Mooi verhaal Ad! dit was vanwege? een blessure of gewoon fan van Kieft?
hannes Geregistreerd: 29-11-2008 Forum berichten: 895 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 22 feb 2011 10:26
Volgens mij had ik hier alleen dat kaartje van Marco vBasten en John v't Schip gelezen, maar dit is natuurlijk super. Als eerder vermeld, please continue!
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 22 feb 2011 13:13
Citaat:
Ik wilde hier eigenlijk een paar brieven van spelers plaatsen, maar ik ben er toch bijna van overtuigd dat ik dat al eens gedaan had.....heb alles afgezocht maar kan ze niet vinden.........
Nou goed.....ik plaats er nu even een dan en als het oud nieuws is dan hoor ik het wel. Brief die ik van Wim Kieft heb gekregen na afloop van het seizoen 1982-1983.
Mochten jullie het onzin vinden of de moeite niet waard, zeg het dan eerlijk want dat scannen kost me een tijd......en dan doe ik het niet.
Pure onzin, Ad. Daarom scan ik altijd zo veel.
Natuurlijk niet. Iedere echte Ajacied vind dit mooi.
Ad Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Di 22 feb 2011 21:58
Citaat:
Mooi verhaal Ad! dit was vanwege? een blessure of gewoon fan van Kieft?
Wim kreeg in die tijd echt 2 postzakken fanmail per week, die kon het niet meer aan.
Tjeerd De Groot van "De Ajacied" heeft toen het idee opgepakt om diverse spelers te helpen met het beantwoorden van hun fanmail.
Die spelers signeerden dan hun foto`s in het spelershome en wij verstuurde ze voor hen. Dat was me een werk zeg, daar ging echt elke seconde vrije tijd in zitten.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 22 feb 2011 22:38
Waarschijnlijk wilde hij ze per se allemaal netjes en goed beantwoorden, en dan duurt het nogal lang. Weet niet of dat de reden is, maar toch hele mooie brieven hoor Ad. Heb die andere ook gelezen en echt respect. Er zijn niet veel Ajacieden die zulk soort objecten hebben en daar mag je apetrots op zijn hoor!
Ping Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Di 22 feb 2011 22:52
Die brieven, geweldig.
Ad Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Wo 23 feb 2011 03:20
Citaat:
Wim kreeg in die tijd echt 2 postzakken fanmail per week, die kon het niet meer aan.
Ad, hoezo was dat dan een moeilijke periode voor hem, is toch juist mooi als je zoveel fanmails per week binnen krijgt?
Weet ik eigenlijk niet precies meer, maar hij zat toen in dienst geloof ik en raakte zijn basisplaats een beetje kwijt aan de opstormende Van Basten, maar dat kan ik mis hebben hoor.
Hij was toen denk ik ook net gaan samen wonen met Sylvia, maar ook dat weet ik niet zeker. Ik had toen een vriendenboek in het spelershome liggen en alle spelers hebben daar wel in geschreven.......leuke dingen van Jesper Olsen in het Deens en zo.
Geplaatst: Wo 23 feb 2011 03:22
Citaat:
Waarschijnlijk wilde hij ze per se allemaal netjes en goed beantwoorden, en dan duurt het nogal lang. Weet niet of dat de reden is, maar toch hele mooie brieven hoor Ad. Heb die andere ook gelezen en echt respect. Er zijn niet veel Ajacieden die zulk soort objecten hebben en daar mag je apetrots op zijn hoor!
Ik heb toen de post van Wim gedaan en van nog een heel zooitje anderen. Dat heeft me een tijd gekost zeg......vreselijk, maar aan het einde van het seizoen kreeg ik dan wel een paar orginele shirts van die spelers, dat maakte veel goed.
Prachtig Ad! Ben wel benieuwd wat je hun had gevraagd? Ze zullen jou niet zommaar een brief sturen, maar ergens op antwoorden? Vroeg je naar hun loopbaan? Of hobby's of iets dergelijks? En in de brief die je van Bergkamp kreeg stond iets over een boek?
Geplaatst: Wo 23 feb 2011 18:05
Citaat:
Prachtig Ad! Ben wel benieuwd wat je hun had gevraagd? Ze zullen jou niet zommaar een brief sturen, maar ergens op antwoorden? Vroeg je naar hun loopbaan? Of hobby's of iets dergelijks? En in de brief die je van Bergkamp kreeg stond iets over een boek?
Ik zei toch dat ik daar een boekje in het spelershome had liggen.......daar schrven ze dan wat in over zichzelf, best leuk om nog te hebben.