Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Engeland
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Engeland
Maker: Monkey TonkBekeken: 4507
Status: InactiefBerichten: 61
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 00:02
Britten liggen eruit. :bye:

Hoe flikken ze het? Thuis tegen een team dat voor spek en bonen speelt.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 00:04
Heb je de wedstrijd gezien, MT? Die Kroaten speelden voor alles behalve spek en bonen hoor.
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 00:13
Niet gezien. Waar speelden ze dan voor?

Ah!! Roebels!
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 00:14
De roebels van de voorzitter van Spartak Moskou en eventueel ook nog van Abramovich en consorten.

Kroatië was veruit de betere ploeg en won volkomen verdiend. Ze hadden Modric, die de bal bijna tegendraads op z'n lichaam kan spelen. Onvoorstelbaar hoe wendbaar die jongen is.

Bilic had z'n ploeg uitstekend neergezet. Kroatië heeft met Robert Kovac, Simunic, Corluka en in mindere mate Simic grote, sterke maar weinig wendbare jongens. Corluka kan wel opbouwen maar de rest handelt bijzonder traag, evenals de verdedigende middenvelder Niko Kovac. Bilic zette geen extra verdedigende middenvelder neer om z'n verdedigingscentrum af te schermen, wetende dat de statische aanval van Engeland prima te verdedigen is voor het centrale duo. In plaats daarvan zette hij met Srna, Modric en Kranjcar drie aanvallend ingestelde spelers met loopvermogen, die zich constant aanboden en zo de verdedigers makkelijk onder druk uit hielden. Kroatië was vandaag het gevaarlijkst in de omschakeling maar dat was ze volgens mij nooit gelukt met nog zo'n logge verdedigende middenvelder als Vranjes in plaats van een van Srna, Kranjcar of Modric.
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 00:36
En Nederland? Expres verloren of gewoon slecht?
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 00:38
Moeilijk te zeggen. Maakt verder ook niet veel uit. Het was een nietszeggend oefenpotje in vreselijke omstandigheden.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 11:00
Citaat:
Steve McClaren ontslagen, kranten niet mals

Bron: ELF

De Engelse bondscoach Steve McClaren is gisteravond, direct na de EK-uitschakeling tegen Kroatië ontslagen door de Engelse FA. Dit meldt de ochtendkrant The Sun vanmorgen op haar website. Vanmorgen zal de directie van de FA zal dit besluit, na afloop van een spoedvergadering, nader toelichten. Inmiddels maken ook de persbureaus melding van het ontslag van McClaren. Engeland kan op zoek naar een nieuwe bondscoach.

De Engelse kranten laten zoals verwacht geen spaan heel van de nationale ploeg. The Sun typeert Engeland als 'het lachertje van het Europese voetbal'. 'Nutteloos, pathetisch, smakeloos, wanhopig, vuilnis, vervolgt de krant haar kritiek. 'Israël wierp ons een reddingslijn toe, maar Engeland koos voor zelfmoord ingeleid door doelman Scott Carson, wiens blunder ons op weg hielp naar de uitschakeling voor Euro 2008. Dit is zo slecht als maar zijn kan. Dit verlies komt samen met het gelijkspel tegen Polen, 34 jaar terug -- wat ons de WK-plek in 1974 kostte -- in Engelands hall of shame.'

'Engelands gouden genenatie en zijn internationale carrières een mislukking', schrijft The Daily Mail. 'Het laatste decennium, waarin Engeland zichzelf heeft proberen de taak te volbrengen om door te kunnen voor voetbalwaardige natie van wederzijds respect opgebouwd rond David Beckham, Gary Neville, Sol Campbell, Michael Owen en David James', tekent de krant op. 'Helaas, is die taak ze niet gegeven.'

Such a pity! ;)

Ja, als je je team rond zulke middelmaat of gewoon slecht niveau (James, wat een flutkeeper) moet opbouwen....blijf dan maar lekker thuis. Ik heb genoten gisteren! XD
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 11:26
Met SWP voor Beckham, Bridge voor Ashley Cole, Campbell voor Carragher, Lescott voor Terry en Barry voor Rooney gaat iedere ploeg er op achteruit.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 11:30
Ook dat. Volledig terecht ontslag voor McClaren.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 2 dec 2007 18:05
Citaat:
De roebels van de voorzitter van Spartak Moskou en eventueel ook nog van Abramovich en consorten.

Kroatië was veruit de betere ploeg en won volkomen verdiend. Ze hadden Modric, die de bal bijna tegendraads op z'n lichaam kan spelen. Onvoorstelbaar hoe wendbaar die jongen is.

Bilic had z'n ploeg uitstekend neergezet. Kroatië heeft met Robert Kovac, Simunic, Corluka en in mindere mate Simic grote, sterke maar weinig wendbare jongens. Corluka kan wel opbouwen maar de rest handelt bijzonder traag, evenals de verdedigende middenvelder Niko Kovac. Bilic zette geen extra verdedigende middenvelder neer om z'n verdedigingscentrum af te schermen, wetende dat de statische aanval van Engeland prima te verdedigen is voor het centrale duo. In plaats daarvan zette hij met Srna, Modric en Kranjcar drie aanvallend ingestelde spelers met loopvermogen, die zich constant aanboden en zo de verdedigers makkelijk onder druk uit hielden. Kroatië was vandaag het gevaarlijkst in de omschakeling maar dat was ze volgens mij nooit gelukt met nog zo'n logge verdedigende middenvelder als Vranjes in plaats van een van Srna, Kranjcar of Modric.


Modric vervulde een absolute hoofdrol. Kroatie heeft een degelijk tot goede ploeg met een solide verdediging. En die Eduardo is pas een killer als het aankomt op doelpunten. De aanvallen van Engeland zien er inderdaad allemaal statisch uit en dus makkelijk te verdedigen voor de boomlange centraleduo.
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 18 dec 2007 22:51
Capello weet niet waar die aan begint met deze sprong in dit moeras.
Hij wil binnen een maand Engels spreken om te kunnen communiceren met de spelers, hahaha, ook de FA weet niet wat ze doen.
Redondo


Geregistreerd: 16-11-2007
Forum berichten: 241
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 00:03
Citaat:
Capello weet niet waar die aan begint met deze sprong in dit moeras.
Hij wil binnen een maand Engels spreken om te kunnen communiceren met de spelers, hahaha, ook de FA weet niet wat ze doen.


Over een maand of 8 wordt het belangrijk en als je dan nog niet acceptabel Engels spreekt moet je wel echt een leerprobleem hebben.

Slechter kan het niet en ik kan wel 9 miljoen redenen bedenken om het wel te doen.

Zolang maar ongeveer 30% van de spelers die in de Premiership regelmatig spelen voor het Engels team mogen uitkomen en er nauwelijks Engelsen in het buitenland voetballen heeft Engeland een probleem
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 00:34
Citaat:


Over een maand of 8 wordt het belangrijk en als je dan nog niet acceptabel Engels spreekt moet je wel echt een leerprobleem hebben.

Slechter kan het niet en ik kan wel 9 miljoen redenen bedenken om het wel te doen.

Zolang maar ongeveer 30% van de spelers die in de Premiership regelmatig spelen voor het Engels team mogen uitkomen en er nauwelijks Engelsen in het buitenland voetballen heeft Engeland een probleem



Ben zelf geen held in leren, mijn grootste probleem was talen wat ik er maar niet in kreeg en kan nu toch zeggen dat ik meerdere talen beheers waarvaan een paar redelijk tot perfect. Het nationale elftal van Engeland heeft op de 1e plaats een coach nodig die de Engelse taal machtig is en om een coach dan 8 maanden de tijd te geven om die taal machtig te worden is wel een hele lange tijd beste Redondo. Te zot voor woorden wat al eigenlijk triest is dat Capello al over de 60 jaar is en al jaren meehobbelt in het Internationale voetbal en dus geen Engels blijkt te beheersen.

Jij bent overtuigt dat die dat beheerst binnen 8 maanden?

Louis van Gaal dacht dat die Spaans beheerste maar weet wel beter nu!

Verder snap ik niet waarom het pas over een maand of 8 belangrijk wordt. Volgens mij is het voor het Engelse voetbal gisteren wat belangrijk is n aangezien we de historie van gisteren niet meer kunnen verandeen is nu en anders morgen belangrijk. Over 8 maanden zijn de kaarten al geschut en loop je achter de feiten aan.

Laatste snap ik niet helemaal maar kan komen omdat ik niet gestudeerd heb en kan zijn dat ik dat over 8 maanden begrijp.
Pal


Geregistreerd: 03-10-2007
Forum berichten: 215
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 08:32
Prive les, en veel in Engeland zijn (waar je 'gedwongen' bent om Engels te spreken) werkt prima. Ik was nooit een held in Engels tot ik in Engeland ging werken, in 2 maanden tijd ging ik van het steenkoolengels naar perfect engels met een Mancunian accent.
Redondo


Geregistreerd: 16-11-2007
Forum berichten: 241
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 18:13
Citaat:

Laatste snap ik niet helemaal maar kan komen omdat ik niet gestudeerd heb en kan zijn dat ik dat over 8 maanden begrijp.


Zo te lezen zal je het wel nooit gaan begrijpen.

Je zou kunnen beginnen met proberen een duidelijk verhaal neer te pennen
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 18:25
Citaat:

Laatste snap ik niet helemaal maar kan komen omdat ik niet gestudeerd heb en kan zijn dat ik dat over 8 maanden begrijp.


Zo te lezen zal je het wel nooit gaan begrijpen.

Je zou kunnen beginnen met proberen een duidelijk verhaal neer te pennen

Moge nu toch echt wel duidelijk zijn dat jij degene bent die zaken niet begrijpt. Weer kom je met een nietstoevoegende post.
Je roept en je roept maar. Als je me wil aanvallen, prima, maar onderbouw het en maak maar duidelijk waarom ik zaken niet zou snappen. Heb simpel uitgelegt waarom jouw post de grootste kul is.
Redondo


Geregistreerd: 16-11-2007
Forum berichten: 241
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 18:44
Citaat:

Moge nu toch echt wel duidelijk zijn dat jij degene bent die zaken niet begrijpt. Weer kom je met een nietstoevoegende post.
Je roept en je roept maar. Als je me wil aanvallen, prima, maar onderbouw het en maak maar duidelijk waarom ik zaken niet zou snappen. Heb simpel uitgelegt waarom jouw post de grootste kul is.


Zijn dat nu feiten of is dat je mening?
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 18:47
Citaat:

Zijn dat nu feiten of is dat je mening?


Zijn punten waarover je discusiëren kan maar dat laat jij achterwege.
Jij komt aanzetten met je 8 maanden verhaal, nou ik denk dat het vandaag al belangrijk is en over 8 maanden is het te laat.
Redondo


Geregistreerd: 16-11-2007
Forum berichten: 241
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 19 dec 2007 18:49
Citaat:

Zijn dat nu feiten of is dat je mening?


Zijn punten waarover je discusiëren kan maar dat laat jij achterwege.
Jij komt aanzetten met je 8 maanden verhaal, nou ik denk dat het vandaag al belangrijk is en over 8 maanden is het te laat.

Ik denk van niet maar dat is een herhaling van zetten
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 1 dec 2008 13:42
Citaat:
WK 2010 - Ferdinand: 'We moeten voorzichtig blijven'

Bron: Sportweek

Engelsman Rio Ferdinand wil zich nog niet laten meeslepen door de hype rond de trainer van het nationaal elftal, Fabio Capello. De Engelsen wonnen tot nu toe alle wedstrijden in de kwalificatie voor het WK 2010 in Zuid-Afrika. ‘Zo begonnen alle andere trainers ook. We moeten voorzichtig blijven,’ aldus Ferdinand tegen The Daily Express

De speler van Manchester United bekijkt het wedstrijd voor wedstrijd. ‘Bij iedere bondscoach zei iedereen ook dat hij ons de grote overwinning zou brengen. Drie maanden later wilden de pers hem zo snel mogelijk op straat zien staan. Daarom wacht ik eerst af wat er komen gaat’

De 30-jarige verdediger erkent wel dat het aan Capello te danken is dat de selectie aan het groeien is. ‘Het verschil met hem en andere trainers is dat hij vanaf dag één een winnaar is geweest. Zowel als speler als manager heeft hij altijd succes geboekt.’
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 13:28
Citaat:
Oranje oefent tegen Engeland

Bron: Trouw

Het Nederlands elftal start het volgende seizoen met een oefenwedstrijd tegen Engeland. De selectie van bondscoach Bert van Marwijk ontvangt de Britten op woensdag 12 augustus in de ArenA.

De KNVB en de FA hebben afgesproken dat beide ploegen elkaar op woensdag 10 augustus 2011 opnieuw vriendschappelijk treffen. Dat duel wordt op Wembley afgewerkt.

Oranje en Engeland stonden tot dusver 27 keer tegenover elkaar. Het Nederlands elftal won slechts zes van die ontmoetingen. De Britten verlieten het speelveld twaalf keer als winnaar.

Jong Oranje en Jong Engeland nemen het een dag voor de wedstrijden tussen beide A-elftallen tegen elkaar op. Beide voetbalbonden zoeken nog naar een geschikte locatie voor die duels.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 4 mei 2009 14:09
Citaat:
'Almunia krijgt uitnodiging Engels elftal'

Bron: soccernews.nl

Als Manuel Almunia een Engels paspoort aanvraagt, zal hij van bondscoach Fabio Capello een uitnodiging ontvangen voor het nationale elftal van Engeland. Dit meldt The Independent. De Spaanse doelman verblijft komende zomer alweer vijf jaar in Groot-Brittanië, en dan krijg je de mogelijkheid om een Engels paspoort aan te vragen.

De 31-jarige Almunia staat al sinds 2004 onder contract bij Arsenal. De in Pamplona geboren sluitpost ontving tot nog toe nog nooit een uitnodiging voor het Spaanse nationale elftal. Hierdoor zou hij formeel gezien voor Engeland kunnen uitkomen, wanneer hij over de Britse nationaliteit beschikt.

De krant meldt verder dat Capello zich niets zal aantrekken van mogelijke 'nationalistische protesten'. De nationale ploeg heeft al geruime tijd te kampen met een probleem dat valt te typeren als een keepersprobleem. De afgelopen interlands moest men het met de bijna 40-jarige Davis James onder de lat doen. De Italiaanse keuzeheer zou er niet voor terugdeinsen om Almunia tussen de doelpalen te posteren wanneer dit mogelijk wordt.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 11 sep 2009 12:00
De Snor gaf een voorzet, Capello kopt knalhard binnen:
[list">Capello ziet liever geen 'wags' op WK

Slecht nieuws voor de paparazzi. De Engelse bondscoach Fabio Capello ziet de 'wags' - de vrouwen en vriendinnen van de internationals - volgend jaar tijdens het WK in Zuid-Afrika liever thuisblijven.

Vooral de Engelse nationale ploeg heeft heel wat 'wags' - een afkorting van 'wives and girlfriends'. In Duitsland werd het een waar circus toen de spelersvrouwen alle aandacht naar zich toe trokken. Capello waarschuwt dat het WK geen vakantie is. ,,Als je dat niet leuk vindt, blijf dan thuis", zegt Capello in The Sun.

Na iedere wedstrijd zullen de spelers één dag met hun vriendin of gezin mogen doorbrengen. Daarmee wil Capello een herhaling van drie jaar geleden vermijden. Toen waren er iedere avond feestjes en de spelers hadden dagelijks contact met hun geliefden. ,,Als ze niet voor één dag willen komen, moeten ze wegblijven. Ik vind het veel leuker op training als de spelers samen blijven,'' aldus Capello.

Rio Ferdinand en Frank Lampard hebben al toegegeven dat de aanwezigheid van 'WAGs' de prestaties van de ploeg in 2006 hebben beïnvloed. Sommige van hen zijn sinds de kwalificatie van Engeland, dat woensdag met 5-1 van Kroatië won, niettemin al op zoek naar een verblijfplaats in Zuid-Afrika.

Vraag is of hun charme het Italiaanse temperament van Capello kan verslaan...

# bron: Sportwereld[/list">Ik zeg: :thumbs up:
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 11 sep 2009 12:59
Ik ook. Oprotten met die k*twijven. Maar, ja....aandacht, he? Met als koploper dat lopende karkas van een Spicegirrrrlllllll. :kots:
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 28 dec 2009 14:34
Citaat:
'David Beckham toegewijd genoeg voor WK'

bron: Nu.nl

David Beckham gaat mee naar het WK als hij regelmatig speelt bij AC Milan. Dat zegt de Engelse bondscoach Fabio Capello maandag in Gazzetto dello Sport.

"Ik kijk niet naar leeftijd", stelt de Italiaan in een interview. "Ik kijk naar vaardigheden en die heeft Beckham. Hij is serieus, een echte prof en toegewijd om in de WK-ploeg te komen."

Beckham arriveert maandag in Italië om voor de tweede keer een huurperiode bij de Rossoneri te spelen. Hij blijft tot half maart in Italië. Daarna wacht de voorbereiding op het seizoen in de Major League Soccer met zijn eigenlijke club Los Angeles Galaxy weer.
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.980.533 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Engeland
Ga
Zoeken: