Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Rusland
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Rusland
Maker: 343Bekeken: 2458
Status: InactiefBerichten: 11
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 24 maa 2008 21:31
Citaat:
Hiddink langer in Rusland

Bron: De Telegraaf

Guus Hiddink heeft zijn contract bij de Russische voetbalbond eindelijk verlengd. De Nederlandse bondscoach tekende bij tot juli 2010. De financiële details maakte de Russische bond maandag niet bekend.

Hiddink, sinds de herfst van 2006 in dienst bij de Russische bond, gaf in oktober al aan langer in Rusland te willen blijven, maar een officiële overeenkomst bleef tot nu toe uit.

De 61-jarige trainer neemt in juni met Rusland deel aan het Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland. Het Oost-Europese land is ingedeeld bij titelverdediger Griekenland, Spanje en Zweden.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 12:32
Allemaal veel te voorbarig, volgens het nieuwste filmpje op VI.nl. Er zijn namelijk drie partijen in deze contractonderhandelingen. Hiddink en zijn zaakwaarnemers, de Russische bond én Roman Abramovic, die onder andere de salarissen van de technische staf financiëert. De voorzitter van de Russische bond en Hiddink hebben getekend, maar Abramovic nog niet. De knelpunten zijn nu nog:

- De bonus die Hiddink wil hebben bij het behalen van de tweede ronde op het WK. Hiddink wil een miljoen dollar, terwijl de bonus van het EK staat vastgesteld op een half miljoen dollar.

- Abramovic en zijn groep willen dat Hiddink meer aanwezig is in Rusland om wedstrijden te kijken.

- Men wil dat Hiddink meer programma's schrijft voor de jeugdopleidingen in Rusland. Kortom hij moet zich breder inzetten voor de structuur van het Russische voetbal.

De PSV-watcher van VI twijfel er inmiddels sterk aan of Hiddink na het EK nog bondscoach zal zijn van Rusland.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 22:36
Guus blieft tuus. Verloren met 1-0.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 nov 2009 11:56
erg overschat elftal dat Rusland. Arshavin absoluut een topspeler, maar spelers als Pavloetsjenko etc halen het niveau van de top in de premier league gewoon niet. Ze hebben nog wel een goede keeper, maar blijf het jammer vinden voor Guus.
10Oele


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 386
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Do 19 nov 2009 12:37
Citaat:
erg overschat elftal dat Rusland. Arshavin absoluut een topspeler, maar spelers als Pavloetsjenko etc halen het niveau van de top in de premier league gewoon niet. Ze hebben nog wel een goede keeper, maar blijf het jammer vinden voor Guus.


Nou, zo overschat vind ik ze niet. Toch een aantal zeer goede spelers die ook in de top spelen met Arshavin, Akinfeev, Zhirkov, Progrebnyak, Denisov. Geen favoriet op het WK, maar met deze selectie mag je dat WK best halen en moet je zeker van Slovenie winnen.
De Eik van De Dijk


Geregistreerd: 07-05-2009
Forum berichten: 428
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 nov 2009 14:04
Citaat:
erg overschat elftal dat Rusland. Arshavin absoluut een topspeler, maar spelers als Pavloetsjenko etc halen het niveau van de top in de premier league gewoon niet. Ze hebben nog wel een goede keeper, maar blijf het jammer vinden voor Guus.


Nou, zo overschat vind ik ze niet. Toch een aantal zeer goede spelers die ook in de top spelen met Arshavin, Akinfeev, Zhirkov, Progrebnyak, Denisov. Geen favoriet op het WK, maar met deze selectie mag je dat WK best halen en moet je zeker van Slovenie winnen.

Ik denk dat die jongens zich 2 jaar terug niet bewust waren van hun capaciteiten, en nu zichzelf schaamteloos overschatten. Van redelijk onbeduidende voetballers naar vedettes, dat kunnen veel mensen niet aan. Guus heeft gefaald, laten we hopen dat ie in Engeland aan de slag gaat, het liefst bij mijn club Tottenham.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 nov 2009 14:26
Citaat:
erg overschat elftal dat Rusland. Arshavin absoluut een topspeler, maar spelers als Pavloetsjenko etc halen het niveau van de top in de premier league gewoon niet. Ze hebben nog wel een goede keeper, maar blijf het jammer vinden voor Guus.


Nou, zo overschat vind ik ze niet. Toch een aantal zeer goede spelers die ook in de top spelen met Arshavin, Akinfeev, Zhirkov, Progrebnyak, Denisov. Geen favoriet op het WK, maar met deze selectie mag je dat WK best halen en moet je zeker van Slovenie winnen.

Ik denk dat die jongens zich 2 jaar terug niet bewust waren van hun capaciteiten, en nu zichzelf schaamteloos overschatten. Van redelijk onbeduidende voetballers naar vedettes, dat kunnen veel mensen niet aan. Guus heeft gefaald, laten we hopen dat ie in Engeland aan de slag gaat, het liefst bij mijn club Tottenham.

Guus komt vast wel weer aan bod bij een echte topclub.

Iemand overigens de handsbal van Henry gezien!? Wat een ongekend falen van de scheids en grensrechter. Die MOETEN dat gezien hebben. Zo duidelijk is het.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 20 nov 2009 15:01
Tsja. Of ze mochten het niet zien van bepaalde instanties? Er zijn wel gekkere dingen gebeurd.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 20 nov 2009 15:33
Citaat:
Tsja. Of ze mochten het niet zien van bepaalde instanties? Er zijn wel gekkere dingen gebeurd.


Ik geloof best in zo'n theorie. Ze willen natuurlijk de grootste landen op een eindronde hebben. En de kans was ook zeer aanwezig dat Rusland en Portugal als andere toplanden zich niet zouden plaatsen. Daarom geloof ik best dat er iets is ingefluisterd voor de wedstrijden.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 21 nov 2009 13:00
Citaat:
Roy Keane haalt uit naar Ierse bond
Voormalig Iers international Roy Keane. FOTO EPA

IPSWICH - Roy Keane heeft vrijdag forse kritiek geuit op de Ierse voetbalbond. De voormalig aanvoerder van de Ierse nationale ploeg vindt het hypocriet dat de bond de FIFA verzocht om een replay van het duel tegen Frankrijk.
De wereldvoetbalbond wees het verzoek vrijdag af. De Ieren wilden de wedstrijd van woensdag laten overspelen wegens een duidelijke handsbal van Thierry Henry. De handsbal ontging de scheidsrechter die William Gallas vervolgens op aangeven van Henry de Fransen naar het WK zag koppen.

,,De supporters, trainer en meeste spelers verdienen beter, maar ik denk dat de bond niet beter verdient'', aldus de huidige coach van het Engelse Ipswich Town over de afwijzing van de FIFA. ,,Maar het is de gebruikelijke reactie van de Ierse bond: 'We zijn bestolen, de eerlijkheid van het spel...''

Keane verwees in zijn relaas naar een omstreden penalty die Ierland versierde bij de 2-1-zege op Georgië voor de WK-kwalificatie in februari. ,,Ik kan me niet herinneren dat de bond toen zei dat we Georgië een replay moesten aanbieden. Dan kun je erop wachten dat het nu ook niet gebeurt.''

Keane adviseerde de bond om zich te concentreren op de fouten van de Ierse defensie. ,,Ik zou me meer storen aan mijn verdedigers en mijn keeper. Hoe kun je de bal laten stuiteren in het vijfmetergebied? En waar was in hemelsnaam de keeper?'' (ANP/AFP)

AD

Amen.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 21 nov 2009 13:14
??? ???? ? ??????, Enganche!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:09
Citaat:
Advocaat moet forse kritiek van sterspits slikken

Bron: Elfvoetbal.nl

Roman Pavlyuchenko heeft de verhoudingen tussen bondscoach Dick Advocaat en het Russische nationale elftal op scherp gezet. De spits van Tottenham Hotspur is zwaar ontevreden over de manier waarop de Nederlander fungeert.

"Ons team is vrijwel hetzelfde gebleven, maar onder Advocaat zijn de relaties veranderd. De banden zijn niet zo warm, niet te vergelijken met toen Guus bondscoach was. Toen moedigden we elkaar aan, hielpen we elkaar. Dat gevoel ontbreekt nu bij Rusland. Ik denk dat de coach dat moet zien en daar iets aan moet doen", aldus Pavlyuchenko in Sports.ru.

"Onder Guus waren we gelijk, Dick heeft zijn favorieten. Ik heb er met hem over gesproken, geprobeerd om hem uit te leggen dat je spelers niet moet scheiden", vervolgt de Rus de aanklacht tegen de Kleine Generaal.

De kritiekuitbarsting van Pavlyuchenko volgt op een reeks van negatieve resultaten. Rusland verloor recentelijk van Iran en België terwijl het gelijkspeelde tegen Armenië en Qatar.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.980.541 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Rusland
Ga
Zoeken: