Forum
Forumoverzicht » Archief » WK Voetbal 2010 » Groep C: Engeland, Verenigde Staten, Algerije, Slovenië
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Groep C: Engeland, Verenigde Staten, Algerije, Slovenië
Maker: BartBekeken: 4545
Status: InactiefBerichten: 69
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 15:15
Opstellingen:

Slovenië: Samir Handanovic; Miso Brecko, Marko Suler, Bostjan Cesar, Bojan Jokic; Valter Birsa, Robert Koren, Aleksandar Radosavljevic, Andraz Kirm; Zlatan Ljubijankic, Milivoje Novakovic.

England: David James; Glen Johnson, Matthew Upson, John Terry, Ashley Cole; James Milner, Steven Gerrard, Frank Lampard, Gareth Barry; Jermain Defoe, Wayne Rooney.

En:

Verenigde Staten: Tim Howard; Steve Cherundolo, Jay DeMerit, Jonathan Bornstein, Carlos Bocanegra; Landon Donovan, Michael Bradley, Maurice Edu, Clint Dempsey; Jozy Altidore, Hercules Gomez.

Algerije: Rais Ouheb Mbouli; Majid Bougherra, Rafik Halliche, Antar Yahia, Nader Belhadj, Fouad Kadir, Hassan Yebda, Medhi Lacen, Karim Ziani, Rafik Djebbour, Karim Matmour.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 15:22
Eindelijk een fatsoenlijke opstelling van Capello. Nu kunnen we Engeland pas echt oordelen, vind ik. Jermain Defoe scheelt een slok op de borrel. Wel jammer dat Lennon er niet in staat en Milner die voorkeur krijgt.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 19:37
Milner speelde in het begin erg zwak, maar na zijn assist werd hij steeds dreigender. Al met al een goede pot van Milner. Barry en Defoe bleken de missende schakels in de Engelse ploeg. Met Defoe is er veel meer dreiging, puur omdat je weet dat Heskey er geen hout van kan. Defoe is een echte spits en beslist uiteindelijk de wedstrijd met een prima goal. Rooney is helemaal uit doen.
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 20:05
Het zit Rooney ook niet mee hoor. Bal op de paal en een heerlijk pass op Gerrard. Daarna ben ik slaap gevallen dus ik weet niet hoe het verder is gegaan. Ik denk dat deze jongen een goal nodig heeft om weer wat zelfvertrouwen te krijgen.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 22:42
Ik vind 'm leuk:

Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 22:45
Chivu deed dat ook eens in zijn debuutseizoen bij AJAX. I shit you not.
Volgens mij tegen Nec thuis.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 23:04
Gelukkig ligt dat Algerije eruit, bah wat een verschrikkelijk nare ploeg is dat. Werkelijk alles is negatief aan die ploeg.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 23:17
Citaat:
Gelukkig ligt dat Algerije eruit, bah wat een verschrikkelijk nare ploeg is dat. Werkelijk alles is negatief aan die ploeg.


Generaties lang onder bevel van Frankrijk geweest. Verklaard veel Peter..
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jun 2010 23:44
:mrgreen:
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jun 2010 00:23
Citaat:
Milner speelde in het begin erg zwak, maar na zijn assist werd hij steeds dreigender. Al met al een goede pot van Milner. Barry en Defoe bleken de missende schakels in de Engelse ploeg. Met Defoe is er veel meer dreiging, puur omdat je weet dat Heskey er geen hout van kan. Defoe is een echte spits en beslist uiteindelijk de wedstrijd met een prima goal. Rooney is helemaal uit doen.


Milner is een type Beckham (al is het wel kwalitatief 2 klasse minder, Bakircioglu zou je daar ook onder scharen maar dan 5 klasse minder). Wel een goede voorzet, maar geen snelheid en actie in huis. Milner speelde vandaag goed omdat het positiespel van de totale ploeg goed was. Tegen de Duitsers zal het wat minder eenvoudig zijn om een goede voorzet te geven.

Defoe ik gaf het al aan :), die had ik meteen ingevuld, ik vond het al vreemd dat in de eerste 2 duels Crouch en Heskey voor hem in de pikorde zaten. Rooney speelde vandaag gewoon een prima wedstrijd, ondanks dat hij ook vandaag wat in moest zakken. Het grote verschil was dat Lampard en Gerrard wat dichter op de goal konden spelen met Barry in hun rug (eventueel had Carrick dat ook gekunt).
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jun 2010 00:47
Citaat:
Milner speelde in het begin erg zwak, maar na zijn assist werd hij steeds dreigender. Al met al een goede pot van Milner. Barry en Defoe bleken de missende schakels in de Engelse ploeg. Met Defoe is er veel meer dreiging, puur omdat je weet dat Heskey er geen hout van kan. Defoe is een echte spits en beslist uiteindelijk de wedstrijd met een prima goal. Rooney is helemaal uit doen.


Defoe heeft anders weinig goed gedaan en Barry speelde erg matig. Ik zou nog altijd Rooney gewoon alleen in de punt zetten.


Citaat:
Gelukkig ligt dat Algerije eruit, bah wat een verschrikkelijk nare ploeg is dat. Werkelijk alles is negatief aan die ploeg.


Ze moeten winnen en dan nog spelen ze zo behoudend. Heb ik dit toernooi wel vaker gezien. Blijkbaar is niet afgaan belangrijker dan nog een kans maken om door te gaan.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jun 2010 09:19
Citaat:

Ik zou nog altijd Rooney gewoon alleen in de punt zetten.


Tegen de Duitsers zeker, en met (verkapte) vleugels.

Citaat:
Gelukkig ligt dat Algerije eruit, bah wat een verschrikkelijk nare ploeg is dat. Werkelijk alles is negatief aan die ploeg.


Ze moeten winnen en dan nog spelen ze zo behoudend. Heb ik dit toernooi wel vaker gezien. Blijkbaar is niet afgaan belangrijker dan nog een kans maken om door te gaan.

Ja idd, maar ook het heetgebakerde, het respectloze, de duikelingen, de volledig misplaatste boosheid, de misplaatste vedetteneigingen van zo'n Ziani en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Verdedigen en gokken op een counter an sich kan ik nog wel hebben van een ploeg maar alles erom heen dat maakt deze ploeg zo verschrikkelijk. Bah!
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jun 2010 09:25
Ik vond Barry wel goed spelen. Defoe speelde op zijn goal na inderdaad matig, maar bij een spits verbloemd dat snel. Wel een échte spitsengoal die ik bij Ajax dit seizoen niet heb gezien. Iemand die met volle snelheid naar de eerste paal komt om hem in te tikken, prachtig.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jun 2010 09:30
Tegen Duitsland moet je iemand links voorin opstellen. Anders speelt Lahm je helemaal gek.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jun 2010 10:33
Citaat:
Tegen Duitsland moet je iemand links voorin opstellen. Anders speelt Lahm je helemaal gek.


En lekker die houthakkers centraal achterin laten opbouwen.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jun 2010 10:46
Ik zou zo spelen:

Rooney;
Gerrard, Lennon;
Lampard;
Barry, Carrick;
Cole, Terry, Carragher, Johnson.

Gerrard Lahm naar binnen laten meetrekken (om ruimte te maken voor Cole), Barry Özil laten opvangen en Lampard druk laten zetten op Schweinsteiger.

Als je je centrumverdedigers strak in de zone houdt om Klose ervan te weerhouden ruimte te creëren voor opkomende spelers, mag Müller proberen Cole te passeren en Podolski zich stuklopen op Johnson.

Proberen het in de omschakeling uit te spelen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jun 2010 12:50
Ik zou juist kiezen voor Defoe, die is net wat beweeglijker in de spits. Zeker ten opzichte van die houthakkers achterin bij Duitsland.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jun 2010 15:46
Ik vind Defoe echt een flutspits. Bovendien is Rooney beweeglijk zat. En je moet tegen Duitsland de flanken bezet houden.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jun 2010 16:51
Defoe een flutspits? Nee, dat gaat te ver Bertje.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jun 2010 19:00
Defoe is beter dan Heskey en Crouch. En niet alleen maar vanwege die goal. Tegen Nederland speelde Defoe overigens ook een prima wedstrijd destijds.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.980.258 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » WK Voetbal 2010 » Groep C: Engeland, Verenigde Staten, Algerije, Slovenië
Ga
Zoeken: