Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Soap
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Soap
Maker: JaggerBekeken: 1979
Status: InactiefBerichten: 1
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Jagger


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 3
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 21 nov 2011 21:39
Als ik de soap binnen de RvC de afgelopen tijd analyseer, kan ik me niet aan de indruk ontrekken, dat we binnen de RvC te maken hebben met minimaal twee gluiperige figuren, zonder echt AJAX-hart, die de toekomst van onze club allesbehalve hoog in het vaandel hebben, te weten Ten Have en Davids. Er worden, nu ze sinds kort in het nauw gedreven worden door allerlei achterbakse maatregelen, allerlei middelen in de strijd geworpen om Johan in diskrediet te brengen, zelfs, volledig uit de context getrokken zgn. racistische opmerkingen worden hem drie maanden na datum in de schoenen geworpen.
Ik adviseer de ledenraad derhalve het vertrouwen in de vier nog zittende RvC-leden op te zeggen bij de vergadering van 28 november a.s. en een nieuwe RvC te benoemen met leden, die de filosofie van Cruijff wel aanhangen en ook willen uitvoeren en Johan als adviseur voetbaltechnische zaken te benoemen met carte blanche op dat gebied. Alleen op deze wijze komt ons Ajax uit de malaise en is de toekomst gewaarborgd!
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.882
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: DomenicQuike
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.934.292 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Soap
Ga
Zoeken: