Auteur
|
Bericht
|
Anonymous

Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 5 dec 2007 14:45
|
|
Nee ik schreef warrige taalgebruik. dat het Warrig moet zijn is wat ik bedoelde.
No fucking with this ant!!!
|
Demosthenes

Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Wo 5 dec 2007 16:28
|
|
Citaat: Borst wist verder te melden dat technisch adviseur Piet Keizer een kwalijke rol zou spelen op Ajax' jeugdcomplex De Toekomst. De illustere oud-Ajacied zou zelfs gehaat zijn op het sportpark en zou veelvuldig (jeugd)trainers schofferen. In de omgang is Keizer volgens Borst 'een hork'. Bovendien is er op papier dan wel sprake van een rol als adviseur, maar in de praktijk zou Keizer als verlengstuk van Johan Cruijff technisch directeur Van Geel controleren.
Het anti-Keizeroffensief van borst komt na kritiek van Wim Jansen dat hij de pispaal was (vorig seizoen), terwijl Piet Keizer, in een vergelijkbare positie buiten schot bleef. Dezelfde week begon borst over Piet Keizer (Studio Sport, zondagavond, om een week later er weer over te beginnen (vreemd, hij had die naam nog nooit genoemd). Wim Jansen en Piet Keizer zijn trouwens persoonlijk bevriend, ik denk dat zij regelmatig elkaar over dit soort zaken spreken.
Piet Keizer volgt kritisch de oudere Ajaxjeugd (misschien ook de jongsten, maar die volg ik niet). Ik zie hem vaak genoeg of op zaterdag of op zondag (B1, voor Ajax 1) en ik heb niet de indruk (maar wie ben ik?) dat hij daar "gehaat" wordt.
Herinner ik me het goed als ik zeg dat hij publiekelijk tegen de komst van "niveau-Charisteas" was?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 5 dec 2007 16:38
|
|
Citaat: Herinner ik me het goed als ik zeg dat hij publiekelijk tegen de komst van "niveau-Charisteas" was?
Dan neem ik jou serieuzer, Demos.
Zie je Keizer dan weleens babbelen met Silooy en Pronk?
Tsja...Borst. Verzint hij het of is er een kern van waarheid?
Ja, hij was als enige tegen de komst van Charisteas. Ook over Huntelaar was Keizer niet echt positief.
|
Demosthenes

Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Wo 5 dec 2007 17:15
|
|
Citaat: Herinner ik me het goed als ik zeg dat hij publiekelijk tegen de komst van "niveau-Charisteas" was?
Dan neem ik jou serieuzer, Demos.
Zie je Keizer dan weleens babbelen met Silooy en Pronk?
Tsja...Borst. Verzint hij het of is er een kern van waarheid?
Ja, hij was als enige tegen de komst van Charisteas. Ook over Huntelaar was Keizer niet echt positief.
Dat laatste kan ik me voorstellen, Huntelaar kan niet voetballen.
Keizer babbelen met? Ik kom niet in de bestuurskamer en de trainers zullen voor, in de rust en na de wedstrijd in eerste instantie met hun eigen spelers en begeleiders praten.
Met anderen praten? ja, op het balkonnetje voor het hoofdveld, maar ook wel als de wedstrijd op een bijveld wordt gespeeld. Ik heb trouwens ook een keer uitgebreid van gedachten gewisseld met hem, ging over de B1, vorig seizoen. Hij heeft de naam onbenaderbaar te zijn, ik wist ook niet dat hij het was die ik om een opstelling vroeg XD XD XD , maar ik merkte weinig van dat onbenaderbare.
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 19:12
|
|
Ik hoop dat hij in de rol komt dat hij spelers die door scouts worden geadviseerd gaat beoordelen of ze in aanmerking komen voor Ajax. Hij is over het algemeen vrij kritisch, weet wat er bij Ajax van je verwacht wordt en kan zo goed die keuze maken. Ik vond dus die oude rol goed bij hem passen, als rechterhand van Van Geel. Maarja, blijkbaar zit er een flinke klooi tussen die 2. Ik vind dat Keizer meer recht van spreken heeft binnen Ajax dan MvG, die duidelijk van de zomer gefaald heb. Vooral omdat de LAT HOGER LIGT bij Keizer, iets wat bij Ajax hoort!
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 15 dec 2007 19:18
|
|
Citaat: Ik hoop dat hij in de rol komt dat hij spelers die door scouts worden geadviseerd gaat beoordelen of ze in aanmerking komen voor Ajax. Hij is over het algemeen vrij kritisch, weet wat er bij Ajax van je verwacht wordt en kan zo goed die keuze maken. Ik vond dus die oude rol goed bij hem passen, als rechterhand van Van Geel. Maarja, blijkbaar zit er een flinke klooi tussen die 2.
Het gekke is dat het Van Geel zelf is geweest die Keizer heeft aangesteld. De onenigheid tussen die twee is dus gedurende de samenwerking ontstaan. Twee opties daarin kunnen zijn dat Keizer zich ondergewaardeerd voelde omdat Van Geel te weinig naar hem luisterde of dat Keizer het altijd met Ten Cate eens was.
|