Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Almere City FC
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Almere City FC
Maker: joskeeperBekeken: 12581
Status: InactiefBerichten: 122
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 15 nov 2010 22:32
analyticus en scout is niet hetzelfde. Ik vind het een nare man. Praat met alle winden mee zolang het hem maar uitkomt. Na zijn periode bij Barcelona ging die naar PSV toe en gaf die ook af op Ajax. Toen die weer na Ajax ging als assistent was het allemaal mooi bij Ajax. Dat heb ik niet graag. Hij heeft wel kwaliteiten als analyticus, maar geef mijn maar iemand anders.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 15 nov 2010 22:39
[list">Almere City FC gaat verder met nieuwe bewindsvoerders. De Flevolanders hebben laten weten dat ze zijn overgenomen door de Kroonenberg Groep, wat leidt tot een verandering in het bestuur van de club. Zo krijgt de Jupiler League-formatie een nieuwe voorzitter aan het roer van de club, zo weet Omroep Flevoland.

Een oude bekende van Ajax zal vanaf nu als voorzitter werkzaam zijn voor Almere City FC. Arie van Eijden, voormalig algemeen directeur bij de Amsterdammers, is aangesteld als de nieuwe preses. Hij zal tevens aanschuiven in de Raad van Commissarissen bij de club. Het is echter niet het enige nieuwe gezicht bij de club.

Zo komt trainer Tonnie Bruins Slot de club voorzien van de nodige adviezen in de Raad van Comissarissen, evenals miljonair Lesley Bamberger. De Kroonenberg Groep is een vastgoedonderneming die al langer een band heeft met Almere City FC en financiële ondersteuning biedt. Met deze overname zijn de Flevolanders onmiddellijk schuldenvrij.

[/list">

Bron: www.voetbalzone.nl
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 16 nov 2010 22:24
[list">

René Osei Kofi moet toch vrezen voor een strafrechterlijke vervolging. De voormalig verdediger van Almere City haalde vorige week de krantenkoppen, door ploeggenoot Christian Gandu te bedreigen met een pistool. Gandu heeft geen aangifte gedaan, maar de politie Flevoland gaat toch een feitelijk onderzoek instellen.

Kofi en Gandu kregen het met elkaar aan de stok op een training en na de oefensessie zou eerstgenoemde naar zijn auto zijn gelopen om een pistool op te halen. Na het horen van dit bericht besloot Almere City om Kofi direct terug te sturen naar Ajax, dat hem verhuurde aan de eerstedivisionist. De Amsterdammers hebben de mandekker reeds ontslagen.

Aanvoerder Touvarno Pinas was aanwezig bij het incident en zorgde ervoor dat het tweetal het incident ter plekke uitsprak. Gandu besloot om geen aangifte te doen, maar de politie Flevoland laat het daar niet bij zitten. “Ambtshalve gaan we toch een feitenonderzoek doen, waarbij alle betrokkenen worden gehoord'', aldus een zegsvrouw tegen het ANP.

[/list">
#Bron: www.voetbalzone.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 21:21
Almere wil dus graag Ajacieden hebben:

Kandidatenlijstje wat mijn part:

Tom Overtoom (aflopend contract)
Jordy Deckers/Graafland
Bryan Ottenhof
Jeffrey Dekker
Mitchell Donald
Tomothy Van der Meulen
Evander Sno
Johan Kappelhof
Darko Bodul
Hyun Suk
Lorenzo Burnet
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 21:22
Ik zou Rodney daar heen sturen, zodat Bouy kan doorschuiven naar Jong Ajax. Verder zou ik ook Ebecilio verhuren.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 23:32
Opzich wel een goed idee maar omdat beiden nu al mochten meetrainen vraag ik me af of ook zij in aanmerking komen.

Anyway Almere staat voorlaatste en het degradatiespook huist daar, vandaag wel een gelijkspel tegen Den Bosch.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 11 dec 2010 06:58
Ik zou spelers met nog een beetje potentie hebben naar Almere City toe sturen. Ik dan vooral aan Van Rhijn en Castillion. Die spelers hebben een aflopend contract bij Ajax en kunnen bij Almere City laten zien of e nog in aanmerking komen voor een contractverlenging. Ook zou ik een Schouw daarheen sturen omdat die op een dood spoor bevind bij Ajax.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 17:25
Citaat:
Almere City FC zit net als afgelopen zomer in de wachtkamer bij Ajax.De Almeerse Jupilerleagueclub hoopt dat er voor het begin van de tweede seizoenhelft op 17 januari nog enkele spelers vanuit Amsterdam over komen. Die hoop bleek voor aanvang van het seizoen ijdel en vooralsnog lijkt hier weinig aan veranderd. Vanochtend trainde de selectie van trainer Henk Wisman voor het eerst na de winterstop, maar telde nog geen nieuwe gezichten.

,,We hebben sinds het wegvallen van René Osei Kofi nog vijftien contractspelers over terwijl we er zestien moeten hebben. Dus er moet zeker nog iets gebeuren. We verwachten wel wat van Ajax, maar het is afwachten’’, aldus Wisman na afloop van de training.

Ajax laat weten een aantal spelers op het oog te hebben voor wie het beter zou zijn als ze naar Almere zouden gaan. ,,Die gesprekken gaan deze week plaatsvinden. Hoeveel wij er op het oog hebben ga ik niet zeggen. Het ligt namelijk aan de spelers zelf of ze dit willen’’, vertelt woordvoerder Miel Brinkhuis namens de Amsterdamse club.

Wisman, van wie het contract aan het eind van dit seizoen afloopt, heeft voor de feestdagen een gesprek gehad met twee leden van de Raad van Commissarissen, Arie van Eijden en Tonny Bruins Slot. ,,We hebben aangegeven dat we voor het eind van deze maand duidelijkheid aan elkaar gegeven of we na dit seizoen verder gaan met elkaar.’’

Vrijdag speelt Almere City FC de eerste oefenwedstrijd in aanloop naar de tweede seizoenshelft. De amateurs van Almere City zijn dan de tegenstander. Volgende week dinsdag wordt er dan nog geoefend tegen IJsselmeervogels en op 17 januari start het tweede deel van de competitie met de uitwedstrijd tegen RBC Roosendaal. De Almeerders staan momenteel op de zeventiende plaats.


Almerevandaag.nl

Om welke spelers zullen dat gaan?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 18:56
Citaat:
Tom Overtoom (aflopend contract)
Jordy Deckers of Graafland
Bryan Ottenhof
Jeffrey Dekker
Mitchell Donald
Tomothy Van der Meulen
Evander Sno
Johan Kappelhof
Darko Bodul of Suk
Lorenzo Burnet


Dit is nog altijd mijn lijstje van spelers die zouden mogen vertrekken.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 19:04
Overigens belachelijk dat Jeffrey Dekker ooit een contract is gegeven. Nooit wat van gekund.
Castel di Sangro


Geregistreerd: 20-12-2007
Forum berichten: 346
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 19:14
we hebben nog wel een groter lijstje prutsers onder contract, met dank aan Jol.. :) Ooijer, Tainio, maar ook Oleguer mogen die kant op.. Silva en Cvitanich mee in de zak, en hoppa, Almere pakt een periode, en kan via nacompetitie promoveren.. Pas dan hebben we iets aan Almere! :)
[droommodus uit">

Van jouw lijstje lijkt me dat Sno en Donald ook de stap niet gaan maken.. Ook Bodul heeft een te groot ego. Voor de rest ken ik de spelers uit jouw lijst niet, en ga ik daar geen uitspraken over doen..
Maar ik vind het wel weer een teken van zwakte dat Ajax weer zo lang wacht mbt het verhuren van spelers.. Op deze manier ga je nooit een fatsoenlijke band tussen de clubs krijgen, en kun je er wat mij betreft beter mee kappen.. :)
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 19 jan 2011 18:20
Citaat:
Almere City zakt door straf naar laatste plaats

Almere City FC is zonder te spelen afgezakt naar de laatste plaats in de Jupiler League. Dat is het gevolg van een straf door de licentiecommissie van de KNVB, die bij de ploeg uit Almere drie punten in mindering bracht.
Almere City FC heeft zich voor de derde keer niet gehouden aan de met de licentiecommissie gemaakte afspraken om de financiën op orde te krijgen.

In de stand zakt Almere van de zeventiende naar de achttiende plaats achter Fortuna Sittard. De club heeft nu 6 punten uit 17 wedstrijden.


Bron
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 27 jan 2011 13:41
Citaat:
Resodihardjo en vier Kroaten op proef bij City

Bron: almerevandaag.nl

Bij Almere City FC trainden vanmorgen vijf spelers mee op proef waaronder Leroy Resodihardjo van ADO Den Haag. De vier andere spelers waren afkomstig van clubs uit Kroatië. Resodihardjo heeft nog een contract voor een half jaar bij de eredivisionist uit de Hofstad, maar mag worden verhuurd.

,,Mijn eerste indruk is goed. Ik denk dat ik wel boven het niveau uit kan steken. Het is nu echter aan de clubs of zij er uit komen. Ik wil wel’’, reageerde de middenvelder vanmiddag na zijn eerste training bij Almere. ,,Morgen ga ik weer trainen en daarna hoop ik meer te weten’’, vulde hij aan.
,,Het is lastig om na een eerste training al iets te kunnen vaststellen, maar het zag er niet verkeerd uit’’, aldus trainer Henk Wisman.
Almere City FC staat momenteel laatste in de Jupiler League. De club is op zoek naar versterkingen en heeft daar tot maandag 31 januari de tijd voor. Eventuele spelers van Ajax die als gevolg van de samenwerking tussen beide clubs naar City zouden komen, waren er vanochtend nog niet. De club hoopt daar nog wel op.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 27 jan 2011 13:43
Wie van Ajax-2 zou er in aanmerking komen voor een verhuur naar Almere City?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 27 jan 2011 20:16
Spelers die bij Ajax 2 de doorstroom van de jeugd in de weg staan. Daarbij denk ik aan Bodul, Sno (hoewel veel respect voor zijn inzet) en Donald. Verder is het natuurlijk een waardeloze samenwerking. Op dat niveau kun je niet makkelijk doorgroeien, naar Ajax 1.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:07
Citaat:
AlmereAjax: "Twee Ajacieden twijfelen nog" 31-01-2011
Twee Ajacieden twijfelen nog of ze maandag de overstap maken naar Almere City FC. Dat zegt Miel Brinkhuis, de woordvoerder van de Amsterdamse club.

