Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Jong Ajax
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Jong Ajax
Maker: BertjeBekeken: 132343
Status: InactiefBerichten: 1761
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Di 22 jan 2008 22:53
Citaat:
Overigens hoorde ik vandaag van zijn moeder dat Tom Kalkhuis inmiddels bij een club op Cyprus zit en daar een contract zal tekenen.


Ik weet niet of dat wel zo verstandig is, jammer dat een best een aardige speler niet in beeld is bij Eerste Divisie-clubs. Hij zou dat niveau moeten aankunnen vind ik.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 22 jan 2008 23:00
Hij is toch al eens verhuurd geweest aan een Eerste Divisie-club?
Demosthenes


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 562
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 22 jan 2008 23:17
Citaat:
Hij is toch al eens verhuurd geweest aan een Eerste Divisie-club?


ja, Omniworld???
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jan 2008 00:13
Murat Yildirim staat volgens het AD in de interesse van Sparta om De Roover op te volgen als rechtsback.
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Wo 23 jan 2008 00:16
Citaat:
Murat Yildirim staat volgens het AD in de interesse van Sparta om De Roover op te volgen als rechtsback.


Had ik wel verwacht. Blind is gecharmeerd van hem, vandaar dat hij ook talent van het jaar was. Maar als ik Ajax was zou ik hem gelijk verkopen, hij zal het eerste niet halen, je vangt er nog wat geld voor en andere talenten krijgen een kans op zijn positie (Al vrees ik dat Colin/Ogararu er komt te spelen).
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jan 2008 00:18
Wat ik ook zo raar vind is dat die jongen tot zo'n anderhalf jaar geleden nog als aanvallende middenvelder speelde. Toch?
Admin Rob


Geregistreerd: 29-12-2007
Forum berichten: 92
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 23 jan 2008 07:21
Citaat:
Hij is toch al eens verhuurd geweest aan een Eerste Divisie-club?


ja, Omniworld???

Inderdaad, maar in Nederland was geen belangstelling dus heeft hij ervoor gekozen om te kunnen spelen.
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Do 24 jan 2008 23:45
Citaat:
Hij is toch al eens verhuurd geweest aan een Eerste Divisie-club?


ja, Omniworld???

Inderdaad, maar in Nederland was geen belangstelling dus heeft hij ervoor gekozen om te kunnen spelen.

Ja, hij raakte op een slecht moment geblesseerd. Heb je trouwens veel contact met spelers van het 2e (want volgens mij ben je altijd aanwezig bij thuiswedstrijden en uitwedstrijden in de buurt) ?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 24 jan 2008 23:59
Citaat:
Wat ik ook zo raar vind is dat die jongen tot zo'n anderhalf jaar geleden nog als aanvallende middenvelder speelde. Toch?


Ja, ik vond het ook maar raar dat hij zijn plaatsje op het middenveld niet terug kreeg en hij zich moest richten voor de rechtsback positie. Daar voelde hij bij het begin onwennig en werd min of meer gedwongen om daar te spelen en wou daarom weg.
Admin Rob


Geregistreerd: 29-12-2007
Forum berichten: 92
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:42
Citaat:

Ja, hij raakte op een slecht moment geblesseerd. Heb je trouwens veel contact met spelers van het 2e (want volgens mij ben je altijd aanwezig bij thuiswedstrijden en uitwedstrijden in de beurt) ?


Ik ga idd naar alle thuiswedstrijden (woon tenslotte in A'dam) en thuiswedstrijden in de buurt. Op zich heb ik weinig contact met de spelers, daar ik meer fotograaf ben dan journalist.
Admin Rob


Geregistreerd: 29-12-2007
Forum berichten: 92
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Di 29 jan 2008 21:41
Jong Ajax heeft gisteren met 2-3 gewonnen van Jong FC Utrecht. Verslagje en foto's staan op:
http://www.rob-online.nl/jongajax/archi ... ry_78.html
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 29 jan 2008 21:47
Wauw! Manucharyan speelde mee. Hoe is het mogelijk.
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Di 29 jan 2008 23:16
Citaat:
Wauw! Manucharyan speelde mee. Hoe is het mogelijk.


Hij is fit ja, maar speelt dit seizoen best vaak nog bij Jong Ajax. Tuurlijk ook wel veel geblesseerd, maar komt ook uit gemakzucht. Hij traint niet goed en dat zal er wel mee te maken hebben.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 29 jan 2008 23:23
Hoe komt dat tot uiting, Chivu? Komt het omdat hij geen motivatie heeft of zit het in zijn karakter?
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Do 31 jan 2008 22:26
Citaat:
Hoe komt dat tot uiting, Chivu? Komt het omdat hij geen motivatie heeft of zit het in zijn karakter?


Beide en het feit dat hij zovaak geblesseerd is, zal hem wel moedeloos maken. Misschien voelt hij zich ook niet zijn gemak bij Ajax (het is immers een erg jonge speler).
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 22:32
Met het oog op komend seizoen trainen er elke donderdag een viertal A-junioren mee met Jong Ajax (naast de spelers die eigenlijk nog A-junior zijn). Het gaat om Danilo Sousa Campos, Daley Blind, Vlatko Lazic en Deniz Aslan.

Overigens verloor Jong Ajax vandaag van Jong PSV met 0-1. Zo te lezen een onnodige nederlaag, zonde dus. Wel positief dat men met een jong team speelde, buiten Heijblok en Leonardo om.
Admin Rob


Geregistreerd: 29-12-2007
Forum berichten: 92
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 23:36
Inderdaad een zeer onnodige nederlaag. P$v speelde net als het eerste uit Eindhoven: sober en zeer effectief. Verslagje en foto's:
http://www.rob-online.nl/jongajax/archi ... ry_94.html
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 23:54
Citaat:
Met het oog op komend seizoen trainen er elke donderdag een viertal A-junioren mee met Jong Ajax (naast de spelers die eigenlijk nog A-junior zijn). Het gaat om Danilo Sousa Campos, Daley Blind, Vlatko Lazic en Deniz Aslan.


Ik zag Blind van de week inderdaad op een foto meetrainen met Jong Ajax. Ik dacht eerlijk gezegd dat hij daar al zo nu en dan meespeelde. Daley en Danilo zijn de enige twee van deze spelers die tot nu toe een contractaanbieding hebben gekregen en getekend, toch?

In het rapport stond overigens ook dat men vindt dat de begeleiding bij de overheveling van de jeugd naar het tweede elftal niet goed verloopt. Het zou dus goed kunnen dat deze beslissing een reactie is op het rapport.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 feb 2008 10:50
Volgens mij ging dat voornamelijk over de mentale begeleiding.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 feb 2008 12:47
Zou kunnen, maar ook daarin kan het meetrainen op zich wel helpen doordat spelers alvast kunnen wennen. Vanuit het tweede moet je toch die laatste stap naar het eerste kunnen maken. En je speelt vaak tegen volwassen professionals.
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Di 19 feb 2008 16:46
Citaat:
Met het oog op komend seizoen trainen er elke donderdag een viertal A-junioren mee met Jong Ajax (naast de spelers die eigenlijk nog A-junior zijn). Het gaat om Danilo Sousa Campos, Daley Blind, Vlatko Lazic en Deniz Aslan.


Ik zag Blind van de week inderdaad op een foto meetrainen met Jong Ajax. Ik dacht eerlijk gezegd dat hij daar al zo nu en dan meespeelde. Daley en Danilo zijn de enige twee van deze spelers die tot nu toe een contractaanbieding hebben gekregen en getekend, toch?

In het rapport stond overigens ook dat men vindt dat de begeleiding bij de overheveling van de jeugd naar het tweede elftal niet goed verloopt. Het zou dus goed kunnen dat deze beslissing een reactie is op het rapport.

Heeft niks met het rapport te maken. Danilo en Daley hebben inderdaad al een contract en verwachten is wel dat ze komend jaar bij Jong Ajax komen en blijven spelen in A1. Binnenkort zal ook wel duidelijk worden welke spelers nog meer naar Jong Ajax gaan.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 feb 2008 16:48
Van wie verwacht je dat ze (Jong) AJAX moeten verlaten, Chivu05?
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Di 19 feb 2008 16:57
Citaat:
Van wie verwacht je dat ze (Jong) AJAX moeten verlaten, Chivu05?


Liesdek, Lewis, Sterk, Tayeb, Verhoeff, Yildirim. Voor Slijngard wordt het ook een lastig verhaal, maar Van Geel heeft wel vertrouwen in hem dacht ik.. Doelman Van Duin heeft ook een aflopend contract, hij heeft dit seizoen niet echt ee kans gekregen en wellicht dat hij daarom nog 1 jaar kan blijven, maar de kans is dus ook aanwezig dat hij moet vertrekken.

Overigens hebben de meeste spelers die ik noem een aflopend contract. Alleen de contracten van Liesdek (2009) en Lewis (2010) lopen door.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 feb 2008 17:08
Ik denk dat een vertrek van Lewis zal samenhangen met het vinden van een jonge talentvolle aanvaller extern. Manucharyan speelt af en toe als centrumspits maar in de A1 is er ook niemand die het kan en het niveau heeft.
Lewis zat al bijna bij Brugge.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 19 feb 2008 19:06
Liesdek, Sterk en Lewis mogen van mij wel vertrekken Yildirim en Tayeb zou ik nog een seizoen de kans geven. Slijngard vind ik echt een geweldige speler die gewoon een back-up voor Ajax1 zou moeten zijn.
Ik vind de selectie van Jong Ajax zeker niet slecht. Als die word aangevuld met spelers als Vermeer en Poepon (die zijn verhuurd) heeft Jong Ajax gewoon een goed elftal.

----------------------------- Vermeer ------------------------------
Anita ----------- v.d. Wiel ---------- v.d. Heijden ----- Slijngard
Donald ----------- de Jong -------- Sarpong -------- Goossens
------------------ Poepon ---------- Manucharian ----------------

Zo zou ik de spelers opstellen (als ik iedereen ter beschikking had). Een goed elftall met misschien een te aanvallend middenveld maar met wel heel veel potentieel. Een verdeding met v.d. Heijden die goed in de opbouw en v.d. Wiel als mandekker. Rechtsback is niet de beste positie voor Anita maar hij kan daar wel spelen enhet is zonde om zo'n talentvolle speler eruit te halen.
Ik hoop dat Jong Ajax zo ooit gaat spelen want ik denk dat ze het echt geweldig zouden doen. Jammer dat ze niet integraal aan Haarlem kunnen worden verhuurd want ik denk dat Haarlem dan gewoon mee zou doen voor het kampioenschap (en zelfs de grootste kanshebber zou zijn).
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.003.321 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Jong Ajax
Ga
Zoeken: