Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:44
|
|
Citaat:
Over de scheidsrechters en strafcommissie kan ik niet duidelijk zijn maar de toevalligheden die uitvallen in het voordeel van FC Twente en in mindere mate Heracles nemen zulke vormen aan dat het woord toevallig niet al te letterlijk genomen moet worden. Dat juist scheidsrechtercoördinator Jaap Uilenberg een FC Twente achtergrond heeft en aangesteld is door Henk Kesler is eigenlijk al bijna niet te begrijpen, maar om een en ander in perspectief te zetten heb ik wat dubieuze zaken op een rijtje gezet.
8 april 2002, Heracles en FC Twente stichten een gezamenlijke jeugdopleiding
17 maart 2005, Daniel Majstorovic wordt niet gestraft naar een elleboogstoot op Martin Drent (waaraan Drent een gebroken oogkas overhoudt). De commissie van beroep besluit de aanklager van de KNVB ontvankelijk te verklaren nadat deze 7 wedstrijden schorsing heeft geeist. Volgens de commissie heeft scheidsrechter Bossen de actie beoordeeld.
21 oktober 2006, Excelsior FC Twente, Via de tv ziet heel Nederland dat Jeroen Heubach de Excelsior-speler Andwele Slory keihard in het gezicht slaat. De scheidsrechter Pol van Boekel zegt voor de tv camera het voorval niet te hebben gezien. De strafcommissie stelt een onderzoek in en seponeert de zaak bijna direct omdat scheidsrechter van Boekel voor de strafcommissie verklaard het voorval wel te hebben gezien en beoordeeld, er volgt geen schorsing voor de Twente speler.
11 januari 2008, NEC - FC Twente, tijdens dit duel ziet scheidsrechter Ben Haverkort een overduidelijke strafschop voor NEC over het hoofd. Geconfronteerd met televisiebeelden geeft hij zijn fout ruiterlijk toe en wordt prompt door de KNVB voor een wedstrijd geschorst
20 april 2008, FC Twente - Willem II, de aangewezen scheidsrechter Kevin Blom meldt zich ziek en de KNVB laat deze cruciale wedstrijd fluiten door scheidrechter Nijhuis, deze inwoner van Enschede en overtuigd FC Twente-supporter zorgt er dan ook voor dat deze wedstrijd zonder gele kaarten en uiteraard een FC Twente overwinning beëindigd wordt. (Kevin Blom is overigens naast scheidsrechter ook in vaste dienst van de KNVB, dus volledig afhankelijk van Kesler en Uilenberg). Niet zo vreemd dus dat Bak-Nielsen nu onderwerp is van een vooronderzoek en de mogelijke uitlatingen van Kevin niet.
29 oktober 2008, tijdens het duel Heracles Ajax krijgt Luis Suarez het aan de stok met Ricky van de Bergh, deze wordt van het veld gestuurd met een rode kaart maar ook Suarez krijgt om onduidelijke reden een gele kaart en is dus geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.
6 maart 2009, FC Twente loopt wat vertraging op bij het vervangen van het veld. De vermoeide selectie van FC Twente (heeft dan woensdagavond een uitputtende bekerwedstrijd tegen De Graafschap gespeeld) moet zaterdagavond voetballen tegen PSV maar heeft tegen de regels van de KNVB het veld laten vervangen. De wedstrijd van zaterdagavond wordt ondanks protest van PSV verzet naar de zondagmiddag. Het verzoek van FC Twente om het veld te vervangen werd door de KNVB uitdrukkelijk geweigerd. In landen om ons heen wordt zulk gedrag zwaar gestraft, maar zoals zo vaak heeft FC Twente wee niets te duchten, in plaats van puntenaftrek komen ze er vanaf met 5000 euro boete.
16 maart 2009, FC Twente - Willem II. Marko Arnautovic bejegent de Willem II speler, Ibrahim Kargbo, op racistische wijze en noemt hem Nigger. Het Twentebestuur neemt dit hoog op en stelt een onderzoek in, voordat men bij FC Twente dit onderzoek heeft voltooid meldt de KNVB al dat ook deze zaak geseponeerd is. Omdat men bij FC Twente wel beter weet en (donkere) Twentespelers maatregelen eisen wordt Arnautovic zo snel mogelijk verkocht. Arnoutovic is bij spelers als NKufo nog steeds personae non grata, een vervroegde terugkeer tijdens deze winter werd om deze reden door de clubleiding niet raadzaam geacht.
12 april 2009, Leroy Fer krijgt in de wedstrijd tegen Heracles zijn 5-de gele kaart aangesmeerd en is geschorst tegen FC Twente.
14 december 2009, de in bloedvorm verkerende Michael Silberbaur krijgt zijn 5-de gele kaart van Kevin Blom (niet geregistreerd door welke camera dan ook) en is geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.
22 december 2009, tijdens de bekerwedstrijd van Heracles tegen GA Eagles wordt de wedstrijd tot 2 maal toe onderbroken omdat men een fles Jagermeister op het veld gooit. De KNVB kijkt de andere kant op en er volgt niet eens een onderzoek.
18 januari 2010 - FC Twente speler Wout Brama krijgt voor zijn directe rode kaart slechts 1 wedstrijd schorsing. Ook dit is zeer opmerkelijk omdat Brama deze rode kaart kreeg voor een overtreding tegen een doorgebroken speler. De richtlijnen van de KNVB geven aan dat er met de strafmaat rekening gehouden moet worden met de invloed die de overtreding op de uitslag van de wedstrijd heeft.
Als ik dit dan weer even terug lees ( stuk is van 3 Feb 2010 van Ajax1.nl ) dan gaan mijn nekharen overeind staan en begint me bloed te koken.. 
Verder weet ik dat Fregge gelijk heeft en dat we het zelf hebben laten liggen met name tegen Sparta, maar toch ben ik blij dat Kesler oprot na dit jaar
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:45
|
|
Waarom zou je je liefde voor een club niet mogen openbaren? Als je dat niet weerlegt in je werk, maakt het toch niets uit?
YES! HET NIVEAU IS NOG MEER GEZAKT DOOR DE POST VAN RICARDO! GOED ZO!
|
Fregge

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:47
|
|
Citaat: Edit: Tegenwoordig heb ik Fregge op MSN, en het is maar goed dat hij alles wat hij daar zegt niet hier posts. Dan had je zeker kunnen weten dat onze Fregge nogal altijd de grote kleine baby van het Forum is..
Als Toby eens wist wat jij allemaal over hem zei, dan was je allang gebannen geweest!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:47
|
|
Voetbalzone:
Citaat: Van den Boog: 'Dit Ajax heeft ontzettend veel gevoel voor realisme'
Zondag, 2 mei 2010 om 17:36 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Het mislopen van de landstitel betekent voor Ajax de langste periode zonder landskampioenschap sinds het begin van de Eredivisie in 1956. In het seizoen 2003/04 veroverden de Amsterdammers de laatste landstitel op Nederlandse bodem. De teleurstelling in Nijmegen was zondagmiddag derhalve groot. Door de zege van FC Twente op NAC Breda greep Ajax in De Goffert naast de landstitel.
Hoewel het verdriet momenteel overheerst, is algemeen directeur Rik van den Boog realistisch. "We hebben een fantastische tweede seizoenshelft gespeeld", vertelde de sportbestuurder na afloop van de wedstrijd. "Als je 106 keer scoort en slechts twintig doelpunten tegen krijgt, wat wil je dan nog meer? De laatste dertig jaar zou je met 85 punten zonder meer kampioen zijn geworden."
