Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Edgar Manucharyan
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Edgar Manucharyan
Maker: BertjeBekeken: 21882
Status: InactiefBerichten: 384
+ Nieuw bericht <<<   <   8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Ad


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Breda
Geplaatst: Vr 28 mei 2010 14:32
Citaat:
Hij heeft heel veel pech gehad met blessures, Ad. En weer kon hij opnieuw beginnen, op een gegeven droop de desinteresse van hem af in Jong Ajax. Eigenlijk sinds z'n verhuur bij Haarlem is het gaandeweg beter gegaan.


Dit is nou zo`n speler die ze uit moeten lenen aan Willem II bv als hij in de voorbereiding niet overtuigd. Prima club voor hem en nog wat andere Ajax huurlingen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 28 mei 2010 18:02
Nouja bij Willem II en ook bij Sparta is er nog nooit een speler succesvol teruggekomen na een verhuur periode. Ik vind het niet de grootste talenten, maar misschien kunnen we beter verhuren aan nec, groningen en nac.
- Poepon
- Donald
- Van der Heyden
- Slijngaard
- Bodul

Vermeer is misschien een uitzondering op de regel, maar een keeper moet je anders beoordelen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 28 mei 2010 19:17
Dat ligt echt niet aan die clubs, Ian.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 28 mei 2010 21:52
Die spelers zijn niet goed genoeg voor de categorie Groningen, NAC etc.

Overigens staan Poepon en Slijngard niet meer bij Ajax onder contract. Zijn gewoon eigendom van Sparta.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 28 mei 2010 23:34
Weet ik, maar ik bedoel te zeggen, bij die clubs hebben spelers nu niet echt de stap kunnen maken die tussen jong Ajax en Ajax 1 in zit.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 29 mei 2010 09:54
Dat klopt eigenlijk wel. Ik zie ze ook liever naar een Heerenveen of Groningen gaan.
JustFerro


Geregistreerd: 13-05-2009
Forum berichten: 499
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Enscheday
Geplaatst: Za 29 mei 2010 10:34
Misschien dat die jongens ook gewoon niet genoeg talent hebben. Neem Donald, loopt al jarenlang in Jong Ajax rond en heeft nooit echt die stap kunnen maken. Nee, jongens als Donald, vdHeyden en in het verleden Poepon en Slijngard hebben gewoon niet het talent om in Ajax1 te komen. Andere spelers, zoals bij Vertonghen, Vermaelen en nu Blind heeft verhuur ze wel dat extra stapje kunnen brengen. Ik denk dus niet dat dat aan de club ligt, maar meer aan de speler zelf.
Fregge


Geregistreerd: 18-04-2008
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel (Noord-Brabant)
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 11:29
Citaat:
Nouja bij Willem II en ook bij Sparta is er nog nooit een speler succesvol teruggekomen na een verhuur periode. Ik vind het niet de grootste talenten, maar misschien kunnen we beter verhuren aan nec, groningen en nac.
- Poepon
- Donald
- Van der Heyden
- Slijngaard
- Bodul

Vermeer is misschien een uitzondering op de regel, maar een keeper moet je anders beoordelen.


Vertonghen werd verhuurd aan RKC, en is sindsdien die terugkwam steeds belangrijker geworden...
Fenix


Geregistreerd: 12-10-2009
Forum berichten: 240
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 11:38
Citaat:
Nouja bij Willem II en ook bij Sparta is er nog nooit een speler succesvol teruggekomen na een verhuur periode. Ik vind het niet de grootste talenten, maar misschien kunnen we beter verhuren aan nec, groningen en nac.
- Poepon
- Donald
- Van der Heyden
- Slijngaard
- Bodul

Vermeer is misschien een uitzondering op de regel, maar een keeper moet je anders beoordelen.


Vertonghen werd verhuurd aan RKC, en is sindsdien die terugkwam steeds belangrijker geworden...
En Thomas Vermaelen ook, maar wat wil jij zeggen met die opmerking? Dat Ajax spelers beter kan verhuren aan RKC Waalwijk?
Fregge


Geregistreerd: 18-04-2008
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel (Noord-Brabant)
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 11:42
Nee, eigenlijk hetzelfde als wat Toby zegt: De club maakt niks uit.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 17:04
Als je Bodul ziet bij Sparta dan zie je geen vooruitgang, maar stilstand en misschien zelfs achteruitgang. Er zijn drie redenen om spelers te verhuren (1) in de hoop dat ze bijleren, (2) om ze vertrouwen te geven dat ze het eredivisie niveau aankunnen, in de hoop dat ze met extra zelfvertrouwen ook beter gaan presteren (3) om loonkosten te drukken. Als je het verhuur dan beoordeelt, dan voldoen Sparta en Willem II misschien enkel op punt 3. Dat ligt misschien aan de spelers, maar net zo goed aan de technische staf en de organisaties van deze clubs. Ik vermoed dat Verbeek en Jans deze spelers verder hadden kunnen helpen dan, wel betwijfel ik of het voldoende was geweest voor Donald, van der Heijden, Poepon, Bodul en Slijngaard.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 17:15
Alle jongens die Ajax heeft verhuurd (met uitzondering van Sarpong en Manucharyan) komen op basis van hun talent al nooit meer in aanmerking voor Ajax 1.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 18:01
Citaat:
Alle jongens die Ajax heeft verhuurd (met uitzondering van Sarpong, Manucharyan en Blind) komen op basis van hun talent al nooit meer in aanmerking voor Ajax 1.


Vergeet Blind niet, Bertje!
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 18:12
Vergeten inderdaad, al heeft Blind natuurlijk beduidend minder talent dan Sarpong en Manucharyan. Hij heeft wel het geluk dat de posities waarvoor hij in aanmerking komt minder sterk en breed bezet zijn.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 18:28
Nou ik vind Blind wel goed hoor, heeft een goeie pass, gaat mee naar voren.. Vind hem een beetje van Der Wiel achtige speler.. Natuurlijk zo goed is hij nog niet maar hij is nog jong en kan nog heel veel beter worden!!
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 18:32
Wat probeer je nou te zeggen? Je zegt dat-ie minder is dan v/d Wiel (hebben we het niet over), dat hij nog jong is en veel kan leren (geldt voor die andere spelers niet?) en dat hij een paar aardige kwaliteiten heeft (hebben die andere spelers ook).

Doe niet net alsof je op iemands post ingaat als je alleen maar een onsamenhangend verhaaltje neerkalkt.
Fenix


Geregistreerd: 12-10-2009
Forum berichten: 240
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 18:34
Citaat:
Alle jongens die Ajax heeft verhuurd (met uitzondering van Sarpong en Manucharyan) komen op basis van hun talent al nooit meer in aanmerking voor Ajax 1.

Nou ja, voor het verhuur van Donald leek het toch wel wat te kunnen worden met hem. Nu komt hij in een elftal dat niet zo goed draait terecht en speelt hij zelf ook minder. Als hij terug komt bij Ajax zit hij in een beter team, ik heb hem in ieder geval nog niet afgeschreven.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 18:42
Donald kan er echt niets van. Dat vond ik voor zijn verhuur ook al.

Iedereen met een beetje kijk op voetbal vond dat.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 18:47
Citaat:
Wat probeer je nou te zeggen? Je zegt dat-ie minder is dan v/d Wiel (hebben we het niet over), dat hij nog jong is en veel kan leren (geldt voor die andere spelers niet?) en dat hij een paar aardige kwaliteiten heeft (hebben die andere spelers ook).

Doe niet net alsof je op iemands post ingaat als je alleen maar een onsamenhangend verhaaltje neerkalkt.



Nee ik zeg niet dat-ie minder is als v/d Wiel, ik vergelijk hem met v/d Wiel.

En ik probeer jou duidelijkt te maken dat Blind een zeer goede voetballer is, omdat jij hem minder vind!

Kijk: 'al heeft Blind natuurlijk beduidend minder talent dan Sarpong en Manucharyan', jij vind hem minder als Sarpong en Manucharyan, kan kloppen hun spelen ook op hele andere posities.. maar gezien de positie waar Blind op speelt vind ik hem gewoon een erg goede voetballer, ik vergeleek hem dus met v/d Wiel omdat hij gewoon zo ongeveer dezelfde voetbal stijl heeft, jij denkt dan gelijk dat ik hem minder vind, niet dus!
--

Donald vindt ik ook helemaal niks qua voetballer voor Ajax.. Ik vind hem veelste ja hoe moet je het zeggen, stijf.. ? Gewoon een beetje statisch..
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 18:54
Als je Blind wilt vergelijken met Sarpong en Manucharyan moet je dus ook ingaan op de kwaliteiten (of het gebrek daaraan) van de laatste twee.

Verder blijf ik erbij dat je posts onsamenhangend zijn. Ik krijg er bijna hoofdpijn van. Ik laat het hier dan ook maar bij. Het lijkt me wel duidelijk wat ik bedoel. Ik vraag me alleen af of je zelf snapt wat jij bedoelt.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 19:09
Citaat:
Alle jongens die Ajax heeft verhuurd (met uitzondering van Sarpong en Manucharyan) komen op basis van hun talent al nooit meer in aanmerking voor Ajax 1.


Daar ben ik het wel mee eens die spelers zijn niet goed genoeg voor Ajax 1, maar je kunt toch op zijn minst hopen op groei na een verhuur periode. Ook daar is weinig van terecht gekomen bij Willem II en Sparta.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 19:13
Bodul en v/d Heijden waren sowieso niet toe aan dat niveau. Van Poepon denk ik dat hij zich wel ontwikkeld heeft sinds zijn vertrek bij Ajax. Aardige spits voor (onderin) de Eredivisie.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 19:24
En Slijngaard en Donald vind je dat die zich hebben ontwikkeld sinds hun vertrek?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 19:29
Als ik even voor Bert mag spreken: NEE! Slijngard vind ik een absurd slechte linksback. En Donald heeft er nooit wat van gekund. Niet eens onderscheidend in een pover provincieploegje als Willem II, zegt genoeg.
Johan-AJAXFan


Geregistreerd: 17-11-2009
Forum berichten: 5
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 jun 2010 10:44
Kunnen we niet tijdens de eerste oefenwedstrijd met ze allen zijn naam scanderen om jol zijn geheugen even op te frissen.
+ Nieuw bericht <<<   <   8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.824
Berichten: 213.618 Onderwerpen: 2.435 Nieuwste lid: Jamesdarin
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 16.455.243 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Edgar Manucharyan
Ga
Zoeken: