Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » [Uefa Cup] Ajax - MSK Zilina
Ga
Zoeken:

Onderwerp: [Uefa Cup] Ajax - MSK Zilina
Maker: JeroenBekeken: 7723
Status: InactiefBerichten: 124
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
yk_93


Geregistreerd: 22-01-2008
Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Nijmegen
Geplaatst: Do 6 nov 2008 19:20
Citaat:
Hup gewoon een 4-0. Het is een stugge ploeg maar als je snel scoort....


Precies. Ik denk ook wel dat het een ruime overwinning wordt. Ze moeten bij rust zoizo al gescoord hebben. 1-0/2-0 bij rust en eindstand 4-0.
michiel23


Geregistreerd: 19-12-2007
Forum berichten: 400
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Valkenswaard ( Noord Brabant )
Geplaatst: Do 6 nov 2008 19:54
Ik denk 2-0 , Word de show van Suarez. 1 doelpunt en 1 assist voor hem. andere doelpunt word Huntelaar.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 nov 2008 19:57
Citaat:
Luis Suarez keert na een schorsing terug in de basis van Ajax voor de UEFA Cupwedstrijd tegen MSK Zilina. Bekijk hier de opstellingen en vanaf 20.45 uur de hoogtepunten van de wedstrijd.

Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen; Lindgren, Gabri, De Jong; Suarez, Huntelaar, Emanuelson.
Reserves: Vonk, Silva, Leonardo, Sno, Kennedy, Anita, Schilder.

MSK Zilina: Pernis; Tesak, Pecalka, Vomacka, Strba; Strba, Adauto, Pekarik, Jez, Vladavic; Styvar.
Reserves: Dubravka, Leitner, Karoglan, Rilke, Piacek, Belak, Durica.


Ajax.nl
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 nov 2008 20:05
Citaat:
Luis Suarez keert na een schorsing terug in de basis van Ajax voor de UEFA Cupwedstrijd tegen MSK Zilina. Bekijk hier de opstellingen en vanaf 20.45 uur de hoogtepunten van de wedstrijd.

Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen; Lindgren, Gabri, De Jong; Suarez, Huntelaar, Emanuelson.
Reserves: Vonk, Silva, Leonardo, Sno, Kennedy, Anita, Schilder.

MSK Zilina: Pernis; Tesak, Pecalka, Vomacka, Strba; Strba, Adauto, Pekarik, Jez, Vladavic; Styvar.
Reserves: Dubravka, Leitner, Karoglan, Rilke, Piacek, Belak, Durica.


Ajax.nl

Geen verrassingen, ik heb er echt zin in er moet! gewonnen worden.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 nov 2008 20:24
Ik wacht af, hopelijk winnen maar wat is zeker? Zilnia word absoluut niet makkelijk, ondervond onder andere Hamburg SV.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 nov 2008 20:44
Iemand een goede stream?
Bob


Geregistreerd: 13-08-2008
Forum berichten: 983
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 nov 2008 20:49
Citaat:
Iemand een goede stream?


www.justin.tv
http://www.myp2p.eu/competition.php?com ... e=football
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 nov 2008 20:56
iemand een werkende stream?
Bob


Geregistreerd: 13-08-2008
Forum berichten: 983
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 nov 2008 20:57
Citaat:
iemand een werkende stream?


Deze doet het wel maar niet echt goed.
http://nl.justin.tv/trikatel
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 nov 2008 21:26
1-0! Suarez!
wwe-marijn


Geregistreerd: 03-03-2008
Forum berichten: 559
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: West-Friesland (Noord-Holland)
Geplaatst: Do 6 nov 2008 22:28
Zeer zeer matig duel. WE zijn beter maar er hadden meer doelpunten moeten vallen.
skieto


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 803
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam ZuidOost
Geplaatst: Do 6 nov 2008 22:38
1-0 is erg mager, maarja.
michiel23


Geregistreerd: 19-12-2007
Forum berichten: 400
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Valkenswaard ( Noord Brabant )
Geplaatst: Do 6 nov 2008 22:47
Citaat:
Zeer zeer matig duel. WE zijn beter maar er hadden meer doelpunten moeten vallen.


