Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 16 apr 2011 17:26
|
|
De tussenstand begint echt vormen aan te nemen: een gapend gat tussen de top 4 en de rest.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 16 apr 2011 22:06
|
|
Citaat: 1ste plek, daar ben ik toch wel heel blij mee. Echter, ben ik dat verhuurd worden wel een beetje zat. Ik wil nu toch wel gaan bouwen aan een mooie carriere bij 1 club.
Gefeliciteerd Pepe, dat is wel heel vet!
Ik zit er kort achter hoor, hopelijk speel ik komend seizoen veel wedstrijden bij Twente.. Het is eens nodig
|
joskeeper

Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 10:53
|
|
Forumspeler: JustFerro

Sverre Eriksson speelt dit seizoen bij SKN ST. Pölten. Hij kwam 11 keer binnen de lijnen: 2 keer als invaller en 9 keer als basisspeler. Sverre wist dit seizoen 2 keer te scoren en gaf 1 assist. Hij scoorde een gemiddelde van 6.75.
Forumspeler: ?

Abraham Den Rappe speelde voor zijn 2de seizoen bij Newcastle United. Hij speelde 8 wedstrijden, 3 als basisspeler en 5 keer als invaller. Hij scoorde een gemiddelde van 6.34. Hij kwam 1 keer in actie voor de beker en scoorde een gemiddelde van 6.3.

Hvid Due speelde dit seizoen voor Al Hilal uit Saudi Arabië. Hij kwam 42 keer in actie, scoorde 2 keer, gaf 8 assist en scoorde een gemiddelde van 7.22. Het nieuwe seizoen begint in maart weer. Empoli heeft grote belangstelling voor Hvid. Hvid kan dus weer terug naar Italië.
Forumspeler: De Eik van De Dijk

Jesper Lund speelt dit seizoen op huurbasis bij Club Brugge. Hij speelde 12 keer in de basis voor de competitie. Hij gaf hier 3 assist en scoorde een gemiddelde van 6.84. Jesper heeft ook alle 12 wedstrijden voor Club Brugge gespeeld in Europa. Hij wist hier 1 keer te scoren en gaf 1 assist. Hij scoorde gemiddeld een 6.72. Jesper heeft ook zijn eerste interlanddoelpunt gemaakt.
Forumspeler: Joskeeper

Jos Schot werd aan het begin van het seizoen gehuurd door Sheffield United, maar Sheffield heeft Jos inmiddels volledig overgenomen voor een bedrag van 6.25 miljoen euro. Jos speelde dit seizoen 1 keer als invaller en 9 keer als basisspeler. Hij wist nog niet te scoren en haalde een gemiddelde van 6.73.
Forumspeler: Jurrebe

Jurre Bessenvoort kwam dit seizoen tot 2 bekerwedstrijden en scoorde daarin een 6.95. Hij speelde wel 9 wedstrijden voor de reserves waarin hij 2 keer scoorde en 4 assist gaf. Jurre staat op de lijst om verhuurd te worden door FC Twente.
Forumspeler: Riejuh

Kees Prins speelt dit seizoen op huurbasis bij FC Twente. Hij speelde in totaal 24 wedstrijden: 17 voor de competitie, 1 voor de beker en 6 voor de Champions League. In de competitie kwam hij tot 1 doelpunt en scoorde hij een gemiddelde van 6.58. Voor de Champions League scoorde hij een gemiddelde van 6.82.
Forumspeler: Kladde

Marcel Arazashvili speelt sinds de zomer voor AA Gent. Hij kwam 10 keer in actie in de basis en viel 1 keer in. Hij wist tot 6 doelpunten te komen en 3 keer een gele kaart. Gemiddeld scoorde hij een 6.85. Marcel Arazashvili speelde tot nu toe 12 jeugdinterlands en scoorde daarin 9 keer.

Pepe Sanchez speelt dit seizoen op huurbasis bij AFC Ajax. Hij kwam in totaal 19 keer in actie voor AFC Ajax. 10 keer voor de competitie, 2 keer voor de beker en 7 keer voor de Champions League. In de competitie scoorde hij 2 keer en gaf 2 assist. Hij scoorde een gemiddelde van 7.39.
|
joskeeper

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 11:25
|
|
Wintertransfer update 2016: een man terug gestuurd
In deze transferperiode gebeurde er bijna niks.
Alleen Kees Prins is door Arsenal terug gehaald naar het Emirates Stadium.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 12:22
|
|
Hmm, weer terug naar Arsenal.. Hopelijk nu definitief een doorbraak in de PL.. Hoeveel interlands heeft Kees Prins al gespeeld?
|
JustFerro

Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 12:25
|
|
Jammer, maar door drie jaar aan blessures heeft Sverre zich helaas niet voldoende kunnen ontwikkelen. Waar ik nu aanbeland ben slaat ook nergens op. Een of ander onbeduidend clubje uit Oostenrijk.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 12:27
|
|
Citaat: Jammer, maar door drie jaar aan blessures heeft Sverre zich helaas niet voldoende kunnen ontwikkelen. Waar ik nu aanbeland ben slaat ook nergens op. Een of ander onbeduidend clubje uit Oostenrijk.
Je bent mentaal ook niet sterk genoeg.. Verder als je speler weinig kracht hebt <10 heb je ook een grotere kans op blessures... Dan zijn er nog hidden stats (zoals blessuregevoeligheid en daar zul je waarschijnlijk de pech hebben dat je ook hoog scoort).. Jari Litmanen heeft b.v. op blessuregevoeligheid 20..
|
joskeeper

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 12:31
|
|
Citaat: Hmm, weer terug naar Arsenal.. Hopelijk nu definitief een doorbraak in de PL.. Hoeveel interlands heeft Kees Prins al gespeeld?
Nog altijd 0. Wel al 39 jeugdinterlands een record voor belgië.
|
joskeeper

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 13:50
|
|

17 keer kwam Sverre Eriksson dit seizoen in actie voor SKN St. Pölten uit Oostenrijk dat hem huurde van SC Heerenveen. 11 keer begon hij in de basis en 6 keer mocht hij invallen. Hij wist 3 keer te scoren en scoorde een gemiddelde van 6.73.

Abraham Den Rappe kwam dit seizoen 17 keer in actie voor Newcastle United, dat dit jaar weer uitkomt in de Premier League. 7 keer begon hij in de basis en 10 keer viel hij in. Hij scoorde een gemiddelde van 6.32. In de beker kwam hij 6 keer in actie waarin hij 1 keer scoorde en een gemiddelde van 6.73 scoorde.

Pepe Sanchez kwam dit seizoen tot 14 wedstrijden voor AFC Ajax. Hij wist 2 keer te scoren en gaf 2 assist. Hij scoorde een gemiddeld cijfer van 7.21. Ook voor de beker kwam Pepe 3 keer in actie en scoorde hij 1 keer. Pepe heeft inmiddels 7 interlands voor België gespeeld waarin hij 3 keer scoorde.

Jesper Lund speelde dit seizoen 33 wedstrijden voor Club Brugge dat hem huurde van Arsenal. Hij kwam 3 keer tot scoren en gaf 4 assist. Jesper scoorde een gemiddelde van 6.74. Jesper heeft inmiddels 23 interlands achter zijn naam staan waarin hij 1 keer tot scoren kwam.

Jos Schot kwam naar zijn overstap naar Sheffield United 8 keer in actie. 7 keer van af de start en 1 keer als invaller. Hij wist 2 keer te scoren en gaf 1 assist. Hij scoorde een gemiddelde van 6.84. Voor de beker viel hij ook 1 keer in, maar dit was te kort voor een cijfer

Jurre Bessenvoort mocht dit jaar slechts 1 keer invallen. Hij scoorde een cijfer van 6.5. Hij kwam wel 14 keer in actie voor de reserves, waarin hij 3 keer scoorde en 5 assist gaf. Hij scoorde een gemiddelde van 7.24. Jurre heeft inmiddels 23 jeugdinterlands gespeeld en scoorde daarin 1 keer.

Marcel Arazashvili kwam in zijn 1ste seizoen bij AA Gent tot 30 wedstrijden. Hij begon 28 keer in de basis en viel 2 keer in. Marcel kwam tot 15 doelpunten en 1 assist. Marcel pakte 11 keer een gele kaart en scoorde een gemiddelde van 6.87. Marcel speelde tot nu toe 12 jeugdinterlands waarin hij 9 keer tot scoren kwam.

Pepe Sanchez kwam dit seizoen tot 14 wedstrijden voor AFC Ajax. Hij wist 2 keer te scoren en gaf 2 assist. Hij scoorde een gemiddeld cijfer van 7.21. Ook voor de beker kwam Pepe 3 keer in actie en scoorde hij 1 keer. Pepe heeft inmiddels 7 interlands voor België gespeeld waarin hij 3 keer scoorde.

Kees Prins werd in de winter terug gehaald naar Arsenal omdat er veel blessures waren maar, op de aller laatste dag van de transfermarkt haalde Arsenal Slobodan Rajkovic. Hierdoor werd Kees terug gezet naar Arsenal B. Waarin hij 6 wedstrijden speelde. Kees staat in de belangstelling van Rangers dat voor hem een bedrag van 9.5 miljoen euro wil neerleggen.
|
joskeeper

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 14:02
|
|
Eindstand seizoen 6
1. Pepe Sanchez 200.47
2. Hvid Due 136.18
3. Jesper Lund 111.21
4. Marcel Arazashvili 103.05
5. Abraham Den Rappe 97.67
6. Kees Prins 62.99
7. Jos Schot 40.67
8. Sverre Eriksson 38.14
9. Jurre Bessenvoort 3.25
Tussenstand naar 6 seizoenen
1. Jesper Lund 600.70
2. Abraham Den Rappe 545.05
3. Kees Prins 533.30
4. Pepe Sanchez 492.61
5. Jos Schot 489.96
6. Marcel Arazashvili 400.23
7. Hvid Due 343.16
8. Jurre Bessenvoort 266.29
9. Sverre Eriksson 250.52
|
Fenix

Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 14:21
|
|
Ik moet zeggen petje af voor degene die dit helemaal organiseert en speelt (Joskeeper)! Ik doe zelf helaas niet mee want kwam er te laat achter, maar alsnog volg ik de ontwikkelingen. Ga zo door!
|
joskeeper

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 14:23
|
|
Citaat: Ik moet zeggen petje af voor degene die dit helemaal organiseert en speelt (Joskeeper)! Ik doe zelf helaas niet mee want kwam er te laat achter, maar alsnog volg ik de ontwikkelingen. Ga zo door!
Bedankt.
|
kladde

Forum berichten: 99
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 14:51
|
|
inderdaad petje af voor joskeeper. En eindelijk is een redelijk seizoen gedraaid
|
joskeeper

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 14:59
|
|
Zomertransfer update 2016: 3 transfers, 2 keer een verhuur
Jesper Lund heeft Arsenal dit jaar verlaten. Hij gaat spelen bij Bayer Leverkussen in de Bundesliga. Bayer Leverkussen betaalde 2.9 miljoen euro.
Ook Kees Prins heeft Arsenal verlaten hij ging voor 2.8 miljoen euro naar Fiorentina.
Arsenal haalde op zijn beurt de spits van Sheffield United Jos Schot voor 4.5 miljoen euro.
Pepe Sanchez gaat ook dit jaar op huurbasis spelen biij AFC Ajax.
Sverre Eriksson gaat naar 3 jaar Oostenrijk naar Duitsland. Hij gaat op huurbasis spelen bij 1.FC Magdeburg dat zijn wedstrijden speelt in Regionale Divisie Noord.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 16:56
|
|
Zozo, naar Ajax, daar moeten toch bonuspunten mee te verdienen zijn?
|
joskeeper

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 17:05
|
|
Citaat: Zozo, naar Ajax, daar moeten toch bonuspunten mee te verdienen zijn? 
Pepe speelde vorig seizoen ook al voor Ajax. En daar heeft hij toen 100 punten voor gekregen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 17:13
|
|
Haha, cool.
|
joskeeper

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 17:40
|
|

Pepe Sanchez heeft dit seizoen 16 wedstrijden gespeeld voor AFC Ajax. Hij scoorde 1 keer en scoorde een gemiddelde van 6.66. Pepe Sanchez heeft inmiddels 8 interlands gespeeld voor België. Hij wist tijdens deze wedstrijden 3 keer tot scoren te komen.

Sverre Eriksson speelde dit seizoen al 10 wedstrijden voor 1.FC Magdeburg. Hij scoorde 1 keer en gaf 3 assist. Hij scoorde een gemiddelde van 7.06. Sverre kwam ook nog 6 wedstrijden in actie voor de beker. Hij wist tijdens deze bekerwedstrijden 2 keer tot scoren tot komen en gaf 4 assist. Hij scoorde een 7.96.

Newcastle United speler Abraham Den Rappe speelde tot nu toe 14 wedstrijden voor Newcastle Unietd. Abraham kwam 10 keer in actie vanaf de start en 4 keer als invaller. Abraham kwam 1 keer tot scoren en gaf 2 assist. Hij scoorde een gemiddelde van 6.79. In de beker kwam hij 1 keer in actie. In deze wedstrijd scoorde hij een gemiddelde van 7.6

Hvid Due zijn contract werd halverwege december bij Al Hilal ontbonden. Hvid had echter niet te klagen en had al snel een nieuwe club gevonden: Zenit St. Petersburg. Hvid heeft 25 jeugdinterlands voor Nederland gespeeld en scoorde daarin 2 keer.

Jesper Lund kwam in zijn eerste seizoen voor Bayer Leverkussen tot 11 wedstrijden, 1 als invaller en 10 als basissppeler. Scoren lukte hem nog niet, wel gaf hij 1 assist. Jesper scoorde een gemiddelde van 6.45. Jesper heeft inmiddels al 27 interlands gespeeld voor het Deense nationale elftal.

Jos Schot ging dit seizoen naar Arsenal, maar speelde nog geen enkele wedstrijd. In totaal speelde Jos 177 wedstrijden, waarin hij 76 keer scoorde en 16 assist gaf. Gemiddeld scoorde hij een 6.98

8 wedstrijden kwam Jurre Bessenvoort in actie voor FC Twente. Hij wist 2 assist te geven en scoorde een gemiddelde van 7.01. Voor de beker kwam hij 2 keer in actie waarin hij 1 assist wist te geven. Hij scoorde een gemiddelde van 7.05. Ook kwam hij 1 keer in actie voor Twente in Europa.

Kees Prins kwam in zijn 1ste half jaar bij Fiorentina tot 3 basisplaatsen en 1 inval beurt. Hij wist 1 keer de bal tegen de touwen te krijgen en scoorde een gemiddelde van 6.65. Kees staat in de belangstelling van verschillende topclubs in Europa waaronder: Inter en AC Milan, Barcelona, Bayern Munchen en Liverpool FC.

Marcel Arazashvili speelt dit seizoen voor AA Gent. Hij kwam voor deze club 10 keer aan de start van de wedstrijd en wist 7 keer te scoren. Hij was ook 2 keer de aangever en scoorde een gemiddelde van 7.1. Voor de beker scoorde hij 1 keer in evenveel wedstrijden. Voor deze wedstrijd scoorde hij een 7.3. Marcel staat in de belangstelling van PSV Eindhoven en Parma.
|
joskeeper

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 17:44
|
|
Zomertransfers update 2017: Arazashvili naar Bari
Marcel Arazashvili heeft zijn transfer naar een grote competitie gemaakt. Voor een bedrag van 4.6 miljoen euro ging Marcel naar Bari, dat op een 11e plaats in de Serie A staat.
|
De Eik van De Dijk

Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 20:13
|
|
Wow, dat is even een partij lekker gegaan dit weekend. Mooie transfer naar mijn favoriete Duitse ploeg, een heel grote hoeveelheid interlands voor mijn vaderland en mijn stats vliegen omhoog.
Ik zou dit geintje wel eens kunnen winnen!
|
joskeeper

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 20:18
|
|
Citaat: Wow, dat is even een partij lekker gegaan dit weekend. Mooie transfer naar mijn favoriete Duitse ploeg, een heel grote hoeveelheid interlands voor mijn vaderland en mijn stats vliegen omhoog.
Ik zou dit geintje wel eens kunnen winnen!
Ja inderdaad jij gaat erg goed, denk dat het tussen Riejuh en jou zal gaan en met outsider Pepe Sanchez. Ben met mijn transfer naar Arsenal mijn klassement denk aan het verpesten ben.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 21:51
|
|
Ik speel ook nog te weinig wedstrijden vind ik zelf. Vroege transfer naar Arsenal en nu weer naar Fiorentina... Sta wel constant in de belangstelling van topclubs dus dat is wel mooi.. Denk persoonlijk ook dat ik het verkeerde land heb uitgekozen om een centrum verdediger in te zijn aangezien België redelijk wat talentvolle CV's heeft..
Ach allemaal reflectiepunten die ik de volgende keer meeneem in mijn speler maken..
|
Jurrebe

Forum berichten: 64
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 22:03
|
|
Ik ben gewoon constant geblesseerd en zie mijn stats juist achteruit hollen... Voorlopig is het eigenlijk een dramacarriere, nergens aan de bak komen.
|
joskeeper

|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 22:25
|
|
Ik heb het gevoel, als ik het zo zie, dat ik al heel snel naar het midden oosten ga of 5e divisie van Engeland. Vervroegd pensioen is ook nog een optie.
Weet nu wel al wat ik de volgende keer ga doen, wil toch wel erg graag slagen als spits.
|
joskeeper

|
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 09:51
|
|

Pepe Sanchez speelde dit seizoen op huurbasis bij AFC Ajax. Hij kwam 19 keer binnen de lijnen en wist 2 keer te scoren. Hij scoorde een gemiddelde van 6.69. In Europa kwam hij ook nog 11 keer in actie voor de recordkampioen van Nederland. Tijdens deze wedstrijden wist hij 2 keer te scoren en gaf hij 2 assist. Gemiddeld scoorde hij een 6.74.

Newcastle United speler Abraham Den Rappe kwam dit seizoen 28 keer in actie. 20 keer startte hij in de basis en 8 keer viel hij in. Abraham kwam dit seizoen tot 1 doelpunt en 3 assist. Hij scoorde een gemiddelde van 6.85. Abraham heeft inmiddels 29 jeugdinterlands gespeeld.

Hvid Due kwam in zijn eerste half jaar als Zenit speler 10 keer in actie. Hij scoorde 3 keer, waarvan 1 vanaf 11 meter, gaf 3 assist en scoorde een gemiddelde van 7.24. In Europa kwam hij ook 2 keer in actie. Tijdens deze wedstrijden wist hij 1 keer te scoren en haalde hij een gemiddelde van 6.95.

Jesper Lund kwam 25 wedstrijden uit voor Bayer Leverkussen. 23 keer startte hij in de basis en 2 keer viel hij in. In deze wedstrijden wist hij 4 assist te geven en pakte hij 3 keer een gele kaart. Gemiddeld scoorde Jesper een 6.46. Voor de beker kwam hij ook nog 3 keer als basisspeler in actie. Hij wist tijdens deze wedstrijden 2 assist te geven en scoorde een gemiddelde van 6.87.

Jos Schot kwam 0 wedstrijden aan spelen toe bij Arsenal. Jos Schot begon zijn carrière bij Lask Linz waar hij in 18 duels 11 keer scoorde. In januari 2012 ging Jos naar Manchester United. In deze periode was hij op huurbasis actief bij Antwerp FC, Red Bull Salzburg, Watford, SBV Excelsior en Sheffield United waar hij in totaal 135 wedstrijden en 49 doelpunten kwam. In juli 2016 ging Jos naar Arsenal.

Jurre Bessenvoort kwam dit seizoen tot 17 wedstrijden voor FC Twente. In deze wedstrijden kwam hij 1 keer tot scoren en gaf hij 2 keer een assist. Jurre scoorde een gemiddelde van 6.88. Voor de beker kwam hij 2 keer in actie. Hij wist hier een 7.05 gemiddeld te scoren.

Kees Prins kwam in zijn eerste volledige seizoen bij Fiorentina 13 keer in actie voor ”de Paarse”. 9 keer begon hij aan de start van een wedstrijd en 4 keer viel hij in. Kees wist dit seizoen 1 keer te scoren en scoorde een gemiddelde van 6.70.

Marcel Arazashvili kwam in zijn half jaar bij Bari 10 keer aan de start van de wedstrijd. Marcel wist 3 keer te scoren en pakte 3 keer een gele kaart en 1 keer een rode. Gemiddeld scoorde Marcel een 6.64 als cijfer.

Sverre Eriksson kwam dit seizoen tot 28 wedstrijden voor 1.FC Magdeburg. Hij wist 2 keer het doel te vinden en gaf 6 keer een assist. Sverre scoorde een gemiddelde van 7.25. Voor de beker kwam hij ook 6 keer in actie en wist hij 2 keer te scoren en 4 assist te geven. Gemiddeld scoorde hij een 7.96.
|