Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » 9 juni 18:00 Roemenië - Frankrijk (Groep C)
Ga
Zoeken:

Onderwerp: 9 juni 18:00 Roemenië - Frankrijk (Groep C)
Maker: Eto'oBekeken: 1085
Status: InactiefBerichten: 7
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 13 mei 2008 11:20
De rivalen van Nederland in actie! Ik ben erg benieuwd naar de Roemenen en de eventuele aanwezigheid van de pareltjes van Revo. Bij Frankrijk is wonder boven wonder Domenech nog altijd bondscoach, dus in het Franse kamp kan het al snel onrustig worden.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 jun 2008 12:45
Niemand heeft het over de wedstrijd van 6 uur tussen Roemenië en Frankrijk en dat is op zich vrij verrassend. Alle ogen zijn gericht op de wedstrijd van Nederland. We moeten de Roemenen zeker niet uitvlakken zoals dat door iedereen wordt gedaan. Desalniettemin geloof ik niet in een stunt van Roemenië tegen Frankrijk en verwacht ik ook dat de Fransen de wedstrijd zakelijk zullen winnen. Wat denken jullie van deze wedstrijd?
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 jun 2008 12:54
Frankrijk scoort moeilijk en de Roemenen verdedigen collectief sterk en compact. Henry is er niet bij bij de Fransen, waardoor Benzema en Anelka starten. Ik verwacht slechts 1 goaltje, namelijk van de Fransen.
JS


Geregistreerd: 01-05-2008
Forum berichten: 741
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 jun 2008 13:16
Ben benieuwd, ik zie Roemenie wel stunten, ze hebben best een goede groep. Verder deed Frankrijk het ook niet heel sterk in de oefenwedstrijden. Ik gun het Chivu wel!
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 jun 2008 15:31
Ik verwacht veel van Karim Benzema. Zie de Roemenen niet stunten maar ze zouden het de Fransen natuurlijk wel moeilijk kunnen maken. Het is ook de vraag of Patrick Vieira zal starten. Kijken of de Fransen beter voor de dag komen dan in de eerder gespeelde oefenwedstrijden.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 jun 2008 17:33
Roemenië: Lobont; Contra, Rat, Tamaş, Goian; Chivu (c), Rădoi, Cociş; Nicoliţă, Niculae, Mutu.

Frankrijk: Coupet; Abidal, Gallas, Thuram (c), Sagnol; Makélélé; Toulalan, Malouda, Ribéry; Anelka, Benzema.

Anelka en Benzema dus, niet echt iets waar de Roemenen bang van zijn. Hopelijk een 0-0 of 1-1.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 jun 2008 18:52
Een slaapverwekkende wedstrijd tot nu toe. Lage tempo. Balletje wordt achterin rustig rondgespeeld. Het is nog niet spectaculair om te zien, nee.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 jun 2008 20:11
Citaat:
Onmachtig Frankrijk stuit op afwachtend Roemenië

Voorzichtigheid was vooral bij Roemenië troef in Zürich. Frankrijk gooide na rust wat schoom van zich af, zonder resultaat (0-0).

Frankrijk had het meeste recht van spreken in de rommelige wedstrijd in Groep C. Met name na rust direct uit de kleedkamer joeg de ploeg van bondscoach Raymond Domenech nadrukkelijker op het Roemeense doel.

Les Bleus, die ook veel man achter de bal hielden, konden niet bogen over echte uitgespeelde kansen. Na twintig minuten nam ook de intensiteit van het ingezette offensief af. Aardige kansen voor Florent Malouda en Karim Benzema waren de schrale oogst voor de goede bedoelingen.

Uit vrees voor een counter had Frankrijk in de eerste helft gedoseerd de aanval gezocht. Het tempo bleef echter te laag om de opgetrokken defensie van Roemenië te slechten. Slechts een paar keer zag keeper Bogdan Lobont een tegenstander gevaarlijk voor zijn doel opduiken.

Na een splijtende pass met de buitenkant van de voet van Claude Makélélé kwam Malouda net een paar stappen te kort. En door Roemeense onachtzaamheid kreeg Nicolas Anelka na ruim een half uur onverwacht een kans. De aanvaller kopte van zes meter over.

Op een enkele oprisping na werd van Roemenië in aanvallend opzicht weinig vernomen. De Franse defensie bleef gemakkelijk overeind. Doelman Grègory Coupet had een rustige avond, die toch voor Les Bleus eindigde in een teleurstellend doelpuntloos gelijkspel.

Vi.nl
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.001.409 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » 9 juni 18:00 Roemenië - Frankrijk (Groep C)
Ga
Zoeken: