Geplaatst: Wo 11 jun 2008 22:24
|
|
Citaat: Van: 343
Aan: Lahti71
Geplaatst: wo jun 11, 2008 9:17 pm
Onderwerp: Ben...
jij de echte Jari?
Citaat: Van: Lahti71
Aan: 343
Geplaatst: wo jun 11, 2008 9:37 pm
Onderwerp: Re: Ben...
Ja, ben jij Thomas ?
Ik had begrepen dat hij mij een bericht zou sturen.
Begrijp nog even niet hoe ik dat zelf kan doen gaan.
Sorry, mijn nederlands is nog wel goed, maar de zinnen, heb ik soms moeite mee, met de volgorde.
Heb mij via Mirelle hier lid gemaakt.
Groeten Jari.
Citaat: Verzonden :: Bericht
Van: 343
Geplaatst: wo jun 11, 2008 9:38 pm
Lahti71 schreef:
Ja, ben jij Thomas ?
Ik had begrepen dat hij mij een bericht zou sturen.
Begrijp nog even niet hoe ik dat zelf kan doen gaan.
Sorry, mijn nederlands is nog wel goed, maar de zinnen, heb ik soms moeite mee, met de volgorde.
Heb mij via Mirelle hier lid gemaakt.
Groeten Jari.
Welkom, Jari.
Nee, ik ben Toby.
Zit je in Finland?
Citaat: Van: Lahti71
Geplaatst: wo jun 11, 2008 9:43 pm
Hallo Toby, i
Ik ben nu in Finland, en ik ga morgen weer naar Nederland. Heb afgelopen weken gevoetbald met Finland, nu met mijn gezin nog hier en morgen naar huis als jullie dat voor mij noemen. Ik hoop ik gan nog kijken naar Nederland tegen Roemenie in Zwitserland. Natuurlijk ken ik nog bij beide landen oude vrienden en jongens waar ik mee heb gevoetbald.
Groeten, Jari.
Geplaatst: wo jun 11, 2008 9:52 pm
Lahti71 schreef:
Hallo Toby, i
Ik ben nu in Finland, en ik ga morgen weer naar Nederland. Heb afgelopen weken gevoetbald met Finland, nu met mijn gezin nog hier en morgen naar huis als jullie dat voor mij noemen. Ik hoop ik gan nog kijken naar Nederland tegen Roemenie in Zwitserland. Natuurlijk ken ik nog bij beide landen oude vrienden en jongens waar ik mee heb gevoetbald.
Groeten, Jari.
Hoi Jari,
Weet je wat een IP-nummer is? Daarmee kun je zien in welk land iemand achter de computer zit. Volgens het IP-nummer zit je in Nederland bij Mireille in de kamer.
jari-litmanen wo jun 11, 2008 9:46 pm wo jun 11, 2008 9:49 pm Weergeven privéberichten 83.119.246.138
Lahti71 wo jun 11, 2008 9:34 pm wo jun 11, 2008 9:49 pm Weergeven privéberichten 83.119.246.138
Aan: jari-litmanen
Geplaatst: wo jun 11, 2008 9:56 pm
Onderwerp: Ik...
hou niet van fantasten en spelletjes, wie je ook bent. Dus niet meer doen, ok?
Ga gewoon posten zonder dit soort dingen, joh!
Vriendelijke groet,
343
Citaat: Van: jari-litmanen
Geplaatst: wo jun 11, 2008 9:57 pm
Onderwerp: Re: Ik...
En dit gaat over ?
gr Mirelle
Geplaatst: wo jun 11, 2008 9:58 pm
jari-litmanen schreef:
En dit gaat over ?
gr Mirelle
jari-litmanen wo jun 11, 2008 9:46 pm wo jun 11, 2008 9:49 pm Weergeven privéberichten 83.119.246.138
Lahti71 wo jun 11, 2008 9:34 pm wo jun 11, 2008 9:49 pm Weergeven privéberichten 83.119.246.138
Citaat: Postvak :: Bericht
Van: jari-litmanen
Geplaatst: wo jun 11, 2008 9:59 pm
Dit zegt mij totaal niets..
gr Mirelle
PS Als er iets is, wees dan alsjeblieft duidelijk, dit begrijp ik niet 343
Geplaatst: wo jun 11, 2008 10:01 pm
Onderwerp: .
Wacht even, ik geloof dat ik hier een en ander ga begrijpen....
Even iemand wat vragen
Geplaatst: wo jun 11, 2008 10:02 pm
jari-litmanen schreef:
Dit zegt mij totaal niets..
gr Mirelle
PS Als er iets is, wees dan alsjeblieft duidelijk, dit begrijp ik niet 343
Hetzelfde IP-nummer betekent dezelfde computer. "Jari Litmanen" en jij zitten achter dezelfde computer. Zo duidelijk?
Geplaatst: wo jun 11, 2008 10:03 pm
Nou, zoals ik je al mailde, even iets navragen, want ik geloof dat mijn broertje zich weer eens aan het uigeven is voor iemand anders...
Ik laat je z.s.m. weten, mocht het zo zijn, excuses !
gr Mirelle
Geplaatst: wo jun 11, 2008 10:06 pm
jari-litmanen schreef:
Nou, zoals ik je al mailde, even iets navragen, want ik geloof dat mijn broertje zich weer eens aan het uigeven is voor iemand anders...
Ik laat je z.s.m. weten, mocht het zo zijn, excuses !
gr Mirelle
Haha. Ja, natuurlijk.
Jullie waren op hetzelfde moment achter de computer dan, dus 'je broer' kan het niet stiekem gedaan hebben. Maak jezelf toch niet zo belachelijk. Ga gewoon posten en als je nog eenmaal denkt dat we erin trappen, dan heb je een ban. Duidelijk?
Geplaatst: wo jun 11, 2008 10:07 pm
Onderwerp: adres
343, even een vraag, is het emailadres waarmee deze persoon op ip adres zich heeft aangemeld toevallig jari_ly1109@hotmail.com ?
Dan weet ik genoeg, en heb je absoluut niet met Jari te maken.
Ik hoop dat je mij kan helpen, ik ben deze akties van meneertje een beetje zat, en ter tweede brengt hij mijn naam in diskrediet.
gr Mirelle
Geplaatst: wo jun 11, 2008 10:09 pm
Zoals net ook gemaild, dat zal elkaar kruisen, ik kom hier net 2 minuten geleden, misschien 3 binnen, en zie jouw mailtje staan. Wij zitten op dezelfde kamer, zeg maar hoe ik mijzelf moet bewijzen.
gr Mirelle
Geplaatst: wo jun 11, 2008 10:10 pm
Onderwerp: Re: adres
jari-litmanen schreef:
343, even een vraag, is het emailadres waarmee deze persoon op ip adres zich heeft aangemeld toevallig jari_ly1109@hotmail.com ?
Dan weet ik genoeg, en heb je absoluut niet met Jari te maken.
Ik hoop dat je mij kan helpen, ik ben deze akties van meneertje een beetje zat, en ter tweede brengt hij mijn naam in diskrediet.
gr Mirelle
Yeah, sure.
Post en breng Jari pas weer op als het de echte is. Maar jij en ik weten ook wel dat dit een geintje is. Dus doei!
Geplaatst: wo jun 11, 2008 10:15 pm
Onderwerp: Re: adres
Ach, als jij zo met mensen hier op het forum wilt omgaan, prima.
Heb je trouwens Thomas al wel even een pb gestuurd, ik ga het zeker doen, met de uitleg van dit verhaal.
Heb afgelopen tijd me veel op dit forum begeven, veel mensen ook deze siite aangeraden en goede en correcte info met Thomas uitgewisseld.
Dat je me niet geloofd, ik begrijp het nog ook, hoef mezelf niet te bewijzen, dat ik de waarheid spreekt komt vanzelf uit.
Nogmaaks excuses, ook al zal je dat geen moer interesseren waarschijnlijk,
ik ga inderdaad weer posten !
gr Mirelle
Jezus, wat een zooi. ik neig naar bannen. Zou me niets verbazen als het Raymon is.
|