"Het is dan erg zuur dat er nu een ploeg is die het nog beter heeft gedaan. FC Twente heeft één punt meer en is daarmee verdiend kampioen." Van den Boog verwacht niet dat de teleurstelling gevolgen heeft voor de bekerfinale. "Deze ploeg heeft ontzettend veel gevoel voor realisme. Het is nu tijd om scherven te rapen en vanavond moeten we uitrusten. Dan kunnen we rustig naar donderdag toewerken."
Zo denk ik er ook over, ik ben blij met deze woorden en ik hoop dat de rest van de selectie er ook zo over denkt en niet met de boze, gefrustreerde vingertjes in de rondte wijst.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:51
|
|
Citaat: Waarom zou je je liefde voor een club niet mogen openbaren? Als je dat niet weerlegt in je werk, maakt het toch niets uit?
Inderdaad, Van Praag doet ook niet alsof hij niets met Ajax heeft, hij laat het niet doorslaan naar de praktijk en ik vertrouw erop dat Kesler dat ook niet heeft gedaan. En het argument van het programma na Europese wedstrijden moest ik gewoon om lachen. Net alsof Kesler op zijn kantoortje even een paar klotenwedstrijden heeft uitgezocht aan het begin van het jaar voor het hypothetische geval dat Twente concurrentie zou gaan krijgen van Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:52
|
|
Citaat: Edit: Tegenwoordig heb ik Fregge op MSN, en het is maar goed dat hij alles wat hij daar zegt niet hier posts. Dan had je zeker kunnen weten dat onze Fregge nogal altijd de grote kleine baby van het Forum is..
Dat weet ik zo al, Bas. Heb een enorme mensenkennis.
We tolereren die jongen maar. Wat kun je verder doen?
Maar goed....Fc Uilenberg kampioen. Felicitaties!
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:52
|
|
Citaat: Waarom zou je je liefde voor een club niet mogen openbaren? Als je dat niet weerlegt in je werk, maakt het toch niets uit?
Dat je je liefde voor een club mag openbaren hoor je mij niet zeggen, natuurlijk mag dat.. Echter als jij een desbetreffende functie hebt bij een belangrijke instantie zoals de KNVB behoor je ten alle tijden Neutraal te zijn en dit ook uit te stralen. Van Praag doet dit in mijn opzicht een stuk beter...
Kesler loopt al een aantal jaar te roepen dat hij het liefste FC Twente kampioen heeft.. Vooral dit seizoen was dit extreem. Wilt u dit niet geloven check de uitzending van een week geleden van VI maar eens. Hier was hij nogal vreem bezig...
Dat Vink geschorst werd voor die "verkeerde constatering" bij AZ-Twente is ook enigzins wel logisch. Je zou dit ook kunnen beschouwen als optelsom van verkeerde beslissingen. (PSV-Ajax, Feyenoord-Ajax, en AZ-FC Twente)
Degene met de meeste punten is gewoon kampioen. So be it!.. Dat Ajax het mooiste voetbal speelde is leuk maar je koopt er NIETS, NAKKA NADA voor... Het is al voor het 4de jaar achter elkaaar dat het mooiste spelende elftal geen kampioen werd.
Mooiste voetballende ploeg | Kampioen
2009/2010: Ajax Twente
2008/2009: Twente Az
2007/2008: Az PSV
2006/2007: Az PSV
Wat dat betreft is er hoop voor volgend seizoen
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:54
|
|
Dat je je liefde voor een club mag openbaren hoor je mij niet zeggen, natuurlijk mag dat.. Echter als jij een desbetreffende functie hebt bij een belangrijke instantie zoals de KNVB behoor je ten alle tijden Neutraal te zijn en dit ook uit te stralen. Van Praag doet dit in mijn opzicht een stuk beter...
Kesler loopt al een aantal jaar te roepen dat hij het liefste FC Twente kampioen heeft.. Vooral dit seizoen was dit extreem. Wilt u dit niet geloven check de uitzending van een week geleden van VI maar eens. Hier was hij nogal vreem bezig...
Dat Vink geschorst werd voor die "verkeerde constatering" bij AZ-Twente is ook enigzins wel logisch. Je zou dit ook kunnen beschouwen als optelsom van verkeerde beslissingen. (PSV-Ajax, Feyenoord-Ajax, en AZ-FC Twente)
Degene met de meeste punten is gewoon kampioen. So be it!.. Dat Ajax het mooiste voetbal speelde is leuk maar je koopt er NIETS, NAKKA NADA voor... Het is al voor het 4de jaar achter elkaaar dat het mooiste spelende elftal geen kampioen werd.
Ok, daar moet ik je gelijk in geven, die uitzending heb ik ook gezien en hij liet zich daar tot meerdere onprofessionele uitspraken verleiden. Het enige talent dat Derksen nog over heeft:)
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:54
|
|
Kan het even wat minder met die prive-oorlogjes en teleurstelling? We mogen gewoon blij zijn met dit seizoen; Ajax haalde de tweede seizoenshelft 7 punten meer dan Twente. Als we die lijn doortrekken komend seizoen is er helemaal niets om zuur over te doen, dan komt Twente er in ieder geval niet aan te pas.
Martin bedankt!
|
Fregge

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:57
|
|
Citaat: Degene met de meeste punten is gewoon kampioen. So be it!.. Dat Ajax het mooiste voetbal speelde is leuk maar je koopt er NIETS, NAKKA NADA voor... Het is al voor het 4de jaar achter elkaaar dat het mooiste spelende elftal geen kampioen werd.
Tja, welkom in een wereld waar effectief voetbal heerst tegenover mooi voetbal.
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 18:13
|
|
Citaat: Blijf je wel braaf binnen zitten als we Wereldkampioen worden dan?
Kort antwoord: Ja.
Ik ook en zelfs met de ramen dicht, maar hoe kun je nou dromen over een wereldkampioenschap?......op welke planeet leef je dan?
|
gusieboy

Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 18:18
|
|
Citaat: Blijf je wel braaf binnen zitten als we Wereldkampioen worden dan?
Kort antwoord: Ja.
Ik ook en zelfs met de ramen dicht, maar hoe kun je nou dromen over een wereldkampioenschap?......op welke planeet leef je dan?
Echt he.
2008 winnen ze alles in groepsfase.
En worden ze afgeslacht door Rusland.
Op het wk spelen er nog betere landen dan op een ek.
Dus droom maar lekker verder en verkloot je geld maar aan oranje kleding en vlaggen voor op je huis.
Want oranje wordt geen kampioen.
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 18:19
|
|
Citaat: Pfff, een beetje overtrokken, maar goed...
Kijk ook eens naar de tegenstanders die AJAX kreeg na een europacup wedstrijd.
Fc Kesler heeft het goed gedaan. Volgend jaar niet meer.
Helemaal niet overtrokken Toby......ik sta volledig achter jou mening........die enge halve Duitser van een Mulder moet je vanavond maar eens horen bij Studio Voetbal.....bijna nog walgelijker dan die ouwe KNVB lul.
|
M(L)....

Forum berichten: 131
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 18:24
|
|
Twente is kampioen, waarschijnlijk is het verdient. Waar ik me nu dood aan erger is dat iedereen en dan ook echt iedereen bij mij komt met ; helemaal niks in Amsterdam en die bullshit. Ik snap werkelijk niet wat hier nou zo grappig aan is, ook vanmiddag, toen Twente de 2-0 maakte/kampioen werd, de supporters van de andere clubs begonnen te zingen en klappen en shit, is hun haat voor Ajax zo groot? ze zijn zo verschikkelijk zielig.
Verder ga ik er natuurlijk vanuit dat we de beker wel mee naar Amsterdam nemen!!
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 18:28
|
|
Zo ziek is dit land geworden ja........de haat tegen Ajax overheerst alles. Daarom vier ik elk Ajax succes ook extra uitbundig.
Vreemd genoeg is de haat in Breda tov Ajax minder, want die wilden vandaag echt winnen, maar zo zie je maar weer waar een klein land ziek in kan zijn.
In elk stadion word dat kut liedje gezongen en werd gejuicht voor die rot Tukkers.....the hell with them !!!
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 18:37
|
|
Ad ik weet dat je mijn mening misschien niet deel maar de enige eredivisieclub naast ons aller Ajax waar ik ook nog iets van sympathie bij heb is NAC..
|
gusieboy

Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 18:38
|
|
Citaat: Zo ziek is dit land geworden ja........de haat tegen Ajax overheerst alles. Daarom vier ik elk Ajax succes ook extra uitbundig.
Vreemd genoeg is de haat in Breda tov Ajax minder, want die wilden vandaag echt winnen, maar zo zie je maar weer waar een klein land ziek in kan zijn.
In elk stadion word dat k*t liedje gezongen en werd gejuicht voor die rot Tukkers.....the hell with them !!! 
Bah.
Ik heb daar zon hekel aan al die andere clubs lachen ons nu uit.Met hun helemaal niks in Amsterdam. En dat zeggen dan utrechters die niet eens in de buurt van europees voetbal zijn.
Ik heb bijna iedereen die voor een andere club is geblokt op msn voor een dag of 2 anders kan ik het gelul niet meer bijhouden.
Behalve twentenaren die heb je meteen stil als je zegt dat Ruiz volgend seizoen toch weg is.
|
M(L)....

Forum berichten: 131
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 18:46
|
|
Citaat: Zo ziek is dit land geworden ja........de haat tegen Ajax overheerst alles. Daarom vier ik elk Ajax succes ook extra uitbundig.
In elk stadion word dat k*t liedje gezongen en werd gejuicht voor die rot Tukkers.....the hell with them !!! 
Bah.
Ik heb daar zon hekel aan al die andere clubs lachen ons nu uit.Met hun helemaal niks in Amsterdam. En dat zeggen dan utrechters die niet eens in de buurt van europees voetbal zijn.
Ik heb bijna iedereen die voor een andere club is geblokt op msn voor een dag of 2 anders kan ik het gelul niet meer bijhouden.
Behalve twentenaren die heb je meteen stil als je zegt dat Ruiz volgend seizoen toch weg is.
Twente is volgend jaar niks meer want die hebben volgend jaar de helft van hun team niet meer en dan ist weer zo´n zwak clubje die hadden gewoon even geluk dit jaar maar dan zien we ze toch niet weer. Volgend jaar wordt ons jaar let maar op, nu moeten we ons eerst nog even richten op de beker !!!
|
Sander410

Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 19:08
|
|
Zou iemand voor mijn een schema willen geven van de tegenstanders die we kunnen loten in de cl.
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 19:12
|
|
Update: [color=#FF0000">3 mei[/color">
Deelnemers Q3 Non-Champions 2010 - 2011:
16 juli - loting voor derde ronde.
Rusland N3 - [color=#0000FF">Zenith St Petersburg*[/color">
Nederland N2 - [color=#0000FF">Ajax[/color">
Griekenland N2 - [color=#0000FF">Olympiakos[/color">
Schotland N2 - [color=#0000FF">Celtic[/color">
Zwitserland N2 (N1: BSC Young Boys of N2: FC Basel)
Oekraïne N2 - (N1: Shakhtar Donetsk of N2: Dinamo Kiev)
Portugal N2 - (Braga)
Roemenië N2 - (Unirea Urziceni)
België N2 - (Club Brugge)
Turkije N2 - (Bursaspor)
De loting van de 3e kwalificatieronde zal er als volgt uit zien omdat dit wordt bepaald op basis van UEFA coëfficiënten:
Geplaatst:
[color=#0000FF">Zenith St Petersburg*[/color">
[color=#0000FF">Ajax[/color">
[color=#0000FF">Olympiakos[/color">
FC Basel
Dinamo Kiev
Ongeplaatst:
Braga
[color=#0000FF">Celtic[/color">
Club Brugge
Unirea Urziceni
Bursaspor
Engeland N4 (Tottenham Hotspur*)
Duitsland N3 (Werder Bremen*)
Frankrijk N3 (Lille)
Op basis van de huidige stand zou Ajax als vierde hoogstgeplaatste clubs op de UEFA-coëfficiëntenlijst staan (rekening houdend met plaatsing van Zenit); hierdoor zal Ajax ook in Q4 de sterkste tegenstanders ontlopen.
Notitie: Tottenham Hotspur en Manchester City spelen a.s. woensdag tegen elkaar (de laatstgenoemde thuis); dan wordt min of meer beslist wie als vierde in de Premier League zal eindigen. City heeft een lagere ranking dan Ajax, het is dan ook hopen dat zij als vierde eindigen.
Verder speelt Werder Bremen zaterdag nog thuis tegen HSV, maar gezien de huidige vorm van beiden teams verwacht ik niet dat het dan Ajax hogergeplaatste Bremen, de vierde positie nog uit handen geeft. Lyon speelt vanavond tegen het als vierde geplaatste Montpellier en heeft met twee wedstrijden minder gespeeld dan de (meeste) andere teams veel kans om de derde positie te bemachtigen, in de Franse competitie kan echter nog genoeg gebeuren.
In de Serie A heeft Juventus haar kansen vergooit om nog als vierde te eindigen, waardoor het lagergeplaatste Sampdoria of Palermo als Italiaanse kandidaat aan de CL-voorrondes zal starten.
Tenslotte spelen Dynamo Kiev en Shakhtar Donetsk aanstaande woensdag tegen elkaar in een thuiswedstrijd van de laatstgenoemde. We mogen hopen dat Shakhtar deze wedstrijd wint, zodat het lager geplaatste Dynamo Kiev als tweede eindigt.
Blauw = Definitieve uitkomst
Gemarkeerd = verandering ten opzichte van vorige update
*= hogere ranking dan Ajax
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 21:10
|
|
Heeft iemand hier Studio Sport tot het einde gezien? Zo ja dan hebben jullie zeker ook genoten van Janssen die op zijn smoel ging omdat hij uit een andere bus bier moest halen
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 21:16
|
|
Bedankt weer, Empulse!
Citaat: Heeft iemand hier Studio Sport tot het einde gezien? Zo ja dan hebben jullie zeker ook genoten van Janssen die op zijn smoel ging omdat hij uit een andere bus bier moest halen 
Nee, niets gezien. De teleurstelling is nog ietsjes te groot. Heb al wat foto's gezien. Niet bepaald een stimulatie om toch te kijken. Misschien vanavond SV. Nee, toch maar niet....geen zin in die bruinverbrande, achterbakse paddenkop, die stotterende zoon van en die wauwelende Limburger.
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 21:22
|
|
Ik ben ook verslagen vandaag. De klap blijft ondanks alles ontzettend hard. Tyfus Twente en wat balen dat we het weer niet halen. Wel kunnen die boer Feher en dik Rotterdammertje Snoyl. Achterlijke voetballers.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 21:23
|
|
Bedankt voor je overzicht weer Empulse. Tegen welke teams denk je dat Ajax wel een kans maakt en tegen welke teams niet?
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 21:27
|
|
Citaat: Bedankt voor je overzicht weer Empulse. Tegen welke teams denk je dat Ajax wel een kans maakt en tegen welke teams niet?
Als Ajax goed speelt, zoals we ze deze laatste seizoenshelft een paar keer hebben zien doen, dan maken ze tegen bijna al die mogelijk tegenstanders een kans. Tottenham is van hun de sterkste tegenstander en als Ajax hun zou loten dan heb ik er weinig vertrouwen in maar Ajax zou ook tegen hun niet kansloos zijn.
|