Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Christian D. Eriksen
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Christian D. Eriksen
Maker: Eto'oBekeken: 50110
Status: InactiefBerichten: 717
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 10:44
Citaat:
Ajax contracteert Christian D. Eriksen

Amsterdam, 17 okt 2008



Ajax heeft jeugdspeler Christian D. Eriksen gecontracteerd. De Deen tekent een contract dat loopt van 1 januari 2009 tot en met 30 juni 2011.
Eriksen werd op 14 februari 1992 geboren in Middelfart in Denemarken. De 16-jarige voetballer speelt op dit moment voor Odense BK en maakt deel uit van de Deense nationale jeugdselectie onder 17 jaar. De aanvallende middenvelder wordt toegevoegd aan de jeugdopleiding van Ajax.


Ajax.nl
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 11:05
Ok prima, Thomas. Weet iemand hier meer te vertellen over dit talent?
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 12:25
Meestal haalt Ajax spelers niet op zo'n jonge leeftijd, dus er zal de nodige concurrentie voor geweest zijn en een groot talent zijn. Even op uefa.com gekeken en daar staat dat hij 2x scoorde in 3 EK-Kwalificatieduels in een Denemarken dat overtuigend drie duels won.

Contractduur is ook wel logisch. Eerst een half jaar wennen en dan twee jaar de tijd om zich te bewijzen in de A1. Ik denk sowieso dat hij start in de A1, want een buitenlandse speler moet altijd boven zijn eigen leeftijd spelen.
methodmich


Geregistreerd: 06-08-2008
Forum berichten: 787
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 15:24
Waar staat de D. voor?

Of is dit een signaal dat Peter R. de Vries toch iets komt doen?

Ken de speler verder niet, ben benieuwd. Ze hebben wel vaker jongens uit die buurt gehaald als jonkie, maar die haalden het allemaal toch niet echt (Weihrauch, Krohn-Dehli, Moisander).
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 16:07
Citaat:
Bröndby IF so langsam scheint etwas Bewegung im Fall "Mega-Talent Eriksen" zu kommen, OB-Manager Kim Brink hat jetzt zum ersten Mal öffentlich das Interesse des FC Barcelona bestätigt.
zuletzt waren Barca-Scouts bei dem Testspiel Odense U16 - Nordsjælland U16 = 7:1 vor Ort, Christian D. Eriksen erzielte 5 Tore und bereitete eins vor, wodurch das Interesse wohl nur noch größer geworden sein dürfte.
Brink sagte auch, dass man Eriksen gerne behalten würde und ab Sommer an den Profikader heranführen wolle, doch angesichts der zahlreichen Nachfragen auch realistisch bleiben müsse. allerdings müsse man einen Wechsel des größten OB-Talents ökonomisch sinnvoll gestalten.

bin mal gespannt wie das weitergeht, würde mich freuen wenn man ihn erstmal in der SAS-Liga bewundern dürfte.


Een stuk van transfermarkt.de forum. Vertaling lijkt me niet nodig. Alleen een gedeelte van de laatste zin begrijp ik niet zo: allerdings müsse man einen Wechsel des größten OB-Talents ökonomisch sinnvoll gestalten. Volgens mij staat er dat Erikson als het grootste talent ooit wordt gezien uit de jeugdopleiding van Odense BK.

Ben benieuwd. Zal zeker in januari een bezoekje brengen aan de Toekomst om deze 'supertalent' (volgens de media) te zien spelen.

Hier nog een stukje:

Citaat:
sein Vertrag läuft bis Dezember 2009, allerdings hat er noch keinen Profivertrag. was ihn wohl auch finanziell sehr attraktiv macht für große Vereine.

er ist derzeit das größte Mittelfeldtalent in Dänemark würde ich sagen. bereits als 15-jähriger war er Stammspieler und Regisseur im dänischen U17 Nationalteam.
ich hoffe das er erstmal einen Profivertrag bei Odense unterschreibt um Spielpraxis zu sammeln, bei Barca oder Chelsea würde er meiner meinung nach nur im Reservseteam zum Einsatz kommen.


Denk dat ie trouwens voor de A1 is gehaald. Maar het kan ook zijn dat ie het eerste half jaar zijn wedstrijden speelt in de B1 danwel A2 om te wennen.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 16:34
Citaat:
Waar staat de D. voor?

Of is dit een signaal dat Peter R. de Vries toch iets komt doen?

Ken de speler verder niet, ben benieuwd. Ze hebben wel vaker jongens uit die buurt gehaald als jonkie, maar die haalden het allemaal toch niet echt (Weihrauch, Krohn-Dehli, Moisander).


Ach, met Arnesen, Lerby en Litmanen heeft Ajax er ook wel eens goede spelers vandaan gehaald. Moisander lijkt overigens ook vrij goed terecht te komen.

Deze Eriksen is schijnbaar al eens op proef geweest bij Chelsea, Barcelona en Milan. Heerenveen wordt ook genoemd, blijkbaar kon hij daar ook heen. Hij wilde niet naar Engeland omdat hij zichzelf daar in fysiek opzicht nog niet klaar voor achtte.

Blijkbaar wordt deze jongen als het grootste talent van Denemarken gezien:

Citaat:
OB-talent: Der var mellem 10 og 20 klubber efter mig
13:50 Af Kian Fonoudi 17 Okt, 2008
16-årige Christian Eriksen skifter fra OB skifter til Ajax. Efter prøvetræninger i Chelsea, Barcelona og Milan blev det i dag offentliggjort at valget er faldtet på den hollandske talentmaskine Ajax.
Christian Eriksen har længe været sat i forbindelse med nogle af de største klubber i verden. Og til spørgsmålet om hvor mange klubber, der har vist interesse for den lille tekniker, siger Eriksen:

- Jeg spørger lige min far... Mellem ti og tyve klubber.

Hvorfor valgte du så Ajax?

Det er et godt sted at tage hen som ung spiller. De har et godt ry, og jeg tror, de kan være med til udvikle mig.

Christian Eriksen starter i Ajax fra den 1. januar, hvor han skal bo hos en hollandsk familie. Og selvom skiftet betyder, at han skal flytte hjemmefra, har han det rigtig godt med det

- Nu må vi jo lige se, hvordan det går, men jeg tror, det kommer til at gå godt.


Er det dejligt endelig at have det på plads?

- Ja, det er rigtig dejligt, nu behøver jeg ikke at tænke hvilke klubber, som er interesserede. Det har været lidt stressende nogle gange. Nu er det overstået.

- Jeg tænkte meget på, at det skulle være Holland, for de spiller på den måde, som jeg gerne vil spille. I England er det lidt for fysisk for mig.







http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... -efter-mig



Op dit forum is de transfer hot news. Iemand die een beetje Deens kan?
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 16:57
De 16-jarige Christian Eriksen gaat van OB naar Ajax. Na de proefperiode bij Chelsea, Barcelona en Milaan, was het vandaag bekend dat de keuze viel op de Nederlandse talent machine Ajax.
Christian Eriksen is al lang in verband gebracht met enkele van de grootste clubs in de wereld. En op de vraag hoe veel clubs die interesse hebben getoond in de kleine technicus, Eriksen zei:

Ik vraag het aan mijn vader ... Tussen de tien en twintig clubs.

Waarom heb je gekozen voor Ajax?

Het is een goede plek om heen te gaan als jonge speler. Ze hebben een goede reputatie, en ik denk dat ze kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van me.

Christian Eriksen start bij Ajax met ingang van 1 Januari, waar hij zal verblijven bij een Nederlands gezin. En hoewel de verschuiving betekent dat hij moet verplaatsen van huis, hij heeft een geweldige baan met het

- Nu moeten we alleen zien hoe het gaat, maar ik denk dat het goed zal gaan.


Is het leuk om eindelijk zeggen dat het wel in huis?

- Ja, het is echt mooi, ik denk niet dat de clubs die geïnteresseerd zijn. Het is soms een beetje stress. Nu is het voorbij.

- Ik dacht dat ten zeerste dat het zou Holland, want zij spelen in de manier waarop ik wil spelen. In Engeland is het een beetje te fysiek voor mij.

Dit komt uit de vertaal machine. Het staat er een beetje krom, maar meestal kun je wel begrijpen wat er moet staan.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 17:00
Goede vertaalmachine. Welke heb je gebruikt?
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 17:03
Die van Google. Het eerste stuk heb ik zelf getracht een beetje logischer te maken.

http://translate.google.com/translate_t#
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 17:17
Hij heeft al 23 gespeeld voor Denemarken Onder 17. Dit jaar heeft hij 5 goals gemaakt in 10 wedstrijden, een aardig gemiddelde. Overigens was er begin dit seizoen bij de A1 ook een Zwitserse speler op proef: Alexandre Pasche. Ook een aanvallende middenvelder, zeker geen slechte speler. Speelt als 17-jarige al bij Zwitserland onder 19.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 17:25
Ik vind het jammer voor Overtoom die het redelijk goed doet in de A1. Ook jammer dat hij al zo vroeg vertrekt uit zijn land.
Ajaciedjuh


Geregistreerd: 22-12-2007
Forum berichten: 272
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 18:51
Citaat:
Ik vind het jammer voor Overtoom die het redelijk goed doet in de A1. Ook jammer dat hij al zo vroeg vertrekt uit zijn land.

Ik ga ervan uit dat hij dan een stuk getalenteerder is, want anders moet je geen buitenlander halen.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 19:25
Wellicht vinden ze een manier om zowel Overtoom als deze Deen op te stellen.
wwe-marijn


Geregistreerd: 03-03-2008
Forum berichten: 559
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: West-Friesland (Noord-Holland)
Geplaatst: Za 18 okt 2008 19:26
Ik ben benieuwd. Ik hoop op een soort Gronkjaer natuurlijk, of Laudrup zou nog mooier zijn :p. Maar ik ga er iig vanuit dat hij iets kan, anders haal je niet zo'n jong gastje uit het buitenland.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 okt 2008 16:24
Ik mag toch hopen dat dit joch beter is dan Gronkjaer.
wwe-marijn


Geregistreerd: 03-03-2008
Forum berichten: 559
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: West-Friesland (Noord-Holland)
Geplaatst: Zo 19 okt 2008 18:56
Citaat:
Ik mag toch hopen dat dit joch beter is dan Gronkjaer.

Ik was altijd een groot liefhebber van Jesper.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 okt 2008 19:18
Ik niet. Dramatische speler.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 21 okt 2008 18:10
Iemand al enig idee in welk elftal deze jongen gaat spelen?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 21 okt 2008 18:14
Citaat:
De aanvallende middenvelder wordt toegevoegd aan de jeugdopleiding van Ajax.

De A1 en/of Jong AJAX, denk ik.
Demosthenes


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 562
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 27 okt 2008 14:29
Heeft iemand hem al op de Toekomst gezien? In welk elftal komt hij?
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Ma 27 okt 2008 14:51
Citaat:
Heeft iemand hem al op de Toekomst gezien? In welk elftal komt hij?


Hij speelt nu nog bij zijn club en komt begin janauri naar Amsterdam. Qua leeftijd zou hij nog in de B1 kunnen spelen, maar ik neem aan dat hij in de A1 komt.

Ik heb overigens wel een buitenlandse speler bij de A2 gezien in Ajax-trainingspak. Zal wel om een stage-speler gaan.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 jan 2009 19:31
Vandaag is hij dus officieel Ajacied geworden. Is er al wat meer bekend over zijn kwaliteiten of welk team hij komt?
Para


Geregistreerd: 01-01-2009
Forum berichten: 190
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 jan 2009 21:51
Citaat:
Vandaag is hij dus officieel Ajacied geworden. Is er al wat meer bekend over zijn kwaliteiten of welk team hij komt?


Volgensmij kwam hij over van Odense BK. Hij zal wel in de A1 beginnen, of hij moet zo'n exceptioneel talent zijn dat hij gelijk naar Jong Ajax gaat.
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 jan 2009 19:41
Hij komt in de A1, maar is qua leeftijd nog een 2e jaars B-er. Het schijnt zo te zijn dat hij mee op trainingskamp gaat met Jong Ajax maar of dit waar is weet ik niet :Calimero:
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 3 jan 2009 05:22
Waar gaat Jong Ajax op trainingskamp, Eline?
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.988.335 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Christian D. Eriksen
Ga
Zoeken: