Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Dennis Bergkamp: assistent trainer
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Dennis Bergkamp: assistent trainer
Maker: 343Bekeken: 15122
Status: InactiefBerichten: 103
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 12 aug 2011 07:00
Dat maakt het er voor mij niet logischer op, toen Cruijff géén vakantie had was hij ook niet op de club. Door het, zonder een belletje van te voren, schitteren door afwezigheid bij zijn eigen aanstelling staat hij nu 1-0 achter en ik zie hem persoonlijk nog niet jagen op de gelijkmaker.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 12 aug 2011 10:24
@M. Ik heb geen zin om weer de hele riedel op te schrijven. Dan moet je maar even teruglezen.

Om het samen te vatten. Pak de historie van Cruijff er even bij. Dat geeft voor mij alle aanleiding om zo'n unieke figuur met alle egards te behandelen. Dat zijn visie werkt staat inmiddels buiten kijf. Zijn eigenaardigheden neem ik dan graag op de koop toe.

Het is toch te gek voor woorden op welke manier hij wordt behandeld bij Ajax! Hij wil geen geld en geen macht. Hij wil alleen zijn club er bovenop helpen! Ik was al lang opgestapt in zijn situatie. Die skyboxjongens zitten overal. Nu wordt Henrichs weer voorzitter. Allemaal hebben ze een vlotte babbel en zijn ze zogenaamd de beschaving zelve. Ze proberen nu op een subtiele manier Cruijff buiten de deur te zetten. Als je daar niet door heen kan kijken begrijp je het niet helemaal.

Het zegt genoeg dat door deze Rvc Been jr de macht kan grijpen. Henrichs door de ledenraad. Beiden zijn nota bene de vormgevers van deze RvC! Nu zullen Bergkamp en Jonk het veld moeten ruimen. Het is één groot spel om te oude orde te herstellen. Keje Molenaar wordt de grote loser, hij heeft zich in de luren laten leggen
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 12 aug 2011 11:06
Wanneer heeft Molenaar zich precies in de luren laten leggen? Toen hij benaderd werd voor een plaats in de RvC en bedankte? Of toen hij gevraagd werd voor het bestuur en bedankte?
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 12 aug 2011 11:32
JL, ik ben blij dat je je eerdere verhalen niet nog een keer neertypt, die heb ik al gelezen en die hebben me niet kunnen overtuigen. De oplossing 'naar Cruijff luisteren, ja knikken en vooral niet tegenspreken want hij heeft zo goed gevoetbald' is naar mijn mening geen oplossing, zeker met de 'zoek het maar uit, ik doe het niet meer' geschiedenis die Cruijff opgebouwd heeft.

Voorlopig heeft hij nog maar twee mensen neergezet waarvan we er maar vanuit moeten gaan dat ze kaas gegeten hebben van het neerzetten van een jeugdopleiding.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.976.685 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Dennis Bergkamp: assistent trainer
Ga
Zoeken: