Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » HFC Haarlem
Ga
Zoeken:

Onderwerp: HFC Haarlem
Maker: 343Bekeken: 24702
Status: InactiefBerichten: 254
+ Nieuw bericht <<<   <   3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Dijk


Geregistreerd: 16-04-2009
Forum berichten: 951
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 9 jan 2010 14:51
Ik vind dit een goede ontwikkeling dat er waarschijnlijk spelers gaan verhuurd worden uit Jong Ajax en vooral van A1. Zo zullen er ook weer spelers door kunnen vanuit de B1 naar de A1. Ik denk net zoals als JS ongeveer dezelfde namen. Verder veranderd er ook niet zoveel voor die spelers, omdat ze nog steeds op de toekomst komen te trainen. Alleen ze spelen voortaan op vrijdag voetbal in plaats van zaterdagmiddag of maandagavond.
Fregge


Geregistreerd: 18-04-2008
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel (Noord-Brabant)
Geplaatst: Za 9 jan 2010 15:51
Is het wel verstandig om B-spelers te schuiven naar de A's? Mij lijkt het namelijk beter voor hun ontwikkeling dat ze gewoon tussen leeftijdgenoten spelen.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Za 9 jan 2010 16:21
Citaat:
Is het wel verstandig om B-spelers te schuiven naar de A's? Mij lijkt het namelijk beter voor hun ontwikkeling dat ze gewoon tussen leeftijdgenoten spelen.

Het is bewezen dat spelers die dagelijks tussen andere trainen die ouder en fysiek verder zijn achterblijven in hun groei. Het is dus beter om spelers met dezelfde leeftijdsgroep te laten trainen. Ik ben het daarom met je eens dat Ajax niet spelers van de B naar de A moet verschuiven.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 9 jan 2010 17:55
Citaat:
Ik ben erg benieuwd wie dat zullen zijn. Bonevacia, Danillo, Van Rhijn, Josefzoon, Zeegelaar, Claasen, Sneijder, Shakison. Zoiets? Alhoewel Jol Zeegelaar en Josefzoon misschien wel bij Ajax wil houden omdat die nog van nut kunnen zijn de rest van het seizoen.


Javier Martina zal sowieso wel gevraagd zijn. Verder denk ik Danilo, Supusepa, Bizot, Lazic, Aslan en een paar spelers uit de A1.

De grote talenten stuurt Ajax daar echt niet heen.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 18:38
Citaat:
Vier Ajacieden naar HFC Haarlem

Vier Ajacieden die hebben toegestemd in een overgang naar HFC Haarlem hebben maandagochtend voor het eerst mee getraind. Het gaat om de verdedigers Timothy van der Meulen, Randel Shakison en Nathaniel Will, en rechtsbuiten Javier Martina. De vier zijn waarschijnlijk vrijdag al inzetbaar in de uitwedstrijd tegen Helmond Sport. Mogelijk maken later nog meer Ajax-spelers de overstap naar Haarlem.

Het zit 'm in het woordje toegestemd.


hfchaarlem.info

Een aantal leuke spelers voor Haarlem. Deze spelers moeten het niveau op zich aan kunnen al heb ik mijn twijfels over van der Meulen. Nooit een groot fan van hem geweest als speler, maar zou met zijn speltype wel een nuttige kracht worden voor Haarlem.
Ajacied


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 143
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 12 jan 2010 01:12
Van der Meulen ken ik niet maar van die overige spelers kan ik jullie garanderen dat het nooit geschikte spelers voor Ajax zullen worden. Zelfs niet voor geen enkele eredivisie club.

Het hele nut van spelers aan Haarlem uitlenen ontgaat mij dan ook. Ik zou eerder zeggen van zet ze allemaal op de transferlijst.
brucepblanchard


Geregistreerd: 09-11-2008
Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: Haarlem.
Geplaatst: Di 12 jan 2010 13:19
Hmm nog maar een half miljoen schuld, toch al 5 ton weggewerkt in die 3/4 maanden tijd.

De spelers, ken ik niet zo heel goed iemand meer informatie?
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 12 jan 2010 13:28
Citaat:
Van der Meulen ken ik niet maar van die overige spelers kan ik jullie garanderen dat het nooit geschikte spelers voor Ajax zullen worden. Zelfs niet voor geen enkele eredivisie club.

Het hele nut van spelers aan Haarlem uitlenen ontgaat mij dan ook. Ik zou eerder zeggen van zet ze allemaal op de transferlijst.

Sorry, ik ben het niet met je eens. Shakison is nu al een betere back dan Anita en ik had eigenlijk graag gezien dat hij bij het eerste werd gehaald. Fysiek sterk, technisch voldoende en met een betere concentratie dan Anita of Emanuelson. Ik denk dat als Ajax de komende jaren geen linksback koopt hij het misschien wel kan gaan maken bij Ajax.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 15 jan 2010 16:38
Citaat:
Haarlem huurt drie spelers van Ajax

Ajax en HFC Haarlem hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van drie spelers. Het betreft Timothy van der Meulen, Sergio Padt en Javier Martina. De verhuur van deze spelers is per direct en loopt tot en met 30 juni 2010.

Aanvaller Martina (01-02-1987) heeft nog een contract bij Ajax dat loopt tot en met 30 juni 2010. Verdediger Van der Meulen (02-03-1990) en keeper Padt (06-06-1990) hebben nog een contract bij Ajax dat loopt tot en met 30 juni 2011.


Ajax.nl

Opvallend dat het maar drie spelers zijn in plaats van de zeven die werden genoemd. Will zou dan interesse hebben van Sparta dus het zou logisch zijn als die daar naar toe vertrekt, maar van de andere spelers is het jammer.
methodmich


Geregistreerd: 06-08-2008
Forum berichten: 787
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 15 jan 2010 16:41
Zal denk ik een zorgvuldige afweging zijn geweest, wat voor de speler zelf het beste is. Blijkbaar is de Ajax-jeugd dan toch interessanter. Een keeper verhuren is wel logisch, die ontwikkelt zich wel sneller als hij ergens lekker kan spelen en Martina heeft geen toekomst meer. Kan zich via Haarlem misschien ergens in de kijker spelen.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 15 jan 2010 16:42
Ik had Claasen daar ook wel naar toe gestuurd.
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Vr 15 jan 2010 17:50
Citaat:
Ik had Claasen daar ook wel naar toe gestuurd.

Is Claasen beter dan de spelers die daar nu spelen?
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 16 jan 2010 23:51
Citaat:
Haarlem-trainer Hennie Spijkerman hoopt dat snel meer spelers van Ajax naar de hekkensluiter in de eerste divisie overstappen.

Keeper Padt, verdediger Van der Meulen en vleugelspits Martina zijn inmiddels speelgerechtigd voor het uitduel van vrijdag tegen Excelsior. Dat geldt niet voor rechtsback Will die eerst de interesse van Sparta afwacht. Een terugkeer naar Haarlem van middenvelder Overtoom is evenmin zeker.

Spijkerman: "Het is kort dag en er zijn nog veel vraagtekens. Iedere wedstrijd die we spelen, is er één en we hebben een behoorlijk gat te dichten. "


Rtvnh.nl
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 22:09
Al die talenten er heen sturen. Mentaliteit kweken!
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 22:13
En straks op het einde van het seizoen moet je ze allemaal op vegen van de ellende. Die jongens zijn dat niet gewend steeds in de tegenslagen vallen. Ze zijn gewend om de beste te zijn en een verlies is voor jongens erg omdat ze dat niet gewend zijn.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 22:28
Dat is dan jammer. Dan zijn ze sowieso niet geschikt voor topvoetbal. Was het niet zo dat AJAX besloten heeft om in de contracten van jeugdspelers de verplichting te plaatsen dat ze kunnen worden uitgeleend aan satellietclubs? Dat zou in ieder geval wel zo moeten zijn.
Ajacied


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 143
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 jan 2010 18:46
Citaat:
Van der Meulen ken ik niet maar van die overige spelers kan ik jullie garanderen dat het nooit geschikte spelers voor Ajax zullen worden. Zelfs niet voor geen enkele eredivisie club.

Het hele nut van spelers aan Haarlem uitlenen ontgaat mij dan ook. Ik zou eerder zeggen van zet ze allemaal op de transferlijst.

Sorry, ik ben het niet met je eens. Shakison is nu al een betere back dan Anita en ik had eigenlijk graag gezien dat hij bij het eerste werd gehaald. Fysiek sterk, technisch voldoende en met een betere concentratie dan Anita of Emanuelson. Ik denk dat als Ajax de komende jaren geen linksback koopt hij het misschien wel kan gaan maken bij Ajax.

Ik hoop het hoor maar ik denk dat je al blij mag zijn als er überhaupt 1 speler van Jong Ajax het eerste zal halen. En dan bedoel ik niet een lullig invalbeurtje maar echt doorbreken. De meeste toptalenten worden al schromelijk overschat. Siem de Jong neemt bijvoorbeeld 1 keer een bal al la Bergkamp aan en het is meteen een toptalent waar hij bij de meeste nu nog op teert. Zeegelaar is ook zo iemand die hier met de week beter wordt. Ik heb ze wel een aantal keer gezien en het is net als met Castillion wel een speler met mogelijkheden maar het is echt nog maar de vraag of ze het zullen redden. Hadden ze het talent van Van der Vaart stonden ze nu al in het eerste. Laat staan de spelers die nu naar Haarlem gaan, laat ze lekker daar zou ik zeggen.
joskeeper


Geregistreerd: 22-01-2010
Forum berichten: 772
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 19:44
Eens kijken wat HFC haarlem kan doen tegen Excelsior


Padt, Manucharyan, Martina en Mac Intosh in de basis.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 19:59
Van der Meulen doet ook mee bij Haarlem. Ik verwacht er niet veel van deze spelers, maar ze kunnen me altijd verrassen.
joskeeper


Geregistreerd: 22-01-2010
Forum berichten: 772
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 20:28
Nou na 14 minuten staat Haarlem al met 2-0 achter. Ik vraag met het af of ze in de eerste divisie kunnen blijven.
methodmich


Geregistreerd: 06-08-2008
Forum berichten: 787
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 23 jan 2010 13:31
Nu speelden ze wel tegen één van de betere teams, dus nog niet te vroeg oordelen. Maar ik heb ook grote twijfels in hoeverre je met jonkies tegen degradatie kunt strijden. Wat dat betreft heeft Emmen logischer gewinkeld.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 23 jan 2010 13:33
Citaat:
Nu speelden ze wel tegen één van de betere teams, dus nog niet te vroeg oordelen. Maar ik heb ook grote twijfels in hoeverre je met jonkies tegen degradatie kunt strijden. Wat dat betreft heeft Emmen logischer gewinkeld.


Tja, zou het wat uitmaken? Bestaat de BVO Haarlem nog over een week?

Aan de andere kant heeft Emmen wellicht nog wat geld in kas om jongens zelf te halen, bij Haarlem moeten ze bij wijze van spreken al toiletpapier van thuis meenemen.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 23 jan 2010 13:36
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar ik vond het lachwekkend. Wat een slecht team zeg. Die verdediging kon er helemaal niks van. De nummer 4 (geloof ik) wist echt niet wat hij moest doen. Padt had wel een aantal goede reddingen, kan prima derde keeper zijn bij Ajax denk ik.
methodmich


Geregistreerd: 06-08-2008
Forum berichten: 787
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 23 jan 2010 17:24
Citaat:
Nu speelden ze wel tegen één van de betere teams, dus nog niet te vroeg oordelen. Maar ik heb ook grote twijfels in hoeverre je met jonkies tegen degradatie kunt strijden. Wat dat betreft heeft Emmen logischer gewinkeld.


Tja, zou het wat uitmaken? Bestaat de BVO Haarlem nog over een week?

.

Ook dat is zeer de vraag natuurlijk. Als ze degraderen lijkt het me sowieso einde verhaal.

En of Emmen veel geld heeft weet ik niet, dat gedoe met Heerenveen lijkt me ook niet uit weelde geboren.
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 23 jan 2010 19:58
Citaat:
Nu speelden ze wel tegen één van de betere teams, dus nog niet te vroeg oordelen. Maar ik heb ook grote twijfels in hoeverre je met jonkies tegen degradatie kunt strijden. Wat dat betreft heeft Emmen logischer gewinkeld.


Tja, zou het wat uitmaken? Bestaat de BVO Haarlem nog over een week?

.

Ook dat is zeer de vraag natuurlijk. Als ze degraderen lijkt het me sowieso einde verhaal.

En of Emmen veel geld heeft weet ik niet, dat gedoe met Heerenveen lijkt me ook niet uit weelde geboren.

Emmen heeft ook weinig geld, maar heeft (met dank aan Hveen) veel slimmer gehandeld in ervaren krachten. De talentvolle jonkies hebben ze namelijk in overtal. Nu is het wel zo dat Ajax veel betere jeugdspelers heeft dan Hveen en had Emmen dat goed gezien door naast die jonkies van Hveen wat ervaren krachten erbij te zetten, aan de andere kant:kijk maar naar Excelsior, met jeugdige jongens kan het wel. Echter, je hebt nu eenmaal wel rond de twee ervaren krachten nodig. Maar ja Haarlem heeft het geld niet, en ze gaan waarschijnlijk failliet. Wat moet je dan nog?
+ Nieuw bericht <<<   <   3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.718 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » HFC Haarlem
Ga
Zoeken: