Forum
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Overige Continenten & Sporten » Tour de France 2011
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Tour de France 2011
Maker: Peter79Bekeken: 19047
Status: InactiefBerichten: 430
+ Nieuw bericht <<<   <   5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
AFCAjax-JB


Geregistreerd: 09-01-2011
Forum berichten: 178
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amstelveen
Geplaatst: Za 9 jul 2011 18:00
Idd jammer van Gesink, maar na de rustdag gaat hij zeker wel veel tijd goed maken, let maar op mijn woorden ;)
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Za 9 jul 2011 18:07
Jammer van Gesink, maar hij zal toch wel klimmen in het klassement als alle sprinters afgaan. En Rob weer hersteld is, ik vrees dat 1ste er niet meer in zit. Trouwens, Gilbert ging weer aardig hard. Is Wout Poels eigenlijk op tijd binnengekomen?
Gestopt
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 9 jul 2011 18:43
Gesink is realist genoeg door gewoon af te stappen in de Tour. Gesink kan nu alleen meer kapot in zijn rug, dat het niet waard is.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 9 jul 2011 18:44
Klopt, toch erg jammer, want het maakt de tour voor mij iniedergeval minder leuk.
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Za 9 jul 2011 18:45
Citaat:
Gesink is realist genoeg door gewoon af te stappen in de Tour. Gesink kan nu alleen meer kapot in zijn rug, dat het niet waard is.

Ja.. Zou jammer zijn.. Dan maar voor Mollema rijden ofzo...
Gestopt
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 9 jul 2011 18:51
Poels is als 188 binnengekomen, dus binnen de tijd.
AFCAjax-JB


Geregistreerd: 09-01-2011
Forum berichten: 178
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amstelveen
Geplaatst: Za 9 jul 2011 19:16
We hebben gelukkig ook nog Vacansoleil die heel goed rijden wat ik niet had verwacht, het is toch wel leuk 2 Nederlands ploegen in de Tour.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 9 jul 2011 22:49
Citaat:
Gesink is realist genoeg door gewoon af te stappen in de Tour. Gesink kan nu alleen meer kapot in zijn rug, dat het niet waard is.


Wanneer verwacht dat je dat hij gaat afstappen Bart? Gaat ie morgen proberen door te komen en kijkt ie de rustdag aan om te voelen hoe het dan met zijn rug gaat of een ander idee?

Zou wel desastreus zijn voor de ploeg, alle renners op minimaal 3 minuten, wellicht Sanchez als kopman die voor 8-15 kan gaan en proberen voor een etappe te gaan? Zou geod voor de moraal van de ploeg zijn als er morgen iemand voor het eerst ten aanval trekt.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Za 9 jul 2011 23:14
Breukink gaf aan dat ze morgen een mannetje mee proberen te sturen: Denk dan aan Barredo, Ten Dam, L.L Sanchez of Mollema..

Enige die vind ik goed rijdt tot nu toe in de Rabo-ploeg is Barredo..

Gesink haalt morgen de finish niet..
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Za 9 jul 2011 23:32
Werd net bij Mart Smeets iets heel belangrijks gezegd door vPoppel en Harmeling. Gesinks vader.. Vreselijk natuurlijk, op deze momenten breekt dat je echt op. Je grootste fan, steun en toeverlaat die je mist...
Gestopt
AFCAjax-JB


Geregistreerd: 09-01-2011
Forum berichten: 178
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amstelveen
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 00:03
Als Gesink morgen de finish haalt en hij heeft minder dan 2min achterstand dan is er echt nog van alles mogelijk. Na de vrije dag staat hij er dan echt weer. Iedereen doet net alsof die 1.28 min een ramp zijn en niet meer te overbruggen valt, de Tour is pas net begonnen!!! Nu komen de bergen en daar is hij goed in, hij komt er echt wel bovenop! Een beetje positief blijven!!
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 00:10
Ik hoop echt dat hij de rustdag haalt en dan daarna zijn slag kan slaan. Hoogerland zal morgen iniedergeval meezitten in de kopgroep gaf van Poppel aan. Hoop dat ook een LL Sanchez mee zit en Gesink niet te veel tijd verliest.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 00:16
Citaat:
Breukink gaf aan dat ze morgen een mannetje mee proberen te sturen: Denk dan aan Barredo, Ten Dam, L.L Sanchez of Mollema..

Enige die vind ik goed rijdt tot nu toe in de Rabo-ploeg is Barredo..

Gesink haalt morgen de finish niet..

Dan denk ik dat Barredo een poging zal wagen. Rijd inderdaad goed mee deze tour en zat volgens mij vorig jaar ook dicht bij een etappewinst.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 09:41
Citaat:
Gesink is realist genoeg door gewoon af te stappen in de Tour. Gesink kan nu alleen meer kapot in zijn rug, dat het niet waard is.


Wanneer verwacht dat je dat hij gaat afstappen Bart? Gaat ie morgen proberen door te komen en kijkt ie de rustdag aan om te voelen hoe het dan met zijn rug gaat of een ander idee?

Zou wel desastreus zijn voor de ploeg, alle renners op minimaal 3 minuten, wellicht Sanchez als kopman die voor 8-15 kan gaan en proberen voor een etappe te gaan? Zou geod voor de moraal van de ploeg zijn als er morgen iemand voor het eerst ten aanval trekt.Ik denk dat Gesink afstapt in de eerste bergrit. Gesink zal de komende drie etappes hopen dat het wat beter zal gaan. Ik denk dat het niet veel beter zal gaan omdat nog steeds last heeft van zijn rug, waar die genoeg kracht kan zetten.

Citaat:
Enige die vind ik goed rijdt tot nu toe in de Rabo-ploeg is Barredo.
Niet mee eens. De ploegmaten van Gesink hebben gewoon prima werk verricht. Ze hebben Gesink altijd goed ondersteunt, in de vlakke etappes is die goed omringd geweest, na de Mūr-de-Bretagne is Gesink goed afgezet en daarnaast heeft Mollema goed werk geleverd in die etappe. In de ploegentijdrit waren ze goed en ook in de etappe van gisteren heeft de ploeg Gesink goed gesteund. Dat je kopman slecht is door een val daar is niks aan te doen. Gewoon pure pech.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 11:16
Citaat:
Enige die vind ik goed rijdt tot nu toe in de Rabo-ploeg is Barredo.
Niet mee eens. De ploegmaten van Gesink hebben gewoon prima werk verricht. Ze hebben Gesink altijd goed ondersteunt, in de vlakke etappes is die goed omringd geweest, na de Mūr-de-Bretagne is Gesink goed afgezet en daarnaast heeft Mollema goed werk geleverd in die etappe. In de ploegentijdrit waren ze goed en ook in de etappe van gisteren heeft de ploeg Gesink goed gesteund. Dat je kopman slecht is door een val daar is niks aan te doen. Gewoon pure pech.

Eens met Bart, ploeg rijdt gewoon goed. Aantal renners hebben ook de pech gehad met valpartijen zoals een Garate en Boom is niet helemaal okselfris door ziekte.

Mollema heeft veel goed werk gedaan en is vooral in de prognoses VOOR de Tour ontzettend overschat. Van deze jonge Tourdebutant werd wel 'even' een ritzege en een top 20 klassering verwacht. Niet reeel, Mollema kent zijn rol als knecht en moet in zijn eerste Tour naast knechten voor Gesink vooral als een spons alle indrukken opzuigen.

Sanchez had de pech om in de eerste etappe achter de val te zitten en heeft gister tijd verloren om bij Gesink te blijven. Verder rijdt hij gewoon een goede Tour tot nu toe en was hij ook 1 van de motoren in de TTT.

Ten Dam ook gevallen maar ondanks zijn val ook al het nodige beulswerk verricht voor Gesink waar de verwachting toch was dat hij de TTT misschien niet eens zou halen/ overleven.

Tjallingii, Boom en Niermann moeten op het vlakke bij Gesink blijven, volgens mij gaat dit heel goed aangezien Gesink altijd goed omringd is.

Garate is zwaar gevallen en hem kun je nog niet afrekenen omdat hij de rol heeft in de zware bergetappes die bovenstaande drie heren op het vlakke hebben.
silvo


Geregistreerd: 30-05-2009
Forum berichten: 492
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: sassenheim
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 11:40
Citaat:
Garate staakt de strijd
Uitgegeven: 10 juli 2011 11:15
Laatst gewijzigd: 10 juli 2011 11:19

AMSTERDAM - Juan Manuel Garate zal zondag niet van start gaan in de negende etappe van de Ronde van Frankrijk. De wegkapitein van Rabobank ondervindt nog te veel hinder van de gevolgen van zijn valpartij van woensdag.

© ANPGarate koerste de afgelopen dagen met een scheurtje in zijn rechter bovenarm. In overleg met de ploegleiding en medische staf is besloten de strijd te staken.

De 35-jarige Garate was bezig aan zijn zesde Tour. In 2009 won hij voor Rabobank de rit met aankomst op de Mont Ventoux.



nusport.nl
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 12:02
Aderlating voor de ploeg al was het te verwachten, indien Gesink goed herstelt zal Laurens Ten Dam deze wegkapitein rol in de bergen op zich moeten nemen denk ik.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 06-06-2009
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 12:31
Vrees dat Gesink vandaag weer veel tijd zal verliezen.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 12:36
Citaat:
Vrees dat Gesink vandaag weer veel tijd zal verliezen.
Gesink is dan weer een stuk optimistischer.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 13:36
Citaat:
Vrees dat Gesink vandaag weer veel tijd zal verliezen.
Gesink is dan weer een stuk optimistischer.

Gesink heeft het wederom slecht, zit achterin het peloton omringd door veel ploegmaats. Kan zijn dat hij beetje warm moet worden en zijn lichaam op gang moet komen maar ik vrees het ergste..........
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 13:43
Rabo laat zich in ieder geval ook van voren zien. Barredo, Ten Dam en Luis Leon Sanchez hebben al de aanval gezocht. Luis Leon Sanchez zit trouwens in de kopgroep met Casar, Voeckler, Hoogerland, Flecha. Prima kopgroep met een aantal renners die voor de bollen gaan. Ik denk dat Hoogerland vandaag niet in de bollen staat, maar ik gok eerder op Voeckler.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 15:23
Pff... Wat een valpartijen weer vandaag..

Vinokourov abandon
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 15:26
Van den Broeck ook. De voorsprong van de kopgroep groeit ook nu ook meteen door.
Snertkees


Geregistreerd: 09-01-2011
Forum berichten: 109
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 15:28
Knap gedaan van v. Hoggerland eerst 25 seconden en nu weer in de kopgroep.

Ook van den Broecke abandon. Jammer van de tour.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 15:28
Peloton houdt nu in. Echt een grote vervelende valpartij.
Frederic Wilms officieus abandon.
+ Nieuw bericht <<<   <   5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.824
Berichten: 213.618 Onderwerpen: 2.435 Nieuwste lid: Jamesdarin
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 16.482.311 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Overige Continenten & Sporten » Tour de France 2011
Ga
Zoeken: