toe een wedstrijd vol met fouten..
|
wijmaajax

Forum berichten: 177
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 13:08
|
|
JAAAAAH
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 13:09
|
|
Prachtige goal weer van Greg, z'n 6e al .
|
vintage

Forum berichten: 11
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 13:11
|
|
Yeah Van der Wiel.
Van der Wiel en Emanuelson zijn een genot in de aanval
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 13:19
|
|
Technisch een héle knappe goal van van der Wiel. Als je zo'n bal weet te drukken, heb je een soft foot. Fraai.
|
deadbysunrise

Forum berichten: 228
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 13:21
|
|
Na rust de 3-0 maken, dan is het over en uit.
|
JustFerro

Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 13:26
|
|
Na rust snel 3 0 maken en dan de mannen die op scherp staan wisselen.
|
wijmaajax

|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 13:34
|
|
Ik zou Lodeiro erin doen voor De Zeeuw, en Gabri voor Enoh.( Dan wel Formatie een beetje veranderen)
|
bugs

Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 13:44
|
|
Ik zou Enoh snel naar de kant halen als hij een kaart pakt zijn we hem kwijt tegen PSV
|
wijmaajax

|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 13:51
|
|
3-0 Dennis Rommedahl
|
soren

Forum berichten: 35
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 14:17
|
|
Waarom wordt Lodeiro er niet een kwartier voor tijd ingebracht voor Eriksen of De Jong ? Ik krijg meer en meer de indruk dat Jol het gewoon niet ziet zitten in Lodeiro.
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 14:23
|
|
Citaat: Waarom wordt Lodeiro er niet een kwartier voor tijd ingebracht voor Eriksen of De Jong ? Ik krijg meer en meer de indruk dat Jol het gewoon niet ziet zitten in Lodeiro.
Die indruk kreeg ik ook al. Dat zou wel belachelijk zijn, maarja.
|
wijmaajax

|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 14:23
|
|
|
deadbysunrise

Forum berichten: 228
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 14:30
|
|
Citaat: Waarom wordt Lodeiro er niet een kwartier voor tijd ingebracht voor Eriksen of De Jong ? Ik krijg meer en meer de indruk dat Jol het gewoon niet ziet zitten in Lodeiro.
Omdat De Zeeuw en Enoh geen tweede gele kaart mochten krijgen, en omdat Pantelic moe/op was??
|
Fenix

Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 14:31
|
|
Ik heb de wedstrijd niet gezien omdat ik het te druk heb met school, maar zoals ik de opstelling zag stond Urby linksback. Daar zie ik hem het liefst spelen maar daar niet van, maar kan iemand mij vertellen hoe hij heeft gespeeld?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1455
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 14:38
|
|
Nou die indruk heb ik dus al heel lang!
En dat gezeur over wennen, kom op zeg, je kunt alleen maar wennen door opgesteld te worden.
Zie hem net als Cvitanich wel eind van het jaar weer vertrekken, tenzij Suárez ingrijpt.
En ik hoop zo dat ik het allemaal mis heb.
En wat was die Pantilic weer slecht................ maar ja, Jol z'n vriendje hè?
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 14:50
|
|
Jol vind ik sowieso een terughoudend wisselbeleid er op na houden. Ik geloof niet dat Jol het niet in Lodeiro ziet zitten. Ze wilden hem eigenlijk a.s. zomer halen, maar door de concurrentie van AZ hebben ze hem nu reeds gehaald. Eriksen en De Jong doen het zo goed dat hun concurrenten (Aissaiti en Lodeiro) sowieso weinig minuten pakken.
Jol gaf aan Lodeiro langzaam te willen brengen door hem af en toe in te laten vallen. Dit heeft hij tot nu een aantal keer gedaan, op vandaag na. Geen reden tot paniek dus.
Daarnaast gaf Ajax aan dat Lodeiro uitgebreid gescout is en we weten allemaal hoeveel invloed Jol op het technisch beleid heeft. 'Niet zien zitten' na een drietal invalbeurten vind ik sowieso nogal voorbarig.
En wat wennen betreft. Ik heb zelf diverse keren in het buitenland gewoond en ook dat was best even wennen in het begin, laat staan als je van een heel ander continent naar een land als Nederland verhuist en bij een club speelt waar het voetbal toch weer verschillend is.
Volgend seizoen is het seizoen van Lodeiro. Mark my words.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 14:55
|
|
Prima wedstrijd mooie goals goede scheids kortom prima!
Volgende week het gat met PSV tot 1 brengen en dan Twente ook nog effe inhalen
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 16:29
|
|
Nou die indruk heb ik dus al heel lang!
En dat gezeur over wennen, kom op zeg, je kunt alleen maar wennen door opgesteld te worden.
Zie hem net als Cvitanich wel eind van het jaar weer vertrekken, tenzij Suárez ingrijpt.
En wat was die Pantilic weer slecht................ maar ja, Jol z'n vriendje hè?

Zo slecht was Pantelic nu ook weer niet hij was aan de bal bijna onzichtbaar maar wel heel nuttig in het creëren van ruimte voor Emanuelson, Rommedahl, Eriksen en De Jong.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 16:29
|
|
Gedaan wat moest gebeuren: gewonnen. Ook weer de nul gehouden en weer 3x gescoord.
Jammer dat Twente weer eens met geluk wint, anders zou het er echt goed uitzien. Maar van RKC moet je gewoon winnen.
|
Rowiro

Forum berichten: 7
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 16:51
|
|
Citaat: Ik heb de wedstrijd niet gezien omdat ik het te druk heb met school, maar zoals ik de opstelling zag stond Urby linksback. Daar zie ik hem het liefst spelen maar daar niet van, maar kan iemand mij vertellen hoe hij heeft gespeeld?
Persoonlijk vond ik Urby een goede wedstrijd spelen. Vooral de eerste helft was hij erg aanwezig. Wel had hij pech. Twee knappe schoten maar allebei op de paal. Pech, maar hard gewerkt.
|
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 17:10
|
|
Citaat: Zo slecht was Pantelic nu ook weer niet hij was aan de bal bijna onzichtbaar maar wel heel nuttig in het creëren van ruimte voor Emanuelson, Rommedahl, Eriksen en De Jong.
Ik vondt Pantelic ook niet positief spelen. Misschien creeerde hij af en toe wat ruimte maar zelf heeft hij niks afgedwongen vandaag en was er ook geen één poging op doel (Of ik moet net naar de wc zijn geweest).
Toppunt vondt ik nog wel dat hij 'probeerde'mee te verdedigen aan de rechterkant van het veld, waar Ajax vervolgens de aanval inging en Pantelic blijkbaar al dacht dat'hij het niet zou bijbenen want hij bleef stokstijf op de middenlijn staan. Vondt ik een erg frustrerend moment.
Uiteraard wel bijzonder positief over 'weer' het houden van de 0 en gewoon prima uitgespeeld, niet teveel energie verbruikt en volgende week knallen. Jammer van twente, erg soepel ging het weer eens niet met die tukkers.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 17:47
|
|
Citaat: Ik vond Pantelic ook niet positief spelen. Misschien creeerde hij af en toe wat ruimte maar zelf heeft hij niks afgedwongen vandaag en was er ook geen één poging op doel (Of ik moet net naar de wc zijn geweest).
Blijkbaar, want hij creëerde zelf nog een grote kans.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 18:05
|
|
Een goede uitslag voor Ajax. Plus je hebt geen schade opgelopen met blessures en schorsingen.
Maar ook in deze wedstrijd waar een aantal behoorlijke fouten waarvan kon profiteren. Die fouten mogen niet gemaakt worden tegen PSV want anders zullen ze ervan profiteren.
Citaat: Nou die indruk heb ik dus al heel lang!
 Lodeiro heeft gewoon de pech dat de Jong en Eriksen het op dit moment het goed doen. Mocht een van deze twee een blessure krijgen dan zal Lodeiro vanzelf een kans krijgen. Dan is het aan hem om zijn kans te grijpen.
|
JS

Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Zo 7 maa 2010 18:44
|
|
Ik vond het best een aardige wedstrijd van Ajax. Goed positiespel was nog steeds niet te zien, maar er was veel beweging voorin en, op wat slordigheden achterin na (Vertonghen die te zacht naar Urby kopt waar een schotkans van Sparta uit ontstond bijvoorbeeld) vrij veel controle over de wedstrijd. Wat dat laatste betreft is er toch wel vooruitgang te zien t.o.v. voorgaande jaren; meer controle in de (uit)wedstrijden.
De Zeeuw vond ik matig. Eriksen onopvallend, maar wat hij deed deed hij over het algemeen goed. Urby speelde een goed pot. Toch wel onze best linksback. Rommedahl weer nuttig. Pantelic idem dito. Was vandaag wat matig aan de bal maar bewoog erg slim.
|