Volgens Brinkhuis heeft Danny Blind, de assistent-trainer van het eerste elftal, aan vijf Ajacieden uitgelegd wat de voordelen zijn van een overstap naar Almere. Drie voetballers zien de transfer niet zitten, twee spelers maken voor middernacht bekend of ze de overstap maken. Daarna is de transfermarkt gesloten.

Ajax werkt sinds afgelopen zomer nauw samen met Almere City maar dat heeft tot nu toe weinig opgeleverd.

Bron: Omroep Flevoland

Ben benieuwd om welke spelers het gaat.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 22:51
Almere City FC geeft rode lantaarn over

ALMERE - Almere City FC heeft maandag de laatste plaats in de Jupiler League overgedaan aan Fortuna Sittard. Het elftal van trainer Henk Wisman versloeg in eigen stadion Sparta Rotterdam met 3-1. Eerder dit seizoen verloor Almere de uitwedstrijd tegen Sparta nog met 12-1.

Almere stond nu na ruim tien minuten spelen al met 2-0 voor door doelpunten van Dion Malone en Karim Fachtali. Tussen beide treffers door kreeg Spartaan Carlos Delgado de rode kaart. Ricky van den Bergh scoorde nog voor rust tegen.

Sidney Schmeltz besliste het duel in de tweede helft. Almere City FC heeft nu tien punten, Fortuna Sittard negen. Fortuna speelde zelf niet, omdat de uitwedstrijd tegen FC Den Bosch werd afgelast.

Tweede plaats

Helmond Sport won de uitwedstrijd tegen AGOVV Apeldoorn met 4-1 en staat nu op de tweede plaats, op tien punten achterstand van koploper FC Zwolle.

Go Ahead Eagles tegen Veendam eindigde in 0-0.

Bron: Nusport.nl
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 22:53
FORZA HELLEMOND!!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 23:31
Beroerde start nekt Almere City tegen MVV

Almere City is in eigen stadion tegen een nieuwe nederlaag aangelopen. MVV Maastricht had in de eerste helft geen kind aan de degradatiekandidaat. Almere City werd laat wakker en kon de achterstand niet meer ongedaan maken: 2-4.

Op bezoek in Almere stond MVV na 34 minuten spelen al op een 0-3 voorsprong. Een eigen doelpunt van Dion Malone, Michael La Rosa en Malcolm Esajas zorgden voor een 0-3 ruststand.

In de tweede helft bracht de thuisploeg aanzienlijk meer en kwam het via Mitchell Burgzorg en Thijs Sluijter volledig terug in de wedstrijd. Waar heel Almere hoopte op de gelijkmaker viel de treffer aan de andere kant via opnieuw La Rosa.

Door de nederlaag moet Almere City spoedig punten gaan halen. Met tien punten uit 21 wedstrijden staat de ploeg nog altijd onderaan in de Jupiler League en ligt degradatie op de loer.

Bron: VoetbalPrimeur.nl
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 23:13
Damian van Bruggen (tweede jaars C-junior, spelend in de B1 van Almere City) speelt volgend seizoen in het shirt van Ajax.
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 11 feb 2011 02:01
Citaat:
Damian van Bruggen (tweede jaars C-junior, spelend in de B1 van Almere City) speelt volgend seizoen in het shirt van Ajax.


Hartstikke goed!!
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 11 feb 2011 19:12
Goede voetballer?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 11 feb 2011 21:40
Ja.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 12 feb 2011 10:21
Een wat open vraag maar is Ajax op dit moment ook bezig meer jeugdscouting toe te passen op andere BVO's?

Ik dacht altijd dat de clubs binnen Nederland een soort van afspraak hadden om niet elkaars spelers weg te kapen. Natuurlijk ligt dit wat anders in het geval van een speler van Almere City. Echter hebben ze laatst toch ook een speler uit de WIllem 2 opleiding overgenomen.

*Ik meen ook eens ergens gelezen te hebben dat Feyenoord ook erg actief bij andere BVO's scout.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 12 feb 2011 17:35
Feyenoord, PSV en Ajax scouten landelijk, ook bij andere BVO's. Meerdere clubs. Er is echter een gentlemen's agreement tussen de traditionele top drie om van elkaars talenten af te blijven.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.597 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Almere City FC
Ga
Zoeken: