Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 29 jun 2011 08:54
|
|
Net de laatste check gedaan, dus ga me nu ook pas uitchecken. Als je wil dat ik mijn wekker zet op klokslag 12uur de volgende keer moet je dat ff aangeven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 29 jun 2011 08:57
|
|
Liefst wel op dezelfde dag, Perry. Goed gedaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 29 jun 2011 09:34
|
|
Prima. Normaal doe ik mijn laatste ronde ergens in de nacht, maar vanmorgen zat ik om 8u op mijn werk dus dat was geen optie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 29 jun 2011 21:58
|
|
Nou, Pieter....het is jouw dag, jongen. En ik zie al zeker 1 post die je moet aanpassen.
Job.....wanneer kunnen wij nu eens msn-en?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 08:05
|
|
Gaat nog steeds stroef. Ik blijf er op hameren totdat ik tevreden ben en ik het gevoel heb dat ik de site voor 100 procent aan jullie (of andere mensen) kan toevertrouwen.
Het gevoel heb ik totnutoe alleen bij Ricardo en een beetje bij Eline.
|
Eline

Forum berichten: 426
|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 08:24
|
|
Riejuh heb ik 3 dagen geleden een PB gestuurd, maar ik heb de afgelopen 2 dagen weer 4 posts lopen te verbeteren.
Toby, kan jij eens met hem praten/PB sturen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 08:31
|
|
Wat zegt hij dan op jouw waarschuwingen, Eline?
|
Eline

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 09:50
|
|
Citaat: Riejuh
Ow wacht dat komt doordat als je automatisch alles tussen zet hij de enters hierdoor weghaald.. Bedankt dat je me er nog even op wijst..
Verstuurd: 27 jun 2011, 15:17
Hallo,
Kan je bij het maken van nieuwsberichten erom denken dat je enters gebruikt. Ik moet regelmatig je nieuwsberichten aanpassen (spaties/enters) etc.
Vandaag ging het om het bericht Suk naar Groningen.
Keep up the good work !
Groetjes,
Eline (moderator)
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 09:53
|
|
Ok...Ja...ik weet niet.
Heb hem ook al vaak gewaarschuw bijv. om geen eigen kopjes te maken. Maakte hij ook onwijs vaak fouten mee. Waarschuw hem nog 1 keer en daarna zal ik er nog iets van zeggen, Eline.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 13:49
|
|
Citaat: Gaat nog steeds stroef. Ik blijf er op hameren totdat ik tevreden ben en ik het gevoel heb dat ik de site voor 100 procent aan jullie (of andere mensen) kan toevertrouwen.
Ik begin er aardig moe van te worden dat je ons elke keer aanspreekt als een stel kinderen. Ik snap dat jij je er druk om maakt, maar je kan wel normaal met je medemens omgaan. Ik laat me door niemand zo behandelen, dus ook niet door jou.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 13:55
|
|
Nou, dan stop je toch? Aan de toon is niets mis, man!!
Of vind je dat het soepel gaat? Kan ik aan jou de site al toevertrouwen dan? Denk jij dat ik er niet moe van word dat het toch telkens weer op Ricardo en mij aan komt?
Ik leg het goed uit. Zo heb ik er niets aan. Doe je taken en je wordt aangesproken als een volwassene (wat ik overigens nu al doe). Zo simpel is het.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 14:01
|
|
Je moet eens leren normaal tegen mensen te praten. Ik ben dagelijks online, mijn dag heb ik nog nooit gemist. Leden werven en nieuws posten hebben we het over gehad, dat zal ik verbeteren. Maar ik heb naast mijn werk en de site een sociaal leven, Dat zegt jou verder niet zo veel geloof ik, maar dat vind ik ook belangrijk. Als je vind dat ik mijn taken niet goed uitvoer, zeg dat dan. Maar niet elke keer tussen de regels door van die sneren naar mij en de anderen toe, je bent toch geen klein kind of wel? Als er iets is ga je de dialoog aan, maar niet op deze manier.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 14:07
|
|
Ik zeg toch ook dat ik nog niet tevreden ben? Op een hele rustige, maar kritische manier. Het is duidelijke en terechte kritiek.
En ik heb naast mijn werk ook een SOCIAAL leven!
Wat ik verder wil opbouwen! Heb ik dat niet vaker uitgelegd? Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Is het nog niet duidelijk dat ik er veel minder werk in wil steken?
ZO SNEL MOGELIJK!
Verder is het onzin. Ik ben zo open en eerlijk als wat. En nee, je voldoet nog niet. Maar daar heb ik wel vertrouwen in. Maarrrrr...het gaat nog stroef, maar ik blijf er op hameren totdat ik het 100 procent vertrouw.
Als je dit al te hard vind (een sneer?) en tussen de regels vind....duidelijker kan niet. Het is ook duidelijk wie ik bedoel. Iedereen behalve Ricardo en Eline. Dat zeg ik gewoon letterlijk.
Als er 1 iemand de dialoog aangaat en delegeert en regelt dan ben ik dat wel. Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 14:22
|
|
Citaat: Gaat nog steeds stroef. Ik blijf er op hameren totdat ik tevreden ben en ik het gevoel heb dat ik de site voor 100 procent aan jullie (of andere mensen) kan toevertrouwen.
Overigens wil ik mijn toon best aanpassen mochten meer mensen er aanstoot aan nemen. Zo ben ik dan ook weer.
Ben benieuwd hoe ik bovenstaande quote anders had moeten formuleren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 14:22
|
|
Ik krijg net slecht nieuws over mijn oma, ik ben off. Ik kom er later op terug, ga niet in deze toestand reageren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 14:23
|
|
Is goed, Perry. Heel veel sterkte trouwens.
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 15:20
|
|
Sterkte Perry.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 16:44
|
|
Van mijn oma was gelukkig een storm in een glas water.. Mijn oma had niet goed naar de dokter geluisterd bleek later. Ze heeft geen lekkende, maar slechts een verkalkte hartklep gelukkig.
Ik lees net mijn reacties even terug en als ik jou aanspreek op jou toon, kan ik zelf ook wel een beetje dimmen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 18:20
|
|
Ook hier een storm in een glas water, Perry.
Het is gewoon duidelijk. Ben nog niet tevrede, zal diegenen achter de vodden blijven zitten zodat ik niet meer 4/7 moet doen, maar lekker 1/7 deel en AF met een gerust hart kan achterlaten wanneer ik dat wil.
|
Eline

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 21:35
|
|
Ik heb nu weer alles gecheckt en dingen verbeterd.
Ik had nog even een tip:
Wil iedereen even goed letten op de lay-out. Heel vaak kloppen enters niet (te veel of juist te weinig) of is er letterlijk gekopieerd waardoor er bijv. staat Johan Cruijf ANP midden in een stuk. Bij voorbaat dank
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 22:46
|
|
Helemaal mee eens Eline. Ik let daar zelf ook vaak op. Verder moeten we ook opletten dat als we een stuk tekst van VoetbalPrimeur.nl o.i.d. kopiëren dat gaat over bijvoorbeeld Vertonghen en Alderweireld dat we niet een plaatje van Alderweireld gebruiken terwijl in de tekst van VoetbalPrimeur Vertonghen (foto) staat.
Ik erger me trouwens ook rot aan nieuwsberichten op het forum die gewoon klakkeloos worden gekopieerd waarin nog allerlei onnodige informatie staat zoals: auteur, tijd, datum enzovoort.
Sterkte met je oma trouwens, Perry.
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 00:00
|
|
Ik zal er beter opletten. Zeker met de auteur etc, want ik weet bijna zeker dat ik dat altijd laat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 02:14
|
|
Met die auteur enzovoort doelde ik vooral op de posts op het forum. Op de voorpagina mag dit absoluut niet voorkomen.
Een voorbeeld van zo'n bericht:
Citaat: Feyenoord vangt van PSV vijf miljoen voor Wijnaldum
Georginio Wijnaldum. © ANP
Georginio Wijnaldum speelt volgend seizoen voor PSV. Gisteravond naderden de Eindhovenaren een akkoord met Feyenoord, vandaag worden zo goed als zeker de officiële handtekeningen gezet. De Rotterdammers incasseren een transfersom van vijf miljoen euro voor de aanvallende middenvelder, zo meldt het AD.
© ANP
© ANP
Feyenoord probeerde de afgelopen weken tevergeefs om het medio 2012 aflopende contract van Wijnaldum (20) open te breken en langdurig te verlengen. Waar technisch directeur Martin van Geel wel slaagde om aanvoerder Ron Vlaar en talent Stefan de Vrij langer te strikken, daar werd het begin deze week helder dat Wijnaldum héél andere plannen had.
De bij Sparta begonnen Wijnaldum liet Feyenoord weten dat hij in deze fase van zijn loopbaan nog niet naar het buitenland wilde verkassen. Een stap naar Eindhoven had zijn absolute voorkeur, ondanks officieuze pogingen van FC Twente om hem warm te maken voor een overgang naar de Grolsch Veste.
'Een speler van Feyenoord kan in de eredivisie alleen nog naar FC Twente of PSV', vertelde Wijnaldum onlangs in deze krant. 'Een transfer naar Ajax zou onmogelijk zijn.''
Martin van Geel sleepte er gisteravond een acceptabel transferbedrag uit voor Feyenoord. Wel ingevoerde bronnen reppen over een bedrag van vijf miljoen euro. Een kwart gaat overigens naar de investeerders in Talent Pool I, waartoe Wijnaldum behoorde.
Omdat eerder Luc Castaignos (voor 2,1 miljoen euro naar Internazionale), jeugdspeler Karim Rekik (450.000 euro naar Manchester City) en Nathan Aké (800.000 euro naar Chelsea) voor veel geld vertrokken, heeft Feyenoord eindelijk weer eens een lucratieve transferzomer.
De club hoopt door die verkopen eerdaags toestemming te krijgen van de licentiecommissie van de KNVB om zich weer officieel op de transfermarkt te begeven. Het geïncasseerde bedrag wordt nu nog volledig aangewend om de schuldenlast te verlichten. Feyenoord heeft wel Lasse Schöne (NEC) scherp in het vizier om Wijnaldum op te volgen.
Wijnaldum moet persoonlijk nog tot een akkoord komen. Maar hij zal de deal nooit af laten ketsen. Of Feyenoord ook rekening moet houden met een vertrek van Leroy Fer is allerminst zeker. FC Twente wil de middenvelder graag inlijven, maar moet dan wel miljoenen neertellen. 'En één speler verkopen vinden wij eigenlijk wel voldoende', liet Van Geel zondag al optekenen. (Mikos Gouka)
AD.nl
1) Titel niet dikgedrukt.
2) ©ANP (van de plaatjes) staat meerdere keren in het bericht en is dus niet weggehaald. Tevens staat ook de naam Wijnaldum er nog, is ook niet weggehaald.
3) Na de eerste alinea zitten er 5 enters totdat er een nieuwe alinea begint.
4) De auteur staat nog aan het eind van het bericht en is dus ook niet weggehaald.
5) Alhoewel dit niet verplicht is, is de bron niet direct. (met een link)
Eigenlijk is dit dus gewoon copy paste en pleur maar neer. Weer de postcount opgekrikt. Ik vind dat we dit soort berichten (de posters ervan) er toch op moeten attenderen dat dit zo niet werkt.
Deze post was trouwens van joskeeper uit het PSV-topic.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 09:26
|
|
is helemaal niks mis met dat bericht van josekeeper. Als je de auteur weghaalt bij het bericht is helemaal niet netjes, dan ben je gewoon aan het rommelen in iemand zijn stukje. Als je het dan toch over berichten hebt op het forum, dan heb ik me soms verbaasd dat er word verwezen na een nieuwsbericht met als bron ajaxfans.net. Dat is niet als je vooral zelf ergens anders de bron hebt gehaald.
|
Eline

|
Geplaatst: Vr 1 jul 2011 10:09
|
|
Riejuh een PB gestuurd...
Citaat: Onderwerp: Re: Lay-out
Van: Eline
Verstuurd: 01 jul 2011, 10:06
Naar: Riejuh
Bericht
Hai,
Afgelopen dagen moest ik weer wat berichten van je verbeteren. Misschien een tip om als je het bericht hebt geplaatst, even naar de site te gaan en het na te lezen.
Dan kan je precies zien wat betreft lay-out of spelling wat verbeterd moet worden.
Voor de rest, no offense want je levert veel nieuwsberichten en ga daar vooral ook mee door.
Groetjes, Eline
|