Absoluut, Marx is voor een gimmick-account (want dat blijft het in wezen, als je openlijk uitkomt voor NEC) heel gevat en komt doorgaans met goede argumenten. Tussen die rare opvattingen van hem valt er wel degelijk een bepaalde logica te bespeuren, het is zeker geen dorpsidioot.
Er komen nu duidelijk veel meer nieuwe leden bij per week dan voor de vernieuwing. Als er op elke 50 ook maar 1 goede poster zit is het al een hele vooruitgang. Als straks het seizoen echt gaat beginnen zullen er meer mensen online zijn en zal er ook meer worden gepost.
Nee. Ik heb hem inmiddels wel al een smaakmaker genoemd.
Het is overigens absoluut WZA. Geen twijfel over mogelijk. Hij zegt inmiddels geleerd te hebben dat hij het gezellig moet houden. We zullen het merken. Wat mij betreft is er in ieder geval geen enkele reden om bij eventueel goed gedrag zijn ban terug te draaien. Op deze jongen is geen peil te trekken. Hij kan elk moment weer ontsporen.
Nee. Ik heb hem inmiddels wel al een smaakmaker genoemd.
Het is overigens absoluut WZA. Geen twijfel over mogelijk. Hij zegt inmiddels geleerd te hebben dat hij het gezellig moet houden. We zullen het merken. Wat mij betreft is er in ieder geval geen enkele reden om bij eventueel goed gedrag zijn ban terug te draaien. Op deze jongen is geen peil te trekken. Hij kan elk moment weer ontsporen.
Ik hoefde maar 1 wat langere post te lezen en ik wist het al honderd procent zeker. Eens kijken hoe dit gaat lopen. Wel geinig. Waar is z'n topic eigenlijk gebleven?
Johnkie zei laatst ook al dat hij Joey zo belachelijk vond reageren. Hij vindt dat AF en AT prima naast elkaar kunnen leven.
Als WZA daar onder een andere naam bezig is, bestaat er de kans dat hij in de nabije toekomst alsnog onder een andere naam hier actief wordt. Aan IP checks doen we in de regel niet bij nieuwe personen. Daarom heb ik WZA voor alle zekerheid gebanned. En als hij zich aan z'n woord houdt merkt hij daar toch niks van. Maar het risico van een comeback is dus hierbij uitgesloten.
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 18 aug 2008 21:50
Citaat:
Ik hoefde maar 1 wat langere post te lezen en ik wist het al honderd procent zeker. Eens kijken hoe dit gaat lopen. Wel geinig. Waar is z'n topic eigenlijk gebleven?
Johnkie zei laatst ook al dat hij Joey zo belachelijk vond reageren. Hij vindt dat AF en AT prima naast elkaar kunnen leven.
Ik zag het al na 1 zin.
Ben nog altijd benieuwd waarom joey geen mod meer is. En Joey vindt dat niet, Thomas?