Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Wesley Sneijder
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Wesley Sneijder
Maker: Eto'oBekeken: 8543
Status: InactiefBerichten: 138
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 11 jul 2011 20:45
Citaat:
Sneijder: "Ik blijf het liefst bij Inter"

Bron: Goal.com

Over de toekomst van Wesley Sneijder wordt flink gespeculeerd, maar als het aan de middenvelder zelf ligt, blijft hij het liefst bij zijn huidige club Inter.

"Als de club besluit mij te verkopen, zal ik gaan. Maar het zou wel teleurstellend zijn", zegt Sneijder tegen het Italiaanse Vanity Fair. "Ik zou de stad Milaan erg gaan missen en daarnaast ook Inter. Maar goed, zo is het voetbal nu eenmaal." Inter is best bereid om de middenvelder te verkopen, maar daar moet wel een flink bedrag voor op tafel gelegd worden.

Naar verluidt wil de Italiaanse club Sneijder voor 35 miljoen euro verkopen. Manchester United zou volgens de laatste berichten werk gaan maken van een transfer. Zijn hoge salaris zou echter een probleem zijn voor de Engelse landskampioen. Hij verdient bij Inter bijna 40.000 euro per week meer dan Wayne Rooney, de best betaalde speler van Manchester United.

Sneijder zegt dat hij zich al eens eerder in eenzelfde situatie heeft gewaand. "Toen ik aan Inter werd verkocht, was ik ook het liefste in Spanje bij Real Madrid gebleven. Maar in tien minuten tijd veranderde alles." De 27-jarige speler tekende in 2007 een vijfjarig contract bij Real Madrid, maar vertrok na twee jaar naar Italië.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Di 12 jul 2011 15:09
The Sun reports...

United eye record £35m deal
Wesley Sneijder is ready to sign for Manchester United this week in a club record £35million deal. And the Inter Milan midfielder is expected to agree a bumper contract that would eclipse even Wayne Rooney's £220,000 a week. A team-mate said: "Everyone expects Wesley's move to United to be announced soon, maybe as early as Wednesday." Sneijder's arrival will take United boss Alex Ferguson's summer spending to more than £85m - just £5m more than he picked up when he sold Cristiano Ronaldo to Real Madrid in July 2009. Inter are resigned to cashing in on the 27-year-old Dutchman. The source added: "He has even spoken to Dutch international team-mate Nigel de Jong to find out where are the best places to live in Manchester. It all looks imminent, no matter what Inter or Wesley may say in public. It seems Inter want to sell but don't want to admit it, while Wesley wants to go but doesn't want to say it. It's a good move for him and good business for Inter."

Meanwhile, The Daily Express claim Southampton rate Arsenal's £6m offer for Alex Oxlade-Chamberlain as derisory. The promising youngster has also been linked with United for some time. In The Independent, Paul Scholes raves about the current youth crop at the club and says of teen starlet Ravel Morrison: "We've trained with Ravel and we know what talent he has got - hopefully."

The sun, is de bron!
svvenn


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 12 jul 2011 15:11
Citaat:
The Sun reports...

United eye record £35m deal
Wesley Sneijder is ready to sign for Manchester United this week in a club record £35million deal. And the Inter Milan midfielder is expected to agree a bumper contract that would eclipse even Wayne Rooney's £220,000 a week. A team-mate said: "Everyone expects Wesley's move to United to be announced soon, maybe as early as Wednesday." Sneijder's arrival will take United boss Alex Ferguson's summer spending to more than £85m - just £5m more than he picked up when he sold Cristiano Ronaldo to Real Madrid in July 2009. Inter are resigned to cashing in on the 27-year-old Dutchman. The source added: "He has even spoken to Dutch international team-mate Nigel de Jong to find out where are the best places to live in Manchester. It all looks imminent, no matter what Inter or Wesley may say in public. It seems Inter want to sell but don't want to admit it, while Wesley wants to go but doesn't want to say it. It's a good move for him and good business for Inter."

Meanwhile, The Daily Express claim Southampton rate Arsenal's £6m offer for Alex Oxlade-Chamberlain as derisory. The promising youngster has also been linked with United for some time. In The Independent, Paul Scholes raves about the current youth crop at the club and says of teen starlet Ravel Morrison: "We've trained with Ravel and we know what talent he has got - hopefully."

The sun, is de bron!

The sun is totaal niet betrouwbaar, sensatiezoekers daar. Ik wacht het dus nog even af;).
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 12 jul 2011 16:17
The Sun zou ik inderdaad niet vertrouwen, die willen hun krantje vol krijgen.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Di 12 jul 2011 16:35
Dus niet echt rekening mee gehouden, excuses.
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 27 jul 2011 18:43
http://www.ilovefashionnews.nl/2011/07/ ... e-op-buik/
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Wo 27 jul 2011 18:49
Wat een gek, zou ik nooit doen. Wat als mevrouw weer een andere rijke stinkerd heeft gevonden ?
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 27 jul 2011 18:52
Citaat:
Wat een gek, zou ik nooit doen. Wat als mevrouw weer een andere rijke stinkerd heeft gevonden ?


Inderdaad, hier gaat die nog spijt van krijgen.
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 27 jul 2011 19:51
Soms is het meelezen hier net een bezoekje aan de kapper. Wat is er zo interessant aan het privé leven van een Sneijder, of aan dat van een VD Wiel met zijn fotootje laatst?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 27 jul 2011 20:21
Liet Jantje Smit niet ook ooit iets voor Yolanthe op zijn lichaam tatoeëren?

Op zich maakt het mij niet uit wat spelers in hun privéleven doen, ben alleen niet zo gek op dat mediageile gedrag. Een van der Wiel die (bewust van de journalisten) even een plank nadoet in een Louis Vuilton winkel. Toeval kan het niet zijn lijkt me.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 1 aug 2011 13:35
Citaat:
Sneijder: 'Altijd een kans dat er iets gaat gebeuren'

Bron: Vi.nl

Hoewel Sir Alex Ferguson in alle toonaarden ontkent dat Wesley Sneijder deze zomer nog naar Manchester United verkast, houdt de Oranje-international zelf alle opties open. Wat de Nederlander betreft is niets zeker tot het einde van de transferperiode (31 augustus).

'Ik speel al tien jaar op het allerhoogste niveau en in al die tijd zijn er altijd geruchten en speculaties geweest', vertelt Sneijder aan The Guardian. 'Ondanks de speculaties zit ik nog steeds hier bij Internazionale.'

'Ik ben nog steeds gelukkig', vervolgt de middenvelder. 'Ik train nog iedere dag met veel plezier samen met mijn collega's. Wat er nog gaat gebeuren, zien we wel. Er is altijd een kans dat er nog iets gaat gebeuren.'

Ferguson vertelde zondag nog dat een overgang van Sneijder naar Manchester 'totale nonsens' is. Bij gebrek aan een nieuwe versterking ziet de Schotse manager in jongeling Tom Cleverly een vervanger voor de afgezwaaide Paul Scholes.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 2 aug 2011 11:16
Citaat:
'Internazionale accepteert bod van Manchester United op Sneijder'
Dinsdag, 2 augustus 2011 om 10:46
De laatste weken was het weer wat stil rondom Wesley Sneijder, maar mogelijk komt het toch nog tot een transfer naar Manchester United. Diverse Britse tabloids, waaronder de Daily Mirror, melden dinsdagochtend dat Internazionale een bod van de verliezend Champions League-finalist heeft geaccepteerd. Sneijder zou nu met United om tafel mogen schuiven.

Volgens de Engelse berichtgeving betaalt United ongeveer 35 miljoen euro voor de Utrechter, die er twee seizoenen bij Inter op heeft zitten, maar niet in het systeem van Gian Piero Gasperini lijkt te passen. De nieuwe hoofdtrainer van Inter speelt zonder nummer tien en daardoor zou Sneijder voor een mooi bod kunnen vertrekken. Een transfer naar United is echter nog geen zekerheid, daar de middenvelder behoorlijke salariseisen heeft.

Momenteel zit Sneijder met Inter in China, waar de strijd om de Super Coppa met AC Milan gespeeld zal worden. “Ik ben er van overtuigd dat we het hier goed kunnen doen en ik zal er alles aan doen om succesvol te zijn. We willen winnen. We zijn hier om de beker te winnen", zegt de middenvelder op de officiële website van zijn Italiaanse werkgever.


voetbalzone.nl

Zou leuk voor ons zijn! En erg goed voor Manchester!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 2 aug 2011 11:40
Ik wilde het net plaatsen, ik ben er ook zeer verheugd mee. Ik hoop echt dat dat doorgaat. Manchester United is altijd mijn favoriete club geweest in het buitenland (al is dat sinds die Amerikanen wel wat bekoeld) en ik vind het bovendien doodzonde dat hij in Italië voetbalt.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 6 aug 2011 13:12
Volgens La Gazetta heeft City een akkoord bereikt met Inter voor Sneijder. Bedrag: 36 miljoen euro.
Zie ook bericht op voetbalzone.nl:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=144225

Krijgen wij ook weer 2 miljoen toch.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.503 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Wesley Sneijder
Ga
Zoeken: