Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 7 jan 2011 18:19
Citaat:
Haha, heb me tranen in mijn ogen staan na het zien van dat filmpje over die Rus . Mijn moeder komt uit Rusland dus ik versta sommige dingen die hij zegt (hij heeft het over de kwaliteit van de muziek etc). En dan dat dansje aan het einde nadat hij hoort dat Van Beukering bij Feyenoord zit .
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 7 jan 2011 23:18
Braziliaan komt te laat en bedenkt ontvoering
Ook in het profvoetbal is het bedenken van smoesjes voor te laat komen geen uitzondering. De reden die Somalia, middenvelder van het Braziliaanse Botafago, bedacht bleek echter wel heel uitzonderlijk.
Somalia probeerde zijn trainer vrijdag wijs te maken dat hij onderweg zou zijn ontvoerd. Tot verbazing van de speler schakelde die vervolgens de politie in. Daarop had Somalia duidelijk niet gerekend, zo bleek ook tijdens het verhoor. Rechercheurs vonden zijn verklaring verdacht omdat hij zich meerdere malen tegensprak bij het beschrijven van de vermeende daders. Beelden van zijn appartement maakte definitief duidelijk dat het om een verzinsel ging.
De Braziliaanse politie zal Somalia nu aanklagen voor het bedenken van een dergelijke misdaad. Ook zijn club, die zeker veertig procent van zijn salaris wil inhouden, zal maatregelen treffen.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 15:07
Ik vind ook geen zak aan dat Boer zoekt Vrouw, ik snap niet dat dat zoveel kijkers trekt. Ja, dit Nederland is een knotsgek land, dat kun je wel stellen ja. Zodra het WK komt breekt de pleuris hier uit, en dan kun je nog wel een paar dingen opnoemen.
Dit past niet eens bij het transfer-overzicht. Hahaha wat is dat transferdagboek van VI.nl toch belachelijk, vandaag :
Citaat:
Liverpool heeft zijn zinnen gezet op Luis Suarez, maar de vraagprijs van Ajax is te hoog. De hoofdstedelingen verlangen liefst dertig miljoen euro voor de 24-jarige Uruguayaan, die donderdag tijdens het thuisduel met NAC Breda in het KNVB-bekertoernooi de laatste van zijn zeven duels schorsing uitzit, en dat is vooralsnog te gortig voor de ploeg van manager Kenny Dalglish.
Liverpool zou daarom een speler in de deal willen betrekken en aangezien Ryan Babel naar 1899 Hoffenheim verkast, zou Dirk Kuijt zijn aangeboden bij Ajax. Vraag is echter of de voormalig Feyenoorder wel zit te wachten op een overstap naar Amsterdam.
Mag het niet posten maar is meer als grap.
Gestopt
In Zuid-Brazilië is het vandaag precies 0 graden Celsius. Op hetzelfde moment is het in Noord-Brazilië 10% warmer. Hoeveel graden Celsius is het in Noord-Brazilië?
Geplaatst: Za 29 jan 2011 08:48
10% van 0 kan niet. Maar als je het met Fahrenheit gaat reken, dan is 0 graden Celsius 32 Fahrenheit. 10% van 32 Fahrenheit is 3,2 Fahrenheit. Dit tel je bij elkaar op dan wordt het 32+3,2=35,2 Fahrenheit. En dan is 35,2 Fahrenheit weer 1.7777777777777795 graden Celsius. Dus is het ongeveer 1,8 graden Celsius.
Geplaatst: Za 29 jan 2011 11:23
Nou oké, zal het proberen dan. 0 graden Celsius is 273 graden Kelvin, en 10% van 273 is 27,3. 27,3+273=303,3 graden Kelvin. Dat is 27,2 graden Celsius. Dus is het 27,2 graden Celsius?
Ik vind het een super mooi filmpje, met een toch wel pijnlijk einde
Ping Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Vr 4 feb 2011 10:52
Heerlijk filmpje, prachtig commentaar, kippenvel bij de goals van Oranje en toch wel die van Suarez, wat een actie toen ook tegen Ghana. Alleen het einde, tja, balen!