Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax B2
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax B2
Maker: D_skilledBekeken: 33809
Status: InactiefBerichten: 264
+ Nieuw bericht <<<   <   3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 21 jan 2011 15:18
De testspelers hebben een onderlinge wedstrijd gespeeld. Ajax zal voor de volgende ronde een schifting maken, denk ik. Soort van talentendag. Als Ajax één of twee spelers overhoudt die iets aan de nieuwe B1 zouden kunnen toevoegen dan is het spekkoper.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 10:25
Citaat:
Voor de nieuwe B1 is Ajax ook nog bezig met een jeugdspeler van een andere BVO.


Van de voorpagina:

Citaat:
Ajax legt jeugdtalent Willem II vast

De jeugdinternational Branco van den Boomen van het Nederlands elftal onder-16 maakt met ingang van volgend seizoen de overstap naar Ajax.

De jeugdinternational van Willem II werd begin december al benaderd. In januari stond een vervolggesprek op de agenda. Ajax bereikte een overeenstemming met de begeleiders van Branco van den Boomen over een contract van drie jaar. Het contract wordt volgende week ondertekend. Ook Feyenoord meldde zich nog, maar dat bleek tevergeefs.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 10:32
Ken jij die jongen toevallig D_skilled?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 10:47
Maar een helft gezien tegen Ajax B2. Toen viel hij me niet mee, zoals heel Willem II. In het Zuiden hadden ze een week langer vakantie, dus Willem II had een trainingsweek minder in de benen. Ik hoor echter goede verhalen over Branco van den Boomen. Ajax richtte eerst haar pijlen op Thom Haye van AZ, maar die wenste niet te komen. Weet niet zeker of hij in de B1 zou komen, maar hij kan daar een contract op z'n zestiende tekenen en heeft het prima naar zijn zin. Hetgeen wat ik van Thom Haye heb gezien is dat hij dit seizoen sowieso basisspeler in de B1 zou zijn geweest.

Ajax B2 heeft een aantal vlieggewichten. Djavan Anderson is de enige speler die met zijn fysiek voor een wat meer evenwichtig middenveld zorgt. Django Warmerdam is zo'n lichtgewicht, die zal volgend seizoen vaker op de linksback positie gebruikt gaan worden. Danny Bakker valt af, of ze houden hem erbij als opvulling. Dylan Nieuwenhuys blijft de nr.10 of ze trekken die Deen Tobias Christensen aan.
theumas


Geregistreerd: 18-06-2008
Forum berichten: 455
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 11:02
Op welke positie moet deze speler dan gaan spelen?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 11:07
Linkshalf, zoals hij ook in het Nederlands elftal doet. Hij is tweebenig.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 11:58
Hier wat flitsen van Branco van den Boomen. min. 45 z'n eerste doelpunt met links. Vanaf 3:05 z'n tweede doelpunt uit een vrije trap, één van grote schoonheid.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 19:58
Citaat:
Maar een helft gezien tegen Ajax B2. Toen viel hij me niet mee, zoals heel Willem II. In het Zuiden hadden ze een week langer vakantie, dus Willem II had een trainingsweek minder in de benen. Ik hoor echter goede verhalen over Branco van den Boomen. Ajax richtte eerst haar pijlen op Thom Haye van AZ, maar die wenste niet te komen. Weet niet zeker of hij in de B1 zou komen, maar hij kan daar een contract op z'n zestiende tekenen en heeft het prima naar zijn zin. Hetgeen wat ik van Thom Haye heb gezien is dat hij dit seizoen sowieso basisspeler in de B1 zou zijn geweest.

Ajax B2 heeft een aantal vlieggewichten. Djavan Anderson is de enige speler die met zijn fysiek voor een wat meer evenwichtig middenveld zorgt. Django Warmerdam is zo'n lichtgewicht, die zal volgend seizoen vaker op de linksback positie gebruikt gaan worden. Danny Bakker valt af, of ze houden hem erbij als opvulling. Dylan Nieuwenhuys blijft de nr.10 of ze trekken die Deen Tobias Christensen aan.


Ken Thom Haye persoonlijk, want ik zit bij zijn zusje in de klas. Hij heeft het behoorlijk naar zijn zin bij AZ, en kon in het verleden ookal naar Ajax. Ik meen dat het zelfs zo was dat hij de keus had tussen Ajax en AZ en toen voor AZ koos. Hij woont in Diemen dus Ajax lijkt mij veel handiger voor hem persoonlijk, maar ik zal eens naar de exacte reden van zijn keuze vragen.

Die vrije trap van die Van den Boomen zit er inderdaad goed in zeg..
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 27 jan 2011 21:48
Kishna schijnt naar Engeland te gaan als ik de berichten op ajax netwerk moet geloven in forum gedeelte. Wel jammer als ik de verhalen moet geloven.
Zorba


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 41
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 27 jan 2011 21:54
Citaat:
Kishna schijnt naar Engeland te gaan als ik de berichten op ajax netwerk moet geloven in forum gedeelte. Wel jammer als ik de verhalen moet geloven.



Niet geloven
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 27 jan 2011 22:28
Inderdaad zeg. Iemand roept iets en het is opeens waarheid.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 17:53
Het is natuurlijk 1 iemand maar het zou mij niet verbazen. Als iemand heel goed is en op zo een leeftijd een smak geld kan binnenharken om zo 'financíeel onafhankeljk ' te worden dan is dat toch een prim stap.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 maa 2011 02:08
Een elftal waarover Ajax ontevreden is. Vandaag deden er in een oefenpot drie stagespelers mee met het oog op de nieuw te vormen B1 van 2011/2012.

Afvallers B2:

Denzel James. Speelt als tweedejaars-B in de B2. Eigenlijk was het vorig seizoen al met hakken over de sloot naar het nieuwe seizoen. Te klein en onderscheidt zich ook niet.

Niek Ossevoort is aan de lopende band geblesseerd. Een linksback, maar speelt vanwege z'n blessuregevoeligheid zelden.

Arnoud de Moor zal geslachtofferd worden, omdat de concurrentie op de posities waar hij uit de voeten kan beter is.

Tot slot Danny Bakker. Ook hij heeft z'n fysiek tegen. Wel een linkspoot, een zeldzaamheid in deze lichting. Een krachteloos en bleue middenvelder.
MV


Geregistreerd: 08-05-2009
Forum berichten: 59
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 maa 2011 21:05
Helemaal mee eens, maar Cakmak en Meenig mogen van mij ook wel weg
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 maa 2011 21:53
Kunnen nuttige selectiespelers zijn.
+ Nieuw bericht <<<   <   3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.727 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax B2
Ga
Zoeken: