Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Websites & Computers » Pro Evolution Soccer 2011
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Pro Evolution Soccer 2011
Maker: Nikos85Bekeken: 2309
Status: InactiefBerichten: 18
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Nikos85

Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
Geplaatst: Wo 9 feb 2011 10:50
Omdat er nog geen topic voor is en men waarschijnlijk boos word als we in de Fifa sectie over PES praten heb ik maar even een PES topic geopend.
In mijn ogen de beste voetbal simulator, met als kers op de taart de Master League!

Grootste pluspunt aan de laatste PES is voor mij dat de engine herzien is en je nu vrij kan passen, er valt nog wel wat te verbeteren maar het werkt zoveel lekkerder om een bal te steken bijvoorbeeld.
En dan online masterleague als nieuwste feature, ook geweldig alleen had ik er wel iets anders van verwacht. Maar het blijft leuk om te spelen voor de doekoes om grote spelers aan te kunnen trekken en zo tot je eigen team te komen. Natuurlijk is het bij mij gebruikelijk dat ik Ajax spelers spaar, ook vroegere spelers mogen daarbij vind ik. Zo trok ik bijvoorbeeld jari Litmanen aan voor een spotprijs destijds (niemand had em ontdekt) die schiet elke vrijetrap bijna binnen, dit is echt zijn specialiteit en kan net het verschil maken.