Geplaatst: Ma 19 mei 2008 13:08
|
|
Leuke, enigszins opbeurende column van Menno inderdaad, Marnix.
Citaat: Ach als je blij bent doe je soms rare dingen.
Alle Ajacieden die me de afgelopen weken hebben bestookt en uitgelachen over de "crisis" bij PSV krijgen het nu dubbel en dwars terug. Jammer genoeg schieten ze nu bijna allemaal in de verdediging of ontwijken ze dit onderwerp, altijd een grote mond maar incasseren ho maar.
Ik snap leedvermaak prima, Oscarito. En ik kan prima incasseren. Mij zie je echter niet op PN 'Hup Fenerbahçe' of 'Hup Reker' neerzetten. Ik denk dat alle PSV'ers zich hier zeer welkom kunnen voelen, maar op dit soort dagen moet je ook de sympathie hebben om niet teveel te gaan stoken. Het is wellicht verleidelijk, maar ik verwacht wat meer inschattingsvermogen van je.
Citaat: What comes round, goes round. Leedvermaak hoort bij het voetbal en daar maakt iedereen(dus ook jij) zich schuldig aan.
Je moest eens weten hoeveel Ajacieden me de afgelopen weken hebben geplaagd met de "crisis" bij PSV. En je gaat mij niet vertellen dat de Ajacieden bijvoorbeeld niet blij zijn dat Feyenoord het de afgelopen jaren zo "goed" doet.
Zeker weten. Maar zo geobsedeerd als vele lui uit de provincie er van zijn, ben ik zeker niet. Ik kijk liever naar m'n eigen club.
|