Auteur
|
Bericht
|
svvenn

Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 20 sep 2009 23:30
|
|
Hoe viel Sulejmani tegen vvv in ? Ik heb namelijk alleen de doelpunten kunnen zien. Ben toch altijd benieuwd wanneer we de echte Sulejmani weer is te zien krijgen!
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 03:54
|
|
Ik denk dat het nog lang gaat duren.
|
AFCA_MT

Forum berichten: 27
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 08:35
|
|
Ja hij viel in en nee hij was niet gevaarlijk..je zou toch zeggen dat tegen een ploeg als VVV het er wel uitkomt...Nouja, ik heb dr nog vertrouwen in!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 11:34
|
|
Ik begin heel erg m'n twijfels te krijgen, en hoop sowieso niet dat het wat fysieks is al begint het daar wel steeds meer op te lijken.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 11:36
|
|
Ik vond Sulejmani gewoon goed invallen, hij trok heel slim een mooi gat voor Suarez en verder was hij sowieso altijd wel aanspeelbaar. Hij is tenminste weer actief, nu nog productief.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 11:45
|
|
Ik zag hem gisteren ook een heel mooie steekbal geven met buitenkant voet op Suarez.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 11:48
|
|
Klopt maar Luque en Roger hadden hun fenomenale traptechniek ook nog, het gaat om dat andere dingetje wat een sleutel is voor het maken van acties: snelheid. Aan z'n traptechniek twijfel ik niet.
|
MrGuide

Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 15:21
|
|
Het is onbegrijpelijk dat zo'n speler niet in staat is in ruim een half uur een x-aantal keer zijn man te passeren. Als ik Jol was zou ik hem met de opdracht het veld in sturen, dat zodra de wedstrijd gespeeld is (3-0), dat hij elk moment dat hij een-tegen-een staat het duel moet zoeken. Hoe vaak het ook mislukt, gewoon weer proberen. Deze jongen kan het voetballen niet verleerd zijn, is hoogstens fysiek niet 100%. Maar een 90% fitte Sulejmani uit de Heerenveen tijd moet ook geen probleem hebben gehad met de VVV-backjes (met alle respect natuurlijk voor Timi). Het ontbreekt hem denk ik aan vertrouwen. Aangezien deze situatie al erg lang duurt begin ik te twijfelen aan zn mentale weerbaarheid en de vraag of hij er nog bovenop komt.
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 14:30
|
|
Vandaag niet eens mogen invallen. Die jonge heeft het niet naar z'n zin, hij mist vertrouwen.
|
michelAFCA

Forum berichten: 122
|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 14:45
|
|
Citaat: Vandaag niet eens mogen invallen.  Die jonge heeft het niet naar z'n zin, hij mist vertrouwen.
Hij mist een schop onder zijn hol van Jol. Vertrouwen heeft hij al een heel seizoen gehad.
Ik denk dat hij te veel met lazic van het "GOOD LIFE" aan het genieten is.
Zo veel talent en helemaal geen schim van Heerenveen meer. Maar misschien zijn er meer factoren aan de hand bij deze jongen. een kleine opsomming: uitgaansleven,druk,knie problemen, alleen in amsterdam met veel geld, te weinig begeleiding(hij is nog jong, maar aan de andere kant ook een prof). En dat moet dan wel allemaal mentaal zitten op zijn knie na.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 14:51
|
|
Sulejmani heeft bij Ajax nooit echt het vertrouwen gekregen want hij bij Heerenveen kreeg. Zet hem nou voor 5 wedstrijden op 1 positie en laat hem daar de hele wedstrijd spelen. Dan zul je zien dat de 4de en 5de wedstrijd al veel en veel beter zijn dan de eerste drie. Fysiek is hij nu in orde maar mentaal zit het helemaal fout.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 15:09
|
|
Citaat: Sulejmani heeft bij Ajax nooit echt het vertrouwen gekregen want hij bij Heerenveen kreeg. Zet hem nou voor 5 wedstrijden op 1 positie en laat hem daar de hele wedstrijd spelen. Dan zul je zien dat de 4de en 5de wedstrijd al veel en veel beter zijn dan de eerste drie. Fysiek is hij nu in orde maar mentaal zit het helemaal fout.
idd! Gewoon schouderklopjes geven, en als het slecht gaat laten staan. Dan gaat hij weer vlammen! De 1ste 2 wedstrijden zal hij net als nu slecht spelen, maar daarna gaat het beter als hij voelt dat hij iets fout mag doen.
|
michelAFCA

|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 15:26
|
|
Citaat: Sulejmani heeft bij Ajax nooit echt het vertrouwen gekregen want hij bij Heerenveen kreeg. Zet hem nou voor 5 wedstrijden op 1 positie en laat hem daar de hele wedstrijd spelen. Dan zul je zien dat de 4de en 5de wedstrijd al veel en veel beter zijn dan de eerste drie. Fysiek is hij nu in orde maar mentaal zit het helemaal fout.
inderdaad! Gewoon schouderklopjes geven, en als het slecht gaat laten staan. Dan gaat hij weer vlammen! De 1ste 2 wedstrijden zal hij net als nu slecht spelen, maar daarna gaat het beter als hij voelt dat hij iets fout mag doen.
Hij speelt wel voor AJAX hoor! Hij kan niet 2 á 3 wedstrijden als een natte krant spelen en dan op de hoop dat hij het steeds iets beter gaat doen. Bij Sulejmani moet een knop omgaan en zolang hij dat niet goed, zullen 10 wedstrijden op de linksbuiten positie hem geen goede wedstrijden leveren.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 15:27
|
|
Kennedy en Rommedahl spelen ook elke wedstrijd als een natte krant, dan geef ik liever iemand de kans die tenminste het potentieel heeft om een topper voor Ajax te zijn. Daarbij moet je soms investeren in de toekomst.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 15:28
|
|
Jol zet Rommedal en Kennedy er ook atlijd in dus wat dat betrecht staat er zowiezo al één krant elke wedstrijd in de ploeg. Alleen bij Sulejmani is er kans dat het gaat lopen, dat we er veel plezier aan hebben en 30 miljoen krijgen.
|
michelAFCA

|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 15:33
|
|
Citaat: Jol zet Rommedal en Kennedy er ook atlijd in dus wat dat betrecht staat er sowieso al één krant elke wedstrijd in de ploeg. Alleen bij Sulejmani is er kans dat het gaat lopen, dat we er veel plezier aan hebben en 30 miljoen krijgen.
Je ziet het wel heel rooskleurig in met Sulejmani. Ik zie het het liefst ook hoor, daar niet van. Maar mijn hoop is flink gedaald. Over Rommedahl en Kennedy ben ik het met jou en JD eens, maar zodra Kerlon optimaal is dan zullen wij 1 van deze 2 niet meer in de wedstrijdselectie zien(gelukkig maar).
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 17:55
|
|
Nou hier zijn z'n speelminuten guy:
[list">Sulejmani maandag mee met Jong Ajax
zondag 27 september, door SV, Amsterdam, 15:30u, AT5
Miralem Sulejmani speelt maandagavond met Jong Ajax in Rotterdam tegen Jong Sparta. Dat zei Martin Jol zondagmiddag in het programma Studio Ajax op AT5. Sulejmani speelde zondag niet.
Naast Sulejmani is het waarschijnlijk dat Kerlon en Ze Eduardo mee gaan doen. Er wordt volgens een gerucht gerekend op een invalbeurt voor beide spelers. De wedstrijd begint om 18.30 uur.
Ajax had volgens Jol overigens Eljero Elia kunnen contracteren, maar dan moest er nog wel een half miljoen bij. Jol vond dat zonde van de investering voor Sulejmani en heeft besloten om voor Sulejmani te kiezen. 'Anders is het zonde, ook voor die jongen', aldus de trainer.
Bron: Ajax Showtime[/list">
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 17:58
|
|
Citaat: Sulejmani heeft bij Ajax nooit echt het vertrouwen gekregen want hij bij Heerenveen kreeg.
Tja. Bij Heerenveen sta je er ook niet in als je niet presteert en vorig jaar heeft ie toch wel wat kansen gehad. Ok, op een verkeerde positie misschien, maar toch. Ik ben het nog wel met je eens dat ie een vaste positie moet krijgen (wat mij betreft gewoon links aan de buitenkant), maar als je een speler een x aantal wedstrijden laat staan, moet daar wel een reden voor zijn. Talent alleen is op een gegeven moment niet genoeg en een trainer moet geloofwaardig blijven. Als zijn invalbeurten aanleiding zouden geven, ok, maar het tegendeel is waar. Ik zou het heel graag anders zien, maar op dit moment is het volstrekt logisch dat ie niet vaak aan bod komt. Sulejmani valt op door niet op te vallen.
Er wordt hier steeds gedaan alsof Ajax hem zo'n beetje laat verpieteren. Dat lijkt me toch niet. Iedereen weet wat ie gekost heeft, daar zijn ze binnen Ajax ook mee bezig. Ook uit sportief oogpunt is er meer dan genoeg aanleiding voor Jol om er flink mee aan de slag te gaan. Dat kan je alleen al afleiden uit wat ie in de voorbereiding over Sulejmani zei. Er wordt hem dan ook voldoende aangereikt, neem ik aan. Dan zal het op een gegeven moment toch eens een keer uit Sulejmani zelf moeten komen. Bij Twente stelden ze Elia ook niet op omdat het louter en alleen een talent was, daar was een aanleiding voor; hij werd beter en sterker. Elia had zich ontwikkeld in Jong FC Twente en verdiende zijn kans.
Misschien is een dergelijk pad zo gek nog niet. Als je hem toch zo graag een x aantal wedstrijden wilt laten spelen, doe het dan daar, in Jong Ajax. Ideaal is anders, maar wie weet doet de luwte van dat elftal hem uiteindelijk goed. In de spotlights van Ajax I lukt het vooralsnog in ieder geval niet.
Edit: bedankt, Fregge, daar gaat mijn suggestie..
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 18:09
|
|
Moet je maar niet zo langzaam typen Marco
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Zo 27 sep 2009 20:54
|
|
@Marco, daar valt iets over te zeggen al denk ik daar anders over.
@Fregge, denk niet dat Sulejmani (of een andere speler) daar gemotiveerd door raakt.
|
SamsungU700

Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 16:28
|
|
Citaat:
Het gaat voorlopig allemaal decrescendo met de carrière van Miralem Sulejmani. De aanvaller, die met veel toeters en bellen binnen werd gehaald bij Ajax voor het astronomische bedrag van 16,25 miljoen euro, moet zich maandagavond melden bij de Beloften. De Serviër speelt dan mee in de wedstrijd tegen Jong Sparta Rotterdam.
De twintigjarige Sulejmani kwam afgelopen weekend niet in actie tijdens de competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag (3-0 winst). Hoofdtrainer Martin Jol gaf de voorkeur aan een spitsenduo bestaande uit Luis Suárez en Marko Pantelic. Verder kon hij ook niet rekenen op speelminuten als invaller.
Daarom heeft Jol besloten om de rappe buitenspeler speelminuten te laten maken bij Jong Ajax. Samen met Rob Wielaert en Thimothée Atouba zal hij zich vanavond melden. Het is nog wel even wachten op het debuut van het Braziliaanse duo Kerlon en Zé Eduardo. Het tweetal meldt zich maandag wel bij de club, maar zal nog niet spelen.
Bron: Voetbalzone.nl
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 19:32
|
|
Van Highlow.nl:
[list">De twee tegengoals hadden de Ajacieden blijkbaar wakker gemaakt, want direct na rust maakten de Amsterdammers er 2-3 van. Timothée Atouba begon aan een rush, gaf een steekpass aan Sulejmani en die maakte er 2-3 van.[/list">
Hij heeft ook al een assist gegeven op het tweede doelpunt trouwens.
Hopelijk put hij er wat vertrouwen uit.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 20:05
|
|
Citaat: :
[list">De twee tegengoals hadden de Ajacieden blijkbaar wakker gemaakt, want direct na rust maakten de Amsterdammers er 2-3 van. Timothée Atouba begon aan een rush, gaf een steekpass aan Sulejmani en die maakte er 2-3 van.[/list">
Hij heeft ook al een assist gegeven op het tweede doelpunt trouwens.
Hopelijk put hij er wat vertrouwen uit.
Dat hoop ik ook!
Zie jij de wedstrijd ( of heb je die gezien) of lees jij gewoon het verslag op Highlow?
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 20:09
|
|
Ik lees alleen het verslag. Maar volgens iemand op Ajax Netwerk heeft hij inmiddels een publiekswissel gekregen, helemaal moe gestreden, twee assits gegeven en zelf 1 keer gescoord. Ook met erg goed spel volgens die persoon op AN.
Hopelijk trekt hij deze lijn door.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 20:10
|
|
Citaat: Ik lees alleen het verslag. Maar volgens iemand op Ajax Netwerk heeft hij inmiddels een publiekswissel gekregen, helemaal moe gestreden, twee assits gegeven en zelf 1 keer gescoord. Ook met erg goed spel volgens die persoon op AN.
Hopelijk trekt hij deze lijn door.
Dit vind ik zeer, zeer positief zou hem volgende week weer met Jong Ajax laten mee doen. Doet hij het dan weer zo goed ( als die persoon zegt) geef hem dan meer (weer) de volle 100% vertrouwen.
|