Forum
Forumoverzicht » Archief » WK Voetbal 2010 » Groep B: Argentinië, Nigeria, Zuid Korea, Griekenland
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Groep B: Argentinië, Nigeria, Zuid Korea, Griekenland
Maker: BartBekeken: 3311
Status: InactiefBerichten: 31
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 jun 2010 00:33
Ik probeerde er mee aan te geven dat dát het grootste verschil was met het Argentinië van tegen Nigeria. Op andere vlakken vond ik ze verder niet enorm veel beter. Di Maria werd op deze manier ook wat meer in het spel betrokken.

Overigens zie ik Argentinië met Di Maria-Mascherano-Maxi voor deze verdediging ook nog wel in de problemen komen hoor. Niet tegen Griekenland natuurlijk, maar bijvoorbeeld tegen Mexico...

@ Skilled: Laten we niet vergeten dat Agüero inviel tegen een vermoeide tegenstander, hij zelf maar een half uurtje hoefde te spelen en er op dat moment meer ruimte ontstond dan toen Tevez speelde.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 jun 2010 09:23
Citaat:
Ik probeerde er mee aan te geven dat dát het grootste verschil was met het Argentinië van tegen Nigeria. Op andere vlakken vond ik ze verder niet enorm veel beter. Di Maria werd op deze manier ook wat meer in het spel betrokken.

Overigens zie ik Argentinië met Di Maria-Mascherano-Maxi voor deze verdediging ook nog wel in de problemen komen hoor. Niet tegen Griekenland natuurlijk, maar bijvoorbeeld tegen Mexico...

@ Skilled: Laten we niet vergeten dat Agüero inviel tegen een vermoeide tegenstander, hij zelf maar een half uurtje hoefde te spelen en er op dat moment meer ruimte ontstond dan toen Tevez speelde.


Het middenveld is wel wat aan de aanvallende kant inderdaad, als realist ben ik het met je eens dat dat grote problemen op kan leveren tegen een sterker land maar als liefhebber hoop ik dat ze het zo laten staan. De grote plus met een middenveld zonder Veron zie ik ook in de omschakeling welke je niet noemde in je post waar ik op reageerde. Waar Veron het spel vertraagt en de tegtenstander zich zo kan hergroeperen daar was dit middenveld razendsnel in staat om te schakelen. Hierdoor kregen o.a. een Di Maria en een Messi veel meer ruimte om te excelleren wat ze met verve gedaan hebben. Met postbodevoetbal elimineer je eigenlijk de kwaliteiten die het team zo groot maken.

Tegen dit Argentinie speelt geen ploeg graag dus ik moet het nog zien of Mexico - Uruquay een afgesproken nul-nulletje gaat worden.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 jun 2010 11:25
Wil je nu zeggen dat Veron een postbodevoetballer is? Dat is een beetje omgekeerde wereld.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 jun 2010 12:18
Citaat:
Wil je nu zeggen dat Veron een postbodevoetballer is? Dat is een beetje omgekeerde wereld.


Nee dat zeg ik niet, wel dat Veron als spelvertrager postbodevoetbal veroorzaakt.
Steven_Gerrard


Geregistreerd: 21-06-2010
Forum berichten: 63
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 00:08
Laatste 3 keer Argentinie - Mexico:

2005: Argentina wins
2006: Argentina wins
2007: Argentina wins
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 08:26
Nigeria, exemplarisch voor het Afrikaanse voetbal.........
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 21:31
Citaat:
Nigeria, exemplarisch voor het Afrikaanse voetbal.........


Dat is toch ongelooflijk? Alsof er een selfdestruct-knop op al die elftallen zit. Zo wild, zo opvliegerig, zo'n matige traptechniek.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.980.000 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » WK Voetbal 2010 » Groep B: Argentinië, Nigeria, Zuid Korea, Griekenland
Ga
Zoeken: