Forum
Forumoverzicht » Archief » WK Voetbal 2010 » WK Wedstrijden integraal op Internet
Ga
Zoeken:

Onderwerp: WK Wedstrijden integraal op Internet
Maker: MarcxDBekeken: 1032
Status: InactiefBerichten: 1
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
MarcxD


Geregistreerd: 13-06-2009
Forum berichten: 170
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amstelveen
Geplaatst: Di 18 mei 2010 18:25
Ik wist niet echt een topic om dit in te plaatsen dus ik plaats maar een nieuw topic, verplaats maar als het ergens anders in hoort...

Citaat:
HILVERSUM - De NOS zendt tijdens het WK Voetbal bijna 250 uur lang uit via radio en televisie. Voor het eerst in de geschiedenis biedt de NOS alle voetbalwedstrijden ook integraal aan via internet, zowel live als achteraf.

De NOS ontwikkelt een aparte website met daarop alle voetbalwedstrijden voor mensen die er eentje hebben gemist, maar de uitslag vooraf niet willen weten.

Voor het eerst biedt de NOS WK-wedstrijden integraal op internet aan. Tijdens het EK in 2008 gebeurde dat alleen in de vorm van samenvattingen. De omroep verwacht dat veel mensen de middagduels van Oranje vanaf hun werkplek willen bekijken, maar het is afwachten of het internet de vraag aankan.

De omroep onderhandelt nog met de wereldvoetbalbond FIFA over de uitzendrechten voor mobiele telefoons. (ANP/BVDL)


AD

Leuk voor de mensen die de wedstrijden die s'middags worden gespeeld niet kunnen kijken! Ik heb bij de vorige eindrondes steeds alle wedstrijden gekeken die ik kon kijken, maar ik zal dit jaar een paar wedstrijden niet live kunnen doen door het schema, dus ik denk dat ik hier wel gebruik van ga maken. Ik hoop wel dat die site de vraag aan kan, zoals al in de quote staat.
tasdfm


Geregistreerd: 18-11-2009
Forum berichten: 350
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 18 mei 2010 20:30
Mooi! Ik kan sommige wedstrijden niet kijken vanwege school/andere dingen dus dit is een goed idee. Heb ook wel zin in de eerste wedstrijd van NL, gaan we met de hele school in de gymzalen kijken :mrgreen: :mrgreen:
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.002.080 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » WK Voetbal 2010 » WK Wedstrijden integraal op Internet
Ga
Zoeken: