Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Groep C
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Groep C
Maker: Eto'oBekeken: 4261
Status: InactiefBerichten: 63
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 11:50
Het helpt in ieder geval dat de Italianen Pirlo en Gattuso moeten missen. Al lijkt Gattuso wel over z'n top, gezien ook het feit dat Milan van hem af wil.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 12:52
Pirlo vind uit vorm, Gatusso werd gewoon overklast(voornamelijk door Sneijder). Ik vind hem zeker niet slechter geworden, ik vind anderen beter geworden. Een 5 jaar jongere Gatusso terug zou hij het nog slechter hebben gedaan, daar ben ik van overtuigd.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 13:00
Pirlo is niet uit vorm. Eerder te wijten aan de oudjes om hem heen.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 13:10
Citaat:
Pirlo is niet uit vorm. Eerder te wijten aan de oudjes om hem heen.


Mwa, zijn trap is niet meer zoals het was. Dus zijn inbreng is minder dan het was. Dat de ploeg niet draait neem ik dan nog geeneens mee. Terwijl dat als spelmaker toch het meetpunt is. Maar ik zie ook wel dat er dingen niet kloppen waardoor het niet loopt.

Pirlo is een nummer 10(wat het op het eerste oog ook niet lijkt, maar ik zie het nu in), ik zie nu veel liever Aquilani op 10.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 13:12
Pirlo is juist jarenlang geflopt bij Internazionale als nummer 10. Vanaf het moment dat Ancelotti hem opstelde als teruggezakte spelverdeler is hij tot de top van Europa gaan behoren.

Wat Gattuso betreft kijk ik verder dan dit toernooi. Zoals ik al eerder aangaf schijnt Milan van hem af te willen, dus dat lijkt me een teken aan de wand.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 13:14
Zijn trap is niet meer zoals het wat. Reinigste onzin. Pirlo heeft nog steeds een uitstekende trap, dat verleer je niet zomaar. Kijk tegen Nederland, waar van der Sar helemaal gestrekt moest gaan om de bal van Pirlo nog te schampen.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 13:37
Dat is niet waar. Moet je kijken hoeveel foutieve passing hij had. Moet je zien welke rol hij op zich durfde te nemen in de wedstrijd. Dit is niet meer de wereldklasse speler van weleer.

Hij is dan niet een echte nummer 10, maar het is ook echt niet een nummer 6. Mijn punt: hij heeft extra defensieve kracht om hem heen nodig. In tegenstelling spelers als Maduro, Toulalan, Engelaar, Frings.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 13:50
Klopt, Ancelotti was een redelijke voorloper met de ingezakte nummer 10. Pirlo heeft Gattuso altijd nodig gehad en is zelf defensief kwetsbaar.

Overigens is Engelaar natuurlijk alles behalve defensief sterk. Hij is lang, maar daar blijft het ook wel bij. Controlerend, qua duelkracht en fysieke kracht is het allemaal niet bijzonder.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 13:57
Citaat:
Klopt, Ancelotti was een redelijke voorloper met de ingezakte nummer 10. Pirlo heeft Gattuso altijd nodig gehad en is zelf defensief kwetsbaar.

Overigens is Engelaar natuurlijk alles behalve defensief sterk. Hij is lang, maar daar blijft het ook wel bij. Controlerend, qua duelkracht en fysieke kracht is het allemaal niet bijzonder.


Ben het bijna helemaal met je eens, behalve dat over Engelaar. Hij neemt wel verantwoordelijkheid en kan dat aan als 6. Hij heeft idd een log lichaam, maar dynamisch(snel) is hij wel. Bovendien heeft hij een goed spelbeeld en kan de ploeg leiden. Maar zijn handigheid in de duels is bedroevend, tenminste dat vind ik.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 14:02
Over Gatusso: door Sneijder overklast worden is zeker geen schande. Ik denk zelfs dat Davids in zijn hoogtijdagen het niet goed had gedaan tegenover de Sneijder van nu. Verder heb ik helaas geen goed beeld van de Serie A. Maar ik heb het gevoel dat het een beetje hetzelfde zit als met Davids dit jaar bij Ajax. Het team draait niet en dan worden de eerst zo geprezen spelers- die ietswat overschat worden in de inbreng van een goed draaiend team- net zo hard aangepakt alsof het aan hen ligt. Ik probeer daar dan doorheen te kijken.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 14:07
Engelaar dynamisch en snel? Ik denk dat Engelaar de traagste speler is van het Nederlands elftal. En dynamisch is hij natuurlijk ook niet.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 14:09
Engelaar is de 'lange, de wat trage slome slungel', zoals De Jong hem omschreef.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 19 jun 2008 14:32
In zijn moteriek(daarom ook matig qua handigheid) in de duels. Maar ik kan me nog goed herinneren dat hij Rommedahl er in de Arena uitliep in de competitie.. Hij oogt traag, maar kan zich wel goed verplaatsen over het veld.
TvP


Geregistreerd: 23-05-2008
Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Delft
Geplaatst: Do 19 jun 2008 18:09
Lange passen, net als Seedorf, waardoor hij langzaam oogt. Hij is opzich redelijk snel. Maar ik denk dat hij niet bij de snelste van dit elftal hoort.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.001.889 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Groep C
Ga
Zoeken: