Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Theo Janssen
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Theo Janssen
Maker: RogerGarciaBekeken: 20952
Status: InactiefBerichten: 345
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Di 17 mei 2011 10:38
Citaat:
Nee, hier heeft hij nu gegarandeerd wederom CL, Twente moet nog maar afwachten of ze door de voorronde's komen.. Verder het aanzien van Ajax.. Vraag maar aan Lute, Pingelaar hoe het is om ver van Nederland herkent te worden in een Ajax shirt. Twente kennen ze daar niet eens.

Ik vraag me af of dat de beweegredenen zijn om bij Ajax te komen voetballen.

Ik merk dat heel veel posters positief zijn t.o.v. het aantrekken van Janssen.
Ik ben gewoon heel erg anti-Janssen vanwege zijn persoonlijkheid. Misschien dat ik daardoor wat ongenuanceerder reageer, maar ik kan me niet indenken dat zo'n man in dat prachtige Ajax shirt zal lopen.

Citaat:
Hij zal echt wel meer verdienen bij Ajax lijkt mij.


Janssen heeft aangegeven nog op het eind van zijn carriere flink te willen cashen. Dus hij zal bij Ajax vast meer verdienen.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 17 mei 2011 10:39
Citaat:
Dat hij meer verdient doet helemaal niets af aan het gegeven dat er bij Ajax een enorme sportieve uitdaging ligt. CL (Janssen kan natuurlijk naar geen enkele andere club waar hij die garantie krijgt), prima kansen op nog een kampioenschap, leidende rol vervullen in een jong elftal.


Volgens mij is De Boer daar vooral op zoek naar. Aangezien de mogelijkheden aanwezig zijn dat Stekelenburg en Vertonghen vertrekken, verliest Ajax in 1 seizoen weer hun drie leiders. De Zeeuw is dat niet en zal het nooit worden. Vermeer is ook nog veel te bleu om de uitstraling te hebben van Stekelenburg en de mogelijke vervanger van Vertonghen (Mathijssen) is nu ook geen natuurlijke leider. Janssen heeft met zijn mentaliteit in het veld het afgelopen jaar aangetoond de leider van Twente te zijn. Iets wat mist op het middenveld van Ajax.

Sceptisch ben ik enkel over zijn gedrag buiten het veld, hoelang kan hij nog mee op het niveau wat wij nastreven.
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Di 17 mei 2011 10:46
Citaat:
Vermeer is ook nog veel te bleu om de uitstraling te hebben van Stekelenburg en de mogelijke vervanger van Vertonghen (Mathijssen) is nu ook geen natuurlijke leider.

Heitinga zou dat wel kunnen zijn..
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 10:48
Citaat:
Ik ben gewoon heel erg anti-Janssen vanwege zijn persoonlijkheid.


Zeg dat dan gewoon en verzin er niet allemaal zaken bij. Hypocriet gedoe.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 17 mei 2011 10:50
Klopt, alleen die komt dit seizoen nog niet terug. Overigens is Heitinga geen centrale verdediger maar een verdedigende middenvelder, op dit positie doet Anita het nu prima dus is geen versterking nodig.

Dat je anti-Janssen vanwege zijn persoonlijkheid ben kan ik ansich wel snappen.. Zo heeft iedereen spelers die hij wel en niet mag.. Maar hoe vind jij Janssen op het veld?
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Di 17 mei 2011 10:58
Citaat:
Ik ben gewoon heel erg anti-Janssen vanwege zijn persoonlijkheid.


Zeg dat dan gewoon en verzin er niet allemaal zaken bij. Hypocriet gedoe.
Of je leest gewoon mijn posts goed. Staat er duidelijk bij. Eerste post van mij, in deze topic. Eerste zin.

Citaat:
Klopt, alleen die komt dit seizoen nog niet terug. Overigens is Heitinga geen centrale verdediger maar een verdedigende middenvelder, op dit positie doet Anita het nu prima dus is geen versterking nodig.

Speelt hij op dit moment ook bij Everton niet CV?

Citaat:
Dat je anti-Janssen vanwege zijn persoonlijkheid ben kan ik ansich wel snappen.. Zo heeft iedereen spelers die hij wel en niet mag.. Maar hoe vind jij Janssen op het veld?

Ik vind Janssen een fantastische voetballer. Alleen al doordat hij er staat, zal Eriksen veel meer ruimte krijgen. Janssen zal door zijn fenomenale inzicht ruimte creeren, waardoor Chris nog belangrijker kan worden.
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Di 17 mei 2011 11:09
Citaat:
Ik ben gewoon heel erg anti-Janssen vanwege zijn persoonlijkheid.


Zeg dat dan gewoon en verzin er niet allemaal zaken bij. Hypocriet gedoe.
En daarnaast, verzin ik dat er allemaal niet bij.

Kijk maar is op de FP van AF. 'Na het beste seizoen uit zijn carrière wil de creatieve middenvelder, die deze zomer dertig wordt, een financiële klapper maken'.

Sorry, maar van zo'n instelling houd ik echt niet.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 11:14
What's you point?
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 11:15
Gozer, jij doorgrondt iemands hele persoonlijkheid aan de hand van één uitspraak? Neem dan ook even mee dat hij wedstrijd na wedstrijd de meest gepassioneerde speler op het veld is, afgelopen zondag de enige Tukker was die zich staande hield en bereid was in zijn eerste seizoen bij Twente in zichzelf te investeren (was niet altijd basisspeler).

Zegt iets meer over iemands instelling, lijkt mij zo...
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 17 mei 2011 11:18
Citaat:

Speelt hij op dit moment ook bij Everton niet CV?


Speelt al sinds november als defensieve middenvelder, komt te kort als CV in Engeland.

Citaat:
Gozer, jij doorgrondt iemands hele persoonlijkheid aan de hand van één uitspraak? Neem dan ook even mee dat hij wedstrijd na wedstrijd de meest gepassioneerde speler op het veld is, afgelopen zondag de enige Tukker was die zich staande hield en bereid was in zijn eerste seizoen bij Twente in zichzelf te investeren (was niet altijd basisspeler).

Zegt iets meer over iemands instelling, lijkt mij zo...


Gaf ik ook al aan.. Bij Vitesse deed hij alles op zijn talent, trainde amper.. Sinds hij bij Twente onder Mc Claren traint is hij in zichzelf gaan investeren. Was zondag misschien naast Vertonghen, Eriksen en De Jong wel de beste speler op het veld, echter was de rest van zijn team dramatischer..

GJ je geeft zelf ook al aan dat hij complementair is aan Eriksen. Ik ben alleen benieuwd hoelang hij het nog uithoudt. Al dacht ik dat Landzaat en Perez ook afgeschreven waren toen ze naar Twente gingen. 2 seizoenen dient Janssen het vol te houden.
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Di 17 mei 2011 11:34
Citaat:
Gozer, jij doorgrondt iemands hele persoonlijkheid aan de hand van één uitspraak? Neem dan ook even mee dat hij wedstrijd na wedstrijd de meest gepassioneerde speler op het veld is, afgelopen zondag de enige Tukker was die zich staande hield en bereid was in zijn eerste seizoen bij Twente in zichzelf te investeren (was niet altijd basisspeler).

Zegt iets meer over iemands instelling, lijkt mij zo...

Ik heb toch ook gezegd, dat ik over zijn voetballende kwaliteiten zeker te spreken ben. Als voetballer zie ik hem graag komen, maar als persoonlijkheid niet.
Nog sterker, als voetballer ben ik fan van hem.

Natuurlijk doorgrond ik zijn persoonlijkheid niet op basis van één enkele uitspraak. Wat ik zie en hoor, van en over Theo, het afgelopen jaar, heb ik op een manier geinterpreteerd, waardoor ik geen fan ben van de persoon Theo Janssen. Wat is daar mis mee?
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Di 17 mei 2011 11:39
Citaat:
GJ je geeft zelf ook al aan dat hij complementair is aan Eriksen. Ik ben alleen benieuwd hoelang hij het nog uithoudt. Al dacht ik dat Landzaat en Perez ook afgeschreven waren toen ze naar Twente gingen. 2 seizoenen dient Janssen het vol te houden.

Daarnaast zal Janssen bij Ajax minder diep kunnen spelen dan dat hij bij Twente gewend is, lijkt mij.
Janssen mag niet gaan voetballen op de manier hoe Demy dat op dit moment doet. Dat betekend inderdaad dat Janssen, wil hij aanvallend van waarde kunnen zijn, veel meters moet kunnen maken. Met zijn leefpatroon is het de vraag of hij dit kan gaan volhouden.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 11:56
Wat er mis mee is? Dat je selectief interpreteert. Maar goed, dit gaat nergens heen. Als jij graag een hekel aan iemand wil hebben zonder fatsoenlijke gronden moet je dat lekker zelf weten.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 12:00
Tuurlijk wil Janssen nog cashen, maar dit kan toch tegelijkertijd gaan met sportieve prestaties.

Hij heeft nu een paar jaar een salaris van 300.000 en daarvoor bij Vitesse zal dat wel rond de 150.000 hebben gelegen. Met een beetje levensstijl kun je daar echt niet de rest van je leven rond van komen, en ik denk niet dat Janssen daarna nog zin heeft om in de snackbar frikandellen te staan verkopen.

Ik geef hem groot gelijk dat hij nu nog een jaar of 3 een miljoentje op jaarbasis wil vangen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 12:03
Hij ziet eruit als een tokkie en hij zal vast na zijn loopbaan enorm uitdijen, maar als voetballer is hij natuurlijk een zeer goede. Hij geeft AJAX veel extra wapens. Zijn schot, zijn passes en hij is een enorme klootzak in het veld. Dat mist AJAX ook wel enorm.
Allemaal te lieve jongens.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 12:04
Citaat:
Hij ziet eruit als een tokkie en hij zal vast na zijn loopbaan enorm uitdijen, maar als voetballer is hij natuurlijk een zeer goede. Hij geeft AJAX veel extra wapens. Zijn schot, zijn passes en hij is een enorme klootzak in het veld. Dat mist AJAX ook wel enorm.
Allemaal te lieve jongens.


Inderdaad. Daarbij is hij perfect complementair aan Eriksen en Anita op ons middenveld, dus dit zou ik de perfecte speler vinden om ons te versterken. Op het middenveld moet hij vooral op positie blijven lopen, en met het loopvermogen van Janssen lijkt me dat ook het beste voor hem.

Dan heb je de Zeeuw nog op de bank, voor als je eens keihard pressie wil gaan spelen het laatste half uur.
Rudolph


Geregistreerd: 30-03-2011
Forum berichten: 151
Nieuws reacties: 4
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 12:16
Beste voetballer. Weet iemand een betere voor Ajax voor de eerder genoemde "300.000 euro"? Of voor mijn part "1 miljoen"?

Techniek, inzicht, winnaarsmentaliteit, voldoende snelheid en scorend vermogen: Janssen heeft het allemaal ruimschoots. Genoeg om Ajax naar een noodzakelijk hoger niveau te brengen.

Ik zou zeggen: laat maar komen.
Fernando Redondo


Geregistreerd: 02-05-2008
Forum berichten: 80
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 12:16
En dan dat gezeik over zijn fysiek en/of loopvermogen. Hij weet zijn momenten wel te kiezen om diep te gaan om in het strafschop te komen van de tegenstander.

Hij kan weldegelijk een meerwaarde gaan worden bij Ajax.

Ik denk dat Janssen Ajax als een zeer grote uitdaging ziet.

Daarbij heeft Ajax ook geen echte linkermiddenvelder, die achter eriksen kan spelen.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 13:07
Echte winnaar, iemand die er meteen staat, uitstekende traptechniek, zakt bij een Utrecht en Ado uit niet door het ijs, leiderschapskwaliteiten wellicht niet zozeer in woord maar wel in daad tijdesn een wedstrijd, spelinzicht, scorend vermogen, 'penalty garantie', Nederlands(talig), geen wereldreizen voor interlands gedurende het seizoen, ook in de CL imponerend oftewel geen categorietje Wielaert en consorten en ook geen jongen die een jaar nodig heeft om naar het niveau toe te groeien/ waarvan moet blijken of ie het niveau ooit gaat halen.

Oftewel een directe verterking die Nederlands spreekt die ook nog eens complementair is aan wat je al in huis hebt aangezien hij een hele rits kwaliteiten bezit die niet tot onvoldoende aanwezig zijn in de selectie.
jamesgf


Geregistreerd: 29-05-2008
Forum berichten: 420
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 13:16
Dat er nog mensen twijfelen over deze aankoop... Is de ideale linkshalf voor Ajax. Het verschil tussen Theo en Demy is als dag en nacht.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 14:16
Voor 3 miljoen en 1 miljoen salaris, moeten we het doen denk ik. Die 3 miljoen kan wel rechtstreeks naar de afschrijvingskosten, maar dan heb je de komende 2 jaar tenminste wel garantie op een goeddraaiend middenveld.

Eriksen en Anita zie ik ook nog 2 jaar blijven, dus kunnen ze mooi naar elkaar toegroeien.
Fernando Redondo


Geregistreerd: 02-05-2008
Forum berichten: 80
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 14:35
Er gaan ook geruchten, dat hij de opvolger moet worden van Sahin bij Dortmund.

Is ook redelijk in de buurt (van Arnhem).
Marc


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 164
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 14:54
Ik denk ook inderdaad dat hij alsnog naar het buitenland verkast. Heeft al eerder aangegeven dat zelf te willen en er zijn volgens zijn zaakwaarnemer meerdere clubs geinteresseerd. Is met 3 miljoen natuurlijk ook een koopje.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 15:02
Dan moeten we snel toeslaan. In Duitsland kan hij natuurlijk wel een miljoen of 3 op jaarbasis verdienen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 mei 2011 15:14
'Snel toeslaan' zit er niet in, zijn zaakwaarnemer is niet gek.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.005.483 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Theo Janssen
Ga
Zoeken: