Auteur
|
Bericht
|
Leonel

Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 9 maa 2009 23:41
|
|
Bakkal, die zou ik graag bij Ajax willen zien. Speelt hij tegenwoordig weer?
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 10 maa 2009 09:32
|
|
Citaat: Bakkal, die zou ik graag bij Ajax willen zien. Speelt hij tegenwoordig weer?
Bakkel pikt zijn minuutjes als invaller mee, maar ik zie hem niet in ajax-shirt spelen, aangezien hij is opgegroeid onder de rook van het Philips-stadion (oud-strijp).
Het is wel een speler die op ons middenveld bruikbaar is.
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 10 maa 2009 14:20
|
|
Ik vind het eigenlijk best raar dat Bakkal niet meer speelt. Als hij speelt is hij meestal ook wel gevaarlijk en goed!
Stel dat als Jong-Ajax kampieoen zou worden mogen ze dan ook meedoen in KNVB-beker? Of is dat alleen voor de beker winnaar van de beloften competitie?
|
Chivu 05

Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Di 10 maa 2009 15:08
|
|
Citaat: Ik vind het eigenlijk best raar dat Bakkal niet meer speelt. Als hij speelt is hij meestal ook wel gevaarlijk en goed!
Stel dat als Jong-Ajax kampieoen zou worden mogen ze dan ook meedoen in KNVB-beker? Of is dat alleen voor de beker winnaar van de beloften competitie?
Zowel de kampioen van de beloftencompetitie als de bekerwinnaar bij de beloftes plaatst zich voor de KNVB-beker.
|
methodmich

Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Di 10 maa 2009 17:07
|
|
Uit dezelfde competitie gisteren Jong Sparta - Jong / Oud PSV bezocht. Einduitslag 2-2, terwijl PSV met jongens als Bakkal en Lazovic aan kwam zetten.
Op basis van het spel van PSV kan ik me voorstellen dat ze aardig achter staan op Ajax, dat dus af lijkt te stevenen op de titel.
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 10 maa 2009 23:06
|
|
Jong FC Utrecht - Jong Ajax samenvatting hier
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 19:26
|
|
Jong Ajax na 1 helft op een 2-0 voorsprong tegen Jong Heerenveen door Kennedy en Martina. Manucharyan niet eens op de bank. Iemand die weet wat er met hem is?
www.highlow.nl
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 19:29
|
|
Opstelling Jong Ajax:
Sergio Padt; Nathaniel Will, Calvin Mac Intosch, Christian Supusepa, Lorenzo Burnet; Daylon Claassen, Siem de Jong, Jeffrey Sarpong; Kennedy, Darko Bodul en Javier Martina.
Zet Manucharian op de positie van Kennedy en Jong Ajax speelt met het soort systeem waar ik van houd. Leuk voor Burnet trouwens dat vind ik een groot talent op de linksback positie.
|
Scio

|
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 21:01
|
|
Werkelijk waar...hoe krijgen ze het voor elkaar. Van 2-0 voor naar 2-3 verlies. Spanning voor een eventueel kampioenschap?
|
Admin Rob

Forum berichten: 92
|
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 22:05
|
|
Heel simpel: als de concentratie en werklust na de pauze een stuk minder is en Jong Heerenveen dat wel heeft, dan gaat het fout. Waarschijnlijk dacht Jong Ajax dat de wedstrijd al gewonnen was.
Jammer van dit verlies, het was niet nodig geweest daar Ajax voor rust veel sterker was dan Heerenveen. Na rust waren de rollen omgekeerd en was een gelijkspel terechter geweest.
Uiteraard heb ik weer wat foto's gemaakt:
http://www.rob-online.nl/jongajax/archi ... y_375.html
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 16 maa 2009 22:13
|
|
Vergeet ook niet te melden dat de tegenstander van Jong Ajax deze keer met heel veel spelers uit de A-selectie speelde:
Hans Vonk, Milan Kopic, Tarik Elyounoussi, Patrik Ingelsten, Calvin Jong-A-Pin, Pedro Beda, Daryl Janmaat, Bonaventture Kalou, Lazaro, ArnarSmarason en Arjen Bergsma.
Wissels: Harmen Zeinstra, Donovan Deekman, Mislav Rados, Jeffrey Gouweleeuw, Sofian Akouili, Michel Poldervaart, Lesley Fellinga.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 23 maa 2009 22:40
|
|
Citaat: Cvitanich helpt Jong Ajax aan zege
Waalwijk, 23 mrt 2009
Jong Ajax verzuimde het zichzelf makkelijk te maken in de uitwedstrijd tegen Jong RKC Waalwijk. Ondanks het magere spel werd wel ‘gewoon’ met 2-4 gewonnen. Dario Cvitanich scoorde drie treffers. Ook Siem de Jong was trefzeker.
De Argentijnse Ajacied hielp zijn ploeg al in de eerste helft met twee treffers aan een goede start. Na 35 minuten voetballen keek Jong RKC, de hekkensluiter van de Beloftencompetitie kan degradatie al niet meer ontlopen, tegen een 0-2 achterstand aan. Jong Ajax liet de thuisploeg terugkomen in de wedstrijd. Drie minuten voor de rust versloeg Peljto doelman Sergio Padt (1-2) en schonk de Waalwijkers daarmee nieuwe hoop.
,,De 1-2 hebben we over onszelf afgeroepen’’, keek Jong Ajax-trainer Adrie Koster na afloop ontevreden terug. De coach was vooral ontevreden over de matige instelling van veel Ajacieden. ,,Vooral de eerste helft werd er slecht gevoetbald. We begonnen gewoon niet goed. De instelling was ver beneden niveau.’’
Halverwege de tweede helft leek Siem de Jong de wedstrijd alsnog te beslissen. Zeven minuten later bracht Voskamp de thuisploeg opnieuw dichterbij de Amsterdammers. Dario Cvitanich boorde in de slotminuten alsnog alle Waalwijkse hoop de grond in met de 2-4. De Argentijn speelde voor het eerst sinds lange tijd weer een volledige wedstrijd. Met zijn drie doelpunten was Cvitanich in ieder geval van grote waarde voor Jong Ajax.
,,Als we vanaf het begin in een hoger tempo hadden gespeeld, hadden we Jong RKC van het kastje naar de muur kunnen sturen’’, wist Koster wat zijn spelers zoal beter hadden kunnen en wellicht ook moeten doen. De trainer trok daarna direct maar zijn conclusie: ,,Deze wedstrijd moeten we daarom maar snel vergeten. Op naar de volgende wedstrijd.’’
Volgende week dinsdag speelt Jong Ajax een vriendschappelijke wedstrijd tegen Ajax Zaterdag. Over twee weken pakt de koploper de draad weer op in de Eredivisie voor Beloftenelftallen. Op 6 april komt Jong Sparta naar de Toekomst.
Met nog vier competitieduels te spelen koestert Jong Ajax een voorsprong van zeven punten op naaste belager Jong Feyenoord. De Rotterdamse Beloften wonnen maandag met dezelfde cijfers (2-4) van Jong sc Heerenveen.
Opstelling Jong Ajax:
Padt; Will, Mac Intosh, Blind, Schilder (65. Danilo); Sno, De Jong, Sarpong; Martina, Cvitanich en Leonardo (70. Claasen).
Ajax.nl
|
Riejuh

|
Geplaatst: Wo 25 maa 2009 21:07
|
|
Zoals het er nu uitziet kan Jong-ajax tegen Jong-psv kampioen worden... Aangezien deze wedstrijd zal plaats vinden op de Herdgang, of Philips stadion zal ik hier aanwezig bij zijn...
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 26 maa 2009 22:18
|
|
Ik ook!
|
Scio

|
Geplaatst: Do 26 maa 2009 22:24
|
|
Wanneer is die wedstrijd? Dan kom ik ook wel even uit Nijmegen aanzetten. Is al een tijdje geleden dat we en kampioenschap hebben kunnen vieren. Meteen kleine meeting er tegenaan gooien van wat AF'ers
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 29 maa 2009 20:27
|
|
Misschien een beetje off-topic maar ik hoop dat Bodul voor Oostenrijk gaat kiezen. Die hebben dan een geweldig getalenteerde voorhoede met Bodul en Arnautovic.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 30 maa 2009 01:08
|
|
Hij heeft voor Kroatië gekozen.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Ma 30 maa 2009 10:48
|
|
Citaat: Wanneer is die wedstrijd? Dan kom ik ook wel even uit Nijmegen aanzetten. Is al een tijdje geleden dat we en kampioenschap hebben kunnen vieren. Meteen kleine meeting er tegenaan gooien van wat AF'ers 
The day After PSV-Ajax 20-04-09
|
Riejuh

|
Geplaatst: Ma 30 maa 2009 15:17
|
|
Op ajax.nl staat er vandaag een fotoverslag van de training. Hieruit bleek onder andere door de tekstfragmenten dat Donald en Vd Heijden volop meetrainden met Jong-ajax. Dat gezamelijk met ajax-1 de training afwerkte. Goed om te lezen dat deze 2 langdurig geblesseerde spelers weer op de weg terugzijn...
|
Admin Rob

|
Geplaatst: Ma 30 maa 2009 20:37
|
|
Morgenavond oefent Jong ajax tegen de amateurs van Ajax. De wedstrijd begint om 19:30u op sportpark De Toekomst.
|
Scio

|
Geplaatst: Ma 30 maa 2009 21:34
|
|
Jordy Schell mogelijk naar NEC
http://www.ajaxinside.nl/
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Ma 30 maa 2009 21:37
|
|
Citaat: Na Goossens nu dan misschien ook Schell, hopelijk krijgt die ook een gelimiteerde terugkoop som. NEC word zo wel een soort Ajax 2 zoals zo veel andere clubs in Nederland eigenlijk al zijn.
|
Admin Rob

|
Geplaatst: Di 31 maa 2009 23:33
|
|
Jong Ajax heeft vanavond met 3-1 gewonnen van de amateurs van Ajax.
Foto's en verslagen op:
http://ajaxzaterdag1.web-log.nl/ajaxzat ... vanav.html en
http://www.rob-online.nl/jongajax/archi ... y_396.html
|
Riejuh

|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 20:47
|
|
"Jong" ajax heeft vandaag met 2-0 gewonnen van Jong Sparta.
Over 2 weken kunnen ze kampioen worden uit bij Jong PSV.
Ik ga hierbij aanwezig zijn, misschien dat we met een groep van het forum (want las dat er wel meer wilden komen) ergens kunnen verzamelen...
|
joodlex

Forum berichten: 3
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 21:27
|
|
Citaat: "Jong" ajax heeft vandaag met 2-0 gewonnen van Jong Sparta.
Over 2 weken kunnen ze kampioen worden uit bij Jong PSV.
Ik ga hierbij aanwezig zijn, misschien dat we met een groep van het forum (want las dat er wel meer wilden komen) ergens kunnen verzamelen...
Gaat waarschijnlijk in het stadion gespeelt worden net als paar jaar geleden! En toen ging het wat los dus combi?? Wie zal het zeggen
|