Forum
Forumoverzicht » Nieuwsbulletin » Mededelingen Ajaxfans.net » Nieuw Design + Beheer Ajaxfans.net
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Nieuw Design + Beheer Ajaxfans.net
Maker: IvMBekeken: 2753
Status: InactiefBerichten: 4
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
IvM
Beheerder


Geregistreerd: 26-03-2009
Forum berichten: 81
Nieuws reacties: 148
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 5 sep 2011 11:13
Zoals iedereen kan zien is vannacht de nieuwe site online gegaan voor het eerste gedeelte. Ik zeg bewust eerst gedeelte omdat er nog heel veel extra's bij zullen komen de komende weken.

We zijn al vanaf gisteren 21.00 uur tot nu non-stop aan het werk. Om 5.45 uur waren we online met de nieuwe site. Wij zijn zeer tevreden over het design en de nieuwe functies. Binnenkort dus nog meer!

Echter hebben we veel bugs en andere problemen. We proberen deze vandaag zo goed en zo snel mogelijk te verhelpen. Eerst bug is al dat we even geen nieuws kunnen posten. Hier werken we aan.

Mocht je punten, verbeteringen, fouten, bugs etc of andere tips tegenkomen mail deze dan even naar info@ajaxfans.net dan gaan we proberen alles vandaag en de komende week te verhelpen!
Shenkeee


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Koudum (FRL)
Geplaatst: Wo 23 jan 2013 09:43
Ik kom vanochtend op mijn werk, ga even mijn dagelijkse voetbalnieuwtjes bekijken en voor die van Ajax kom ik altijd op deze site. Ik vind het een mooie site, maar wat ik vanochtend aantrof op deze site dat kan toch niet!?

Reclame voor een shirt van Feyenooit op de startpagina! Is dat een bug, een hacker of is dat echt serieus reclame hiervoor?
IvM
Beheerder


Geregistreerd: 26-03-2009
Forum berichten: 81
Nieuws reacties: 148
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 jan 2013 19:30
Heb je een screenshot of kun je die maken als je het weer ziet??
Shenkeee


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Koudum (FRL)
Geplaatst: Di 29 jan 2013 08:17
Ik heb een screenshot naar info@ajaxfans.net gestuurd.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.869 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Nieuwsbulletin » Mededelingen Ajaxfans.net » Nieuw Design + Beheer Ajaxfans.net
Ga
Zoeken: