Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2337 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 12 mei 2008 15:13
Citaat:
Moet ik nu medelijden tonen omdat ik je heb gekleineerd?
Over die ban-grap, Marnix wist heus wel dat het om een grap ging, je kon het gewoon uit de context halen. Daarbij heb ik niet de macht om iemand te bannen.
Ik hoop dat je op die klasseloze reacties tenminste niet trots op bent en met mij hoef je geen medelijden hebben hoor. Ik heb het namelijk met jou, omdat je zo'n laag niveaupeil hebt.
Geregistreerd: 15-11-2007 Forum berichten: 5208 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 12 mei 2008 15:19
Citaat:
Ik hoop dat je op die klasseloze reacties tenminste niet trots op bent en met mij hoef je geen medelijden hebben hoor. Ik heb het namelijk met jou, omdat je zo'n laag niveaupeil hebt.
Met mij hoef je geen medelijden te hebben, dat je het rommelhok zo serieus neemt is aan jou, en als je daar een graadmeter aan wilt plakken of iemand wel klasse of van een behoorlijk niveau is dan is dat aan jou. Interesseert me geen zak namelijk. Heb ook helemaal geen zin meer om met jou in discussie te gaan, sterker nog, liever nooit. Het is wel gebleken dat je geen ruimte kan maken voor een uitgewijkte mening dan die van jou, en dan heb ik het niet alleen over mijn meningen, maar ook die van andere.
Aangezien de mods er geen slot op willen gooien doe ik dat wel.
Geregistreerd: 25-08-2007 Forum berichten: 11824 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 12 mei 2008 15:21
Het is hier inderdaad wel gezellig genoeg geworden. En aangezien ik er geen zin in heb dat deze gezelligheid tussen jullie twee overslaat op andere delen van het forum, gooi ik deze topic maar dicht. Zo interessant was deze discussie nu ook weer niet.