Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Wedstrijden » Individuele highlights(videos)
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Individuele highlights(videos)
Maker: FoquinthaBekeken: 1700
Status: InactiefBerichten: 2
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Foquintha


Geregistreerd: 03-02-2015
Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 feb 2015 02:00
Ik ben nu ongeveer twee maanden bezig met het maken van filmpjes over de individuele prestaties van enkele spelers. Dit is voor de Ajacieden erg interessant en voor de buitenwereld kan dit ook erg amuserend zijn, omdat het huidige Ajax over veel talent beschikt.

Ik vind het hartstikke leuk om deze filmpjes te maken, alhoewel het de laatste twee wedstrijden niet echt fantastisch was moet ik zeggen.. Aan het einde van de filmpjes zet ik de belangrijkste statistieken nog even op een rijtje, om zo nog duidelijker te maken hoe diegene theoretisch heeft gespeeld.

Voorbeeldfilmpje: El Ghazi vs Schalke 04 https://www.youtube.com/watch?v=16rggArm9_Y

Laat alsjeblieft weten wat jullie ervan vinden. Bedankt!
scienide


Geregistreerd: 26-09-2011
Forum berichten: 5
Nieuws reacties: 23
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 maa 2015 11:59
Super hoor, mooi gemaakt... zou alleen nog graag wat publieksgeluid er tussendoor horen, of eventueel commentaar. Niet continu hoor, maar als de speler een goal maakt of een actie.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.883
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: Janemub
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.945.416 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Wedstrijden » Individuele highlights(videos)
Ga
Zoeken: