Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Nieuwe algemeen directeur
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Nieuwe algemeen directeur
Maker: 343Bekeken: 3994
Status: InactiefBerichten: 35
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Castel di Sangro


Geregistreerd: 20-12-2007
Forum berichten: 346
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 aug 2011 10:58
Ik dacht meteen hetzelfde.. :)
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 30 aug 2011 11:10
De wens is de vader van de gedachte?
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 aug 2011 11:17
In zijn uitgebreide reactie schemert toch wel door 'ik heb al iets anders'.

1+1 is 2. vHalst voetbaldirecteur bij Ajax? Naast Rob Been jr?

Gisteren begreep ik van Molenaar dat Rob been Jr de directeur algemene zaken word en ze rustig op zoek zijn naar een voetbaldirecteur die later in zou stromen.
MichelAngelo


Geregistreerd: 25-03-2011
Forum berichten: 93
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 aug 2011 12:01
Ik denk dat Molenaar de naam Been als afleiding heeft laten vallen.
Van Halst zou wel eens bij ons aan kunnen gaan schuiven. Ik acht de kans redelijk groot. Het is me allemaal te toevallig.
JustFerro


Geregistreerd: 13-05-2009
Forum berichten: 499
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Enscheday
Geplaatst: Di 30 aug 2011 12:42
Maar met een man als vHalst hoef je toch Rob Been meer naast hem te zetten. Jan heeft volgens mij zowel verstand van voetbal en van zaken doen. Lijkt me een prima Algemeen Directeur
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 30 aug 2011 13:05
Het Algemeen Dagblad bericht er in ieder geval al over.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 aug 2011 13:27
Het algemeen directeurschap gaat gesplitst worden in een voetbaldirecteur en een directeur algemene zaken. Vandaar een 2-deling.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 aug 2011 17:36
Meteen ophalen die van Halst. Een echte voetbaljongen met directeurservaring. Hij heeft charisma, kan zich goed verwoorden en heeft een duidelijke visie. Lijkt me een uitstekende keuze en dit nieuws is inderdaad erg toevallig. Bij Twente is Munsterman nadrukkelijk aanwezig, dat zal er mee te maken hebben. Daar heeft hij bij Ajax geen last van.

Ten Have - van Halst wordt een leuk duo :)
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Do 8 sep 2011 12:12
De kans wordt steeds groter dat Hiddink ontslagen wordt door de Turkse bond. Ik kan me voorstellen dat Hiddink dit geen grote ramp vindt door het negatieve imago dat het Turkse voetbal heeft.

Toch zal hij uit zijn op eerherstel, zullen de Russische roebels dan zo verleidelijk zijn? Een uitdaging bij Ajax, waar op dit moment allerlei positieve geluiden rond zingen? De A1 lijkt veel belovend te zijn, de jongens van 98 zijn betrokken en zelfs Cruijff is nauw betrokken.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Za 17 sep 2011 13:53
Ik denk dat nu ze het algemeen directeurschap op willen splitsen in twee functies het goed voor Ajax zou zijn als ze Hiddink (directeur voetbalzaken) en Fontein (zakelijk directeur) aanstellen. Beide mannen hebben een bak aan ervaring en een enorm netwerk wat Ajax vooruit kan helpen. Deze twee kunnen later dan opgevolgd worden door Overmars (directeur voetbalzaken) en Van Halst (zakelijk directeur) en dan hopelijk ook het netwerk van hun voorgangers kunnen overnemen. Wat ook zou kunnen is dat Hiddink en Fontein in het bestuur plaats zouden nemen en dat Overmars en Van Halst de directeuren worden maar dan moet wel eerst het bestuur en de RvC losgekoppeld worden. Dit laatste scenario lijk mij zelf ideaal omdat de ervaren Hiddink en Fontein hun hulp kunnen verlenen aan - en hun netwerk kunnen delen met - de jonge Overmars en Van Halst. Met Cruijff dan in de RvC (en hopelijk ook Van Wijk en Van Duivenbode als de huidige RvC opstapt of wordt weggestuurd) zou Ajax dan weer een echte voetbalclub worden en niet een bedrijf waar bankmanagers als Ten Have ook maar iets voor het zeggen hebben. Ajax zal waarschijnlijk op Hiddink nog een paar maanden moeten wachten maar dat zal het waard zijn en Overmars zou maar overtuigd moeten worden door Cruijff, Jonk, De Boer en Bergkamp.

RvC (5): Van Duivenbode, Van Wijk, Cruijff, ???, ???
Bestuursraad (7): Hiddink, Fontein, Molenaar, Ling, ???, ???, ???
Directie (2): Overmars, Van Halst
Technischbeleid (3): Jonk, De Boer, Bergkamp
Loopjongen (1): Blind

Zo zou ik het eruit graag willen zien, met ervaring en een echte voetbal en Ajax ziel. Maar het moet dus jammer genoeg weer beginnen met het vervangen van de huidige RvC.
Kerouac66


Geregistreerd: 09-04-2011
Forum berichten: 3
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 17 sep 2011 21:56
Beste mensen,

Machtswellustigen gunnen Cruijff geen kans om 1 keer zijn ding te laten doen.
Ten Have is een consultantje waar wij in de zakenwereld bepaald niet tegen op kijken. Hoe is het in vredensnaam mogelijk dat deze man daar zit. Onbegrijpelijk. Dit is nog kwalijker dan de voorgangers.

Het gaat over een nieuwe directuer, maar dat heeft geen zin wanneer je verkeerd begint met een zeer vreemde RvC. Ik zie allemaal opmerkingen over hoe belangijk het is dat er in de RvC mensen zitten die kennis en dergelijke toevoegen. Maar volgens mij zit daar een blinde contactgestoorde oud-voetballer in die denkt dat hij Bob Marley is, een mevrouw die per ongeluk naar binnen is gewandeld waar nooit iemand ook maar 1 klik mee zal hebben en mijnheer Ten Have, met 13 titels, zonder noemenswaardige praktijkervaring, die denkt door naast titels te verzamelen, voorzitter te wordne van Ajax zodat hij misschien eindelijk van zijn papa en mama te horen krijgt dat ze toch wel trots op hem zijn.

Mensen het gaat om de fans en de voetballers en het voetbal. Zullen we Ajax van de beurs kopen, zag maurice de Hond over crowdsourcing, en heb de koers bekeken, de man 500 euro en e zijn eigenaar van Ajax.
Nee serieus, kunnen we zo opzetten, is eerder gedaan.
Je laat je clubje toch niet verneu..... door een stelletje ongeregeld.

Cruijff, Bergkamo en Jonk, zetten zich in. mensen Cruijff, Bergkamp en Jonk, zullen we hen steunen diir te beginnen met ene nieuwe RvC en een beetje ruimte voor Cruijff.

Een keertje maar.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.975.856 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Nieuwe algemeen directeur
Ga
Zoeken: