Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Lorenzo Ebecilio
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Lorenzo Ebecilio
Maker: BartBekeken: 10609
Status: InactiefBerichten: 119
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 26 jul 2011 12:06
Citaat:
''Nuttig zijn, ruimte maken en hard werken'' heb een hekel aan dat soort termen bij aanvallers. Beetje een abstract begrip wat elke postbode of visboer ook nog wel kan doen. Bij Messi, Ronaldo, Suarez of Ruiz hoor je niemand daarover. Alleen bij Kuyt. Maar zo'n type wil je toch niet als buitenspeler?

Aan dreiging heb je niet veel als er weinig uitkomt. Lijkt mij sterk dat ook maar één back in Nederland bang is, of het überhaupt erg vervelend vind om tegen Ebecilio te spelen.

Ruimte maken voor medespelers is anders wel iets wat bijna geen enkele buitenspeler van Ajax de laatste jaren beheerste en Ebecilio is natuurlijk wel meer dan alleen nuttig. Hij heeft het prima gedaan in zijn eerste seizoen, maar zal zich dit seizoen natuurlijk wel moeten doorontwikkelen.

Citaat:
David Villa, waarom heeft Barça hem gekocht (40M!) als je én Bojan hebt én hem linksbuiten zet maar dat even terzijde.

Omdat ze met hem op linksvoor, in tegenstelling met Ibrahimovic in de spits, wèl het tot in perfectie naderende voetbal kunnen spelen en daar de Champions League mee wonnen. Best een goede reden vind ik zo.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 26 jul 2011 13:57
De verkoop van Ibrahimovic snapte ik wel, hoe goed hij ook is hij paste daar niet. Maar 40M is veel te veel hoe je hem gebruikt. Had je beter Sánchez meteen kunnen kopen, of een andere buitenspeler indien je met Messi in de spits gaat spelen en (om onbegrijpelijke redenen) het niet in Bojan ziet zitten.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 aug 2011 16:17
Van een andere AJAX-site:
Citaat:
Ook Lorenzo Ebecilio was te vinden op het trainingsveld, de buitenspeler kwam echter wel ruim te laat. Toen de Ajacieden al druk aan het warmlopen waren liep Ebecilio rustig het veld op. Trainer Frank de Boer heeft zowel tijdens als na de training uitvoerig met hem gepraat.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 aug 2011 16:39
Citaat:
Van een andere AJAX-site:
Citaat:
Ook Lorenzo Ebecilio was te vinden op het trainingsveld, de buitenspeler kwam echter wel ruim te laat. Toen de Ajacieden al druk aan het warmlopen waren liep Ebecilio rustig het veld op. Trainer Frank de Boer heeft zowel tijdens als na de training uitvoerig met hem gepraat.


Doet hij goed..Misschien iets te maken met die 'zaak'? Dat hij daarom te laat was, en de Boer daarover uitvoerig gesproken heeft met hem?

Of zie ik het te rooskleurig in?
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 aug 2011 13:19
Een standaard dopingcontrole of gewoon een kleine blesure? Of misschien was hij te laat. Zal niets ernstigs zijn lijkt mij. Kan inderdaad ook met die ''Ibiza zaakwaarnemers zaak'' te maken hebben.
joskeeper


Geregistreerd: 22-01-2010
Forum berichten: 772
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 10 aug 2011 17:08
Citaat:
De Boer verwacht 'hoger rendement' van gepasseerde Ebecilio
Woensdag, 10 augustus 2011 om 16:58
Voorspel Ajax-Heerenveen op PLAY7 en maak elke week kans op ?10.000

Lorenzo Ebecilio had een basisplaats in het elftal van Frank de Boer dat in het afgelopen seizoen kampioen van Nederland werd, maar begon bij de start van het nieuwe voetbaljaar op de bank bij Ajax. De Boer gaf in de uitwedstrijd bij RKC Waalwijk de voorkeur aan Derk Boerrigter, die direct één van de vier doelpunten in de met 1-4 gewonnen wedstrijd voor zijn rekening nam. Ebecilio moet zich terug in de basis zien te knokken.
De Boer heeft de linksbuiten aangegeven dat zijn rendement omhoog zal moeten. “We zijn aan een nieuw seizoen begonnen en dat houdt in dat de verwachtingen hoger zijn", verklaart de oefenmeester tegenover AjaxLife. "Dat geldt ook voor Lorenzo. Zijn rendement moet omhoog. En Derk laat gewoon een goede indruk achter."
Ebecilio, die in het afgelopen seizoen drie keer scoorde in negentien competitiewedstrijden, kan wel wat met de woorden van zijn coach. “Het is voor mij heel duidelijk waarom ik ernaast sta. Ik denk niet dat het iets is dat ik hoef te delen. Ik heb het uitgesproken met De Boer. Als ik vind dat het klopt, dan kan ik ermee leven en accepteer ik dat. En wat de trainer zegt klopt. Ik moet het accepteren, maar ook blijven knokken en laten zien dat ik in de basis hoor."



Voetbalzone.nl
RebuaH


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 11 aug 2011 09:40
Citaat:
De Boer verwacht 'hoger rendement' van gepasseerde Ebecilio
Woensdag, 10 augustus 2011 om 16:58
Voorspel Ajax-Heerenveen op PLAY7 en maak elke week kans op ?10.000

Lorenzo Ebecilio had een basisplaats in het elftal van Frank de Boer dat in het afgelopen seizoen kampioen van Nederland werd, maar begon bij de start van het nieuwe voetbaljaar op de bank bij Ajax. De Boer gaf in de uitwedstrijd bij RKC Waalwijk de voorkeur aan Derk Boerrigter, die direct één van de vier doelpunten in de met 1-4 gewonnen wedstrijd voor zijn rekening nam. Ebecilio moet zich terug in de basis zien te knokken.
De Boer heeft de linksbuiten aangegeven dat zijn rendement omhoog zal moeten. “We zijn aan een nieuw seizoen begonnen en dat houdt in dat de verwachtingen hoger zijn", verklaart de oefenmeester tegenover AjaxLife. "Dat geldt ook voor Lorenzo. Zijn rendement moet omhoog. En Derk laat gewoon een goede indruk achter."
Ebecilio, die in het afgelopen seizoen drie keer scoorde in negentien competitiewedstrijden, kan wel wat met de woorden van zijn coach. “Het is voor mij heel duidelijk waarom ik ernaast sta. Ik denk niet dat het iets is dat ik hoef te delen. Ik heb het uitgesproken met De Boer. Als ik vind dat het klopt, dan kan ik ermee leven en accepteer ik dat. En wat de trainer zegt klopt. Ik moet het accepteren, maar ook blijven knokken en laten zien dat ik in de basis hoor."



Voetbalzone.nl

Terechte beslissing, wat mij betreft blijft het ook zo staan. Ebecilio als back-up van Boerrigter. Derk is dreigender, fysiek sterker en groter zonder dat dit ten koste gaat van zijn snelheid, prima voorzet en hij is de betere afwerker.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 11 aug 2011 11:31
Derk is op veel facetten een betere voetballer als Ebecilio. Die jongen scoort zo afentoe, omdat zijn zondagsschot er in vliegt. Nee oké, nu doe ik deze jongen te kort, maar zijn rendement moet overduidelijk omhoog. Wel goed van hem dat hij niet gaat zeuren en moeilijk gaat doen en zelf ook inziet dat er wat moet veranderen.
Joeee


Geregistreerd: 23-03-2011
Forum berichten: 53
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Leusden/Groningen
Geplaatst: Do 11 aug 2011 12:33
Terecht, valt het alleen niemand op dat er RKC Waalkwijk staat en niet de Graafschap?
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 11 aug 2011 12:38
Ach, Ebecilio hoeft ook helemaal niet in paniek te raken. Hij is negentien! Op zijn leeftijd was Boerrigter nog niet eens verhuurd aan Haarlem.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 11 aug 2011 13:31
Boerrigter was een echte laatbloeier. Hopen dat Ebecilio dat ook blijkt te zijn.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 06-06-2009
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 12 sep 2011 17:11
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=147308

Ajax akkoord met 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
Vreemd dat ze overstag gaan, vond het geel zeker geen rood.
En dat zeg ik niet omdat ik door een Ajax bril kijk.

Gelukkig is Derk fit en kan hij gewoon spelen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 12 sep 2011 18:56
Ajax 4 ever...kun je me mailen? Geldt ook voor andere hardcore posters.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 06-06-2009
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 12 sep 2011 20:02
@343

Ik zou niet weten hoe.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 12 sep 2011 20:12
Heb je al gemaild. Maar mijn mailadres staat hier:
http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic?id=3173&p=1#226835
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 12 sep 2011 20:30
Krijg je niet genoeg e-mail 343? Wil je mail adres wel op wat websites achter laten als je je eenzaam voelt hoor ;)

Wat heb je liever? 'vrouwen van de boerderij' of 'studentje zoekt gezelschap' of toch liever 'oma verveelt zich'? ;)
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 06-06-2009
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 12 sep 2011 20:45
Citaat:
Heb je al gemaild. Maar mijn mailadres staat hier:
http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic?id=3173&p=1#226835


Heb inmiddels terug gemaild hoor, thanks.
DIMC85


Geregistreerd: 27-03-2009
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Di 13 sep 2011 11:46
Het was een domme en totaal onnodige overtreding en de intentie om de tegenstander te raken was er. Dat is Rood.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 13 sep 2011 12:58
Citaat:
Krijg je niet genoeg e-mail 343? Wil je mail adres wel op wat websites achter laten als je je eenzaam voelt hoor ;)

Wat heb je liever? \'vrouwen van de boerderij\' of \'studentje zoekt gezelschap\' of toch liever \'oma verveelt zich\'? ;)

Doe mij maar dat studentje. Als ze vrouwelijk is tenminste.
Secretmaster


Geregistreerd: 10-08-2010
Forum berichten: 181
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Nijverdal
Geplaatst: Di 13 sep 2011 20:32
Was zeker terecht een rode kaart, zoals anderen ook al zeggen, de intentie om de bal te spelen was niet aanwezig. Daarbij kun je Lorenzo net zo goed naar het 2e zetten, want dat niveau kan ie nog net aan. Kan ie daar ook z'n kaartjes gaan pakken.
Op naar de 4e ster!!
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.988.312 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Lorenzo Ebecilio
Ga
Zoeken: