Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 3 feb 2008 04:14
|
|
River heeft gewonnen van die Bosteros!!!!!!!!!!!!!!! 3-2 was een mooie wedstrijd om te zien!!! El Lute jij was er toch bij?
Vind alleen die Abreu een doos, maar ja je kunt niet alles hebben!
:cheer: :hurrah2: maself_dance:
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 3 feb 2008 10:04
|
|
Citaat: River heeft gewonnen van die Bosteros!!!!!!!!!!!!!!! 3-2 was een mooie wedstrijd om te zien!!! El Lute jij was er toch bij?
:cheer: :hurrah2:  maself_dance:
Gefeliciteerd!!!
Iedereen samen met Gallina in de polonaise. ance2:
Wie heeft er gescoord.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 3 feb 2008 10:23
|
|
Falcao, echt mooi gedaan, Ortega (penalty) en Abreu, mazzeltje.
Filmpje:
http://www.riverplate.com/Multimedia/Vi ... -2008.html
B)
|
El Lute

Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 3 feb 2008 21:57
|
|
Citaat: River heeft gewonnen van die Bosteros!!!!!!!!!!!!!!! 3-2 was een mooie wedstrijd om te zien!!! El Lute jij was er toch bij?
Yes, was erbij. Was al sinds vrijdag aktief door naar de vlieghaven te gaan die een aantal kilometers buiten de stad ligt. Daar waren dan ook maar weinig fans. River Plate kwam om 19.15uur aan en Boca Juniors om 20.30uur. Geweldig om dat zo te beleven. Ben nog geintervieuwd door tv die vroegen wat ik daar deed, ze waren verbaasd dat ik op de hoogte was en kon het aantonen omdat ik mijn entree bewijs op zak had.
Toen met een remise taxi achter de bus aan, politie motoren en auto's met daarachter auto's met fans. Had gelukkig een chauffeur die het wel lachen vond. Has al gezegt als je een multa krijgt betaal ik hem wel.}
Was echt super, overal door rood en links en rechts inhalen. Bij het Hotel van Boca was het een lekker zooitje met meer fans en gezang.
Uiteindelijk weinig van de spelers gezien op luchthaven. Ze werden op de landingsbaan al opgepikt door de bus en politie. Zelfs de pers mocht daar niet bij zijn. Jammer dat ze niet door de gewone gate kwamen maar we kunnen niet alles hebben.
S'avonds wezen eten in restaurant waar alles en iedereen River Plate is.
Bere gezellig en 6 uur s'morgens geworden. Kan voor zo'n dag toch niet goed slapen. Tot een uur of 2 in mijn nest gelegen en eruit. Stralende dag met meer dan 30 graden. Ergens wat gegeten en richting Park waar de Cancha is. Al duizenden mensen op de been en beregezellig. Mooie en bijzondere is dat Boca en River fans door elkaar lopen. Is een Buenos Aires onmogelijk. Omdat ik weet hoe het gaat ben ik om 7 uur al stadion in gegaan. Wedstrijd was om 22.10uur. Ging vlotjes allemaal dit maal.
Stadion was al goed vol toen. Drie uur voor de wedstrijd. Helemaal geweldig. Had overdekte zitplaats, maar die zijn niet genummert dus wie eerst komt hebt de beste plaatsen. Toen was eral sfeer. Zat overigens aan Boca kant. En dan is het gewoon beleven, alles over je heen laten komen. En dan maakt niet uit dat je het al meerdere malen beleeft hebt. Blijft gewoon kippevel uren lang.
Wedstrijd was meer strijdt dan goed voetbal met in begin Boca Juniors die River weg speelde. Pracht doelpunt van Pauletta en 1-0. Had echt gevoel dat River Plate niet meer terug zou komen maar ze gingen met 1-3 voorsprong de rust in en Boca Juniors met 10 man vanwege een rode kaart. Dan denk je nu moet Boca oppassen dat het niet afgeslacht gaat worden maar Boca vol vuur uit de kleedkamers gekomen en na 3 minuten pingel en gemaakt door Palermo en rood voor Ferrari.
2-3 Met nog bijna een volle helft te spelen en dan denk je dat gaat nog wat worden maar nee. Absolute negatieve hoofdrol voor de man in zwart die River Plate nog 2 maal rood aan naaide. Helemaal overdreven want het was geen harde wedstrijd. Had al zo'n gevoel op moment dat die met de 2 lijnsmannen aan het warm lopen was. Rare vent.
Al met al River Plate wel verdiend gewonnen dus felicidades Gallina.
Jammer dat Mauro op de bank plaatsnam. Hij viel goed in moet ik zeggen. Ortega had paar nare acties waaronder geheel onnodig de bal hard tegen de trainer van Boca aan te schieten. Ischia reageerde rustig daarop maar menig arbiter had daar rood voor gegeven.
Boca Juniors waarbij je ziet dat ze het niet kunnen opvangen als Riquelme niet mee doet. Palermo niet best en Palacio dreigend maar zeer slecht met afwerking. Dramatisch. Grote zwakte bij Boca die doelman Migliore, die-hard Boca fan die volgens mij de spanning niet kwijtraakt dat die dit allemaal mee mag maken.
Absolute man voor mij bij River Plate Falcao. Die speelde niet eens super gisteren maar die voetbalt zo gemakkelijk. Ras voetballer met mooi doelpunt. Als River Plate slim is verhogen ze zijn contract en gaan ze hem de belangrijkste speler maken binnen het veld. Je kon zien dat die al beetje die rol heeft gekregen van Simeone. Mannetje als Falcao hebben ze gemist de laatste jaren bij River.
Al met al weer niet willen missen dit alles.
Zal morgen of van de week eens wat foto's hier neer zetten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 3 feb 2008 22:19
|
|
Hola thanks voor de leuke samenvatting! Heb hier ook zitten kijken via tvdelsur en ook voor en nabeschouwingen kunnen zien.
Ben wel een beetje jaloers op je! XD
Maar wij hebben ons hier zitten verbazen over Abreu, niet alleen deze wedsrijd maar ook de vorige. Ben benieuwd wat jij van hem vind. Hij werd nogal opgehemeld door Ole
VAMOS LA TOMBA!! B)
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 3 feb 2008 22:31
|
|
Wat Le Lute nu allemaal vertelt kan ik alleen maar beleven in mijn stoutste dromen. :angel:
|
El Lute

|
Geplaatst: Zo 3 feb 2008 22:33
|
|
Citaat: Hola thanks voor de leuke samenvatting! Heb hier ook zitten kijken via tvdelsur en ook voor en nabeschouwingen kunnen zien.
Ben wel een beetje jaloers op je! XD
Maar wij hebben ons hier zitten verbazen over Abreu, niet alleen deze wedsrijd maar ook de vorige. Ben benieuwd wat jij van hem vind. Hij werd nogal opgehemeld door Ole
VAMOS LA TOMBA!! B)
Heb OLE nog niet gelezen, ga die zo maar eens halen maar vind dat die nog niet zijn draai gevonden heeft maar dat gaat nog wel komen. Werkt zich in ieder geval goed in het zweet. Vind Falcao helemaal top en zou mooi zijn als die behouden kan worden door River Plate. Die voetbalt wel zo makkelijk wat je ook zag bij zijn goal.
Hebben die gasten van TVDELSUR een goeie en mooie nabeschouwing?
FOXsport is geweldig, dat wil je gewoon zien elke keer.
Al met al de eerste 2 Copas voor River Plate, Copa de Verano en Copa de Revanche. Zijn niet de belangrijkste maar het staat wel. Simeone had slechter kunnen beginnen en hij heeft nu al meer gewonnen dan Passarella.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 3 feb 2008 22:44
|
|
TVdelsur had gewoon de uitzending van Fox sports. Is af en toe nog niet helemaal 100% goed maar kan er goed mee door.
Wil toch misschien een schotel aanschaffen maar heb geen idee hoe en wat. Kom er nog wel achter :crazy:
Ja en het is een goede opsteker voor de jongens, dit tournooi winnen! :ja:
Volgende week begin van de Apertura, ben benieuwd......
:bye2:
|
El Lute

|
Geplaatst: Zo 3 feb 2008 22:47
|
|
Citaat: TVdelsur had gewoon de uitzending van Fox sports. Is af en toe nog niet helemaal 100% goed maar kan er goed mee door.
Wil toch misschien een schotel aanschaffen maar heb geen idee hoe en wat. Kom er nog wel achter :crazy:
Ja en het is een goede opsteker voor de jongens, dit tournooi winnen! :ja:
Helemaal toppie want FOX sport zijn gasten die wel weten hoe ze een voetbal programma in elkaar moeten zetten.
De eerste slag van 2008 is in ieder geval door River Plate gewonnen.
|
Anonymous

Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Zo 3 feb 2008 23:12
|
|
gefeliciteerd meis, hoe is de stand nu? :good:
|
El Lute

|
Geplaatst: Ma 4 feb 2008 00:14
|
|
Citaat:
gefeliciteerd meis, hoe is de stand nu? :good:
River Plate heeft de Copa de Verano gewonnen. Moet zeggen dat Gallina beter op de hoogte was dan deze jongen. Dacht dat de partij van gisteren ook mee zou tellen maar dat was niet zo.
Dit was een apparte cup wedstrijd, copa de revanche. Dus in 1 week 2 prijzen erbij voor River Plate.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 4 feb 2008 16:18
|
|
Vraagja aan Oscarito: kan je uitleggen waarom je vond dat FC Groningen Boselli van Boca aan moest trekken als vervanger van Nevland?
|
Anonymous

Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Ma 4 feb 2008 16:30
|
|
één van de redenen: http://www.dailymotion.com/video/x31uip ... iors_sport
dit is wel erg mooi afgemaakt natuurlijk. En een echte Nevland-goal
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 4 feb 2008 17:35
|
|
El Lute had jij nog foto's gemaakt zaterdag???
B)
|
El Lute

|
Geplaatst: Ma 4 feb 2008 17:41
|
|
Citaat: El Lute had jij nog foto's gemaakt zaterdag???
B)
Haha, si si, vrijdag ook overigens.
Heb nu niets bij de hand maar zet ze er nog wel op.
Diario UNO had mooie foto van Mauro op de voorpagina van sportcatern.
River Plate kreeg nog wel kritiek dat ze weinig tot niets aandacht gaven aan de fans. Ze waren heel snel verdwenen. Vond dat zelf ook heel jammer.
|
El Lute

|
Geplaatst: Ma 4 feb 2008 17:53
|
|
Voor jullie komende vakantie planning:
Clausura 2008
13e Fecha
04-05-2008
Boca Juniors - River Plate
Cancha : La Bombonera
Aftellen is alweer begonnen, denk dat Boca dan al kampioen kan worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 4 feb 2008 18:00
|
|
Citaat: Voor jullie komende vakantie planning:
Clausura 2008
13e Fecha
04-05-2008
Boca Juniors - River Plate
Cancha : La Bombonera
Aftellen is alweer begonnen, denk dat Boca dan al kampioen kan worden.
Wist ik allang duh!!!
DREAM ON EL LUTE !!!!!! :aai:
|
El Lute

|
Geplaatst: Ma 4 feb 2008 18:07
|
|
Citaat:
Wist ik allang duh!!!
DREAM ON EL LUTE !!!!!! :aai:
Vind deze clash het mooiste om mee te maken in La Bombonera, komt omdat je er boven op zit dan. En de hele dag beetje in La Boca hangen, Quilmes drinken en genieten.
Bij La Monumental is er maar 1 restaurant in de buurt en dat is een te nette zaak waar je niet even alleen maar een paar Quilmes naar binnen werkt.
Overigens een goedkope tijd om eventueel richtig Buenos Aires te vliegen.
Laag seizoen in BA vanwege de winter die dan in aankomst is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 4 feb 2008 18:11
|
|
Ja het is dan idd goedkoper.
Ooit ga ik naar Bs As om daar een live wedstrijd te zien van River-Boca.
En dan wel in het Monumental, want in die Bonbondoos ga ik echt niet zitten, veel te gevaarlijk, volgens mij staat daar de boel op instorten.
Overigens hoorde dat er juist wel gezellige tentjes daar zitten, richting waterkant.
rinks:
|
El Lute

|
Geplaatst: Ma 4 feb 2008 18:12
|
|
Citaat:
El Lute had jij nog foto's gemaakt zaterdag???
Kwam in het stadion 2 supporters met een Ajax shirt tegen waaronder een klein manneke, liep er helemaal trots bij. Doet een mens goed, heb hem ook op de foto, zal hem er ook op gooien.
|
El Lute

|
Geplaatst: Ma 4 feb 2008 18:17
|
|
Citaat: Ja het is dan idd goedkoper.
En dan wel in het Monumental, want in die Bonbondoos ga ik echt niet zitten, veel te gevaarlijk, volgens mij staat daar de boel op instorten.
Overigens hoorde dat er juist wel gezellige tentjes daar zitten, richting waterkant.
 rinks:
Ben benieuwd waar die zitten dan.
Die bonbondoos kan wel eens trillen inderdaad maar het gaat nog steeds goed. Zijn toch een aantal plekken waar ik ook niet ga zitten of laat staan.
Die staanplaatsen vind ik helemaal niets.
Maar beide clubs zijn toe aan nieuw stadion waar ook de eerste plannen van zijn nu.
|
Oscarito

Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Di 5 feb 2008 14:37
|
|
Citaat: Vraagja aan Oscarito: kan je uitleggen waarom je vond dat FC Groningen Boselli van Boca aan moest trekken als vervanger van Nevland?
Hoe kom je hierbij? Dat heb ik namelijk nooit gezegd.
Je bedoelt waarschijnlijk Marcos Mondaini? Daarvan heb ik wel gezegd dat FC Groningen hem moest aantrekken als vervanger van Nevland.
Waarom? 1+1=2, Groningen deed al zaken met Boca, Mondaini is een goede speler maar komt niet aan spelen toe dus voor 1 miljoen kan je hem waarschijnlijk al oppikken. Groningen ging liever achter Mouche aan en Mondaini is naar Barcelona(Ecuador) gegaan.
|
El_Millonario

Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 7 feb 2008 17:49
|
|
Citaat: Ja het is dan idd goedkoper.
 rinks:
Hey Gallina, thx voor de link nogmaals! ben geen ajaxfan voor alle duidelijkheid, gwn een riverboy:)
ik denk dat El Monumental wel gevaarlijker zal zijn dan die Bonbonera:p omdat el monumental een piste heeft lijkt het veiliger maar neen. de bezoekende supporters gooien altijd met gevaarlijke voorwerpen op de supporters die onder hun zitte. in de bonbonera zijn er grote netten dacht ik, zo voorkomen ze rellen enzo. al wil ik ook liever in el monumental zitten. zo dicht mogelijk bij de '14'. die mannen zijn echt gek XD
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 7 feb 2008 17:53
|
|
Welkom, El_Millonario! rinks:
Er lopen hier al aardig wat volgers van de Argentijnse competitie rond en we hopen die groep de komende weken uit te breiden. Heb je al veel gezien van River gedurende de Torneo de Verano?
|
El_Millonario

Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 7 feb 2008 18:17
|
|
Citaat: Welkom, El_Millonario!  rinks:
Er lopen hier al aardig wat volgers van de Argentijnse competitie rond en we hopen die groep de komende weken uit te breiden. Heb je al veel gezien van River gedurende de Torneo de Verano?
thx Thomas, tis leuk om zoveel volgers te zien. ik volg het al zo'n 4jaar, sinds ik maxi lopez voor het eerst een match speelde bij barca en de commentator de club river plate vermeldde en het stond me heel erg aan, die belevenis daar is gewoon groter dan waar dan ook in de wereld.
ik heb de wedstrijd tegen racing gevolgd en de revanche op boca. kzie een heel anders River spelen. ik dacht eerst na het vertrek van Belluschi dat het een ramp ging worden op het middenveld. en toen ik geruchten las over een vertrek van Falcao naar Fluminense werd ik helemaal para maar hij lijkt te gaan blijve, te onmisbaar geworden ook al is Abreu er bij gekomen. Simeone weet hoe hij het moet aanpakken. de fans in het stadion zijn weer levendiger dan ooit na het vertrek van Passarella. dus, zondag zien we hoe ver deze ploeg staat:)
|