Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Luis Alberto Suárez
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Luis Alberto Suárez
Maker: 343Bekeken: 136901
Status: InactiefBerichten: 2617
+ Nieuw bericht <<<   <   97  |  98  |  99  |  100  |  101  |  102  |  103  |  104  |  105   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 7 mei 2011 14:31
Citaat:
Dat zeg ik ook niet.

Nee, jij noemt hem iemand die in de winterstop persee weg wil, naar welke club dan ook.
Nu zou dat goed kunnen, maar ik lees dit alleen op fora. Jij moet je info toch ergens vandaan hebben dat hij persee weg wilde, naar welke club dan ook... dus daarom het verzoek om een bron
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 7 mei 2011 14:36
Citaat:
Ik denk dat als je terug wil keren naar een club je toch wel clubliefde moet kennen. Of het nou om de supporters of het salaris gaat, beide hoort bij de club. Als dit het niet is snap ik je punt niet helemaal?

Ik zeg ook niet dat hij geen clubliefde heeft, maar ik zie het gewoon niet gebeuren dat hij in de toekomst naar Ajax terugkeerd omdat hij het zo'n leuke club vind. Als Ajax nou écht zijn club was geweest, dan had hij niet naar een destijds middenmoter van Engeland gegaan met een totaal uitgeblanceerd elftal. Dan had hij wel gewacht tot de zomer, of had hij voor een echte topclub gekozen. Hij willde immers de stap maken naar één van de twee topclubs in Spanje na Ajax? Hij zal misschien best wel terug willen naar Ajax, zoals hij hier zegt, maar zal hij dat dan ook voor hetzelfde loon willen doen? Ik denk het niet. Suarez is een erg emotioneel iemand en volgens mij laat hij zich ook voor een groot deel leiden door die emoties.

Citaat:
Nee, jij noemt hem iemand die in de winterstop persee weg wil, naar welke club dan ook.
Nu zou dat goed kunnen, maar ik lees dit alleen op fora. Jij moet je info toch ergens vandaan hebben dat hij persee weg wilde, naar welke club dan ook... dus daarom het verzoek om een bron

Volgens mij heeft De Boer zelf ook al eens gezegd dat Suarez gewoon weg wilde. Maar dat weet ik niet zeker. Volgens mij heeft het wel eens ergens in een nieuwsbericht gestaan.
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 7 mei 2011 15:00
Ik denk dat de verkopende partij eurotekentjes in de ogen gekregen heeft. Ik heb helemaal geen uitspraken van Suarez gelehoord of gelezen dat hij met tegenzin bij Ajax zou voetballen als lfc en Ajax er niet uit zouden zijn gekomen.
Rinus


Geregistreerd: 29-12-2008
Forum berichten: 1713
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 7 mei 2011 15:10
Jaa, maar dat zal een speler nooit zeggen tenzij de deal al rond is. Toen Dost die arbitragezaak verloor heeft hij ook niet gezegd dat hij toen met tegenzin bij Heerenveen zou voetballen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 7 mei 2011 15:49
Ik snap het punt van 'M' wel. Nergens valt uit af te leiden dat hij perse weg moest. Toch lijkt dat de aangenomen opvatting te zijn op dit moment.
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 7 mei 2011 15:53
Citaat:
Jaa, maar dat zal een speler nooit zeggen tenzij de deal al rond is. Toen Dost die arbitragezaak verloor heeft hij ook niet gezegd dat hij toen met tegenzin bij Heerenveen zou voetballen.

Ook toen de deal rond was zei Suarez niet dat hij blij was bij Ajax weg te zijn. Ja, blj met een nieuwe uitdaging, maar dat is iets heel anders.

Verder, godfather begrijpt mijn punt
dirkjeje


Geregistreerd: 08-04-2011
Forum berichten: 22
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 09:13
Weg moest? Hij was veel te goed voor ajax etc zoals hij zelf gezegd heeft. Volgens mij 'wilde' hij weg.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 15:00
Gisteren in de kleedkamer op Anfield geweest. Dus ook waar onze held zit.. Is een heel erg simpele kleedkamer, met houten bankjes, 2 massage tafels en een koelkast. Stelt weinig voor maar dat is bewust gedaan omdat je zo met het team beter optrekt.

Wel een unieke ervaring om die trap met: "This is Anfield" af te lopen.. Moet heerlijk zijn voor een voetballer.
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:24
Citaat:
Redactie Sport1
Hangeland heeft nu al 54 minuten geen idee waar Suarez de hele tijd is. Uruguyaan loopt hem aan alle kanten voorbij. #fulliv #sport1

Is en blijft een geweldenaar :mrgreen:
Gestopt
dirkjeje


Geregistreerd: 08-04-2011
Forum berichten: 22
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 10 mei 2011 10:26
Citaat:
Gisteren in de kleedkamer op Anfield geweest. Dus ook waar onze held zit.. Is een heel erg simpele kleedkamer, met houten bankjes, 2 massage tafels en een koelkast. Stelt weinig voor maar dat is bewust gedaan omdat je zo met het team beter optrekt.

Wel een unieke ervaring om die trap met: "This is Anfield" af te lopen.. Moet heerlijk zijn voor een voetballer.


Vet zeg, kun je altijd de kleedkamer in als je een tour neemt ofzo?
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 10 mei 2011 10:42
Bij Liverpool wel ja.. Het was ook iets van 16 pond maar toch..
dirkjeje


Geregistreerd: 08-04-2011
Forum berichten: 22
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 10:08
Vind ik nog wel meevallen als je ook echt de kleedkamer in mag enzo.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 10:28
Citaat:
Vind ik nog wel meevallen als je ook echt de kleedkamer in mag enzo.


Je komt binnen via sponsor ingang, dan ga kom je in een Hall of Fame waarin alle oud-spelers geportreteerd zijn(die ooit belangrijk zijn geweest voor de club). Dan kom je in de perskamer (oude washok, is sinds 1991 weg omdat elke club verplicht een perskamer moest hebben. Detail sinds het washok weg er niet meer is heeft Liverpool geen kampioenschap meegemaakt). Dan naar de kleedkamers, de beroemde trappen richting Anfield. De dug-out (een van de weinige waar beide teams op 0,5m van elkaar zitten).. Richting the Kop en een museum tour.
dirkjeje


Geregistreerd: 08-04-2011
Forum berichten: 22
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 12 mei 2011 09:36
Klinkt echt super vet! Ben een keer in liverpool geweest. Wel het stadion van buiten gezien, maar er niet in geweest. Maar helemaal voor dat allemaal vind ik het echt wel meevallen..
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 12 mei 2011 09:45
Citaat:
Klinkt echt super vet! Ben een keer in liverpool geweest. Wel het stadion van buiten gezien, maar er niet in geweest. Maar helemaal voor dat allemaal vind ik het echt wel meevallen..


Dat was het ook, als je de trap trouwens kwam aflopen, dan hoorde je ook uit de speakers YNWA.. Btw leuk feitje in de dug-out hebben ze een speciale bak om je kauwgom in te gooien, blijkbaar is dat gedaan vanwege Fergie(zoals hij daar genoemd werd)

Wel een verpauperde wijk he rondom het stadion?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 14 mei 2011 15:35
Scouts Tottenham vonden Suárez geen aanvalsleider

Luis Suárez speelt sinds januari voor Liverpool, maar Harry Redknapp overwoog in de winterse transferperiode ook een bod op de voormalig aanvaller van Ajax uit te brengen. Dat schrijft The Guardian. Daar zag de manager van Tottenham Hotspur uiteindelijk van af, omdat scouts hem hadden verteld dat de Uruguayaans international meer op Rafael van der Vaart leek.

Suárez is in de afgelopen maanden tot een van de smaakmakers van Liverpool uitgegroeid en daarmee een van de redenen van de wederopstanding van the Reds. Redknapp had in aanloop naar de winterse transfermarkt diverse scouts naar Amsterdam gestuurd om de prestaties van Suárez onder de loep te nemen. Zij waren van mening dat de Uruguayaan qua spel erg op Rafael van der Vaart leek en dat hij niet geschikt zou zijn als aanvalsleider van the Spurs.

In januari bood Tottenham vergeefs op Fernando Llorente en Giuseppe Rossi. "We bleven Suárez in de gaten houden, maar mensen waren van mening dat hij niet als spits uit de voeten zou kunnen", geeft Redknapp aan tegenover het dagblad. "Ze zeiden dat hij net als Rafa was en die twee samen zou niet gaan. Dan heb je twee spelers die voortdurend diep willen gaan. Maar 's maandags tegen Fulham speelde Suárez alleen in de aanval en was hij fantastisch."

Suárez speelde tot dusver elf wedstrijden in de Premier League en maakte vier doelpunten. Dat is evenveel als Peter Crouch en Jermain Defoe in een heel seizoen. Ook Roman Pavlyuchenko heeft moeite met scoren en dat is ook de reden dat de Londenaren maar één van de laatste dertien wedstrijden hebben gewonnen. Liverpool en Tottenham Hotspur staan zondag tegenover elkaar. De wedstrijd op Anfield zal mogelijk doorslaggevend zijn in de strijd om de vijfde plaats.

Bron: VoetbalZone.nl
svvenn


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 14 mei 2011 19:54
Citaat:
Scouts Tottenham vonden Suárez geen aanvalsleider

Luis Suárez speelt sinds januari voor Liverpool, maar Harry Redknapp overwoog in de winterse transferperiode ook een bod op de voormalig aanvaller van Ajax uit te brengen. Dat schrijft The Guardian. Daar zag de manager van Tottenham Hotspur uiteindelijk van af, omdat scouts hem hadden verteld dat de Uruguayaans international meer op Rafael van der Vaart leek.

Suárez is in de afgelopen maanden tot een van de smaakmakers van Liverpool uitgegroeid en daarmee een van de redenen van de wederopstanding van the Reds. Redknapp had in aanloop naar de winterse transfermarkt diverse scouts naar Amsterdam gestuurd om de prestaties van Suárez onder de loep te nemen. Zij waren van mening dat de Uruguayaan qua spel erg op Rafael van der Vaart leek en dat hij niet geschikt zou zijn als aanvalsleider van the Spurs.

In januari bood Tottenham vergeefs op Fernando Llorente en Giuseppe Rossi. "We bleven Suárez in de gaten houden, maar mensen waren van mening dat hij niet als spits uit de voeten zou kunnen", geeft Redknapp aan tegenover het dagblad. "Ze zeiden dat hij net als Rafa was en die twee samen zou niet gaan. Dan heb je twee spelers die voortdurend diep willen gaan. Maar 's maandags tegen Fulham speelde Suárez alleen in de aanval en was hij fantastisch."

Suárez speelde tot dusver elf wedstrijden in de Premier League en maakte vier doelpunten. Dat is evenveel als Peter Crouch en Jermain Defoe in een heel seizoen. Ook Roman Pavlyuchenko heeft moeite met scoren en dat is ook de reden dat de Londenaren maar één van de laatste dertien wedstrijden hebben gewonnen. Liverpool en Tottenham Hotspur staan zondag tegenover elkaar. De wedstrijd op Anfield zal mogelijk doorslaggevend zijn in de strijd om de vijfde plaats.

Bron: VoetbalZone.nl
Lekkere scouts daar. Vooral het stukje dat hij qua spel op Rafa lijkt gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 25 jul 2011 00:29
Ook nog even de beste speler van deze Copa America.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... sn=voetbal
+ Nieuw bericht <<<   <   97  |  98  |  99  |  100  |  101  |  102  |  103  |  104  |  105   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.506 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Luis Alberto Suárez
Ga
Zoeken: