Auteur
|
Bericht
|
El_Millonario

Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 10 maa 2008 18:23
|
|
Citaat: gallina, hoor je wat ze roepen naar simeone
Ja haha heb trouwens ontzettend slecht beeld, zag je dat lullige balletje van Abreu net?
Ik had hen erzelfs ingekregen wat een looser
Jaja, die Abreu he...ik denk zelfs dat de aanhang van River hem begon uit te fluiten. Deze wedstrijd gewoon zo snel mogelijk vergeten, dramatisch gewoon. Het was buiten die 'reuzenkans-van-Abreu-die-zelfs-mijn-oma-erin-duwt' een éénrichtingsvoetbal. We mogen heel tevreden zijn met dit gelijk spel en Estudiantes bedanken dat ze het verzuimden om het af te maken. Al heeft Piatti me aangenaam verrast, die blijft niet meer langer in Argeninië als die zo blijft spelen. Hoe gaat het met Ortega overigens?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 10 maa 2008 18:59
|
|
Volgens mij gaat het goed met hem............ hij speelt gewoon woensdag.........pleister erop biertje erbij en gaan met die banaan !
Heb trouwens de wedstrijd niet uitgekeken, had er echt genoeg van!
Welke zender heb jij nou gekeken? Ik millenium, via myp2p, kon ook via rojadirecta en via tvdelsur, maar dat was ook dramatisch slecht. Dat is altijd zo als de originele uitzending van Tyc Max is.
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Ma 10 maa 2008 19:13
|
|
Citaat: Volgens mij gaat het goed met hem............ hij speelt gewoon woensdag.........pleister erop biertje erbij en gaan met die banaan !
Heb trouwens de wedstrijd niet uitgekeken, had er echt genoeg van!
Welke zender heb jij nou gekeken? Ik millenium, via myp2p, kon ook via rojadirecta en via tvdelsur, maar dat was ook dramatisch slecht. Dat is altijd zo als de originele uitzending van Tyc Max is.
Gelukkig, El Burrito moet er gewoon bij zijn, fit of niet fit. Ik heb ook via millenium gekeken. Het beeld viel dik tegen, na een uurtje te hebben afgezien heb ik het ook maar afgezet. Ik snap dus nog altijd niet hoe slecht River gisteren wel was. Niemand durfde iets. Jaja, en dan Rubén zomaar verkopen...
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 10 maa 2008 19:21
|
|
Copa Libertadores woensdag gaat via Fox ,dat komt altijd heel goed door!
Kijk maar op You Tube daar staat een samenvattingkje, ze waren echt slecht. Samenvatting vond echt grotendeels plaats voor het doel van Carrizo, mijn held.....
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Ma 10 maa 2008 20:51
|
|
Ja, Carrizo verdient alle lof na gisteren. Niet mijn favo keeper maar speelde gisteren wel een belangrijke rol. Er werd zelfs een geldig doelpunt van Estudiantes onterecht afgekeurd...
Nu, genoeg over gisteren. De volgende match is tegen Catolica. Heb ik maar 1 ding over te zeggen: winnen. simple as that. Of ik de wedstrijd zal kunnen volgen is nog maar de vraag, Gallina. Want met school en werk heb ik behoefte aan een goeie nachtrust enzo
|
El Lute

Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 12:37
|
|
Citaat: Copa Libertadores woensdag gaat via Fox ,dat komt altijd heel goed door!
Kijk maar op You Tube daar staat een samenvattingkje, ze waren echt slecht. Samenvatting vond echt grotendeels plaats voor het doel van Carrizo, mijn held.....
Ga er zelf niet heen helaas. Gaat een sfeer van jewelste worden. Je moet later maar eens kijken op You Tube en dan iets van salidas van deze partij intikken. Is ook hier gesprek van de dag, zit een ouwe Chileen hier met een barretje en tv wat bomvol zal ziten met Chilenen. Hoop overigens dat River Plate dit klusje klaart want in Chile is men club Colo Colo, dus hup de Gallinas dit maal.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 14:55
|
|
Citaat: Copa Libertadores woensdag gaat via Fox ,dat komt altijd heel goed door!
Ga er zelf niet heen helaas. Gaat een sfeer van jewelste worden. Je moet later maar eens kijken op You Tube en dan iets van salidas van deze partij intikken. Is ook hier gesprek van de dag, zit een ouwe Chileen hier met een barretje en tv wat bomvol zal ziten met Chilenen. Hoop overigens dat River Plate dit klusje klaart want in Chile is men club Colo Colo, dus hup de Gallinas dit maal.
HET IS ALTIJD HUP GALLINAS, EL LUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-P
|
El Lute

|
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 20:09
|
|
Vamos Gallinas straks Gallina!
Heb trouwens voor de echte kenners hier een naam die ze in de gaten moeten houden.
Heb hem nog nooit zien spelen maar bij Independiente schijnt een mannetje rond te lopen met de bijnaam Patito.
Gaat om de 17 jarige Patricio Rodriguez van de ploeg van Pedro Troglio. Zal hem zelf ook eens in de gaten houden. Maar alle kenners die ik spreek is dat die uit het juiste hout is gesneden en binnen 2 jaar naar Europa gaat.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 23:48
|
|
Patricio Rodriguez is inderdaad de nieuwste hit in Argentinië. Hartverwarmend spelertje. Wat een lefgozer.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 13 maa 2008 00:30
|
|
Citaat: Maar alle kenners die ik spreek is dat die uit het juiste hout is gesneden en binnen 2 jaar naar Europa gaat.
Misschien nog weleens eerder. Ik denk dat ie zowat alle harten van de Independiente fans heeft veroverd en sneller doen kloppen. Mag zo Churin vervangen. Aangezien hij links is en ook de lichtvoetigheid, flair en explosiviteit van Messi heeft. Zou het beter zijn dat hij vanaf rechts speelt met een wat vrijere rol.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 20:09
|
|
Lees net op de Ole site dat de wedstrijd San-Lorenzo vs Velez is afgeblazen.
Supporters van Velez schijnen iemand neergeschoten te hebben en diegene is er niet best aan toe. Hufters!!
Heb ook net filmpje gezien op www.tn.com.ar dat is een live zender. Wat een chaos! Politie kan en doet niks.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 21:07
|
|
Hoor net dat de jongen die was neergeschoten is overleden!
21 jaar! :cry:
Misschien dat El-Lute er meer over weet? Spaans vertalen is nog steeds niet mijn sterkste punt
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 21:49
|
|
Ongelooflijk. Net nu ik dacht dat het geweld aan het verminderen was in Argentinië gebeurt dit nu. Zo jong nog, RIP
|
El Lute

|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 23:08
|
|
Citaat: Ongelooflijk. Net nu ik dacht dat het geweld aan het verminderen was in Argentinië gebeurt dit nu. Zo jong nog, RIP
En hoppa, nog een dode erbij vanavond in de derby van Salta. 17 jaren jong.
Moet weg nu want we vertrekken over cerca een half uur. Zal morgen de kranten doornemen.
Voor degene die geinteresseerd zijn kunnen ze kijken op de website van TN waar Gallina al mee kwam, is de beste nieuwszender van Argentina en 24 up to date.
Ben er van weg.
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 12:19
|
|
Vanavond één van m'n favoriete toppers: River Plate - Racing Club de Avellaneda. Als River deze clash wint, neemt het een serieuze optie op de 1e plaats. De resterende minuten tegen San Martin de San Juan mag geen probleem zijn, maar in voetbal weet je maar nooit. Iedereen zal wel beschikbaar zijn, denk ik? Ik lees niks over blessures op de site van River, alleen dat Alexis en Augusto hersteld zijn van hen blessures na de wedstrijd tegen Cà tolica. Ik hoop ook dat Rosales speelminuten kan op doen na z'n goeie invalbeurt samen met Buonanotte.
A todos modos...Vamos Millonarios!!
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 12:45
|
|
Citaat: Argentijnse voetbalfan dood na rellen
BUENOS AIRES - Een fan van de Argentijnse voetbalclub Velez Sarsfield is zaterdag overleden na rellen met supporters van tegenstander San Lorenzo.
Het stadion in Buenos Aires had het zwaar te verduren.
De 21-jarige Emanuel Alvarez overleed in het ziekenhuis. Hij raakte daarvoor zwaargewond toen de supportersbus waarin hij zat buiten het stadion van San Lorenzo werd aangevallen. Het duel werd tijdens de warming-up afgelast toen supporters van Sarsfield hekken sloopten om bij de rivaliserende fans te komen.
teleport
http://www.youtube.com/watch?v=qDOwoGQrFk8
Mooi voetballand, helaas dat dit soort berichten en beelden te vaak voorkomen, stelletje idioten daar man. Ik ken heel veel argetijnen en die zijn ook zo fanatiek als de pest. De enige waar ze allemaal over eens zijn, is Maradona....
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 14:10
|
|
Ik snap gewoon niet wat ze meer zien dan gewoon een partij voetbal. Het is voor hen oorlog, elkaar kapot maken. Je kan zeggen wat je wilt, maar de beschaving daar is echt wel beperkt. Maar als Argentinië speelt merk je daar niks van, dan zie je ze allemaal samen aan 1 kant. San Lorenzo zijn ook wel echte zware hooligans, die gaan voor niemand uit de weg. Maar een jongen van 21 neerschieten is gewoon laf en niet goed te praten! Ik hoop dat ze nu eens echte harde maatregelen gaan nemen want niemand mag het slachtoffer worden van gewoon een sport die je graag wilt gaan zien. De frustratie's van de Vélez-supporters zijn groot, dat is normaal. Nu verlies ik wel de sympathie voor de hinchada's van SLDA. Weten ze al wie de dader is eigenlijk?
|
El Lute

|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 18:10
|
|
Citaat:
Mooi voetballand, helaas dat dit soort berichten en beelden te vaak voorkomen, stelletje idioten daar man. Ik ken heel veel argetijnen en die zijn ook zo fanatiek als de pest. De enige waar ze allemaal over eens zijn, is Maradona....
Nou moet ik zeggen dat ik ook wel een paar Argentijnen ken en die zijn het wel over meer zaken eens dan alleen maar Maradona, ken er ook heel wat die niets van Maradona moeten weten.
Nu ben ik nog niet op de hoogte van wat er allemaal exact gebeurt is dus dat moet ik nog doen maar uit eigen ervaring weet ik dat de politie altijd wel optreedt maar vaak op een manier waar van je denkt wat is dit nu weer. Heb wedstrijden mee gemaakt waar niets aan de hand was en waar hetr vuur opgestookt werd door de politie en dan volledig uit de hand liep. Alleen door het handelen van de politie.
Op zo'n moment zie je en voel je dat je in Zuid-Amerika bent.
Heb al heel wat wedstrijden mogen bezoeken in verschillende Zuid-Amerikaanse landen maar ben 1 keer bang geweest en eerder uit stadion weggeaan. Was in Brazilië waar we met 4 man achter de goal plaatsnamen, iets wat ik zelden of nooit doe, alleen als ik ''lokale fans'' als vrienden bij me heb. Bomvol stadion met een derby, vuurwerk vloog alle kanten van ons en er vielen ook de nodige gewonden. Af en aan liepen er fans voor ons waar helemaal geen plaats was, werd steeds nerveuzer want het was er echt bloedgevaarlijk, stadion ligt in een Favela dus was er moeilijk wegkomen. Heb in zo'n geval niet veel bij me maar altijd net genoeg als er iets gebeurt dat ik genoeg geld kan geven. We werden maar verder uitgedaagt en uitgedaagt en dachten van dit gaat fout en gaat niet goed aflopen totdat eineens een grote groep Politie het vak kwam binnenvallen en naar ons toekwam.
Ja heren, jullie kunnen nu met ons mee of de rest is op eigen risico, hoefde niet zo lang na te denken en ben hem gepeert met kloppend hart, ze hebben ons in een taxi gezet en ik was pas rustig toen we weer in de bewoonde wereld waren. Doe ik nooit meer.
Heb er alles gezien, vuurwerk, messen, 2 pistolen en stadion vol met gevaarlijke gekken.
Achteraf wel weer lachen dat we het toch mee gemaakt hebben maar niet voor herhaling vatbaar.
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 19:47
|
|
Ben je River aan het zien, Gallina?
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 20:13
|
|
Zo te zien is Maxi Moralez terug bij Racing van z'n avontuurtje in Rusland. Te duur, te licht bevonden of gewoon terug uit eigen zin?
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 20:25
|
|
Naar eigen zeggen had hij last van heimwee, maar je ziet vaak dat heimwee als smoes wordt gebruikt door falende spelers.
Wie blinken er uit bij River, jongens?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 20:27
|
|
Citaat: Ben je River aan het zien, Gallina?
Ja tuurlijk jij ook?
Gaat weer goed met Abreu he? Falcao bakt er ook weinig van.
Buenanotte en Fernandez doen het weer lekker.
Kijk je ook via PSN?
Chau!!!
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 20:35
|
|
Nee, via Adrianidolo. Al de rest werkt niet. Ik hoor de commentators klaar en duidelijk, maar de beelden zijn niet goed genoeg, maarja. Ja Abreu is gewoon een ramp he. Rosales zal zich snel mogen opwarmen denk ik. Heb je goeie links voor deze wedstrijd, Gallina?
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 20:50
|
|
Zo dadelijk...Mauro Rosales!!! eindelijk, want River weet geen raad met de verdediging van Racing. Ze verdedigen ijzersterk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 21:35
|
|
river-racing 0-0 :cry:
wat vond jij van de wedstrijd El M.?
ik weet dat ze altijd moeite met elkaar hebben.........
ze deden hun best, maar het had beter gekund.
falcao viel deze keer zwaar tegen.
lachuh dat abreu eruit moest
|