Auteur
|
Bericht
|
El Lute

Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 15 apr 2008 18:52
|
|
Morgen laat Ajax het niet afweten:
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?t= ... &start=675
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 15 apr 2008 21:02
|
|
Laten we hopen van niet vriend, want als ze winnen dat zie ik er Zondag ook wel meer in zitten......snappie?
|
El Lute

|
Geplaatst: Di 15 apr 2008 21:07
|
|
Citaat: Laten we hopen van niet vriend, want als ze winnen dat zie ik er Zondag ook wel meer in zitten......snappie? 
Als ze morgen winnen dan weet ik zeker dat ik zaterdag weinig of niet zal slapen maar dat maakt geen flaus aus. Gewonnen moet er worden en dan moeten we maar een premie in stellen voor Aad en zijn mannen.
Weet nog met EK in Portugal dat Nederlandse zakenmannen die in Praag woonde 1 miljoen over hadden voor elk doelpunt wat Tjechië zou maken tegen die Duitsers. Tjechië won toen met 1-0 en die 1 miljoen is dezelfde avond uitbetaald.
Mooiste was nog behalve dat nederland door was dat die gasten er een verzekering op hadden afgesloten, heeft ze uiteindelijk bijna niets gekost en zijn volop in het nieuws geweest.
Maar goed, morgen moet er gewonnen worden van die knuppels uit noorden. maakt niet uit hoe als er maar gewonnen wordt.
|
Ad

|
Geplaatst: Di 15 apr 2008 21:13
|
|
Citaat: Laten we hopen van niet vriend, want als ze winnen dat zie ik er Zondag ook wel meer in zitten......snappie? 
Als ze morgen winnen dan weet ik zeker dat ik zaterdag weinig of niet zal slapen maar dat maakt geen flaus aus. Gewonnen moet er worden en dan moeten we maar een premie in stellen voor Aad en zijn mannen.
Mijn vertrouwen in die club van De Mos is niet zo groot "El lute"......dat hebben we vorig jaar wel gezien...
|
mike_zuid2

Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Di 15 apr 2008 21:15
|
|
psv gaat daar gewoon een gelijkspel halen, echt weer prut!
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 15 apr 2008 23:58
|
|
Het zit er dik in, ja. :cry:
Citaat: dinsdag 15 april 2008
Opnieuw ‘laatste kans’ voor Ajax
Door RENZE LOLKEMA
AMSTERDAM - Als Ajax ten aanval trekt, wordt er doorgaans weinig op Maarten Stekelenburg gelet. Maar juist op die stille momenten wordt de keeper van Ajax vaak bespot, bekogeld en beledigd door fans van de tegenpartij.
Woensdag is hij van alle Amsterdammers een helft lang het dichtste en langste in de buurt bij de brandstichters van afgelopen zondag. ,,Maar daar sluit ik me voor af,’’ zei Stekelenburg dinsdag na de laatste training voor het duel met FC Groningen in Euroborg (19.30 uur).
,,Dat moet wel, anders heb ik geen leven. Als je weet wat er allemaal wordt geroepen en gegooid, dat wil je niet weten. Ik zou geen familie en vrienden meer over hebben. Ik krijg ook nog steeds muntjes en aanstekers naar m’n kop geslingerd. Bij Feyenoord uit wordt er zelfs met mobiele telefoons gegooid. Het hoort er blijkbaar bij. Dus hoor ik niets en reageer ik niet, dat zou alleen maar ten koste van mijn concentratie gaan. En dat moet juist niet, want dan hebben die supporters echt hun zin.’’
Zondag zette de harde kern van FC Groningen de eigen tribunes in lichterlaaie. Toen de brand uit de hand liep, stond Stekelenburg aan de overkant. ,,Er moest nog getosst worden, wie weet hadden we aan die kant moeten beginnen. Maar het ging allemaal zo rap, wij zijn meteen de kleedkamer in gevlucht. Het was een rare situatie, want in die kleedkamer ontstond ook een enorme rookontwikkeling vanwege het ventilatiesysteem. Dus gingen we terug naar buiten, maar daar kwamen we oog in oog te staan met die hooligans die het veld waren opgevlucht. Dat waren juist die lui die we de hele middag al probeerden te ontwijken. Vanwege hen moesten we een hele omweg maken met onze spelersbus.’’
Ajax sliep in de nacht van zaterdag op zondag in Oranjewoud, nabij Heerenveen om vanuit daar zondagmiddag naar Groningen te rijden. Dat doet de selectie morgen niet. ,,Het is een avondwedstrijd,’’ stelde trainer Adrie Koster. ,,Dus gaan we op tijd weg. Zondag hebben we een omweg gemaakt om het stadion te bereiken. Dat gebeurt anders nooit, maar het moest om veiligheidsredenen.’’
Of de Groningse woede op Ajax is bekoeld, moet vanavond blijken. Die woede was ingegeven omdat Ajax dit seizoen drie spelbepalende spelers bij FC Groningen weghaalde. Koster: ,,Of ik begrip heb voor hun boosheid? Je moet het ook zo zien: het geeft de club impulsen. Bij Ajax worden Babel en Sneijder weggekocht door topclubs. Dat vinden wij ook niet leuk. Het is logisch dat subtoppers dat ook overkomt. Silva, Suárez en Lindgren zijn goeie spelers, maar het is toeval dat er nu drie spelers in een seizoen aan dezelfde club worden verkocht.’’
Koster stelt vanavond genoemd trio wederom op. Voor de eerste keer dit seizoen gaf de trainer van Ajax zijn opstelling prijs. Hij begint met dezelfde elf waarmee hij ook vier dagen geleden wilde starten. Op de bank vervangt de weer fitte Spanjaard Gabri de Zweed Kennedy Bakircioglu.
Stekelenburg: ,,Of ik verbaasd ben dat PSV de laatste weken zoveel punten liet liggen? Ik ben nog steeds verbaasd dat wij in december zoveel punten hebben verloren. Dat vind ik veel erger. Dat had nooit mogen gebeuren.’’
Koster: ,,Als we dit elftal voor de winterstop hadden gehad, waren we allang kampioen geweest. Daar ben ik van overtuigd. Door de transfers hebben we een bredere basis gekregen die bovendien klappen kan opvangen. Deze groep is tot veel in staat. Dat zal ik Marco van Basten, de nieuwe coach van Ajax, ook melden. We gaan daar binnenkort over praten.’’ Wil Ajax er nog een zinderende slotdag van maken, moet er vanavond worden gewonnen. ,,Dat is dus niet anders dan zondag,’’ aldus Koster. ,,We hebben vertrouwen in een goede afloop. Of er daarna weer enveloppen met inhoud het land doorgaan, net als vorig seizoen? Haha, dat is niet nodig. Bij PSV komt er alleen maar meer druk op. PSV moet immers naar Vitesse. En waarom zou Vitesse die wedstrijd niet kunnen winnen?’’
AD.nl
|
El Lute

|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 04:19
|
|
D-DAY hoy
Ben best wel beetje zenuwachtig, het is hier 00.05uur in de nacht, net Argentijnse Volkslied op radio en jullie worden alweer bijna wakker. Heb fles Quilmes naast me staan wat er goed in gaat, blijft lekkerste bier hier en heb gevoel dat het een rare avond gaat worden daar in Groningen. Die mensen zijn zo opgefokt daar tot het zieke toe.
Zo erg zie je zelfs in Rotterdam niet. Hopen dat allemaal goed gaat.
Ga nog wel de hort op zo direct want kan toch niet slapen nu maar dan gaat vannacht als ik te slapen gaat men Ajax shirt aan en die gaat niet meer uit vandaag.
Vandaag is Ajax en niets anders.
Vamos mannen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 07:31
|
|
Ja, ik merk zelfs aan mezelf dat ik ook een beetje nerveus ben voor vanavond.
|
mike_zuid2

Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 08:25
|
|
Nee, nerveus ben ik totaal niet. Ik heb ook totaal niet het gevoel dat er nog een kans is dat wij kampioen worden.
PSV heeft zondag aan een gelijkspel genoeg, dat is allang geregeld.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 10:14
|
|
En toch ben ik zenuwachtig.
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 13:36
|
|
Een beetje raar dat die Koster zo positief is over het team. Iedereen ziet dat het spel om te huilen is: tegen PSV en Twente(zonder Engelaar) afgetroeft. Dat we nu ff presteren tegen Heerenveen(zonder goed veldspel, alles op individuele kwaliteit) en tegen De Graafschap mag toch geen reden zijn voor een hosanna-sfeer. Ik schaam me het hele seizoen kapot: geeneens om de ranglijst maar omdat we voetballend geeneens machtig zijn. Wat een kwakzalver die Koster!
Wat een onzin dat de spelersbus(ook busjes met de directie) moet omrijden, gewoon goed begeleiden. Ze zouden eerder onze afschuw horen te hebben met het trieste beleid dan dat van Groningse amateuristische supportersgroep, maar dat terzijde. Trouwens wordt mijn beeld bevestigd: gewoon onzin dat ze een uur in een kleedkamer vol rook hebben gezeten. Ze zaten gewoon op de gang, maar ze moeten dat gezondheids-excuus niet gebruiken als smoes. Dan moeten ze gewoon zeggen dat er geen optimale wedstrijdsbeleving meer kan worden opgebracht.
Over de wedstrijd: gewoon de aggressie goed verwerken, de juiste keuzes maken en daarmee hun energie te verzwakken. Dan gewoon domineren en om de 20 minuten scoren . FF realistisch: kwalitatief zijn we gewoon veel beter. En dat mag worden geshowd!
|
Eto'o

|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 13:46
|
|
Je loopt al vrij snel rookvergiftiging op hoor. Die rook slaat behoorlijk op je longen en dan is het echt niet meer mogelijk om een topsportprestatie te geven. Terecht dat de spelers niet meer wilden voetballen.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 13:52
|
|
Citaat: Je loopt al vrij snel rookvergiftiging op hoor. Die rook slaat behoorlijk op je longen en dan is het echt niet meer mogelijk om een topsportprestatie te geven. Terecht dat de spelers niet meer wilden voetballen.
Tja, maar je gaat toch niet in de kleedkamer als er rook is. Dat zijn van die leugens om het begrijpelijk te maken. Die supporters die zaten toch ook in het stadion, die hebben toch ook ggeen rookvergiftiging. En dan zit het meer in je hoofd; hoe erg je kan focussen(hetzelfde met pijn; hoe je het van je af kan zetten). Maar dan kan je niety zeggen dat je dan schade oploopt door te gaan spelen of dat je schade hebt opgelopen. Dan zeg je gewoon dat je niet meer de optimale wedstrijdbeleving kan opbrengen. Maar kom niet met drogredenen. Maar ik dacht dat Ajax daar niets over zei omdat ze niet die verklaring vanuit Groningen wouden afvallen.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 13:54
|
|
Er zijn heel wat mensen afgevoerd naar het ziekenhuis hoor. En er hebben nog meer mensen medische hulp gekregen buiten het stadion. Vanwege de rook dus.
Die spelers hebben weinig reden om over die rook te liegen hoor. Of die er nu in de kleedkamer was of in de hal, dat maakt niet zo gek veel uit. De spelers moesten op een gegeven moment weer het veld op, omdat men daar niet kon blijven staan.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 14:15
|
|
Citaat: Er zijn heel wat mensen afgevoerd naar het ziekenhuis hoor. En er hebben nog meer mensen medische hulp gekregen buiten het stadion. Vanwege de rook dus.
Die spelers hebben weinig reden om over die rook te liegen hoor. Of die er nu in de kleedkamer was of in de hal, dat maakt niet zo gek veel uit. De spelers moesten op een gegeven moment weer het veld op, omdat men daar niet kon blijven staan.
Ja, maar die stonden in de rook. Die spelers die konden niet in de kleedkamer blijven, dat klopt. Maar in de gang hebben ze zeker langer dan een half uur kunnen zitten. En dat ze weer naarbuiten gingen was uit nieuwsgierigheid en omdat de rest daar was. Maar Suarez die ston nog een hele tijd binnen hoor..
Ik denk dus dat gezondheidsredenen niet het juiste excuus is. Zeg gewoon dat je door de ontwikkelingen niet meer in staan bent om de wedstrijd optimaal te beleven. Ik heb de spelers ook niet horen zeggen dat ze een uur in de rook hebben gezeten.
|
H+10

Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 17:34
|
|
Afgelopen zondag werd het kampioensfeest van psgay afgelast en uitgesteld, vanavond hopelijk ook en dan als dat zo is, dan bid ik voor driemaal is scheepsrecht. Het kan niet goed blijven gaan voor die gasten. Ik ga er niet al te zeer van uit maar stiekem heb ik toch een gevoel dat het goed gaat komen.
|
Ad

|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 17:41
|
|
Citaat: Nee, nerveus ben ik totaal niet. Ik heb ook totaal niet het gevoel dat er nog een kans is dat wij kampioen worden.
PSV heeft zondag aan een gelijkspel genoeg, dat is allang geregeld.
Dat idee heb ik ook Mike. Ik geloof NOOIT in dat klote Vitesse en al helemaal niet tegen die boeren. Die vreselijke Karel Albers heeft daar zoveel naar de klote geholpen en nu lijkt het wel alsof ze elk jaar uitgenodigd zijn op het feestje van die boeren.
Ik heb vandaag nog geen seconde aan de wedstrijd van vanavond gedacht, omdat het toch allemaal geen moer meer uit maakt.
Zelfs als Ajax wint zie ik die strontboeren zondag in de 94e minuut nog de gelijkmaker scoren. Het idee aan die rondspringende grijze dakduif van een Vergoossen is meer dan ik kan verdragen.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 17:43
|
|
Ik sta al de hele dag stijf van de zenuwen. Was vandaag echt niet te genieten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 19:29
|
|
Lekker. Niets aan hand als Huntelaar die 1000 procent kans scoort en niet zo'n slappe pass geeft. :cry:
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 19:32
|
|
1-1 net voor rust. Balen zeg. Koster ziet er ook een partij nerveus uit, niet normaal.
Ik hoop wel dat hij een goede peptalk geeft, want ze moeten echt winnen.
|
lala

Forum berichten: 96
|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 19:34
|
|
Kan iemand mij duidelijk maken waarom vermaelen eraf moest? was dat preventie tegen een gele kaart?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 19:35
|
|
Liesblessure, dacht ik.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 19:40
|
|
Citaat: Liesblessure, dacht ik. Ernstig? en hoe gebeurde het?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 19:43
|
|
Hij liep op eigen kracht het veld af. Geen idee hoe het gebeurde.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 16 apr 2008 20:02
|
|
Pfff, wat een wedstrijd nu. De Jong voor Perez.
|