Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Opvolger Huntelaar
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Opvolger Huntelaar
Maker: Khalid BoulahrouzBekeken: 36093
Status: InactiefBerichten: 522
+ Nieuw bericht <<<   <   5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 12:48
Citaat:

Ja, en toen was hij niet goed genoeg bevonden/ de investering niet waard. Denk je dat Ajax na één jaar van mening is veranderd?
Citaat:


Remember Douglas, in een jaar kan veel veranderen........
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 12:48
Ik denk (hoop) dat Ajax eventueel geld dat men verdient aan Huntelaar in eerste instantie investeert in andere posities en verder alleen een jonge talentvolle back-up spits haalt. Cvita kan dan eerste spits worden.
Evah


Geregistreerd: 16-07-2008
Forum berichten: 108
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 12:50
Citaat:

Ja, en toen was hij niet goed genoeg bevonden/ de investering niet waard. Denk je dat Ajax na één jaar van mening is veranderd?


Remember Douglas, in een jaar kan veel veranderen........
Met dat verschil dat ze Berg ook daadwerkelijk hebben zien spelen...
De Dominee


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 283
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Alkmaar
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 12:56
Citaat:
Ik denk (hoop) dat Ajax eventueel geld dat men verdient aan Huntelaar in eerste instantie investeert in andere posities en verder alleen een jonge talentvolle back-up spits haalt. Cvita kan dan eerste spits worden.


Same here. Hoe zit het met Bodul? Is die al klaar voor invalbeurten?
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 13:04
Citaat:
Same here. Hoe zit het met Bodul? Is die al klaar voor invalbeurten?


Hij heeft nog weinig gescoord, maar wat ik wel hoor/lees is dat hij een erg goeie indruk maakt.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 13:15
Citaat:
Same here. Hoe zit het met Bodul? Is die al klaar voor invalbeurten?


Lijkt me onverstandig. Die jongen zat niet voor niets bij Heerenveen nog niet eens bij het eerste elftal.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 14:10
Wie de VI van een paar maanden terug had gelezen aangaande de scouting had daarin de woorden van J.S. Olsen kunnen teruglezen over de verschillende spitsen zoals: Rosenberg, Berg en Alves. Olsen geeft in het artikel ook aan dat hij er naast zat wat betreft z'n reserveringen omtrent Berg. Aangezien het vooral Olsen was die z'n stem had in Berg (de scout van de regio zelf zie hem een heel seizoen aan het werk) is het verhaal van Khalid Bouhlarouz opzich wel plausibel dat Ajax Berg zal blijven volgen. Er zijn natuurlijk meer kandidaten, ik denk dat Ajax voor iemand anders zal gaan met een minder hoge aankoopprijs. Cvitanich wordt dan de eerste spits.
JS


Geregistreerd: 01-05-2008
Forum berichten: 741
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 14:32
Als Huntelaar verkocht wordt hoop ik dat het middenveld en de verdediging versterkt worden. De aanval kan het vertrek van Huntelaar wel opvangen, ik hoop dan alleen dat er een jong fysiek sterk spitsje bijkomt , dat laatste omdat een aanval met Sulejmani, Cvitanich en Suárez een goede is, maar wel eentje met weinig fysieke kracht. Die aankoop mag dan gaan strijden met Cvitanich om de spitspositie.

De rest van het geld mag van mij naar: Een centrale verdediger, een linksback en een fysiek sterke middenvelder.
Jeroen


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 672
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 14:59
Zoals ik in het Huntelaar topic suggereerde; Ajax richt wat mij betreft direct de pijlen op Moussa Dembele. Kent de eredivisie en de Nederlandse cultuur en nog veel belangrijker; past geruisloos in het Ajax systeem en bezit over de kwaliteiten om de balvaste spits te worden waar we al zolang naar op zoek zijn. Een miljoen of 15 moet volstaan.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 15:36
Citaat:
Zoals ik in het Huntelaar topic suggereerde; Ajax richt wat mij betreft direct de pijlen op Moussa Dembele. Kent de eredivisie en de Nederlandse cultuur en nog veel belangrijker; past geruisloos in het Ajax systeem en bezit over de kwaliteiten om de balvaste spits te worden waar we al zolang naar op zoek zijn. Een miljoen of 15 moet volstaan.


Ik denk dat Ajax sowieso geen dure aanvaller zal halen; >10 Miljoen. Cvitanich is de vervanger van Huntelaar en daar zal nog iemand achter komen. Daarnaast heeft Dembele zich na de wedstrijd tegen Italie voorgoed verlost van koopjesjagers. Manager van Dembele, Vervoort zat gisteren in de studio Sporza Studio op de Vlaamse TV en die bevestigde het beeld wel dat Moussa geen tussenstap meer zal maken. Jammer want elke Ajacied had deze klasbak natuurlijk in de Arena willen zien.

Ik hou het op Mario Mandzukic ja.
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 16:57
Citaat:
Ik denk dat Ajax sowieso geen dure aanvaller zal halen; >10 Miljoen. Cvitanich is de vervanger van Huntelaar en daar zal nog iemand achter komen. Daarnaast heeft Dembele zich na de wedstrijd tegen Italie voorgoed verlost van koopjesjagers. Manager van Dembele, Vervoort zat gisteren in de studio Sporza Studio op de Vlaamse TV en die bevestigde het beeld wel dat Moussa geen tussenstap meer zal maken. Jammer want elke Ajacied had deze klasbak natuurlijk in de Arena willen zien.

Ik hou het op Mario Mandzukic ja.


Mocht Huntelaar vertrekken, dan zie ik het liefst nog 2 aanvallers ipv 1 komen. Nu bijna de hele voorhoede van 2007/2008 mag vertrekken, heeft Ajax alleen maar Martina en Cvitanich als subs, en bij een vertrek van Klaas alleen nog maar Martina. Vele mensen roepen dat Sarpong er ook nog bij hoort, maar dat is in mijn ogen absoluut geen aanvaller, en komt bovendien ook nog te kort naar mijn mening.

En wat heeft Martina nou eigenlijk werkelijk bewezen? We kunnen niet zeggen dat we de jeugd dan een kans moeten geven, want welke echt aanvallende top talenten lopen er nou rond op de Toekomst? stel, 2 van je aanvallers zijn geblesseerd/interlands (zuid-amerika loopt vaak niet synchroon met europese wedstrijden) , dan heb alleen Martina en misschien een extra aankoop als optie.. Wie is dan je pinchhitter en sub mocht 1 van je spelers slecht presteren/geblesseerd raken?

Ik zou een sub als N'kufo niet verkeerd vinden (op leeftijd, maar geloof meer in N'kufo dan dat ik ook in Urzaiz gedaan heb)+ misschien Slory? Die hoeft in het huidige Feyenoord systeem met 2 spitsen niet op veel speeltijd te rekenen, en lijkt me een prima sub, die eventueel weer zn niveau van weleer kan herpakken.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:02
Ik denk dat er geen aanvaller meer bij komt. M'n laatste bericht in de jeugdzone is daar één van de redenen voor.
Benji


Geregistreerd: 28-01-2008
Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:09
Ik denk dat ze in ieder geval voor de positie van centrale spits voorzichtig aandoen omdat er enkele talenten tegen de deur aan staan te trappen (Bodul --> weet ik verder weinig van, nog niet zien spelen, komt maandag), Castillion --> afwachten hoe hij het in de A oppakt, ben enthousiast over hem). In geval van vertrek Huntelaar zie ik ze eerder nog een multifunctionele aanvaller (Ruiz?) aantrekken die eventueel nog ergens anders ingezet kan worden.
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:09
Citaat:
Ik denk dat er geen aanvaller meer bij komt. M'n laatste bericht in de jeugdzone is daar één van de redenen voor.


Ik heb het gelezen, maar dat zegt toch nog weinig? Ik neem aan dat dit alles te maken heeft met een eventueel vertrek van Huntelaar, dus dit zal de geruchten stroom alleen maar doen versnellen.

Maar Thomas, mocht Bodul toch niet de speler zijn die MvB en crew zoekt, zullen ze dan alsnog niet een poging doen om versterkingen te halen?

Ik neem aan dat je voor 25 Miljoen (als het klopt) toch wel op korte termijn degelijke spelers kan halen.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:09
Zegt natuurlijk niks dat Bodul met het eerste mee mag trainen.Blind trainde gisteren ook mee en misschien wil van Basten gewoon een partijvorm wil spelen waar die twee spitsen voor nodig heeft Chivantic en Bodul omdat Huntelaar nog bij oranje zit.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:11
Ik denk dat er in andere posities geïnvesteerd gaat worden. In de spits hebben we Cvitanich, Suárez en Bodul.
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:14
Citaat:
Ik denk dat er in andere posities geïnvesteerd gaat worden. In de spits hebben we Cvitanich, Suárez en Bodul.


Dus jij denkt meer aan vleugel aanvallers (+verdediger +technisch vaardige middenvelder met loopvermogen)?
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:15
Ik verwacht ook dat er in andere posties vooral in de verdediging.Maar het een sluit het ander niet uit.Je kan een verdediger halen voor 10 miljoen maar dan kan je ook een Arnautovic halen voor de toekomst.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:19
Citaat:
Ik denk dat er in andere posities geïnvesteerd gaat worden. In de spits hebben we Cvitanich, Suárez en Bodul.


Dus jij denkt meer aan vleugel aanvallers (+verdediger +technisch vaardige middenvelder met loopvermogen)?

Ik denk dat Ajax nog voor een middenvelder gaat. Die verdediger zou er in principe toch wel komen. Wellicht dat wanneer het halen van de huidige kandidaat mislukt, zich nieuwe opties aandienen vanwege het nieuw verkregen vermogen.

Citaat:
Ik verwacht ook dat er in andere posties vooral in de verdediging.Maar het een sluit het ander niet uit.Je kan een verdediger halen voor 10 miljoen maar dan kan je ook een Arnautovic halen voor de toekomst.


10 Miljoen uitgeven aan een verdediger is niet eens nodig. Arnautovic schijnt wel een clausule in z'n nieuwe contract te hebben. De vraag is of je naast Bodul en Castillion nog een jonge, weinig ervaren spits nodig hebt. Spelers van rond de 22/23 kunnen ook interessant zijn.
JS


Geregistreerd: 01-05-2008
Forum berichten: 741
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:23
Citaat:
Ik denk dat er in andere posities geïnvesteerd gaat worden. In de spits hebben we Cvitanich, Suárez en Bodul.


Dat denk ik ook ja. Al zal ik het ook een goede zaak vinden als er nog een jonge fysiek sterke spits bijkomt. Met het geld dat nog over is en dat Huntelaar eventueel opbrengt (bij elkaar toch wel minstens 20 miljoen) zou ik de volgende posities versterken:

- Een (multifunctionele) centrale verdediger
- Fysiek sterke middenvelder
- Linksback
- Jonge (mag inderdaad ook 22/23 zijn), fysiek sterke spits die mag concurren met Cvitanich.

EDIT:

Citaat:
Wellicht dat wanneer het halen van de huidige kandidaat mislukt, zich nieuwe opties aandienen vanwege het nieuw verkregen vermogen.


Doel je hiermee op het geld van Huntelaar?
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:28
Niet al het geld zal meteen uitgegeven worden, JS. Ik denk dat er pas een linksback bij komt in het geval Emanuelson bijvoorbeeld zou vertrekken. Dat is ook vrij logisch, in mijn ogen.

Die verdediger moet je in principe los zien van het Huntelaar-geld. Dan is het dus alleen de vraag voor welke plekken je nog wat haalt met die 20-25 miljoen.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:31
Op hoeveel procent schatten jullie het vertrek van Huntelaar?
Jij daar nog wat info over Thomas?

Ik denk dat je als club zo een dergelijk bod niet kan weigeren als je een goed plan hebt. Dat wil zeggen dat je je middenveld en de verdediging aanzienlijk kan versterken.

Toch heb ik mijn twijfels. Een aanval zonder Huntelaar heeft een stuk minder power. Zowel fysiek als in doelpunten en uitstraling. Daarnaast is het toch weer een Nederlander minder in het toch al niet zo rijkelijk met Nederlanders bedeelde eerste elftal.
Benji


Geregistreerd: 28-01-2008
Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:34
Citaat:
Op hoeveel procent schatten jullie het vertrek van Huntelaar?
Jij daar nog wat info over Thomas?

Ik denk dat je als club zo een dergelijk bod niet kan weigeren als je een goed plan hebt. Dat wil zeggen dat je je middenveld en de verdediging aanzienlijk kan versterken.

Toch heb ik mijn twijfels. Een aanval zonder Huntelaar heeft een stuk minder power. Zowel fysiek als in doelpunten en uitstraling. Daarnaast is het toch weer een Nederlander minder in het toch al niet zo rijkelijk met Nederlanders bedeelde eerste elftal.


Fysiek zie ik het gemis niet zo, dat is absoluut niet één van de kwaliteiten van Huntelaar.

Tweede dikgedrukte is inderdaad jammer, maar ik zie op het moment geen Nederlandse speler die Huntelaar kan vervangen (op een eventuele jeugdspeler na die op termijn daar kan komen te staan).
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:36
Citaat:
Wellicht dat wanneer het halen van de huidige kandidaat mislukt, zich nieuwe opties aandienen vanwege het nieuw verkregen vermogen.


Doel je hiermee op het geld van Huntelaar?

Inderdaad, JS. Ik denk dat het wel eens snel kan gaan. Mijatovic en Lemic schijnen een goede zakelijke relatie te hebben.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:37
Citaat:


Citaat:
Ik verwacht ook dat er in andere posties vooral in de verdediging.Maar het een sluit het ander niet uit.Je kan een verdediger halen voor 10 miljoen maar dan kan je ook een Arnautovic halen voor de toekomst.


10 Miljoen uitgeven aan een verdediger is niet eens nodig. Arnautovic schijnt wel een clausule in z'n nieuwe contract te hebben. De vraag is of je naast Bodul en Castillion nog een jonge, weinig ervaren spits nodig hebt. Spelers van rond de 22/23 kunnen ook interessant zijn.
Die Tien miljoen was ook een ruime schatting.Bodul heeft in mijn ogen nog niet de kwaliteiten om hem nu al bij het eerste te betrekken en verwacht snel dat Castillion hem voorbij gaat.
+ Nieuw bericht <<<   <   5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.998.153 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Opvolger Huntelaar
Ga
Zoeken: