Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Wedstrijden » Afscheidswedstrijd Van der Sar
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Afscheidswedstrijd Van der Sar
Maker: joskeeperBekeken: 7067
Status: InactiefBerichten: 55
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Sigtyr


Geregistreerd: 07-08-2010
Forum berichten: 139
Nieuws reacties: 4
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 4 aug 2011 17:37
Dat ze Kuyt uitfluiten oké, die indoctrineert zijn kinderen met anti-Ajax spreekkoren. Maar eigenlijk moet je toch respect hebben voor een PSV-er waar je niet bij in slaap valt als hij aan de bal is. En van Bronckhorst heeft toch ook wel wat respect verdient als aanvoerder van Oranje.

Diep in het hart is iedereen Ajacied. Ook Dirk Kuyt. Alleen Uri Coronel niet, die heeft geen hart.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 4 aug 2011 20:23
Citaat:
De hele selectie:
Ajax 1995: Edwin van der Sar, Danny Blind, Ronald de Boer, Frank de Boer, Winston Bogarde, John van den Brom, Edgar Davids, Finidi George, Fred Grim, Nwankwo Kanu, Patrick Kluivert, Kiki Musampa, Marc Overmars, Michael Reiziger, Frank Rijkaard en Nordin Wooter.

Oranje 1998: Ruud Hesp, Dennis Bergkamp, Giovanni van Bronckhorst, Phillip Cocu, Jimmy Floyd Hasselbaink, Pierre van Hooijdonk, Wim Jonk, Roy Makaay, Arthur Numan, André Ooijer, Richard Witschge, Rob Witschge en Boudewijn Zenden.

Dream Team: Edwin van der Sar, Dennis Bergkamp, Giovanni van Bronckhorst, Michael Carrick, Phillip Cocu, Alessandro del Piero, Rio Ferdinand, Ryan Giggs, John Heitinga, Dirk Kuyt, Gary Neville, André Ooijer, Marc Overmars, Wayne Rooney, Louis Saha, Nemanja Vidic, Boudewijn Zenden.


Del Piero heb ik niet gezien.

Bij Ajax '95 waren Litmanen en Seedorf de belangrijkste afwezigen denk ik, al hadden zij anderen verplichtingen helaas.

Bij Nederland '98 had ik eigenlijk ook Aron Winter en Jaap Stam verwacht.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 4 aug 2011 20:29
Citaat:
Dat ze Kuyt uitfluiten oké, die indoctrineert zijn kinderen met anti-Ajax spreekkoren. Maar eigenlijk moet je toch respect hebben voor een PSV-er waar je niet bij in slaap valt als hij aan de bal is. En van Bronckhorst heeft toch ook wel wat respect verdient als aanvoerder van Oranje.

Diep in het hart is iedereen Ajacied. Ook Dirk Kuyt. Alleen Uri Coronel niet, die heeft geen hart.


Uit respect voor Edwin vond ik het gewoon niet kunnen hoor.
Rinus


Geregistreerd: 29-12-2008
Forum berichten: 1713
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 5 aug 2011 11:11
Citaat:
Bij Nederland '98 had ik eigenlijk ook Aron Winter en Jaap Stam verwacht.

Volgens mij heb ik Winter wel gezien? Wat doet hij trouwens op het moment?
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 5 aug 2011 11:18
Winter is trainer van Toronto FC. Die competitie loopt gewoon door in de zomer. Ik denk dat je iemand anders hebt aangezien voor Winter.
LouisJari


Geregistreerd: 14-03-2010
Forum berichten: 431
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Wuhan, China.
Geplaatst: Vr 5 aug 2011 13:02
En ik heb Michael van Praag niet gezien.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.978.265 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Wedstrijden » Afscheidswedstrijd Van der Sar
Ga
Zoeken: