Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Wesley Sneijder
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Wesley Sneijder
Maker: Eto'oBekeken: 8544
Status: InactiefBerichten: 138
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Lucas


Geregistreerd: 19-08-2007
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 4 sep 2007 16:11
Citaat:
‘Hij heeft een voet van goud’
Door EDWIN WINKELS

BARCELONA - Niemand kende hem echt in Madrid, toen hij drie weken geleden aan het publiek werd voorgesteld. De fans van Real wachtten al een jaar op Arjen Robben, niet op Wesley Sneijder.

Sneijder balt zijn vuist na de 2-1. FOTO REUTERS
Maar na twee competitiewedstrijden hebben publiek én pers die ‘onbekende’ Utrechter al in hun armen gesloten als een ‘fenomeen’ en ‘machine’. Om te beginnen is hij na die twee speeldagen topscorer van de Primera División, met drie treffers.

Als Sneijder het Spaans goed zou beheersen, zou hij bijna gaan blozen om wat er gisteren over hem geschreven werd na het competitieduel van zondag bij Villarreal, waar hij met twee doelpunten en een sublieme assist een groot aandeel had in de 5-0 overwinning.


Vooral de Madrileense pers was lyrisch over zijn verrichtingen, maar ook in Barcelona, tot voor kort bedevaartsoord van Nederlandse voetballers, gaan ze zich afvragen waarom deze speler hen ontsnapt is.


Twee kwalificaties kwamen het vaakst terug in de verslagen en de analyses in de dagbladen. De wedstrijd die Sneijder speelde was ‘perfect’ en een ‘exhibitie’. Daarbij werd uitgebreid stilgestaan bij hoe Sneijder, samen met zijn collega op het middenveld Guti, bijdraagt aan het aantrekkelijke, offensieve voetbal van de Spaanse kampioen.


„Sneijder zorgde voor een staaltje van precisie in zijn schoten en passes. De jongen heeft een voet van goud. Of een hamer, afhankelijk van de omstandigheden, want hij is zowel aanvallend als verdedigend goed. Als de grote held van de wedstrijd stapte hij het veld af,’’ schreef Marca. ,,Een fenomeen. Beckham deed er langer over om een vrije trap binnen te schieten.’’


De Utrechter wordt wel vaker vergeleken met zijn Engelse voorganger. Hij moet, net als Beckham, de man van de mooie dieptepasses en haarscherpe vrije trappen worden. Maar deed de Brit dat vanaf rechts, Sneijder moet dat vooralsnog vanaf links doen.


Daarvandaan stuurde hij ook de prachtige voorzet van waaruit Raúl de 1-0 kon aantekenen. Wel trok en trekt Sneijder veel naar binnen om met Guti te combineren. ,,Hij is een onverwachte vondst. Zijn rechtervoet moet door de goden zijn beroerd,’’ schreef El Mundo.


Wat Sneijder in ieder geval wel uit de kranten kon begrijpen waren de punten die traditioneel worden uitgedeeld. In alle dagbladen kreeg hij de maximale waardering, zoals in de sportkrant AS.


,,De start van dit Real is onovertrefbaar en onthult ons een ster die we niet verwachtten: Wesley Sneijder. Zijn voeten zijn als handen,’’ aldus AS. ,,Hij is snel met zijn hoofd én zijn benen. Zijn passes zijn van een grote precisie. Voorin heeft hij in Raúl en Van Nistelrooy dankbare ontvangers en op het middenveld in Guti een ideale kompaan in de combinatie.’’


Vanzelfsprekend kreeg de Oranje-international ook veel lof van collega’s én zijn nieuwe trainer. Bernd Schuster grapte over de rake vrije trap. ,,Hij deed me denken aan een blonde voetballer die een tijd geleden ook af en toe zo’n bal erin schoot. Ik hou van dat soort spelers.’’ Schuster had het over zichzelf.


,,Sneijder is een geweldige voetballer en hij is bovendien in vorm,’’ vond Ruud van Nistelrooy, die tegen Villarreal de 3-0 aantekende. ,,Hij heeft veel kwaliteit en vooral een goede mentaliteit. Zonder dat, zou hij niet kunnen spelen als hij nu doet.’’


De verrichtingen van Sneijder maken het aan de andere kant moeilijk voor Robben om zich een plaats in het team te verwerven. In het huidige 4-4-2 systeem neemt de Utrechter de plaats in die voor de Groninger bedoeld was.

En ook Royston Drenthe zal daardoor een probleem krijgen. De Rotterdammer was zondag de minste van het veld, was zwak in de verdediging als linksachter. ,,Daar zal hij niet meer spelen, Heinze is nu fit genoeg,’’ kondigde Schuster aan.


Waarop er nu drie Nederlandse kandidaten voor dezelfde plaats op links op het middenveld zijn. Een race waarin Sneijder al een heel grote voorsprong heeft genomen.

www.ad.nl
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 nov 2007 19:38
Mwah, de hype is een beetje weggezakt, maar dat zegt niet alles. Hij is gewoon nog basisspeler. En tegen Olympiakos was hij laatst bij iedere aanval van Real betrokken.
Redondo


Geregistreerd: 16-11-2007
Forum berichten: 241
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 nov 2007 19:41
Citaat:
Mwah, de hype is een beetje weggezakt, maar dat zegt niet alles. Hij is gewoon nog basisspeler. En tegen Olympiakos was hij laatst bij iedere aanval van Real betrokken.


Hij is geen basisspeler meer.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 nov 2007 19:42
Jawel. Hij heeft er een paar keer naast gestaan vanwege lichte blessures en omdat hij rust kreeg, maar normaal gesproken staat hij erin.
Redondo


Geregistreerd: 16-11-2007
Forum berichten: 241
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 nov 2007 20:08
Citaat:
Jawel. Hij heeft er een paar keer naast gestaan vanwege lichte blessures en omdat hij rust kreeg, maar normaal gesproken staat hij erin.



Hij is 3 van de laatste 5 wedstrijden gestart en wordt altijd naar de kant gehaald.

Als hij niet beter gaat spelen als hij in oktober gedaan heeft zit hij binnenkort vast op de bank
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 27 dec 2007 08:37
Citaat:
‘Ik was klaar met Ajax, zo voelde dat’

Bron: AD

Jessey Sneijder is tweebenig. Zijn vader levert het bewijs door een pluche speelgoedbal richting de peuter te rollen, tussen het bankstel door.Het blonde mannetje waggelt enthousiast naar een pluchen bal en neemt de bal in zijn loop mee.

Inderdaad even gemakkelijk met beide voeten. ‘Precies zijn vader,’’ vindt Wesley Sneijder.
De voetballer staat op en laat het zwembad zien in zijn achtertuin. ,,Dit hek heb ik er speciaal omheen laten zetten voor die kleine. Jessey is heel actief, stilzitten doet ‘ie alleen als ‘ie slaapt. En hij is voor niets of niemand bang.’’

Die laatste eigenschap hielp zijn vader een stevige hand op weg naar de top. Sneijder senior (23), is nooit een jongen geweest van twijfels. Als kind in de jeugd van Ajax was hij al overtuigd van zijn missie om te slagen op het allerhoogste niveau.

Een typische winnaar: eigengereid en soms een tikkeltje egoïstisch, maar sociaal slim en zelfverzekerd. Een moderne versie van het klassieke Utrechtse straatschoffie.

Sceptici vroegen zich lang af of Sneijder niet te klein was voor het moderne voetbal in de absolute top van Europa, waar fysiek sterke atleten de dienst uitmaken. Tot hij afgelopen zomer een droomcontract tekende bij Real Madrid. 27 miljoen euro had de Koninklijke over voor de middenvelder van Ajax, een recordbedrag in de geschiedenis van de Amsterdamse club.

,,Het is heel snel gegaan, maar ik heb amper tijd om er bij stil te staan,’’ zegt Sneijder. ,,Zo’n type ben ik ook niet. Ik denk nooit: ‘wow, ik speel bij de grootste club ter wereld’. Als voetballer moet je dat niet hebben, vind ik. Dat komt later misschien wel, als ik over twintig jaar mijn kinderen meeneem naar het clubmuseum van Real. Nu ga ik iedere dag trainen, speel mijn wedstrijden en dat is het. Ik ben niet zo sentimenteel.’’

Sneijder werd in 2007 versneld volwassen. Het mannetje met het korte lontje lijkt in het heden in balans. Zijn laatste uitbarsting tegenover een tegenstander of scheidsrechter – op het Kasteel van Sparta - is alweer dik een jaar geleden. ,,Ik heb geleerd,’’ zegt Sneijder. ,,In meerdere opzichten. Dit is toch een nieuw leven, een nieuwe start. Als je een kind hebt, groeit je verantwoordelijkheidsgevoel. De eerste maanden kwam er veel op mijn schouders te liggen. Een nieuw land, een nieuwe club, maar ook praktische dingen. Verzekeringen, een huis, de notaris; alles kwam tegelijk. Ik vloog van hot naar her. Letterlijk soms.’’

Juist in die periode speelde hij de beste wedstrijden uit zijn loopbaan. Lyrisch waren de commentaren over zijn eerste optredens in het maagdelijk witte shirt van Real. ,,Alles gebeurde in een soort roes,’’ blikt Sneijder terug.

,,Het was een beetje zoals debuteren bij Ajax, omdat je het gevoel krijgt dat je niets fout kunt doen. Alles gaat vanzelf. Pas daarna wordt het verwachtingspatroon hoger en de druk groter. Toen mijn vijfde goal voor Real een tijdje uitbleef, werd dat gelijk enorm opgeblazen in de kranten. Terwijl ik niet eens veel minder speelde.’’

Spaans spreekt hij al heel aardig. In Nederland volgde hij vorig seizoen al stiekem een taalcursus, met het oog op de toekomst. ,,Spanje past gewoon het beste bij mij,’’ concludeert Sneijder. ,,Qua leven, maar ook qua voetbal. In dit land spelen was echt een doel op zich, jaren geleden al. Ik voel me thuis hier, ben geweldig opgevangen binnen de club. In het eerste vliegtuig hierheen was ik even bang dat het anders zou zijn. Dat medespelers zouden denken: ‘ach, daar heb je er weer eentje die denkt dat hij het gaat maken’. Maar de ontvangst was juist heel warm.’’

Als basisspeler van Real Madrid is hij tegenwoordig publiek bezit. ,,Pas nog liep ik met Jessey en Ramona in El Corte Inglés, een warenhuis in de stad. Toen we een winkel uitliepen, stonden er vijf fotografen voor onze neus. En die gingen niet meer weg. We zijn maar gelijk naar de parkeergarage gelopen en naar huis gegaan. Veel meer keus heb je niet.’’

Sneijder haalt er zijn schouders over op. ,,Het hoort erbij en het is allemaal vrij onschuldig. Ik ben er nooit voor weggelopen, maar in Nederland voelde je soms pure haat. Een middagje winkelen in Rotterdam was geen optie. En een fanatieke supporter van FC Utrecht kon je op straat gerust helemaal stijf schelden. Zulke dingen heb je hier totaal niet. De mensen zijn relaxed. Dat bevalt me wel.’’

Op de flatscreen in de Madrileense huiskamer staat SBS6 op, Shownieuws, met Patty Brard. Dankzij de schotelantenne is Nederland dichtbij, maar heimwee heeft hij nooit gehad. ,,Bij Ajax heb ik een band opgebouwd met bepaalde mensen, die mis je wel eens. En mijn familie natuurlijk. Maar of ik specifiek iets aan Ajax mis? Nee, eigenlijk niet. Niets ten nadele van de club en het elftal, maar als ik ze nu zie spelen op televisie, ben ik toch blij dat ik daar niet meer tussen loop.

Nóg een jaar had ik niet meer op kunnen brengen. Ik was er gewoon klaar mee, zo voelde dat. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn keuze goed is uitgepakt.’’ Trainer Henk ten Cate gaf Sneijder het laatste duwtje op weg naar de grote doorbraak, vindt de voetballer.

,,Door me heel veel vertrouwen te geven. En vrijheid, want onder Henk mocht ik mijn gang gaan in het veld. Voor het eerst zat ik niet meer vast in een spelpatroon, hij liet me doen waar ik het beste in ben. Ik had hier niet gezeten zonder hem, zo simpel is het. We begrepen elkaar.’’

Af en toe leidde de nauwe band tussen speler en trainer tot frictie binnen de spelersgroep van Ajax. Sneijder wordt fel als dat thema ter sprake komt. ,,Ik word er niet warm of koud van als medespelers mij niet mogen, zoals Kenneth Perez (nu PSV, red.) pas beweerde in een interview. Ik mag sommige mensen ook niet, maar als ploeggenoten hoor je wel respect voor elkaar te tonen. Cynisch zijn mag, dat ben ik ook wel eens. Maar een trainer of medespeler zwartmaken achter diens rug om, dat is laag en laf. Als mensen dat flikken, sla ik twee keer zo hard terug. Niemand moet denken dat ‘ie slimmer is dan ik.’’

De bravoure zit in de genen; een Sneijder is nooit bang geweest van zich af te bijten. In zijn laatste dagen bij Ajax liet hij zijn tanden zien aan de directie. ,,‘We gunnen je deze transfer heel erg Wesley’, hoorde ik iedereen steeds zeggen. Op een gegeven moment werd ik daar echt kwaad om. Ik bedoel: je kunt wel zeggen dat je het iemand gunt, maar laat het dan ook zién. Real legde een fantastisch bod neer bij Ajax, maar nóg wilden ze er 2 miljoen bij. De enige die zich binnen de club echt hard voor me maakte, was Ten Cate. Hij zei: ‘dit mogen we Wesley niet ontnemen’. Al snap ik ook wel dat de directie in een andere positie zat. Henk was een paar maanden later zelf ook weg.’’

Zijn zomer was een verwarrende. Wekenlang flirtte Sneijder met de Spaanse subtopper Valencia, totdat hij op een ochtend wakker werd en zijn eigen soap een halt toeriep. ,,Het was een gevoel,’’ zegt Sneijder. ,,Bij Valencia kon ik een contract tekenen voor zes seizoenen, maar ik wilde het niet meer. Dat hele circus duurde maar en duurde maar. Ik had er genoeg van en dat heb ik die dag ook aangegeven bij Ajax.’’

Het leidde tot een komische schijnvoorstelling in De Lutte, waar Ajax een trainingskamp had belegd. De voetballer en de directie hieven de champagneglazen met een verheugende boodschap: Sneijder bleef nog een jaar in Amsterdam. ,,Die persconferentie had voor mij ook niet gehoeven, maar de club wilde dat graag.’’

Zo’n twee weken later was zijn droomtransfer er alsnog. ,,De president belde me zelf: ‘Wesley, binnen een week ben je speler van Real’. Dat maakt indruk, hoor. Uiteindelijk was het nog een paar dagen spannend. Op zondag, voordat het definitief rondkwam, hebben we de hele middag in de tuin gezeten. Acht of negen flessen wijn zijn erdoorheen gegaan geloof ik. Die dag was echt zenuwslopend, maar om een uur of zes kwam het verlossende bericht. Je wilt niet weten hoe blij ik was.’’
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 27 dec 2007 13:45
Citaat:
Hij is 3 van de laatste 5 wedstrijden gestart en wordt altijd naar de kant gehaald.

Als hij niet beter gaat spelen als hij in oktober gedaan heeft zit hij binnenkort vast op de bank

Desalniettemin een basisspeler dus. Zoals ik al zei.

Gaat Robben ooit nog eens waardevol zijn voor Real? Ik heb er een hard hoofd in. Volgens mij is die jongen nu al kapot.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 2 jan 2008 19:05
Citaat:
Hij is 3 van de laatste 5 wedstrijden gestart en wordt altijd naar de kant gehaald.

Als hij niet beter gaat spelen als hij in oktober gedaan heeft zit hij binnenkort vast op de bank

Desalniettemin een basisspeler dus. Zoals ik al zei.

Gaat Robben ooit nog eens waardevol zijn voor Real? Ik heb er een hard hoofd in. Volgens mij is die jongen nu al kapot.

De situatie waar Robben in zit doet me erg denken aan Gronkyaer, die is ook erg afgezakt.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 2 jan 2008 19:10
Het grote verschil is natuurlijk dat Robben talent heeft.
ferrykoek


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 36
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Bergen op Zoom
Geplaatst: Wo 2 jan 2008 22:21
Ik geloof dat robben net een goal en een assist heeft gegeven in het bekerduel, 2-1 winst Real
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 00:08
Citaat:
Invaller Sneijder schenkt Real Madrid de zege
27/01/2008 23:13

Meer dan een maand heeft Wesley Sneijder moeten wachten op zijn zesde competitietreffer in Madrileense dienst. Maar het was wél direct een belangrijke.

Sneijder maakte halverwege de tweede helft in Bernabeu zijn entree als vervanger van Julio Baptista. Een dominerend Real Madrid leidde dankzij twee treffers van Robinho verdiend met 2-1. Maar nog voordat de Nederlander wat had kunnen laten zien, was Villarreal onverwacht op gelijke hoogte gekomen.

Lang kon de nummer drie niet genieten van die stand. Op aangeven van Fernando Gago gaf Sneijder de Madrileense fans reden tot lachen. Met zijn linker verschalkte hij van grote afstand Villarreal-keeper Diego López; 3-2.

Arjen Robben kwam als enige Nederlander tegen Villarreal niet in actie. In tegenstelling tot Royston Drenthe en Sneijder bleef de linkspoot op de bank. Ruud van Nistelrooy stond in de basis.


VI.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 12 jun 2008 12:31
Citaat:
Zlatan: 'Wat is die kleine Sneijder goed geworden'

Bron: Sportweek

Zlatan Ibrahimovic (foto, voorgrond) maakte dan wel een mooi doelpunt in de wedstrijd tegen Griekenland (2-0 winst), de prestatie van het Nederlands elftal heeft pas echt indruk gemaakt op de Zweed. Hij complimenteert Wesley Sneijder en Marco van Basten.

De spits vond het een genot om naar zo'n positief ingesteld elftal te kijken. 'Vooral Sneijder heeft me positief verrast. Dat hij goed kan voetballen was natuurlijk geen geheim voor me, maar die kleine is bij Real Madrid echt heel goed geworden,' zegt Zlatan in De Telegraaf.

Ook Van Basten krijgt een schouderklopje van de Zweedse spits. Hij prijst de vrijheid die hij zijn spelers geeft. 'De spelers die achter Van Nistelrooy staan mogen in balbezit doen en laten wat ze willen. Het moet heerlijk zijn om als nummer negen in zo'n systeem te spelen, want je krijgt echt heel veel ballen en dus automatisch kansen om te scoren.'
JS


Geregistreerd: 01-05-2008
Forum berichten: 741
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 14 jun 2008 23:32
Ze zeiden net bij studio sportzomer iets over een boek/artikel over de vader van Wesley Sneijder. Dat ze geen cent te makken hadden en dat die vader z'n baan opgaf om Wesley en z'n broers naar voetbal te kunnen brengen. Heeft iemand dit artikel of weet iemand welk boek het is?

BVD
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 14 jun 2008 23:54
Volgens mijn is dat het boek van Hugo Borst en dat heet Over vaders & zonen
JS


Geregistreerd: 01-05-2008
Forum berichten: 741
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 jun 2008 00:03
Hehe, dat heb ik in huis, nog niet gelezen! Daar ga ik dan nu maar is aan beginnen. Bedankt.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 jun 2008 01:40
Nee, het was een boek van die vent die naast Borst zat.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 jun 2008 09:10
Dan is dat boek van Cornald Maas en dat is trotse ouders
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 14:23
Citaat:
Wesley Sneijder: ‘Die paar minuten speeltijd voelden goed’

Bron: Sportweek

Wesley Sneijder maakte zondag na twee maanden blessureleed zijn rentree bij Real Madrid. De middenvelder mocht tegen Espanyol (2-2) 25 minuten voor tijd invallen en dat stemde hem tevreden.

‘Ik heb wat minuten mogen maken en dat voelde goed,’ vertelt Sneijder op de site van Real Madrid. ‘Ik was erg gretig om weer te spelen, nadat ik twee maanden langs de kant heb gestaan. Ik ben erg blij met waar ik sta binnen het team. Ik ga tijdens de komende interlandweek erg hard werken bij het Nederlands elftal, zodat ik zo sterk mogelijk terugkeer in Madrid.’

Over de wedstrijd tegen Espanyol zegt Sneijder: ‘Ik wist dat het moeilijk zou worden, want Espanyol heeft een sterk team. 2-2 Is geen slechte uitslag. We zijn in ieder geval allemaal 16 oktober terug van de interlands en hebben dan enkele zware wedstrijden voor de boeg.’
wwe-marijn


Geregistreerd: 03-03-2008
Forum berichten: 559
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: West-Friesland (Noord-Holland)
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 19:10
Mooi om te zien dat hij terug is. Hopelijk kan hij het 2e duel met Oranje meespelen, is zeker een toevoegende waarde voor Oranje.
HOop ook dat het zijn seizoen wordt in Madrid.
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 22:09
Verschrikkelijk goede voetballer, maar wel een raar ventje als je het mij vraagt.
wwe-marijn


Geregistreerd: 03-03-2008
Forum berichten: 559
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: West-Friesland (Noord-Holland)
Geplaatst: Di 7 okt 2008 15:56
Citaat:
Verschrikkelijk goede voetballer, maar wel een raar ventje als je het mij vraagt.

Waar slaat dat op als ik vragen mag? Een raar ventje?
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Di 7 okt 2008 16:05
Citaat:
Verschrikkelijk goede voetballer, maar wel een raar ventje als je het mij vraagt.

Waar slaat dat op als ik vragen mag? Een raar ventje?

Dat hij zo aggresief is. Blinde tyfus hond naar de scheidsrechter, ruzie maken met Perez. Laatst nog die dingen met Van Persie, dat ging ook nergens over. Dat interview op de eerste pagina ook dat, getuigt een beetje van arrogantie als je je oude ploegmaten slechte voetballers noemt(misschien niet in die woorden maar daar komt het toch echt op neer).
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Di 7 okt 2008 16:07
Citaat:
Als mensen dat flikken, sla ik twee keer zo hard terug. Niemand moet denken dat ie slimmer is dan ik.


Om maar een voorbeeld te noemen.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 7 okt 2008 16:55
Natuurlijk is Sneijder een ontzettend vervelend ventje. Je moet een ontzettende roze bril op hebben wil je dat niet onderkennen.
wwe-marijn


Geregistreerd: 03-03-2008
Forum berichten: 559
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: West-Friesland (Noord-Holland)
Geplaatst: Di 7 okt 2008 18:38
Ik ontken ook niet dat Wesley zijn mindere trekjes heeft. Maar vind het op zich nog redelijk meevallen, vergeleken met een aantal andere spelers zoals Suarez.
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.536 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Wesley Sneijder
Ga
Zoeken: