Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax-jeugd bij Oranje
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax-jeugd bij Oranje
Maker: Chivu 05Bekeken: 52087
Status: InactiefBerichten: 337
+ Nieuw bericht <<<   <   6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Ozil 89


Geregistreerd: 24-02-2011
Forum berichten: 34
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 aug 2011 21:12
Dit is juist wel een top lichting

ze hebben top keepers : stan bijl,bryan janssen(geblesseerd?) en Robin kist (niet geselecteerd wat heel raar is)

ze hebben top verdedigers : Jordy de wijs, Tom noordhoff, Damian van Bruggen (die er in de loop van het seizoen vast wel bij komt), Nathan Aké en Sandy Walsh

ze hebben top aanvallers : Ricardo kishna , moussa sanoh en yovany van der stelt

Maar ik ben vooral gecharmeerd van hun middenveld.

Ik was vorig jaar bij de val de marn toernooi en toen speelden ze tegen Frankrijk met Tom haye op 6 (ik wist niet dat hij dat kon), Branco op 8 en tonny links op 't middenveld.
Ik kwam bijna klaar , zo goed dat hun waren.
Keko deze middenveld heeft alles fysieke kracht ,overzicht ,stootkracht en ze kunnen allemaal die laaste pass geven.
En dan hebben ze ook nog snellen technische spelers als Wouter marinus, Dario Tanda en Mohammed Mahmoud.

Er zat echt een duidelijk niveau verschil tussen de middenvelder van NL en die van frankrijk en die van portugal.
Ozil 89


Geregistreerd: 24-02-2011
Forum berichten: 34
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 aug 2011 21:16
Meschien ga ik een beetje te ver maar Branco, Tonny, Thom,Ricardo en Moussa zie ik allemaal het nederlands elftal halen.
keko


Geregistreerd: 26-08-2008
Forum berichten: 67
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 aug 2011 22:12
Wait and see...

Blijkbaar, is er een groot Nederlands talent in Belgiė. Ismail H' maidat is zijn naam. Hij is slechts 15 en speelt nu voor KRC Genk onder 19.
Ozil 89


Geregistreerd: 24-02-2011
Forum berichten: 34
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 20:56
Heb je ook meer informatie over hem, zoals zijn positie?
keko


Geregistreerd: 26-08-2008
Forum berichten: 67
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 sep 2011 08:21
Citaat:
Heb je ook meer informatie over hem, zoals zijn positie?


Hij is een aanvallende mid die behoorlijke techniek heeft. Hij was geboren in 1995, speelde in het verleden voor Fc Twente en nu, volgens mijn bron, traint hij elke dag met het eerste team van RkC Genk op.
Ozil 89


Geregistreerd: 24-02-2011
Forum berichten: 34
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 3 sep 2011 15:22
Zo zo dat is niet mis voor een zestienjarigen, ik hoop dat hij 't lopende seizoen bij onder 17 komt.
MV


Geregistreerd: 08-05-2009
Forum berichten: 59
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 15:58
Binnenkort wordt de 1e selectie van Oranje onder 15 gemaakt. Wie denken jullie dat er van Ajax bij zullen zitten?

Ik denk aan Dekker, Sandler, Nouri en Bergsma
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 16:08
Dekker en Abdel in onder-15. Bergsma in schaduw. Kurban en Sandler misschien ook. Rubby zou kunnen, maar waarschijnlijk wil de bondscoach met een linkspoot op linksbuiten spelen.

Matige lichting trouwens. Zoals ik al een tijdje terug aanstipte. Vier matige lichtingen achter elkaar in de leeftijdscategorie 18-14. De Ajax-scouts kunnen aan de bak om de hiaten op te vullen.
MV


Geregistreerd: 08-05-2009
Forum berichten: 59
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 16:22
Die Kurban is wel ok, dus? Ik dacht dat die alleen zou spelen als Dekker geblesseerd was. Of wordt Dekker nu linksbuiten wat hij eind vorig seizoen al geregeld speelde?
Kurban is toch bij AZ weggestuurd?

Matige lichting vind ik niet zo erg, als er maar 1 of 2 toptalenten in zitten. Dat is in dit team wel geregeld met Dekker en Nouri.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 16:48
Dekker komt op links- of rechtsbuiten te spelen, omdat Rubby naar de B2 lijkt te zijn doorgeschoven.

Furkan is fijne technische voetballer met een goed linkerbeen. Door de verschuivingen komt er een plaats vrij voor hem op het middenveld.
Ozil 89


Geregistreerd: 24-02-2011
Forum berichten: 34
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 5 sep 2011 17:58
Bouy voorkomt nederlaag O-19
04-09-11 21:50

Door :
Martijn Visscher

Het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar leek in en tegen Duitsland op een nederlaag af te stevenen, maar Ouasim Bouy voorkwam dat scenario op de valreep. De Ajacied scoorde zondag in de slotminuut de 2-2. Na de 0-0 van donderdag tegen Engeland dus opnieuw een gelijkspel in een oefeninterland.

,,Een meer dan verdiende gelijkmakerā€, aldus KNVB-coach Wim van Zwam over de 2-2 van Bouy. ,,Vooral de eerste helft was van onze kant uitstekend. Met veel pressie brachten we de Duitsers in de problemen. Ik heb wel vier Ć  vijf echte kansen geteld.ā€ Alleen Kevin Luckassen wist voor rust echter het net te vinden. Hij bekroonde een lage voorzet van Fernando Lewis.

Na de onderbreking kwam Duitsland in Keulen sterker voor de dag. De 1-1 viel via Markus Mendler, vanaf elf meter, na een incorrecte sliding van Sven Nieuwpoort. Onder 19 zat even in een mindere fase en dat werd afgestraft door Philip Hofmann, die de bal via het lichaam van Mats van Huijgevoort op een presenteerblaadje kreeg aangereikt: 2-1.

Lewis en JĆ¼rgen Locadia waren dicht bij de 2-2, maar een verlies leek onvermijdelijk naarmate de tijd vorderde. Bouy knalde echter in het slot de bal via de onderkant van de lat in het Duitse doel. ,,We kunnen voortborduren op het spel van vandaag (zondag, red). Zeker wat de eerste helft betreft. Ik heb de afgelopen vijf dagen een goed beeld gekregen waar we op dit moment staanā€, besloot Van Zwam.

In november vindt in eigen land het eerste EK-kwalificatietoernooi plaats. Dan zijn Moldaviƫ, Finland en Kroatiƫ de tegenstanders.

Statistieken:

Duitsland ā€“ Nederland 2-2 (0-1).

Scoreverloop: 22. Kevin Luckassen 0-1, 53. Markus Mendler 1-1 (penalty), 68. Philipp Hofmann 2-1, 90. Ouasim Bouy 2-2.

Geel: De Sa (Nederland).

Opstelling Nederland: Hobie Verhulst; Joey Pelupessy (75. Fabian Sporkslede), Sven Nieuwpoort, Stefano Denswil, Tufan Őzbozkurt (64. Mats van Huijgevoort); Adam Maher, Ouasim Bouy, Davy Klaassen; Fernando Lewis (85. Mustafa Saymak), Kevin Luckassen (75. JĆ¼rgen Locadia), Elvis Manu (64. Lesly de Sa).


samenvatting van de wedstrijd: http://tv.dfb.de/index.php?view=3696
Ozil 89


Geregistreerd: 24-02-2011
Forum berichten: 34
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 20 sep 2011 22:35
Voorselectie driedaagse O-16
20-09-11 16:44
Door: redactie OnsOranje

Het Nederlands elftal voor spelers onder 16 jaar werkt binnenkort een driedaagse trainingsstage af. KNVB-coach Ruud Dokter heeft dinsdag zijn voorlopige selectie van 41 spelers bekendgemaakt.

De stage is van maandag 3 tot en met woensdag 5 oktober. Uiterlijk maandag 26 september maakt Dokter zijn definitieve selectie bekend, die uit 30 spelers zal bestaan.

De voorselectie is als volgt:

Sten Admiraal (Ajax AFC), Suently Alberto (Stichting Sparta Rotterdam), Rewan Amin (RJO Heerenveen Emmen), Sofyan Amrabat (FC Utrecht), Philippe van Arnhem (RJO Willem II/RKC), Omar el Baad (RJO Feyenoord/Excelsior), Roland Baas (RVO FC Groningen/Cambuur), Riechedly Bazoer, (PSV), Tristan Berghuis (Vitesse/AGOVV), Damian van Bruggen (Ajax AFC), Jordi Bruijn (Ajax AFC), Joel Donald (AZ), James Efmorfides (Ajax AFC), Willem Gootjes (RVO FC Groningen/Cambuur), Bob Groenendijk (PSV), Ryan Hiwat (PSV), Jeroen Houwen (VVV-Venlo/Helmond Sport), Oussama Idrissi (RJO Feyenoord/Excelsior), Mark Jacobs (ADO Den Haag), Issa Kallon (Vitesse/AGOVV), Stijn Lamers (PSV), Terry Lartey Sanniez (Ajax AFC), Tim van der Linden (RJO Feyenoord/Excelsior), Thomas Ouwejan (AZ), Leeroy Owusu (Ajax AFC), Davey van Pelt (Stichting Sparta Rotterdam), Jairo Riedewald (Ajax AFC), Juan van Schijndel (PSV), Vincent Schmidt (Voetbalacademie FC Twente BV), Rannick Schoop (RJO Heerenveen Emmen), Nikos Sidiropoulos (FC Utrecht), Shaquill Sno (Ajax AFC), Stijn Spierings (AZ), Finn Stokkers (Stichting Sparta Rotterdam), Ali Ulusoy (RJO Feyenoord/Excelsior), Michael Verrips (PSV), Melvin Vissers (Stichting Sparta Rotterdam), Ralph Vos (RJO Willem II/RKC), Sem Witteveen (Ajax AFC), Caner Yalamoglu (RJO Feyenoord/Excelsior), Richairo Zivkovic (RVO FC Groningen/Cambuur).
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 sep 2011 09:25
Mail even Toby; toby@zeelandnet.nl

Dan hoor je hoe en wat en krijg je van mij antwoord op je post. Dan vertel ik welke Ajacieden de schifting zullen overleven.
+ Nieuw bericht <<<   <   6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.984.246 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax-jeugd bij Oranje
Ga
Zoeken: