Hoe doet ie het eigenlijk? Want op Ajax-sites hoor je er vreemd genoeg niks over, terwijl we aan deze speler toch nog 4 miljoen kunnen verdienen...
lisa Geregistreerd: 08-11-2009 Forum berichten: 15 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 25 feb 2010 18:08
Citaat:
Hoe doet ie het eigenlijk? Want op Ajax-sites hoor je er vreemd genoeg niks over, terwijl we aan deze speler toch nog 4 miljoen kunnen verdienen...
Hij doet het wel goed, 4 wedstrijden gespeeld en 2 doelpunten tot nu toe. De laatste wedstrijd heeft hij maar 10 minuten meegedaan, wel gescoord, maar is toen geblesseerd geraakt. Hij doet waarschijnlijk de volgende wedstrijd weer mee.
Geregistreerd: 22-12-2007 Forum berichten: 1455 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 25 feb 2010 18:22
Hola Lisa, je bent een echte fan van Darío zeker?
Ik probeer hem ook te volgen, maar heb het veel te druk met studie, werk en het volgen van Ajax en River Plate!
Dus het is leuk als jij hier af en toe een stukje neerzet.
Kijk je de wedstrijden ook online?
lisa Geregistreerd: 08-11-2009 Forum berichten: 15 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 25 feb 2010 19:06
Citaat:
Hola Lisa, je bent een echte fan van Darío zeker?
Ik probeer hem ook te volgen, maar heb het veel te druk met studie, werk en het volgen van Ajax en River Plate!
Dus het is leuk als jij hier af en toe een stukje neerzet.
Kijk je de wedstrijden ook online?
Ja, ik vond Dario altijd een leuke speler, net zoals Rosales toen die nog bij Ajax speelde.
De meeste wedstrijden van Dario volg ik live op internet via een site die de stand en de makers van de doelpunten laat zien, livestreams doen het het helaas niet op mijn computer.
Geregistreerd: 22-12-2007 Forum berichten: 1455 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 25 feb 2010 19:35
¿ Te gusta los argentinos, no?
Welke link is dat dan?
Lukt het ook niet via rojadirecta of MyP2P ?
Overigens... Rosales was gister jarig!
Geplaatst: Do 25 feb 2010 20:22
Citaat:
¿ Te gusta los argentinos, no?
Welke link is dat dan?
Lukt het ook niet via rojadirecta of MyP2P ?
Overigens... Rosales was gister jarig!
Ik had via fromsport geprobeerd te kijken, dat was de link die bij de wedstrijd stond maar die deed het niet.
De twee die jij noemt ken ik nog niet en ga ik de volgende keer even proberen.
Dat Rosales gister jarig was had ik onthouden, hij is precies een maand later dan Suarez. Hij zit nog steeds bij River Plate toch? Doet hij het daar goed?
Geplaatst: Do 25 feb 2010 20:36
Nou is een tijd niet zo lekker gegaan eerlijk gezegd... Hij is weer veel geblesseerd geweest en gaat waarschijnlijk as zondag weer spelen.
Dat is best wel rot voor hem, in november toen wij er waren (we zien hem eigenlijk ieder jaar) ging het heel erg goed en toen weer die blessure.... zielig hoor.
In juni loopt zijn contract daar af, spannend wat hij dan gaat doen.
Maar op die links die ik je heb gegeven worden eigenlijk alle wedstrijden uitgezonden.
Als het niet lukt pb me dan maar een keer.
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 12:29
Dario scoorde gister de 0-1 tegen Toluca. Is uiteindelijk 1-1 geworden.
Hij scoorde vorige week ook uit een penalty en loopt nu 4 uit 8, is nog een tijdje geblesseerd geweest.
Denk (helaas) niet dat Jol hem volgend seizoen na de winterstop gaat gebruiken. Hoop dus dat hij een goed WK voor clubs speelt zodat hij zich in de kijker speelt en wat oplevert.
Zoals ik al in het topic over Suarez schreef hoop ik dat als Suarez vertrekt Cvitanich terug naar Ajax word gehaald. Ik was altijd wel positief over Cvitanich en vind het jammer dat hij nooit voor een lange periode elkaar in de basis bij Ajax stond.
Ik geloof er heilig in dan Suarez in de spits hoort te spelen en er dus geen vervanger voor Pantelic nodig is en dat als Suarez vertrekt Cvitanich zijn positie in de spits kan innemen.
Cvitanich had vorige week weer een rood kaartje te pakken en de wedstrijd daarvoor werd hij gewisseld in de 65e minuut. Draait dus niet zo heel lekker het nieuwe seizoen.
Geplaatst: Do 29 jul 2010 21:38
Het seizoen is in Mexico nog niet begonnen het was een toernooi, dat verandert niks aan de kaart natuurlijk. In de voorbereiding heeft hij elke wedstrijd gescoord,en Pachuca oefende niet tegen amateurclubs maar tegen clubs uit eigen competitie.
En zijn statistieken zijn ook niet slecht.
Ik wil hem nog wel terug zien bij Ajax.
Ad Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Vr 30 jul 2010 00:14
Ik vond het veel leuker om Galina weer eens te zien posten.......ik mis haar.
Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 11 okt 2010 14:06
Citaat:
Ajax ziet huurling Cvitanich in januari terugkeren
11/10/2010 08:35
Darío Cvitanich meldt zich waarschijnlijk in januari weer bij Ajax. Ondanks tevredenheid over de Argentijnse spits, kan CF Pachuca de transfersom voor de huurling niet opbrengen.
Cvitanich (26) kon zijn draai niet vinden in Amsterdam. CF Pachuca bood een oplossing door de spits op huurbasis over te nemen. Voor vier miljoen euro kon de Mexicaanse club de Argentijn definitief inlijven.
CF Pachuca wil Cvitanich graag behouden, maar het Mexicaanse avontuur dreigt door een gebrek aan middelen te eindigen. 'De club mist op dit moment de financiën om hem over te nemen', zei zaakwaarnemer Sören Lerby in De Telegraaf. 'Zoals het er nu naar uit ziet, komt hij terug naar Ajax.'
Lerby houdt hoop dat Ajax en CF Pachuca alsnog tot een vergelijk komen. 'Ik ken het standpunt van Ajax niet. De club heeft Mido al als breekijzer gehaald. Misschien is men daardoor wel bereid de prijs voor Dario te laten zakken. Wat er precies gaat gebeuren, ligt ook aan Ajax.'
Cvitanich kwam in 2008 van Banfield naar Ajax. Maar veel succes kende hij niet in Amsterdam. Zijn contract loopt nog tot medio 2013.
Ik vind Cvitanich geen slechte spits en ik denk dat hij gewoon tijd nodig heeft om te wennen aan Ajax. Hij is behoorlijk snel, redelijk technisch, kan kaatsen en kan goed koppen.
Het probleem is alleen dat Ajax nu met Suarez, El Hamdaoui, Mido, Sulejmani en Cvitanich 5 spelers heeft voor twee posities. Tenzij Jol echt over gaat schakelen naar een systeem met drie aanvallers zullen er dus normaliter 3 op de bank moeten plaatsnemen.
Wat ook zou kunnen is dat Jol overschakeld naar een 4-2-3-1 systeem en met Sulejmani, El Hamdaoui en Suarez achter Mido zou spelen maar Jol heeft daar absoluut niet de ballen voor, die denk vanuit een verdedigend oogpunt. Daarbij is het dan altijd nog maar de vraag hoe deze vier met elkaar samen kunnen werken.
Ik weet dat het erg aanvallend is maar och wat zou ik dit graag bij Ajax willen zien. Vier klasbakken in de aanval met Lodeiro als sturende man daar achter. V.d. Wiel en Emanuelson die het veld breed houden en Suarez en Sulejmani die van positie kunnen wisselen en beide in een vrijerol mogen spelen. Gewoon aanvallend voetbal spelen met technisch sterke voetballers en kijken waar je strand.
Dario Cvitanich heeft zijn laatste wedstrijd in het shirt van Ajax waarschijnlijk gespeeld. De club uit Amsterdam is tot een akkoord gekomen met Pachuca over een definitieve transfer van de spits.
De 26-jarige Cvitanich is tot het einde van 2010 verhuurd aan de Mexicaanse club, dat een optie tot koop op liet tekenen in het huurcontract. Ajax zal geen groot transferbedrag ontvangen voor de aanvaller, die in 2008 voor naar verluidt zeven miljoen euro werd aangetrokken, zo meldt het Algemeen Dagblad.
De Argentijn, eveneens in het bezit van een Kroatisch paspoort, werd naar Amsterdam gehaald onder leiding van toenmalig trainer Marco van Basten. Als Ajacied speelde de centrumaanvaller 24 wedstrijden voor Ajax, daarin kwam hij dertien keer tot scoren. Voor Pachuca wist hij in 24 duels negen keer het net te vinden.
Voor zijn komst naar Ajax was Cvitanich actief voor Club Atletico Banfield uit zijn geboorteland. Bij de Amsterdammers had de voorhoedespeler nog een contract tot de zomer van 2013.
Voetbalprimeur.nl
Goed nieuws voor Ajax wat weer extra inkomsten betekent.
Tegen dat die totaal in vorm is dan is zijn contract alweer bijna afgelopen. Onnodige aankoop als je het mij vraagt, zeker als Dario terugkomt in januari.