Auteur
|
Bericht
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 11:51
|
|
Citaat:
Jeej, .. Suk is nog niet goed genoeg voor ajax-1. Het is we maar 1 echte centrumspits hebben, anders had Suk er nog niet eens bij gezeten..
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 12:19
|
|
Ik heb nare kriebels voor deze wedstrijd. Iedereen gaat er al vanuit dat we winnen en als dat gebeurt dan verliezen we. Altijd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 12:23
|
|
Rustig maar, AS. Ik ga er nooit vanuit dat AJAX eventjes van Psv gaat winnen.
|
Vienna

Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 12:46
|
|
Citaat: Iedereen gaat er al vanuit dat we winnen en als dat gebeurt dan verliezen we. Altijd.
Dat zou wel een gigantische sof zijn, nog 7 wedstrijden moeten spelen die nergens meer over gaan.
|
Lama

Forum berichten: 262
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 14:03
|
|
Ik ga er ook niet vanuit dat we makkelijk winnen. Maar heb er wel alle vertrouwen in dat ze allemaal genoeg strijd leveren. En dat we daarom een goed resultaat zullen neerzetten.
|
Leonel

|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 15:06
|
|
PSV thuis is de lastigste thuiswedstrijd van het jaar. Ik hoop dat we winnen, maar ik moet het nog allemaal zien.
|
tasdfm

Forum berichten: 350
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 16:31
|
|
Voor de mensen die digitale televisie van UPC hebben let op :
Zondag 14 maart is Ajax – PSV, dé topper in de Eredivisie, gratis te zien voor alle digitale TV abonnees van UPC. Van 11 tot en met 31 maart biedt het kabelbedrijf zijn digitale klanten een gratis kennismaking aan met voetbalzender Eredivisie Live.
Bron [color=#FF0000">ajax.nl[/color">
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 18:03
|
|
Citaat: PSV thuis is de lastigste thuiswedstrijd van het jaar. Ik hoop dat we winnen, maar ik moet het nog allemaal zien.
Zie: Zender 14.
|
Leonel

|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 18:05
|
|
Citaat: PSV thuis is de lastigste thuiswedstrijd van het jaar. Ik hoop dat we winnen, maar ik moet het nog allemaal zien.
Zie: Zender 14.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
|
Rinus

Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 18:10
|
|
Volgens mij heeft ie de foute tekst geciteerd.
|
tommie10

Forum berichten: 8
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 19:44
|
|
Ik stel voor in de volgende opstelling te spelen:
Stekelenburg
v/d Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Anita
Enoh-de Zeeuw
Rommedahl-Eriksen
Suarez-Pantelic
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 19:52
|
|
Las dit op PSV-netwerk:
Citaat: De eerste horde op weg naar Ajax’ glorieuze landstitel werd afgelopen zondag moeiteloos genomen. Sparta-uit, vorig jaar het dieptepunt van het seizoen, werd een easy 0-3. Zou Ajax dan eindelijk af zijn van het falen op de beslissende momenten, met RKC-uit in 2007 als lichtend voorbeeld?
De geschiedenis lijkt zich te gaan herhalen. Afgelopen zaterdag verloor PSV met 2-1 bij NAC, een ineenstorting dreigt. Het was des-Ajax geweest als het 'Debacle Waalwijk' een vervolg had gekregen op Spangen, maar dat gebeurde niet. We ruiken bloed. PSV ligt met het hoofd op het slachtblok, de beul heet Luis Suarez. Aanstaande zondag maakt hij een eind aan de kampioensaspiraties van PSV.
Maar laten we niet dezelfde fout maken als in 2007. Later puntverlies is dodelijk, Twente staat nog steeds zes punten voor. Geen gelijkspel meer in Waalwijk, waardoor we een puntje kunnen inlopen op FC Twente of PSV. Ik wil het niet meemaken.
Waar in 2007 Ajax-huurling Jan Vertonghen ons velde in Waalwijk, hebben we nu een extra troef in handen. Overal in den lande hebben we Ajacieden zitten, Ajacieden die nu opstaan en ons helpen. Rydell Poepon scoorde de 1-1 voor Sparta bij PSV en Robbert Schilder maakte twee weken later de winnende voor NAC, ook tegen PSV. De Amsterdamse hoop is nu gevestigd op alle oud-Ajacieden die door de jaren heen zijn uitgefladderd over de Nederlandse velden.
Daarom is onze hoop gevestigd op VVV, AZ, Heerenveen en Feyenoord. Deze vier clubs spelen in de slotfase nog tegen zowel FC Twente als PSV. Bij deze een oproep aan Michael Timisela, Ruben Schaken, Niklas Moisander, David Mendes da Silva, Nick van der Velden, Jeremain Lens, Gerald Sibon, Tim de Cler, Denny Landzaat en Diego Biseswar: jullie zijn toch zeker ook wel Ajacieden?
Neem een voorbeeld aan Rydell Poepon en Robbert Schilder! Jullie kunnen Ajax, jullie Ajax, de helpende hand reiken. Samen met Daley Blind, Mitchell Donald en Jan-Arie van der Heijden. Eens Ajacied, altíjd Ajacied!
Zondag 18 april, een zonnige lentedag in de Arena. Heracles komt op bezoek, Ajax staat een puntje voor op Twente en twee op PSV. Terwijl we met 3-0 voorstaan luisteren 50.000 man gespannen naar hun transistor-radiootjes. En dan, in de 89ste minuut, scoort Daley Blind in Eindhoven de 1-1. Daley Blind, wie kent 'm niet, Daley Blind, die echte Ajacied, schakelt PSV definitief uit in de titelstrijd.
Twee minuten later, bij een 0-0 stand in Enschede, gaat Landzaat alleen op Boschker af. Hij omspeelt hem, scoort, en zo maakt Feyenoord, op z'n Twents, Ajax kampioen van de eredivisie. Niemand in het Feyenoord-vak juicht, iedereen realiseert zich wat er zojuist is gebeurd. Doodstil in Enschede, in Eindhoven juicht slechts één man. Andy van der Meyde, eindelijk in korte broek, rent uitzinnig over het veld, zijn Ajax-tattoo blinkend in de zon. Ajax, zijn Ajax, ons Ajax, is zojuist kampioen van Nederland geworden.
Duizendmaal dank aan Robbert Schilder, Rydell Poepon, Daley Blind, Donald, iedereen, de hele Ajax-familie. Landzaat sturen we een bloemetje. FC Twente en PSV zijn geslachtofferd, door een Ajax dat eindelijk liet zien dat het bloed rook.
Onaantastbaar in de slotfase van de competitie. En de goede beul, hij keek vanuit de hemel op ons neer en zag dat het goed was. Een standbeeld voor hem, de personificatie van onvoorwaardelijke trouw en liefde aan onze club: Ajax, landskampioen 2009-2010.
Bron: vi.nl
Wel mooi geschreven.
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 19:56
|
|
Prachtig stukje, hoop dat het uitkomt, dat we kampioen worden he.
|
theumas

Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 19:59
|
|
Hahaha, dat Andy van der Meyde stukje. Verder is het een mooi stuk inderdaad. Misschien gebeurt het ook nog
|
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 20:50
|
|
Citaat:
De Jong kijkt met vertrouwen uit naar 'PSV'
Siem de Jong neemt het zondagmiddag met Ajax op tegen PSV. De middenvelder heeft vertrouwen in een goede afloop voor zijn ploeg tegen de nummer twee van de Eredivisie, die eerder dit seizoen in Eindhoven met 4-3 zegevierde.
"Ik denk dat we er net als tegen FC Twente vol voor gaan", blikt De Jong op de clubsite van Ajax vooruit. "Het is voor ons een beetje erop of eronder. In de ArenA hebben we alleen van Anderlecht en Juventus verloren. We zijn sowieso niet bang. De laatste wedstrijden behalen we mooie resultaten en dat moeten we doorzetten."
De 21-jarige De Jong hecht weinig waarde aan de nederlaag die PSV vorig weekend leed bij NAC Breda (2-1). "Ze hebben een degelijk team en je ziet toch dat ze mindere wedstrijden meestal winnend afsluiten. Daarnaast hebben ze een voetballend middenveld met Afellay en Engelaar. Het is een lastige ploeg, maar tegen FC Twente hebben we het ook goed gedaan."
In tegenstelling tot de wedstrijd in Eindhoven waar De Jong op de tribune zat, krijgt hij zondag vermoedelijk een basisplaats tegen PSV. "Ik was toen negentiende man. Vorig jaar was sowieso wisselvallig. Ik zat er soms wel en soms niet bij. Dat was aan het begin van dit seizoen ook zo. Inmiddels is alles voor mij een beetje gegroeid en dat is alleen maar mooi. Daar ga je ook wat lekkerder van spelen."
Bron: voetbalprimeur.nl
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 11 maa 2010 13:27
|
|
Aaaaaaah, ik krijg er steeds meer zin in!!! Hier lopen de gemoederen ook steeds hoger op.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Do 11 maa 2010 13:32
|
|
Citaat: Aaaaaaah, ik krijg er steeds meer zin in!!! Hier lopen de gemoederen ook steeds hoger op.
Kwam vanochtend op mn kantoor.. zit er op mn stoel een PSV-sticker .. Weet wie het is geweest en die heeft nu een afbeelding van Calimero op zn kluis hangen..
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 11 maa 2010 13:32
|
|
Ik kan ook echt niet wachten, dit kan de wedstrijd van het seizoen worden, mocht Ajax winnen. Als Ajax wint geeft ik ze een grote kans om kampioen te worden, vooral Suarez gun ik dat heel erg. Hij is nu een held in Amsterdam maar om een eeuwige held te worden als Litmanen dan moeten er wel prijzen gewonnen worden.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Do 11 maa 2010 13:41
|
|
Die wedstrijd moet gewonnen worden anders ga ik een lastige week tegemoet hier.. Spanning begint wel te merken.. Ook hier binnen het bedrijf waar toch een aantal mensen ook voor Ajax is, meer dan verwacht..
|
Fregge

|
Geplaatst: Do 11 maa 2010 13:47
|
|
Ik zeg tegen iedere PSV-er dat Suarez zondag om half 7 op 30 doelpunten staat
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 11 maa 2010 13:48
|
|
Ik leef al sinds zondagmiddag 14.15 naar deze wedstrijd toe. De spanning neemt ook steeds meer toe en heel mijn aankomende weekend staat ook in het teken van deze wedstrijd.
Mochten we dus verliezen (waar ik niet vanuit ga) zal ik er ook zeker een week volledig ziek van zijn.
|
Lama

|
Geplaatst: Do 11 maa 2010 14:08
|
|
Ik heb der zin in.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Do 11 maa 2010 14:20
|
|
Citaat: Ik zeg tegen iedere PSV-er dat Suarez zondag om half 7 op 30 doelpunten staat 
En Ooijer de 21ste geschorst is?
|
Fregge

|
Geplaatst: Do 11 maa 2010 14:23
|
|
Nee, wel de 20ste
|
Lama

|
Geplaatst: Do 11 maa 2010 14:25
|
|
Ooijer moet eigenlijk stoppen met op zo'n niveau te spelen. Hij kan het allemaal niet meer aan, moet steeds van die domme smerige overtredingen maken en de tegenstanders kaarten aansmeren. Kortom stop er maar mee Ooijer want zondag wordt je afgedroogd.
|