Auteur
|
Bericht
|
Maurice

Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 13 dec 2008 13:11
|
|
Hij heeft ook werkelijk niets anders gedaan dan voorzetten gegeven! Maar ik heb het idee dat hij nog niet echt durft, alsof hij bang is om iets fout te doen bij Ajax.
Positief is natuurlijk wel dat we eindelijk iemand hebben die wel weet hoe hij een voorzet moet geven. Ze waren namelijk allemaal goed.
|
Jobo

Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Za 13 dec 2008 14:09
|
|
In het opzicht van de voorzetten is het jammer dat Huntelaar er niet meer bij is. Die jongen kon wel verschrikkelijk goed koppen en was behoorlijk lang. Cvitanisch verbaast me ook wel hoe goed hij kan koppen met zijn toch geringe lengte.
|
Maurice

|
Geplaatst: Za 13 dec 2008 15:16
|
|
Citaat: In het opzicht van de voorzetten is het jammer dat Huntelaar er niet meer bij is. Die jongen kon wel verschrikkelijk goed koppen en was behoorlijk lang. Cvitanisch verbaast me ook wel hoe goed hij kan koppen met zijn toch geringe lengte.
Inderdaad, bovendien begint Suarez ook in ene gevaarlijk te worden via kop-kansen. Ziet er toch altijd dreigend uit hoor wanneer hij zijn hoofd er tegenaan zet.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 16 dec 2008 17:18
|
|
Citaat: Ajax-aanvaller Miralem Sulejmani: 'MS21vito.hyves.nl is echt van mij'
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 16-dec-2008 16:09
Door Bart Vlietstra
Miralem Sulejmani (20, foto) is een verschrikkelijk goede voetballer met een zeer behoorlijk prijskaartje om de hals. Maar de man, die Ajax als de ideale springplank ziet, is bovenal een zeer geanimeerde prater. In Sportweek het hele interview, hieronder een mooie passage.
Ook jij bent een hyver?
“In mijn tijd bij SC Heerenveen was ik daar best fanatiek mee. Het is een makkelijke manier om nieuwe vrienden te maken en contact te onderhouden. Een goede uitvinding.”
Ik ben eens gaan speuren op dat digitale relatienetwerk en kwam twee hyves-pagina’s van je tegen. Ik kwam er alleen niet uit welke van jou is. Is het Sulejmani78.hyves.nl waar voornamelijk jonge Ajax-fans als vrienden zijn toegevoegd? Of MS21vito.hyves.nl waarbij 115 bloedmooie vrouwen onder het kopje ‘vrienden’ staan?
“Die laatste is echt van mij, wat dacht jij dan? Ik ben een jonge vent en als er een mooie vrouw met mij wil chatten, dan zeg ik daar geen nee tegen. Maar dat doe ik allang niet meer… Wel heb ik nu een facebook. Dat werkt veel makkelijker en internationaler.”
Heb je er veel vrienden bij gekregen in 2008?
“Ik keek laatst even op mijn hyves-pagina en had 1200 nieuwe berichten, plus honderden mensen die zich als ‘vriend’ hadden aangemeld. Ik heb alleen de mooie vrouwen toegelaten, haha. Maar serieus: ik heb nieuwe vrienden gemaakt. Het moet nog blijken of het échte vrienden zijn. Dat weet je pas na een tijdje. Vrienden heb je eigenlijk je hele leven. Ik heb er twee in Servië die ik al mijn hele leven ken en met wie ik altijd bevriend zal zijn. En Darko Bodul (spits van Jong Ajax) die met me meekwam van SC Heerenveen is nu ook een goede vriend. We wonen samen in Amsterdam en dat bevalt goed.”
Hoe ziet zo’n Servisch mannenhuishouden eruit?
“Nou ja, er komt drie keer per week een schoonmaakster en laat ik zeggen dat ik altijd maar hoop dat ze niet ziek is, haha.”
Je bent net twintig geworden.
“Jaja, op de dag van Sinterklaas. Hij heeft toen onze Klaas meegenomen naar Madrid, haha. Kennelijk is Klaas stout geweest.” Sportweek.nl
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 16 dec 2008 17:31
|
|
Haha, wát een koning is die jongen toch.
|
Maurice

|
Geplaatst: Di 16 dec 2008 19:46
|
|
Ik moet inderdaad ook wel altijd lachen om zijn media-uitspraken. Vorrige keer ook toen hij het over zijn playstation had.
Dit geeft ergens toch ook wel aan dat hij goed in zijn vel zit de laatste tijd.
|
skieto

Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Di 16 dec 2008 22:34
|
|
Citaat: Je bent net twintig geworden.
“Jaja, op de dag van Sinterklaas. Hij heeft toen onze Klaas meegenomen naar Madrid, haha. Kennelijk is Klaas stout geweest.”
Hahaha, fantastish!!!
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 19:24
|
|
Het gaat steeds beter met Sulejmani wat zijn vorm betreft.Hij durfde vandaag weer wat acties maken.Ook een pluspunt is dat we nu weer gevaarlijk zijn wat dodespel momenten.Hopelijk blijft die in de winterstop fit zodat we na de winterstop echt van hem kunnen genieten.
|
Maurice

|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 19:30
|
|
Na de wedstrijd, overigens ook het enigste wat ik ervan heb gezien, gaf Sulejmani aan dat hij merkt dat het steeds beter gaat, maar dat hij nog steeds maar op 70% van zijn kunnen zit.
Edit: filmpje! http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=1d9056b3-3380-495e-acc1-e970d5f7789b
|
Bob

Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 19:36
|
|
Citaat: Na de wedstrijd, overigens ook het enigste wat ik ervan heb gezien, gaf Sulejmani aan dat hij merkt dat het steeds beter gaat, maar dat hij nog steeds maar op 70% van zijn kunnen zit.
Hopelijk laat hij het na Januari zien.
Hoop ook dat hij dan weer helemaal 100% speelt, dan is hij niet te stoppen.
|
SamsungU700

Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 20:15
|
|
Kan je nagaan, hij is nou al gevaarlijk dus als hij op 100 procent zit, dan heb ik medelijden met de verdediger die tegenover hem staat. Ik heb alle vertrouwen in Sulejmani; hij is snel, technisch, goed schot en heeft een prima overzicht.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 20:19
|
|
hij heeft na zijn blessure al 3 goals en 4 assists ( misschien wel meer dat weet ik niet) dus dat hij zo slecht speelt vind ik wel mee vallen kijkend naar de statistieken tuurlijk speelt hij niet altijd even goed als bij heerenveen maar dat komt nog wel denk ik
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 20:34
|
|
Welkom, Lexafca!
Zou je in het vervolg wel hoofdletters, punten, komma's willen gebruiken?
|
Lexafca

|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 21:02
|
|
Citaat: Welkom, Lexafca!
Zou je in het vervolg wel hoofdletters, punten, komma's willen gebruiken?
Komt goed .
|
Maurice

|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 21:03
|
|
Al met al welkom Lex!
|
SamsungU700

|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 21:06
|
|
Citaat: Al met al welkom Lex!
Maurice even off topic hoor, maar wie is dat kleine mannetje naast v Basten? Of ken je die niet?
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 21:09
|
|
Welkom Lex
|
Maurice

|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 21:19
|
|
Maurice even off topic hoor, maar wie is dat kleine mannetje naast v Basten? Of ken je die niet? 
Voor deze ene keer gaan we off-topic dan Herken je hem echt niet?
Hint: Erg belangrijk in 1995 in de CL, en kan beter geen auto rijden..
|
Lexafca

|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 21:24
|
|
Voor deze ene keer gaan we off-topic dan Herken je hem echt niet?
Hint: Erg belangrijk in 1995 in de CL, en kan beter geen auto rijden.. Patrick kluivert
|
SamsungU700

|
Geplaatst: Zo 21 dec 2008 21:27
|
|
Oh Ja ik wist echt niet wie dat was haha daarom vroeg ik het. Maar nu ik weet dat het Patrick Kluivert is, zie ik het wel ja.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 22 dec 2008 00:54
|
|
Citaat: hij heeft na zijn blessure al 3 goals en 4 assists ( misschien wel meer dat weet ik niet) dus dat hij zo slecht speelt vind ik wel mee vallen kijkend naar de statistieken tuurlijk speelt hij niet altijd even goed als bij heerenveen maar dat komt nog wel denk ik
Ik ben het met je eens, Lex. Op zeventig procent bewijst Sulejmani al weken beter te zijn dan Rommedahl of Leonardo op honderd procent. Het is een klasbak en ik kan niet wachten tot hij topfit is.
Ik heb de wedstrijd van vandaag moeten missen. Speelde hij meer achter de spits of als linksbuiten?
|
SamsungU700

|
Geplaatst: Ma 22 dec 2008 10:09
|
|
Citaat: hij heeft na zijn blessure al 3 goals en 4 assists ( misschien wel meer dat weet ik niet) dus dat hij zo slecht speelt vind ik wel mee vallen kijkend naar de statistieken tuurlijk speelt hij niet altijd even goed als bij heerenveen maar dat komt nog wel denk ik
Ik ben het met je eens, Lex. Op zeventig procent bewijst Sulejmani al weken beter te zijn dan Rommedahl of Leonardo op honderd procent. Het is een klasbak en ik kan niet wachten tot hij topfit is.
Ik heb de wedstrijd van vandaag moeten missen. Speelde hij meer achter de spits of als linksbuiten?
Als linksbuiten ja
|
tommy

Forum berichten: 50
|
Geplaatst: Ma 22 dec 2008 11:14
|
|
Ik vond hem ook al goed als linksbuiten, beter als onze andere opties, maar zie hem echt wel liever als "10". Komt zeker wel goed met die jongen als hij op 100 procent zit
|
SamsungU700

|
Geplaatst: Ma 22 dec 2008 11:16
|
|
Citaat: Ik vond hem ook al goed als linksbuiten, beter als onze andere opties, maar zie hem echt wel liever als "10". Komt zeker wel goed met die jongen als hij op 100 procent zit 
Nog ff snel een reactie; je kunt Sulejmani het beste op linksbuiten zetten OF als zwervende spits. En sowieso hebben we Aissati op de nr 10 positie staan. Als hij weer hersteld is dan.
Als hij op 100 procent zit dan kan niemand hem meer stoppen
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 22 dec 2008 12:50
|
|
Citaat: Ik ben het met je eens, Lex. Op zeventig procent bewijst Sulejmani al weken beter te zijn dan Rommedahl of Leonardo op honderd procent. Het is een klasbak en ik kan niet wachten tot hij topfit is.
Hij begon achter de spits. Toen de tegenstander met tien man kwam te staan, schoof hij door tot naast Cvita.
Hij wisselde gedurende de wedstrijd wel met Urby.
|