Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 00:43
|
|
Ik stem voor Bale
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 00:48
|
|
Haha, Tottenham zit zeker te denken aan een bankzitter. Kranjcar, Corluka, Sandro ofzo. Kranjcar is ver weggezakt. Corluka zou voor (?) wie in de basis kunnen komen en Sandro heeft wel kwaliteiten. Dan nog zou ik er niet aan beginnen, je schiet er immers weinig mee op. En degene loopt een speler met wél toekomst in de weg.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 00:54
|
|
Corluka zou geniaal zijn maar zeer onrealistisch aangezien hij gewoon veel te goed is om nu de stap naar Ajax te maken. Voor Kranjcar geld eigenlijk wel hetzelfde. Van mij zou Ajax Suarez mogen ruilen voor 5 miljoen plus deze twee spelers (definitief) maar huren vind ik niets en dat hoort niet bij Ajax. Deze twee Kroaten zouden Ajax zeker naar het kampioenschap kunnen helpen. Het zouden voor de Eredivisie twee absolute toppers zijn. Het lijkt me alleen zeer onwaarschijnlijk dat ze naar Ajax zouden willen komen.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 00:57
|
|
Zo geweldig vind ik Corluka niet. Als rechtsback aardig. Centraal lijkt hij mij beter tot zijn recht te komen. Hij wordt gewoon door Hutton (ook geen geweldenaar) bij Tottenham Hotspur uit de basis gehouden.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 01:02
|
|
Citaat: Zo geweldig vind ik Corluka niet. Als rechtsback aardig. Centraal lijkt hij mij beter tot zijn recht te komen. Hij wordt gewoon door Hutton (ook geen geweldenaar) bij Tottenham Hotspur uit de basis gehouden.
Corluka raakte geblesseerd en Hutton speelde een aantal zeer goede wedstrijden en het was dus logisch dat hij mocht blijven staan. Wanneer Corluka weer topfit en in vorm is zal hij weer een basisplaats krijgen en bewijzen wat voor een geweldige speler hij is. Met Corluka naast Vertonghen zou de verdediging veel sterker staan dan met Alderweireld.
Kranjcar en Corluka zouden Ajax echt veel beter maken en voor mij is het echt een droom dat die twee zouden komen.
|
soren

Forum berichten: 35
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 06:01
|
|
En toch begrijp ik het niet. Waarom niet gewoon nee zeggen en akkoord met verkopen in de zomer ?
|
nr23

Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 11:16
|
|
Citaat: En toch begrijp ik het niet. Waarom niet gewoon nee zeggen en akkoord met verkopen in de zomer ?
Dit vind ik dus ook. Dit idee heb ik wel vaker bij Ajax. Als er iemand komt, gewoon meteen ja zeggen. Of het nou gaat om Zlatan, Sneijder, Huntelaar en nu weer Suarez. Z'n contract loopt nog 2,5 jaar, Ajax kan in de zomer makkelijk hetzelfde bedrag krijgen als nu. Sterker nog, als Suarez een goede tweede seizoenshelft zou spelen en zijn vorm van vorig seizoen terug zou kunnen krijgen zou het nog een stuk hoger kunnen liggen. Daarnaast is Suarez gewoon van enorm belang in verband met de titel. We hebben al zo weinig scorend vermogen, sinds De Boer er zit is het veldspel enorm vooruit gegaan, maar het scorend vermogen is helaas nog niet om over naar huis te schrijven. En dan willen we onze meest scorende speler gaan verkopen?
Ik begrijp er ook niks van, zeg nou eens gewoon nee Ajax!
En je gaat me niet vertellen dat Suarez z'n vertrek zou forceren, Liverpool is nou niet bepaald zijn droomclub. Hij heeft altijd gezegd naar Spanje te willen. Maar goed, nu is het al te laat. Als Ajax nu nog nee zegt, na eerst aan alles te willen mee werken dan komt Suarez misschien wel in opstand en dat zou ik dan ook niet eens vreemd meer vinden. Waarom hebben we nou nooit eens bestuur wat dit meteen in de kiem smoort. Not for sale! Dat zijn toch niet zulke moeilijke woorden?
Ongelooflijk zeg
|
hannes

Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 11:18
|
|
Citaat: En toch begrijp ik het niet. Waarom niet gewoon nee zeggen en akkoord met verkopen in de zomer ?
Dit vind ik dus ook. Dit idee heb ik wel vaker bij Ajax. Als er iemand komt, gewoon meteen ja zeggen. Of het nou gaat om Zlatan, Sneijder, Huntelaar en nu weer Suarez. Z'n contract loopt nog 2,5 jaar, Ajax kan in de zomer makkelijk hetzelfde bedrag krijgen als nu. Sterker nog, als Suarez een goede tweede seizoenshelft zou spelen en zijn vorm van vorig seizoen terug zou kunnen krijgen zou het nog een stuk hoger kunnen liggen. Daarnaast is Suarez gewoon van enorm belang in verband met de titel. We hebben al zo weinig scorend vermogen, sinds De Boer er zit is het veldspel enorm vooruit gegaan, maar het scorend vermogen is helaas nog niet om over naar huis te schrijven. En dan willen we onze meest scorende speler gaan verkopen?
Ik begrijp er ook niks van, zeg nou eens gewoon nee Ajax!
En je gaat me niet vertellen dat Suarez z'n vertrek zou forceren, Liverpool is nou niet bepaald zijn droomclub. Hij heeft altijd gezegd naar Spanje te willen. Maar goed, nu is het al te laat. Als Ajax nu nog nee zegt, na eerst aan alles te willen mee werken dan komt Suarez misschien wel in opstand en dat zou ik dan ook niet eens vreemd meer vinden. Waarom hebben we nou nooit eens bestuur wat dit meteen in de kiem smoort. Not for sale! Dat zijn toch niet zulke moeilijke woorden?
Ongelooflijk zeg 
Hoe denk je dat hij in de eerste plaats bij Ajax is gekomen?
|
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 11:22
|
|
Wat is daar zo moeilijk aan? Ajax is financieel afhankelijk van het verkopen van hun beste spelers. Suarez heeft dacht ik nog een contract tot de zomer van 2013, dus willen we nog serieus voor hem cashen dan moet hij binnen en jaar verkocht worden. Dan zou je kunnen wachten tot de zomer, maar Suarez heeft al aangegeven weg te willen en er lijken twee clubs te zijn die Ajax' vraagprijs willen betalen. Als je dat dan gaat weigeren blijf je een half jaar zitten met een zéér ontevreden speler. Dan bedoel ik dit niet op een discriminerende manier, maar we weten ook allemaal hoe emotioneel Zuid-Amerikaanse spelers zijn.
|
YoranAjax

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 16:49
|
|
Nou ik zie Liverpool en Tottenham niet snel 25 miljoen voor hem betalen hoor.
|
Rinus

Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Di 18 jan 2011 17:12
|
| |