Ben ik niet helemaal met je eens. We hadden meer moeten scoren ja. Maar wat wil je tegen een ploeg met 10 man achter de bal. Mag blij zijn dat je 1 keer scoort. Fijn om te zien dat Ajax ook zakelijk kan voetballen. Maar we hebben ook geluk gehad in de verdediging. Had ook zo maar een goal voor hun kunnen vallen. Is gelukkig niet gebeurd. De verdedigers moeten hier van leren.
yk_93


Geregistreerd: 22-01-2008
Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Nijmegen
Geplaatst: Do 6 nov 2008 22:50
Ik vond Kennedy wel goed invallen. Hij had een aantal goeie acties.
michiel23


Geregistreerd: 19-12-2007
Forum berichten: 400
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Valkenswaard ( Noord Brabant )
Geplaatst: Do 6 nov 2008 22:54
Ja Kennedy had een paar mooie actie's. Misschien dat Van Basten hem nu toch wat vaker laat spelen. Hij kan altijd van pas komen als iemand niet lekker in een wedstrijd zit of geblesseerd is.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 nov 2008 23:22
Het belangrijkste vind ik op dit moment zijn de drie punten. Met een beetje geluk staat het 3 of 4-0 en hoor je niemand of het resultaat. Ik vind dat we terecht hebben gewonnen, maar inderdaad had de score hoger moeten zijn. Vooral Suarez had de 2-0 op zijn schoen en ik vind dat je hem dan moet maken, is het afgelopen namelijk.
Jeroen


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 672
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 6 nov 2008 23:22
Nou, de mening over Kennedy deel ik niet. Kennedy koos juist steevast voor de verkeerde voortzetting. Als hij een bal voor moest geven treuzelde hij te lang en op de momenten dat hij de bal wél gaf had hij eigenlijk voor zijn eigen kans moeten gaan. Bovendien heb ik hem zijn tegenstander nauwelijks zien kloppen op snelheid en techniek. Het verschil met een Suárez op die positie is schrijnend.
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Do 6 nov 2008 23:27
Maar jeroen, verwacht je dan dat hij in ene zoals Suarez gaat spelen? Hij was vandaag balvast (verloor 1x de bal), deed geen gekke dingen, had een goede pass en ik zag hem zowaar 2 zuiveren voorzetten geven.


Hoe heet die nummer twee van Zilina? Hij had Suarez namelijk in zijn broekzak de eerste helft.
Ad


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Breda
Geplaatst: Do 6 nov 2008 23:41
Opnieuw een zeer matige wedstrijd, ik kon er niet warm of koud van worden. De eerlijkheid gebied ons natuurlijk ook nog even te zeggen dat er onder v Basten nog geen enkele echt goede wedstrijd is gespeeld, het is allemaal zeer, zeer matig en vaak zelfs slecht.
Beetje k** om te horen, maar wel een feit. Gelukkig 3 punten, maar als je meer scoort pak je dus eigenlijk 4 punten.
michiel23


Geregistreerd: 19-12-2007
Forum berichten: 400
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Valkenswaard ( Noord Brabant )
Geplaatst: Do 6 nov 2008 23:54
Citaat:
Opnieuw een zeer matige wedstrijd, ik kon er niet warm of koud van worden. De eerlijkheid gebied ons natuurlijk ook nog even te zeggen dat er onder v Basten nog geen enkele echt goede wedstrijd is gespeeld, het is allemaal zeer, zeer matig en vaak zelfs slecht.
Beetje k** om te horen, maar wel een feit. Gelukkig 3 punten, maar als je meer scoort pak je dus eigenlijk 4 punten.

Ik vond Ajax nou niet zeer matig spelen. Ze probeerden te voetballen, alleen dat is wel moeilijk tegen een ploeg met 10 man achter de bal. Alleen de verdediging was soms aan het klungelen. En als we blijven winnen en de spelmakers komen terug dan komt het goede spel ook terug.
Jeroen


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 672
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 7 nov 2008 00:01
Citaat:
Maar jeroen, verwacht je dan dat hij in ene zoals Suarez gaat spelen? Hij was vandaag balvast (verloor 1x de bal), deed geen gekke dingen, had een goede pass en ik zag hem zowaar 2 zuiveren voorzetten geven.


Hoe heet die nummer twee van Zilina? Hij had Suarez namelijk in zijn broekzak de eerste helft.


Goeie speler inderdaad. Was het Peter Pekarik? Dat moet ik even opzoeken.

Kennedy hoeft de speelwijze van Suárez niet aan te meten, want die laatste is zo'n speler die door zijn techniek op elke positie uit de voeten kan. Kennedy is toch een meer traditioneel hangende speler. Heeft geen belabberde techniek, maar hij haalt te weinig rendement in balbezit. Ik vind hem vergelijkbaar met Nourdin Boukhari. Van Basten merkt trouwens op dat de veldbezetting in de tweede helft beter in elkaar stak, maar dat komt naar mijn mening grotendeels door het naar voren halen van Vertonghen. Lindgren en De Jong waren nogal flets en ik heb me zelfs doodgeërgerd aan de vele balletjes breed en terugspeelballen.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 7 nov 2008 01:02
Citaat:
Opnieuw een zeer matige wedstrijd, ik kon er niet warm of koud van worden. De eerlijkheid gebied ons natuurlijk ook nog even te zeggen dat er onder v Basten nog geen enkele echt goede wedstrijd is gespeeld, het is allemaal zeer, zeer matig en vaak zelfs slecht.
Beetje k** om te horen, maar wel een feit. Gelukkig 3 punten, maar als je meer scoort pak je dus eigenlijk 4 punten.


Maar vaak wel zeer gecontroleerd. Utrecht thuis was overigens goed en Roda thuis ook goed te doen. In overige thuiswedstrijden in de competitie werd er slechts bij vlagen aardig gespeeld. Je ziet dat het positiespel en de verdedigende organisatie beter wordt. Vandaag zag je echter ook weer dat de spelers er geen gebruik van weten te maken. Ajax had met Oleguer, Vermaelen, Gabri en Lindgren veel teveel laffe spelers in de as. Vooral dat was het probleem. Natuurlijk lag het tempo laag, maar er waren regelmatig genoeg aanspeelmogelijkheden naar voren die totaal niet gebruikt werden. Erg irritant.

De wissel van Suárez naar de nummer 10 positie vond ik in deze wedstrijd een goede (tegen een tegenstander met een sterke omschakeling en een goed middenveld is het niet te doen) zet. Hij durfde wel de bal in te spelen op Huntelaar. Daarnaast had hij het wederom moeilijk aan de zijkant. Positioneel blijft het af en toe behelpen op de flank. Ook de wissel van Lindgren voor Schilder vond ik een goede.

Wat ook zonde was was het gedraaf van Oleguer en Vermaelen aan de bal. Speel die bal nou eens snel in plaats van de ruimte dicht te lopen. Wat me dan weer meeviel was dat we niet de lange bal gingen spelen. Ook Vermeer doet er overigens niet aan mee. Speelt alles kort op z'n verdediging. Zie ik veel liever dan die lange trap van Stekelenburg.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 7 nov 2008 10:15
Weer de nul gehouden. Wat ben ik daar toch blij om, vorige jaren kregen we elk duel wel een tegendoelpunt gelukkig is dat voorbij. Verder was een een matig duel, maar dat neem ik nog even voor lief. Als we weer op volle sterkte zijn moet het mooie voetbal ook snel komen.

Het was een matig duel van Ajax zijde al kregen we wel behoorlijk wat kansen. Het bleef lang spannend,dat lag meer aan ons zelf dan aan MSK, maar trokken weer aan het langste eind. Het valt me op dat Ajax dit jaar wel een overwinning over de streep kant trekken als het een hectische slotfase is, dit lukte tegen Groningen, Twente en nu dus ook tegen MSK. Een zeer goede ontwikkeling.
michiel23


Geregistreerd: 19-12-2007
Forum berichten: 400
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Valkenswaard ( Noord Brabant )
Geplaatst: Vr 7 nov 2008 10:19
Citaat:
Weer de nul gehouden. Wat ben ik daar toch blij om, vorige jaren kregen we elk duel wel een tegendoelpunt gelukkig is dat voorbij. Verder was een een matig duel, maar dat neem ik nog even voor lief. Als we weer op volle sterkte zijn moet het mooie voetbal ook snel komen.

Het was een matig duel van Ajax zijde al kregen we wel behoorlijk wat kansen. Het bleef lang spannend,dat lag meer aan ons zelf dan aan MSK, maar trokken weer aan het langste eind. Het valt me op dat Ajax dit jaar wel een overwinning over de streep kant trekken als het een hectische slotfase is, dit lukte tegen Groningen, Twente en nu dus ook tegen MSK. Een zeer goede ontwikkeling.


Inderdaad weer de nul gehouden. Maar we hebben ook wel het nodige geluk gehad. Die kansen die MSK had , moet je niet geven tegen HSV dan worden ze wel benut. Het mooie voetbal komt inderdaad terug als Aissati & Sulejmani terugkomen. Kan dus alleen nog maar beter worden.

Zeker een goede zaak dat Ajax ook een overwinning over de streep kan trekken. Maar zoals ik al zei, tegen een grotere club worden die kansen van de tegenpartij wel afgestraft.
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Vr 7 nov 2008 17:54
Ik heb me eigenlijk dood geërgerd aan Kennedy. Hij liet zich steeds tot aan het middenveld zakken. Zodat er weinig diepte in de aanval zat aan de rechterkant. Je ziet vaak dat hij de combinatie opzoekt met de RB, Van der Wiel in dit geval, dit doet hij omdat hij weet dat hij z'n mannetje toch zelf niet kan uitspelen. Dit maakt de rechterkant nog statischer wat nooit goed kan zijn voor dynamiek, de creativiteit, de verassing, de counter.

Zal dit een tactiek zijn van Marco om de vraagprijs voor Kennedy op te schroeven, en om eventuele belangstelling op te wekken? Ook omdat dit Europees niveau is. Dit zou toch wel een paar ton extra kunnen opleveren.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.003.603 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » [Uefa Cup] Ajax - MSK Zilina
Ga
Zoeken: