Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » De Derde Kamer » De grote Wiet en Hasj (en alcohol)-topic
Ga
Zoeken:

Onderwerp: De grote Wiet en Hasj (en alcohol)-topic
Maker: 343Bekeken: 32083
Status: InactiefBerichten: 203
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 8 sep 2011 02:46
Ga het toch maar plaatsen hier.

Heb een hele goede vriendin hier, jaar of 20 ouder waar ik heel goed mee overweg kan. Ken haar al een tijdje.
Loopt al een tijd te zeuren tegen mij dat ik wat moet doen aan mijn drank gebruik. Nu zijn we ook met wat andere zaken bezig (werk) waarop ze de eis stelde om definitief wat te doen aan de drank.
Zeg dat werkt allemaal niet hier.

Uiteindelijk vanavond afgesproken met haar en zijn we naar zo'n club gegaan waar iedereen drink problemen heeft.
Ging naar binnen en wist al direct dit is niets, dit werkt niet maar laten we het een kans geven. Werd beetje raar opgekeken dat er een buitenlander aanwezig was.
Iedereen stelde zich voor aan mij en toen begon het. Of iemand nog gedronken had de laatste 24 uur, niemand dus. Ik was de laatste en had paar minuten daarvoor nog eentje naar binnen gewerkt. Zei dat dus van ja 5 minuten geleden nog in dat café hier om de hoek en moest toen lachen. werden ze boos want ik mocht niet lachen.
Daarna ging rondje langs iedereen.

Bij nummer 2 ben ik afgehaakt want heb helemaal geen zin in andermans shit die ik helemaal niet ken. Ben weggelopen en zit nu hier.
Dat soort onzin werkt dus helemaal niet, althans niet voor mij. Heb verdorie Tomba ervoor laten schieten, spelen nu.
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 10 sep 2011 01:58
hmmh El Lute hoort hier als laatste iets geschreven te hebben, maar ik zie 343 zijn bericht als laatst.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 11 sep 2011 09:41
Ik zie het bericht wel hoor.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 11 sep 2011 22:22
Ja dat heb ik ook wel vaak, dan zie ik in het forumoverzicht staan dat er een bericht door een persoon is geplaatst, maar dan is dat bericht zelf niet te zien. Op het moment dat er dan nog iemand een bericht in dat topic plaatst, kan ik het bericht wel opeens lezen!

Zal vast wel goed komen.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.985.247 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » De Derde Kamer » De grote Wiet en Hasj (en alcohol)-topic
Ga
Zoeken: